loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 87 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

این وبلاگ ها متعلق به مجموعه سئوتن و بلاگتن می باشند هدف فعالیت این دسته از وبلاگ ها پرداختن به امور نویسندگی و انتشار مقالات کاربردی است یکی از علایق خود من به شخصه نوشتن،معرفی و بازنشر مطالبی است که می توانند در فکر افراد،انتخاب آنها و مسیر همکاران و دوستانم تاثیر بگذارد است اگر سری به آرشیو مقالات این وبلاگ ها بزنید خواید دریافت غیر از برخی از مطالب که در بحث تبلیغات منتشر شده است و باز هم انتخاب آن ها جنبه مادی نداشته است را خواهید دید و اگر آن ها را مطالعه نمایید خواهید دریافت یا کالای پرکاربردی معرفی (نه پیشنهاد) یا مطلبی مذهبی،پزشکی و زندگینامه بزرگی بازنشر شده است و وجود لینک منبع آن صرفا نشانه عزم ما در انتشار به حق و درست برخی از مطالب است و صرفا قصد تولید محتوای متنی را نداشته ایم،در این پست قصد داریم در مورد فعالیتمان،یک پیشنهاد دوستانه، پلتفرم سئوتن و موسس آن محمد سلحشوری با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

خب همانطور که عرض کردیم وجود وبلاگ ها در جوامع مختلف لازم است وجود فعالیت شفاف و درست آن ها می تواند به پیشرفت جامعه اهل مطالعه کمک شایانی نماید ولی شرایط لازم را میطلبد،یکی از آن شرایط لازم انتشار صحیح و بازنشر مطالبی است که در پیشرفت فکری افراد تاثیر گزار باشد گاها پیش می آید متنی را در سایتی مطالعه کرده ام و به دلیل اینکه هم ادبیات درستی برخوردار بوده و هم جانب حق را رعایت کرده آن را بدون توجه به رتبه وبسایت و یا نیت تولید آن محتوا بازنشر کرده ایم این متون می تواند از برخی وبسایت های مطرح مثل ویکی پدیا،ویکی شیعه و یا وبسایت های فروشگاهی و وبسایت های خبری باشد ولی در این قسمت لازم میدانم توضیحی را ضمیمه نمایم(انتشار اخبار خارجی با موضوع سیاسی و هر موضوع دیگری ذهن انسان را مخدوش و مشغول می نماید ولی اخباری که در حوزه تکنولوژی،پزشکی،طب سنتی و یا مطالبی از این دست باشد مطمئنن انتشار آن می تواند کارساز واقع شود) این بستر امن را سرویس های وبلاگدهی با صرف هزینه های زیادی برای دسته ای از ما فراهم کرده است که بعد از تشکر از آن ها لازم می دانم نکاتی هم در پایان متذکر شوم حال از بحث خود دور نمیشویم و در ادامه اضافه خواهیم کرد این فعالیت می تواند در چهارچوب تبلیغات هم باشد.

بارها با پیش آمده مبالغ کلانی برای تبلیغ پلتفرم های مختلف و غیر مدنی که در شان خانواده های ایرانی نیست به ما پیشنهاد شده است ولی خب به دلیل فعالیت شفاف و در خور کاربران نادیده گرفته شده است یا اگر تبلیغی پذیرفته شده فقط در چهارچوب قوانین تعریف شده خود ما و موازین و قوانین کشور ایران و جمهوری اسلامی ایران می باشد و از نظر فنی هم متن باید دارای یک عدد لینک در محتوا جهت دریافت بازخورد دارا باشد و در قبال آن لینک شاید حدود 4 الی 5 لینک متقابل به سمت وبلاگ هدایت کرده ایم.در کل در این متن قصد داریم در مورد منظور اصلی خود و درباره اصلیترین موضوع یعنی قصد و قرض فعالیت خود در این وبلاگ ها با شما صحبت کنیم که تا اینجای مطلب برخی از آن ها جسته و گریخته ادا شده است اگر تمام مقالات ما لینک خارجی برای سایت هدف دارند صرفا تبلیغ نیست و معرفی برخی از کسب و کارهای در خور هست و قصد نداریم از این وبلاگ ها بهره خاصی جز مطالب ذکر شده را بجوییم.

البته در اینجا لازم می دانم گله ای هم از برخی سرویس ها داشته باشم که بدون اطلاع قبلی وبلاگ را غیر فعال و از دسترس خارج می نمایند و برخی با نادیده گرفتن فعالیت های به حق ما اقدام به پاک کردن کامل وبلاگ و مطالب کرده اند که سهم خود را دینی گردن آن ها می دانیم که ادا کننده آن بنده خدا نخواهد بود.

حال در این قسمت پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که می توانید با تولید محتوای متنی در خور که در بالا ذکر شد و به نام خود شما منتشر خواهد شد ما را یاری نمایید این فعالیت می تواند که بازهم لازم است متذکر شوم در تولید محتوای متنی در زمینه مذهبی،دفاع مقدس،معرفی برخی محصولات تولید داخل،کسب و کارهای نوپا و فعال و پویا با آینده روشن،مطالب دارای بار علمی و در عرصه تکنولوژی باشد

مطالب خلاف قوانین ما و سرویس های وبلاگدهی

مطالبی از دسته معرفی وبسایت های غیر اخلاقی از نظر شرعی و عرفی و خارج از قوانین و موازین جمهوری اسلامی ایران و معرفی بلاگرهای شبکه های اجتماعی و روانشناس نماها و سلبریتی ها،خوانندگان خارجی قابل قبول نیست و تولید محتوا در این زمینه ها از جانب ما کاملا مردود محسوب می شود.

از خدا شاکریم که این سعادت را به واسطه پلتفرم های مفید نصیب ما نموده که بتوانیم محتوایی در خور کاربران تولید و یا بازنشر نماییم.

تمام محتواهای بازنشری این مجموعه دارای لینک منبع می باشند و پیشنهاد صد در صدی این مجموعه نیست و ممنون خواهیم شد اگر محتوایی هم از جانب شما کاربران ارسال گردید در صورت دارا بودن لینک منبع حتما درج شود و لازم است بدانید خود ما قبل از انتشار آن ها را بررسی خواهیم کرد.

با تشکر محمد سلحشوری | سئوتن

برای ارسال محتوای متنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید...
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 15 جمعه 17 فروردین 1403 نظرات (0)
یکی از مکان‌هایی که بسیاری از سارقین در کمین آن‌ها هستند، طلا فروشی‌ها می‌باشند، حال ممکن است در برخی موارد این سرقت‌ها حتی به قیمت جان افراد نیز تمام شود. از همین رو استفاده از انواع سیستم امنیتی طلا فروشی‌ برای تمامی افراد مشغول در این حوزه الزامی است. برخی از تجهیزاتی که می‌توانید از آن برای امنیت فروشگاه خود استفاده کنید شامل دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته می‌شود. اما ممکن است سوالات بسیاری برایتان پیش بیایید که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
مزایای استفاده از تجهیزات امنیتی در طلا فروشی
انواع تجهیزات امنیتی و ضد سرقت طلا فروشی شامل چه چیزهایی می‌شوند؟
سیستم امنیتی مناسب برای طلا فروشی بایستی چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟
مزایای استفاده از تجهیزات امنیتی در طلا فروشی
همانطور که می‌دانید سرمایه بسیار زیادی در طلافروشی‌ها وجود دارد و از همین رو بایستی مالکان فروشگاه‌های طلا فروشی در فکر راه‌هایی برای جلوگیری از سرقت فروشگاه خود باشند، حتی در بسیاری از مواقع نیز دفاع از مال به قیمت جان تمام می‌شود، حال بایستی چه کرد؟ تنها راه استفاده از تجهیزات امنیتی است و ما در ادامه قصد داریم مزایای استفاده از این تجهیزات را به شما بگوییم. 
جلوگیری از ورود سارق: در وهله ی اول منجر به ایجاد آرامش خاطر برای افراد فعال در این حوزه می‌شود. به طور مثال برخی از تجهیزات امنیتی کمک می‌کنند که تا در صورت ورود سارق اطرافیان مطلع شوند.
ایجاد آسایش برای کارمندان و کارکنان: با نصب برخی از تجهیزات امنیتی می‌توانید در بسیاری از موارد مانند آتش سوزی و غیره جان کارکنان خود را نجات دهید. 
حفظ اموال و مقرون به صرفه بودن: همانطور که می‌دانید سرمایه بسیار زیادی در طلافروشی‌ها وجود دارد، حال استفاده از تجهیزات امنیتی برای این افراد بسیار حیاتی و مقرون به صرفه است. 
امکانات بسیار: بسیاری از تجهیزات امنیتی به شما امکانات بسیاری را می‌دهند، مثلا برخی از محصولات به شما کمک خواهند کرد تا از ورود مشتری به فروشگاهتان مطلع شوید. 
انواع تجهیزات امنیتی و ضد سرقت طلا فروشی شامل چه چیزهایی می‌شوند؟
حال تجهیزات مختلفی برای ضد سرقت کردن و طلا فروشی‌ها و امنیت بیشتر آن‌ها وجود دارد اما ما در ادامه قصد داریم مهمترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم که شامل دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته می‌شود. حال در ادامه قصد داریم هر محصول را به طور کامل به شما معرفی کنیم، که به شرح ذیل است:
دوربین‌های مداربسته
دوربین‌های مداربسته در انواع مختلف سیاه و سفید وجود دارند، با نصب مداربسته در محل مناسب می‌توانید به طور کامل روی فروشگاه خود حتی از راه دور نظارت داشته باشید. حال مزایای نصب دوربین مداربسته به شرح ذیل است: 
  • پیشگیری از سرقت و جرم
  • نظارت بر رفتار کارکنان
  • ارائه شواهد و مستندات
شناسایی موارد مشکوک و گمشده
حال اگر این سوال در ذهنتان پیش آمده که دوربین مداربسته را کجا نصب کنیم، باید بگویم که بهترین مکان جهت نصب دوربین مداربسته شامل بالای در ورودی فروشگاه، جلوی صورت فروشنده، بالای ویترین‌ها و نظیر آن است، حال توصیه می‌شود جهت اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین محل نصب دوربین مداربسته کجاست؟ مراجعه نمایید. 
دزدگیر اماکن
یکی از تجهیزاتی که استفاده از آن را جهت تامین امنیت هر چه بهتر محیط فروشگاه به شما پیشنهاد می‌دهیم، استفاده از دزدگیر اماکن است، دزدگیرهای اماکن با دارا بودن تجهیزاتی نظیر سنسور در و پنجره، سنسور دود و آتش، آژیر و نظبر آن شما را در کنترل فروشگاه یاری می‌کند. 
دزدگیرهای اماکن به شما این امکان را می‌دهند که قبل از وقوع حادثه آتش سوزی به وسیله سنسور دود و آتش از حادثه باخبر شوید و یا به کمک سنسور در و پنجره از باز شدن در ویترین‌ها و یا ورود مشتری به فروشگاه باخبر شوید، زیرا اغلب سرقت‌ها در زمانی اتفاق می‌افتد که فروشنده مشغول صحبت با مشتریان دیگر است. حال مزایای دزدگیر اماکن به شرح ذیل است: 
کنترل محل از راه دور 
اطلاع رسانی سرقت به وسیله هشدار و آژیر کشیدن
کنترل از راه دور برخی از وسایل برقی
حال اگر این سوال ذر ذهنتان پیش آمده که کدام بهترز است؟ در جواب این سوال باید بگویم که بایستی بر اساس نیاز خود یکی از این دو مورد را انتخاب کنید ولی استفاده دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در کنار هم می‌تواند امنیت فروشگاه شما را به بهترین شکل فراهم کند. حال جهت اطلاعات بیشنر پیشنهاد می‌شود مقاله بررسی اجزای مهم دزدگیر اماکن را مطالعه نمایید.
سیستم امنیتی مناسب برای طلا فروشی بایستی چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟
اگر به شما هم به فکر خرید سیستم امنیتی برای طلا فروشی خود هستید احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که سیستم امنیتی بایستی چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه این موارد را به طور کامل بررسی می‌کنیم.
اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید بایستی دوربینی تهیه کنید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد و همچنین امکان مشاهده ی محیط در شب را برای شما فراهم کند، گه به آن قالبیت دید در شب می‌گویند، این مورد در این جهت اهمیت دارد که اغلب سرقت‌ها در زمان شب اتفاق می‌افتند.
و اگر قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید بایستی به مواردی نظیر حساسیت بالا دقت کنید، دزدگیر اماکن نبایستی بدون دلیل آژیر بکشد و بایسد حرکت حیوان و انسان را تشخیص داده و فقط در زمان ورود انسان هشدار دهد. علاوه بر آن دزدگیر بایستی قابلیت جابه جا شدن داشته باشد، حال این مورد در زمانی حائز اهمیت است که فروشگاه‌ شما اجاره‌ای است و بایستی در زمانی خاص از آن محل جابه جا شوید. 
قابلیت کنترل از راه دور را دارا باشد و در صورت سرقت بتواند این امر را از طریق تلفن و یا حتی پیامک به شما اطلاع دهد. همچنین دستگاه مرکزی بایتی تعداد قابل توجهی سنسور را تحت پوشش قرار دهد تا امنیت محیط شما به بهترین شکل تامین شود.
کلام آخر
همانطور که می‌دانید، طلا فروشی‌ها یکی از مکان‌هایی می‌باشند که در خطر سرقت هستند، حال ما در این مقاله تلاش کردیم انواع سیستم امنیتی طلا فروشی‌ که می‌تواند محیط شما را به بهترین شکل امن کند معرفی کنیم، اما بایستی شما برای انتخاب سیستم امنیتی در وهله اول به نیاز و در مورد دوم به میزان بودجه‌تان دقت کنید. حال برای مشاهده‌ی انواع سیستم امنیتی توصیه می‌شود به صفحه‌ی سنسور و لوازم جانبی دزدگیر اماکن سر بزنید.
محمد سلحشوری بازدید : 37 یکشنبه 17 دی 1402 نظرات (0)

یکی از وسایلی که در هرخانه استفاده زیادی از آن می شود یخچال و فریزر است این لوازم خانگی در مدل های مختلفی در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار دارد. برندهای زیادی در تولید یخچال و فریزر فعالیت دارند و می توان گفت در بازار یخچال و فریزر شاهد تنوع زیادی هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و تولید یخچال ها با کیفیت بالا شاهد تنوع بالایی در این بازار هستیم و می توان گفت تولیدات این دسته به روز می باشد و دارای یک سری ویژگی ها می باشند که همین امر سبب شده است بسته به نیاز خود مدل در خور و مناسبی انتخاب نمایید. یخچال و فریزرها دارای دو مدل پرطرفدارتری هستند که دوقلو و سایدبای ساید است که در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت های این دو مدل و ویژگی هایی که هر کدام از این مدل ها دارا می باشند با شما صحبت نماییم. این مقاله دارای بخش های مهمی است که در خصوص این موضوع بررسی کرده ایم و لازم است در صورت تصمیم برای خرید هرکدام از این دو مدل این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین برداشت خود را برای خرید یکی از این دو مدل و بسته به نیاز خود داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید و یا در صورتی که نتوانستید برند مطرحی در این زمینه بیابید می توانید از طریق شماره هایی که در پایان این مقاله قرار گرفته است با ما در تماس باشید. در ادامه این مقاله همراه وبلاگ ما باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

مقایسه تفاوت های یخچال های سایدبای ساید با دوقلو

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد قصد داریم در مورد دو مدل پرطرفدار یخچال و فریزر یعنی دوقلو و سایدبای ساید یا شما صحبت نماییم. این دو مدل از یخچال و فریزر می شود گفت جز پرطرفدارترین مدل های یخچال و فریزر هستند و می توان گفت در انتخاب یکی از این دو مدل باید دقت بسیار بالایی داشته باشید. لازم است بدانید هر کدام از این دو مدل یخچال و فریزر برای تعداد تعریف شده ای طراحی و ساخته شده است و مهم است اگر دارای یک خانواده پرجمعیت و یا کم جمعیت هستید کدام یک از این دو مدل یخچال و فریزر برای شما کاربرد بیشتری خواهد داشت. در ادامه تمام این سوالات و نکات را برای شما بررسی خواهیم کرد و شما می توانید در پایان این مقاله بسته به نیازی که دارید مدل مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله لازم است همراه ما باشید و آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

آشنایی با یخچال و فریزر ساید باید ساید
یکی از نکاتی که وجود دارد و باید آن را برای شما در این قسمت از مقاله بررسی نماییم آشنایی با مزایا و معایبی است که یخچال و فریزرهای سایدبای ساید دارا می باشد. این مزایا و معایب هر کدام به صورت کامل برای شما روشن خواهد کرد که کدام یک از این دو مدل به خواسته های شما از یخچال و فریزر نزدیکتر می باشد. در زیر به صورت جداگانه این مزایا و معایب را بررسی کرده ایم.

مزایای یخچال سایدبای ساید

  • محفظه داخلی این مدل بزرگتر و جای بیشتری را دارا می باشد.
  • دارای فن آوری ها و تکنولوژی های پیشرفته
  • دارای آبسردکن و یخساز به صورت جداگانه
  • دارای زیبایی بیشتر و مناسب برای آشپزخانه و محیط بزرگ
  • مناسب خانواده های با جمعیت زیاد.

معایب یخچال های سایدبای ساید

  • نیازمند تعویض مداوم فیلترهای آب
  • دارای وزن بسیار زیاد.
  • اشغال فضای بیشتر و برای نمای بیشتر نیازمند مکان بزرگ است.
  • حمل و جابجایی سخت به دلیل بزرگی و وزن زیاد
  • فضای کمتری در فریزر این مدل از یخچال ها شاهد هستیم.
  • از نظر قیمت گرانتر می باشد.

آشنایی با یخچال و فریزرهای دوقلو

یکی دیگر از بخش هایی که باید در این مقاله به بررسی آن اختصاص دهیم آشنایی با ویژگی ها مزایا و معایب یخچال و فریزرهای دوقلو می باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد برخی از ویژگی ها و برخی از معایب این مدل از یخچال و فریزر را بررسی نماییم که لازم است در صورت دریافت هرچه بهتر این موضوع این بخش را به صورت کامل مطالعه نمایید و مواردی که در زیر بررسی کرده ایم در نظر داشته باشید.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • گنجایش بیشتر فضا هم در قسمت یخچال و هم فریزر
  • وجود امکان جداکردن یخچال از فریزر به راحتی
  • جابجایی و حمل آسان
  • دارای دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر
  • قسمت بسیار مناسب برای خرید
  • مناسب خانواده های پرجمعیت

معایب یخچال و فریزر دوقلو

  • امکانات کمی در این مدل شاهد هستیم
  • زیبایی زیادی ندارد و فضای زیادی هم ممکن است اشغال نماید.
  • طراحی این مدل از یخچال و فریزر بسیار ساده تر است.
  • مصرف انرژی این مدل از یخچال فریزر بیشتر از بقیه مدل ها می باشد.
  • امکانات کمی را نسبت به مدل های دیگر دارا می باشد.

یخچال دوقلو بهتر است یا سایدبای ساید

در این قسمت از مقاله باید به صورت کلی به سوالی پاسخ دهیم که شاید برای شماهم سوال باشد و لازم است درباره آن به صورت کوتاه صحبتی شود. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که یخچال و فریزرهای دوفلو و ساید باید ساید هرکدام بسته به نیازی که شما دارید و بسته به امکاناتی که نیازمند هستید قابل انتخاب است. حالا باید بگوییم یخچال های دوقلو و ساید بای ساید هرکدام برای یک نیاز خاص و سلیقه طراحی شده است و بستگی به انتخاب شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم درباره تفاوت ها و مزایا و معایب یخچال و فریزرهای سایدبای ساید و دو قلو با شما صحبت کردیم و در نظر داشته باشید که آخرین مرحله انتخاب مشورت با فروشنده است و لازم است برای انتخاب بهتر با فروشنده صحبت و مشورت نمایید. در این مقاله نکات مهمی که برای شما بررسی شده که نیاز است برای دریافت اطلاعات دقیقتر این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت نیاز مقالات مرتبط دیگر را بررسی و مطالعه نمایید و با دیگران هم که تجربه خرید هر کدام از این مدل ها را دارند مشورت نمایید.

منبع: نمایندگی تعمیرات یخچال سایدبای ساید هیتاچی

محمد سلحشوری بازدید : 48 سه شنبه 14 آذر 1402 نظرات (0)

یکی دیگر از اقداماتی ون ممکن است فوراً به بن شدن بیانجامد، خرید و فروش اکانتتان است. در واقع می‌توان این روش را شایع‌ترین روش بن شدن اکانت بدون هیچ گونه توضیحی و برای همیشه دانست. همچنین در صورتی که به این دلیل بن شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد. برخی از مارکت‌ها اقدام به خرید و فروش اکانت می‌کنند اما هرگز این اقدام پیشنهاد نمی‌شود. زیرا در صورت اطلاع سوپر سل فوراً بن خواهید شد. بن شدن در کلش علل دیگر هم دارد که نیاز است پیش از خرید اکانت کلش به آن دقت کنید.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

استفاده چند کاربر به طور همزمان از یک اکانت

این مورد نیز مشابه خرید و فروش بلافاصله باعث بن شدن خواهد شد. در صورتی که اطلاعات مربوط به اکانت خود را در اختیار دوستان و با دیگر پلیر‌ها قرار دهید و به طور همزمان بازی را آغاز کنید، بلافاصله توسط شرکت سازنده بن خواهید شد. امکان استفاده دو نفر یا بیشتر از یک اکانت بازی وجود ندارد. در این صورت به طور دائم بن شده و دیگر راه بازگشتی نیز وجود ندارد. یکی از راه‌های اطلاع از این موضوع توسط سوپر سل آنلاین شدن دو کاربر به طور همزمان و یا فاصله زمانی اندک از یک لوکیشن است.

تغییرات مربوط به اسم درون اکانت

در حال حاضر در قسمت تنظیمات مربوط به تغییر اسم و یا انتخاب اسم‌های خاص در بازی کلش آف کلنز فیلتری برای جلوگیری از این کار وجود دارد که در ابتدای انتشار این بازی وجود نداشته است. پیش از این امکان انتخاب هر اسمی برای اکانت وجود داشت. اما به دلیل انتخاب برخی اسم‌های نژادپرستانه و توهین‌آمیز توسط کاربران در گذشته باعث شد تا این اقدام مصادف با بن شدن اکانت بازی همراه شود.

هم اکنون نیز بکارگیری اسامی نامناسب باعث بن شدن اکانت به مدت دو روز خواهد شد. در صورتی که پلیر استفاده از این اسامی توهین‌آمیز را ادامه دهد، سوپرسل او را برای همیشه بن کرده و راه بازگشت نیز وجود ندارد.

گزارش اشتباه و ترول کردن

قابلیت دیگر بازی کلش آف کلنز امکان گزارش افراد با رفتار‌های توهین‌آمیز و اقداماتی مشابه کلاهبرداری است. در صورت مشاهده این رفتار‌ها می‌توان آن را به تیم پشتیبانی گزارش کرد. در صورتی که این مورد توسط سوپر سل تأیید شود فرد مورد نظر برای همیشه بن خواهد شد. اما در برخی موارد ممکن است فرد گزارش‌کننده بن شود.

در گذشته و در زمان حضور چت جهانی، بسیاری از بازیکنان اقدام به ترول کردن و شوخی با یکدیگر و ارسال گزارش اشتباه کردند. در آن دوران این گزارش‌های اشتباه باعث بن شدن این بازیکنان شده بود. البته پس از حذف گلوبال چت دیگر امکان این موضوع وجود ندارد. اما همچنان می‌توان ریپورت‌های شخصی را از طریق چت قبیله انجام داد. ‌

 

محمد سلحشوری بازدید : 49 یکشنبه 23 مهر 1402 نظرات (0)

لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اصطلاحاتی هستند که به لپ تاپ‌هایی اشاره دارند که از کار افتاده یا مورد استفاده قبلی قرار گرفته‌اند، اما تفاوت‌های مهمی بین آنها وجود دارد: در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

1. تعمیر و بازسازی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا تامین‌کننده‌های معتبر تعمیر و بازسازی می‌شوند. این تعمیرات عمدتاً توسط تخصصی‌ترین فنی‌کاران و با استفاده از قطعات اصلی یا معادل اصلی انجام می‌شود. بعد از تعمیرات، این لپ تاپ‌ها معمولاً گواهینامه‌ها و تضمین‌نامه‌های تولیدکننده را دارند و معمولاً در شرایط نزدیک به جدید به فروش می‌رسند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): این لپ تاپ‌ها ممکن است توسط افراد حقیقی یا تجار عرضه شوند. این لپ تاپ‌ها ممکن است بدون تعمیرات حرفه‌ای به فروش برسند یا تعمیرات کمی داشته باشند. کیفیت و وضعیت آنها متنوع است و ممکن است به خریدارانی با اطلاعات فنی کمک کند.

2.منبع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): منابع تامین اصلی برای لپ تاپ‌های استوک معمولاً تولیدکنندگان اصلی و تامین‌کنندگان معتبر هستند. این لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از منابع معتبر خریداری می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً از افراد حقیقی یا منابع غیررسمی تهیه می‌شوند و ممکن است به تجربه و تامین کننده بستگی داشته باشد.

3.گارانتی و تضمین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها عموماً با گارانتی از تولیدکننده یا تامین‌کننده همراه هستند. این گارانتی‌ها ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض در صورت ایرادات باشد.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است بدون گارانتی عرضه شوند یا گارانتی محدود داشته باشند.

4.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً گران‌تر از لپ تاپ‌های دست دوم هستند، اما به عنوان جایگزینی با کیفیت بالاتر به لپ تاپ‌های جدید شناخته می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر هستند، اما کیفیت و وضعیت آنها متغیر است و ممکن است برای خریداران با بودجه محدود جذاب باشد.

5.ظاهر:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): اغلب لپ تاپ‌های استوک پس از تعمیرات و بازسازی‌های کامل، به یک وضعیت ظاهری نزدیک به جدید برگردانده می‌شوند. این به معنای وجود کمترین خطوط و خراش‌ها و تمیزی قطعات خارجی است.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. آنها ممکن است خراش‌ها و علائم استفاده قبلی داشته باشند. وضعیت ظاهری آنها به تجربه و نگهداری فردی بستگی دارد.

6.سلامت عمومی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک عمدتاً پس از تعمیرات دقیق و تست‌های کیفیت ارائه می‌شوند. به همین دلیل، عملکرد و سلامت عمومی آنها بهتر است و معمولاً در شرایط خوبی قرار دارند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): سلامت لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. برخی از آنها ممکن است مشکلات عملکردی داشته باشند که نیاز به تعمیر داشته باشند.

7.منابع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک معمولاً از منابع اصلی تولیدکننده یا تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. این به تأکید بر کیفیت و قانونی بودن منابع تامین اشاره دارد. فروشگاه استوک مال یکی از منابع معتبری می باشد که می توانید از آن اقدام به خرید لپ تاپ استوک کنید.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): منابع تامین لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً متنوع‌تر هستند و ممکن است از منابع غیررسمی نیز تهیه شوند. این ممکن است منجر به تنوع در کیفیت و وضعیت آنها شود.

8.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): قیمت لپ تاپ‌های استوک معمولاً بالاتر از لپ تاپ‌های دست دوم است. این افزایش قیمت به دلیل تعمیرات و بازسازی‌های کامل است که به آن انجام می‌شود و همچنین وجود گارانتی و تضمین‌های بیشتر.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): قیمت لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً پایین‌تر از لپ تاپ‌های استوک است. این به دلیل وضعیت ظاهری و عملکردی متغیر آنها است.

به عنوان خریدار یا فروشنده، باید با توجه به نیازها، بودجه و اولویت‌های شما، از این تفاوت‌ها آگاهی داشته باشید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.

منبع: استوک مال

محمد سلحشوری بازدید : 55 سه شنبه 02 خرداد 1402 نظرات (0)

به آن دانه های قرمز با هسته سفید نگاه کنید؟ زیبایی و نظم منحصر به فرد آنها باورنکردنی است. باور نمی کنید که این دانه ها چقدر خواص دارند. خواص انار به اندازه دانه های آن بی شمار است. انار بی نظیر برای قلب و سوء هاضمه مفید است. آنها همچنین پیری را کاهش می دهند و از سرطان در زندگی شما جلوگیری می کنند. یکی از بزرگترین فواید انار توانایی آن در کاهش وزن است. و برای استفاده در بسیاری از رژیم های کاهش وزن توصیه می شود. انار علاوه بر مرکبات برای سرماخوردگی نیز فوق العاده مفید و موثر است. و توصیه می کنیم آن را در برنامه غذایی هفتگی خود بگنجانید. با ما همراه باشید و با خواص شگفت انگیز یاقوت سرخ آشنا شوید. اگرچه دانشمندان هنوز بسیاری از خواص کلیدی این میوه بهشتی را نمی دانند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ارزش غذایی انار انار کالری و چربی کمی دارد اما فیبر، ویتامین و مواد معدنی بالایی دارد. انار ارزش افزودن به رژیم غذایی خود را دارد زیرا از بسیاری از جنبه های سلامتی، از ایمنی گرفته تا سلامت مغز، پشتیبانی می کند. یک انار متوسط ​​(282 گرم) دارای این مواد مغذی است: کالری: 234 پروتئین: 4.7 گرم چربی: 3.3 گرم کربوهیدرات: 52 گرم شکر: 38.6 گرم فیبر: 11.3 گرم کلسیم: 282 میلی گرم: 5 درصد در روز (مقدار 2 درصد در روز) میلی گرم یا 5 درصد منیزیم DV: 8/33 میلی گرم یا 8 درصد فسفر DV: 102 میلی گرم یا 8 درصد پتاسیم DV: 666 میلی گرم یا 13 درصد ویتامین C DV: 8/28 میلی گرم یا 32 درصد DV فولات (ویتامین B9): 107 mcg یا 27٪ از DV

به طور کلی طعم انار سرد و خشک است، اگر سردتان است باید انار را با خواص آن که گلاب و گلپر است بخورید. گل همیشه بهار و گلاب هر دو طبیعت گرمایی دارند و بهترین پادزهر برای طبیعت سرد و خشک انار محسوب می شوند. همچنین انار شیرین و انار ترش برای یکدیگر مفید هستند. پس خوب است مقداری انار را در ظرفی چرخ کرده و مخلوط کنید. با وجود این، انار میوه ای با طعم های مختلف است. به عنوان مثال: انار شیرین دارای خاصیت متوسط ​​است. این نوع انار باعث افزایش قوای جنسی می شود. زیرا رگ ها را باز می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. طبیعت این انارها خنک است و به همین دلیل برای کبد بسیار مفید است و همچنین رنگ چهره را روشن می کند و خون را تصفیه می کند. خاصیت انار ترش، خنک و خشک است. انار ترش ادرار آور است و حرارت معده و خون را کاهش می دهد. انار شیرین یا ترش طعم ملایمی دارد. انار برای تسکین گرمای پیتا بسیار مفید است. فواید انار با وجود تمام فواید انار باید بگوییم که میوه ای ایده آل برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری هاست: انار برای سرماخوردگی بسیار مفید و موثر است. انار همچنین به دلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. به همین دلیل به افرادی که مشکل گوارشی ندارند توصیه می شود با هسته غذا بخورند.

انار برای سرماخوردگی مفید است زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین C است، با پختن انار آنتی بیوتیک بسیار قوی ساخته می شود که انواع عفونت های ناشی از سرماخوردگی مانند گلودرد، گوش درد و ذات الریه را درمان و درمان می کند. طرز پخت و تهیه این آنتی بیوتیک طبیعی به این صورت است که انار را روی شعله بسیار ملایم قرار دهید تا به آرامی بجوشد و به مدت 20 دقیقه بپزید. مراقب باش خودت را نسوزانی. بنابراین گاهی اوقات آن را پخش کنید. باید عصر قبل از خواب انار رسیده بخورید و بعد از آن چیزی نخورید. با سرطان مبارزه کنید انار حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که برای مبارزه با سرطان مفید است. علاوه بر این، این میوه آبدار و رنگارنگ از بروز سرطان در بدن جلوگیری می کند. در واقع دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. انار از گسترش سلول های سرطانی جلوگیری می کند. این میوه بهشتی در مبارزه با سرطان سینه، پروستات و روده بزرگ بسیار مفید است. زیرا هورمون استروژن را تنظیم می کند. علاوه بر این، سرشار از ایزوفلاون ها (نوعی استروژن گیاهی با ساختاری مشابه استروژن زنانه) است که به کاهش سلول های سرطانی کمک می کند. اگر برای صبحانه یک لیوان آب انار بنوشید، به سلامتی خود خدمت خوبی می کنید. با آلزایمر خداحافظی کنید. مصرف منظم این میوه از آسیب عصبی جلوگیری می کند. مطالعه کامل و دقیقی در این زمینه انجام نشده است، اما به نظر می رسد اثر آنتی اکسیدانی آن از سیستم عصبی در برابر آسیب های ناشی از افزایش سن محافظت می کند. به این ترتیب از ابتلا به آلزایمر نیز جلوگیری می کند.

مصرف منظم انار از آسیب عصبی و بیماری آلزایمر جلوگیری می کند. سلامت قلب: خوردن انار کلسترول بد و فشار خون را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد. این به دلیل وجود فلاونوئیدها است که آنتی اکسیدان های بسیار قوی در نظر گرفته می شوند. برای کاهش فشار خون هر روز یک لیوان آب انار بنوشید. البته خوردن انار نیز به همان اندازه مفید است. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که عصاره انار استرس اکسیداتیو، التهاب در شریان‌ها و فشار خون را کاهش می‌دهد و به مبارزه با آترواسکلروز کمک می‌کند - تجمع پلاک در شریان‌ها که می‌تواند منجر به حملات قلبی و سکته شود. در یک مطالعه انسانی، به افراد مبتلا به بیماری قلبی هر روز یک لیوان (220 میلی لیتر) آب انار به مدت پنج روز داده شد. آب انار فراوانی و شدت درد قفسه سینه را تا حد زیادی کاهش می دهد که اثر محافظتی بر سلامت قلب دارد. انار یک ضدسرفه طبیعی حاوی مقادیر زیادی ویتامین B6 است که سیستم ایمنی را تقویت می کند. خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی انار را اضافه کنید. بنابراین برای سرفه های مداوم مفید است. روزی دو بار با آب انار غرغره کنید. این میوه برای دهان نیز مفید است. درمان مشکلات گوارشی انار از زمان های قدیم برای درمان مشکلات گوارشی استفاده می شده است. فیبرهای این میوه به ویژه خاصیت ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد التهابی دارند و در سیستم گوارشی بدن بسیار مفید هستند. اگر از نفخ، اسهال، سنگینی معده رنج می برید و نمی توانید غذا را به راحتی هضم کنید، سراغ انار بروید. تحقیقات نشان می دهد که سلامت روده، که تا حد زیادی توسط باکتری های روده تعیین می شود، ارتباط نزدیکی با سلامت کلی دارد. بنابراین، مهم است که از سلامت گوارش خود حمایت کنید و انار می تواند بخشی از این فرآیند باشد. انار می تواند تعداد باکتری های مفید روده از جمله بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس را افزایش دهد. پوست زیبا و تمیز انار تاثیر زیادی در ظاهر پوست دارد. مقدار آنتی اکسیدان موجود در این میوه پیری را از پوست شما دور می کند. امروزه از خواص این میوه در لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار استفاده می شود. به گفته متخصصان، روی الیاف پوست تاثیر می گذارد و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. بله، بدانید که 80 درصد تأثیر مثبت این میوه بر روی پوست، نه با استفاده خارجی، بلکه با مصرف آن حاصل می شود. برای کاهش لکه های قهوه ای روی پوست توصیه می کنیم آب انار را با کمی روغن زیتون مخلوط کرده و روی پوست بمالید. آب انار برای پوست بسیار مفید است و به عمق پوست نفوذ می کند و بدن را سفت تر می کند. می تواند با فشار دادن دانه های آن به پوست، پوست را تحریک کند.

محمد سلحشوری بازدید : 55 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

ورق پلی‌آمید یکی از کارآمدترین وسایل در صنایع مختلف است که به نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. از نام‌های تجاری ورق پلی‌آمید می‌توان به ارتالون و نایلون اشاره کرد؛ بنابراین همه‌ی ما روزانه و به‌طور مستمر از ورق‌های پلی‌آمید استفاده می‌کنیم. این ورق‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما در اینجا پلی‌آمیدهای صنعتی موردبحث و بررسی هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزه بشر پیدا کرده‌اند. این ورق‌ها با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی تولیدشده و در اختیار صنایع قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ورق‌های پلی‌آمید، مقاومت شیمیایی و قدرت اصطکاک بالای آن‌ها است. به این صورت که صنایع مختلف بر اساس نیاز خود یکی از ورق‌های پلی‌آمیدی را مصرف می‌کنند. در ادامه با با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

این ورق‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات فولادی هستند؛ ازاین‌رو در صنایع پتروشیمی، الکتریکی، عمرانی و آزمایشگاهی به‌وفور استفاده می‌شوند. از دیگر انواع رایج پلی‌آمیدها، میلگردها هستند. ورق‌ها و میلگردهای پلی آمیدی به‌صورت استفاده‌های روزانه و بسیار رایج هستند. ویژگی‌های بسیاری، استفاده از ورق‌ پلی‌آمید را رواج داده است. به عبارتی این ورق‌ها به‌وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رضایت بسیاری را جلب کرده و به مصرف می‌رسند.

ورق پلی‌آمید چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا به‌ضرورت و محبوبیت جایگاه ورق پلی‌آمید در صنایع مختلف اشاره کردیم. ویژگی‌های بسیاری استفاده از این ورق‌ها را به‌ضرورت رسانده که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق‌ها، ساختار و مواد سازنده‌ی آن‌ها است. منشأ تولید ورق‌های پلی‌آمیدی روغن است. به عبارتی این ورق‌ها از روغن ساخته می‌شود؛ بنابراین در استفاده از این ورق‌ها دیگر نیازی به روغن‌کاری‌های اضافه نیست. به همین دلیل، استفاده از این ورق‌ها کار را بسیار راحت و آسان می‌کند.
ورق پلی‌آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و بخارآب دارد. به‌طوری‌که می‌تواند محدوده‌ی دمایی کمتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که مقاومت بالای ورق پلی‌آمید را نشان می‌دهد؛ بنابراین در شرایطی این‌چنین، استفاده از این ورق‌ها ارجحیت بالایی نسبت به محصولات مشابه دارد.
مقاومت و کشسانی بالایی در برابر پارگی و کشیدگی از خود نشان می‌دهند. تراکم بالا در ساختار این ورق‌ها مقاوم ساخته است.
مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوغبار و مایعات دارند. ازاین‌رو خیلی سخت می‌توان جایگزینی برای ورق پلی‌آمید پیدا کرد.
همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش داشته و دوام بالایی در طول زمان دارند؛ بنابراین زمان زیادی را می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد.
عملیات تراشکاری، خیلی راحت بر این ورق‌ها اعمال می‌شود.
مقاومت بالا در برابر اشعه‌های مخرب مانند اشعه‌های فرابنفش و غیره.
رایج‌ترین انواع ورق‌ پلی‌آمید
برخی از انواع ورق‌های پلی‌آمیدی بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند. ورق‌های پلی آمیدی بر اساس مقاومت شیمیایی آن‌ها به سه دسته‌ی ۶، ۶۶ و ۶۶.۶ دسته‌بندی می‌شوند.

ورق پلی‌آمید ۶ یا PA6: یکی از رایج‌ترین ورق‌های پلی آمیدی است. این ورق به ورق پلی‌آمید استخوانی نیز معروف است. از این ورق در صنایع خودروسازی به‌وفور استفاده می‌شود. در صنایع غذایی مانند کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی برای بسته‌بندی نیز استفاده می‌شود. چراکه این ورق‌ها مقاومت خوبی در مقابل عبور گازها از خود نشان داده و مانع فاسدشدن مواد غذایی می‌شوند. این ورق توازن بالایی میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد می‌کنند.

از معایب این ورق می‌توان به گران بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت خوبی در مقابل اسیدهای قوی نداشته و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

ورق پلی‌آمید PA6G: یکی دیگر از انواع رایج این ورق‌ها است که بهرنگ‌های کرم و خردلی شناخته می‌شود. مقاومت بالاتری نسبت به ورق پلی‌آمید ۶ داشته و کاربردهای بیشتر نیز دارد. از این ورق در صنایع خودروسازی، ساخت چرخ‌دنده‌ها، جک‌های هیدرولیکی و غیره استفاده می‌شود‌. این ورق‌ها نیز توازن بالای میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد کرده و مقاوم هستند. همچنین این ورق‌ها قیمت بالایی دارند؛ و در مقابل اسیدهای قوی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند
ورق پلی‌آمید PA66: این ورق مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه‌پذیری و اسید دارد. همچنین دوام بالاتری در برابر سایش و فرسودگی نسبت به پلی آمید PA6 دارد. مقاومت بالاتری در برابر دما و بخارآب نسبت به پلی آمید ۶ دارد؛ و دمای ذوب بالاتری نیز دارد.
مزایای ورق پلی‌آمید
تاکنون به مزایای ورق پلی‌آمید و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف، به‌خصوص صنایع ماشین‌سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، آزمایشگاه و عمرانی اشاره داشتیم. ویژگی‌ها و مزایای بسیاری بر صنعتی شدن ورق‌های پلی‌آمیدی تأثیر دارد که باعث شده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند. امروزه این ورق‌ها جایگزین بسیاری از محصولات صنعتی همانند فولادها شده است. به‌علاوه پلی‌آمید ها در صنایع بسته‌بندی، لوازم‌خانگی، نساجی و پارچه سازی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان موارد زیر را به‌عنوان مزایای ورق‌های پلی آمیدی برشمرد:

  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ایجاد توازن میان استحکام و ضربه‌پذیری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و بخارآب
  • شکل‌پذیری بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام بالای مکانیکی
  • مقاوم در برابر حشرات و جوندگان مختلف
  • ورق پلی‌آمید به‌عنوان عایق‌های صوتی عمل می‌کنند و ضد نویز هستند.
  • هزینه‌ی حمل‌ونقل و نصب آن‌ها پایین است‌.
  • حجم آن‌ها کمتر از سایر وسایل جایگزین است.
  • وزن ورق پلی‌آمید بسیار کمتر از لوله‌های فولادی و فلزی است.
  • این ورق‌ها عایق الکتریکی مناسبی هستند بنابراین مورد مناسبی برای استفاده در صنایع الکتریکی هستند.

معایب ورق پلی‌آمید

ورق‌های پلی آمیدی مزایای بسیاری داشته و به دلیل مزایای بسیار، در صنایع مختلف جای گرفته‌اند؛ اما بااین‌حال معایبی نیز دارند که این معایب می‌توانند گاهی استفاده از آن را محدود سازند. به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای ورق‌ پلی آمید که گاهی استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

این ورق‌ها در مقابل اسیدهای بسیار قوی مقاومت نداشته و به همین دلیل استفاده از آن‌ها محدود خواهد بود.

پارت پلیمر

این فروشگاه افتخار دارد تا تمامی محصولات پلیمری خود را اعم از وارداتی و تولیدی داخل خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت عرضه به صنعت سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، فولادسازی ، کشتی سازی ، شیمیایی ، غذایی ، داروسازی و غیره را دارد .

منبع: پارت پلیمر

محمد سلحشوری بازدید : 52 جمعه 11 فروردین 1402 نظرات (0)

خرید کاغذ دیواری و نصب آن از جمله اقداماتی است که به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به شما کمک می‌کند که بدون صرف هزینه‌های اضافی به اندازه مساحت دیوار مورد نظر، رول کاغذ دیواری تهیه کنید. باید بگوییم که کاغذ دیواری‌ها با توجه به شرکت تولیدکننده و همچنین ایرانی یا خارجی بودن خود دارای متراژهای متفاوت هستند. بنابراین در زمان خرید آنها باید در مورد نحوه محاسبه کاغذ دیواری از فروشنده آن اطلاعات لازم را دریافت کنید. در این صورت تمامی فضاهای موردنظر با تهیه متراژ مناسب کاغذ دیواری پوشش داده‌خواهندشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای یک فضا، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری چگونه است؟

رول های کاغذ دیواری با متراژهای متفاوتی به تولید می‌رسند. به همین دلیل نمی‌توان برای تمامی فضاها از یک متراژ برابر استفاده کرد. اطلاع از نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری کمک بزرگی به خریداران می‌کند که بدون پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید کاغذ دیواری به فضای داخلی خود تنوع و جذابیت بی‌نظیری ببخشند. در ادامه متراژ هر رول کاغذ دیواری و نحوه محاسبه تعداد آنها را بررسی می‌کنیم.

سایز رول کاغذ دیواری

متراژ رول‌های کاغذ دیواری بر اساس استانداردهای کشور تولیدکننده متغیر است. به همین دلیل قبل از خرید این نوع ملزومات خانه، در مورد برند و کشور تولیدکننده آن اطلاع پیدا کنید. استاندارد رول‌های کاغذ دیواری در ایران و کشورهای اروپایی 10 در 0.53 متر است. به عبارت دیگر یک رول از این سایز کاغذهای دیواری برای پوشش تقریبا 5 متر مربع از دیوار کافی است. 

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری از این طریق به راحتی صورت می‌گیرد. البته امکان تغییر استانداردها و ابعاد هر مدل از کاغذ دیواری توسط شرکت‌های سازنده وجود دارد. به همین دلیل اگر خرید رول‌های کاغذ دیواری را به صورت آنلاین انجام می‌دهید از سایت فروشگاه اطلاعات کافی را به دست آورید. 

در خرید حضوری نیز فروشنده تمامی جزئیات و حتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری را با توجه به متراژ فضای مورد نظر به شما خواهد گفت. البته این استاندارد در ایران و اروپا به صورت ثابت است و در سال‌های اخیر تغییری در آن ایجاد نشده.است.

روش محاسبه کاغذ دیواری با مشخص کردن مساحت دیوار

فضاهای داخلی خانه مانند اتاق‌ها، آشپزخانه، پذیرایی و راهرو با نصب کاغذ دیواری جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. به همین دلیل در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری دست به تولید انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها، جنس و بافت متفاوت زده‌اند.

در مورد سایز و متراژ این کاغذهای دیواری باید بگوییم که استاندارد مشخصی وجود دارد و تمامی مدل‌ها ممکن‌است با یک سایز تولید نشوند. البته کاغذ دیواری‌های موجود در ایران بر اساس استاندارد اروپا به‌تولید می‌رسند و تمامی آنها از یک سایز برخوردار هستند. با این حال قبل از خرید این محصول بهتر است در مورد متراژ آن اطلاعات دقیقی را به‌دست‌آورید. روش محاسبه کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوار، بسیار ساده است به گونه‌ای که هر فردی از عهده انجام آن برخواهدآمد. با اطلاع از متراژ دیوار به‌راحتی نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری انجام می‌شود.

برای محاسبه مساحت دیوار کافی است که با یک متر عرض دیوار و ارتفاع آن را اندازه‌گیری کنید. همچنین مساحت برآمدگی‌های روی دیوار مانند ستون‌ها، قسمت‌های چهارگوش یا قرنیزهای دور سقف را نیز باید درنظر گرفت. برای محاسبه مساحت دیوارهای دارای پنجره نیز باید در ابتدا مساحت کل دیوار مشخص شود و سپس مساحت پنجره را از آن کم کنید. 

با ضرب ارتفاع دیوار در عرض آن، مساحت دیوار و متراژ مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شود. به عبارت دیگر از طریق فرمول زیر مساحت دیوارهای داخلی به راحتی محاسبه خواهد شد:

(عرض دیوار ) × (ارتفاع دیوار) = (مساحت دیوار)

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز با توجه به مساحت دیوار

با محاسبه مساحت دیوار، نحوه محاسبه کاغذ دیواری و تعداد رول‌های مورد نیاز نیز مشخص می‌شود. برای اینکار مساحت دیوار را تقسیم بر 5 می‌کنیم. زیرا رول‌های کاغذ دیواری با ابعاد استاندارد 10 متر در 53 سانتی متر  قادر به پوشاندن 5 متر مربع از مساحت دیوار هستند. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار مشخص می‌شود. این عدد در بسیاری از مواقع به صورت اعشار درمی‌آید که باید بالاترین عدد نزدیک به آن را درنظر گرفت. به عنوان نمونه دیوار یک سمت اتاق دارای عرض 2 و ارتفاع 3.2 متر است. بنابراین مساحت دیوار مورد نظر نیز 6.4 متر برآورد می‌شود. برای این مساحت به 2 رول کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی‌متر و طول 10 متر نیاز است. از آنجایی که کاغذهای دیواری به صورت رولی فروخته می‌شوند، این میزان ممکن است کمی بیشتر از مساحت دیوار باشد. در این صورت متراژ اضافی کاغذ دیواری برای سایر دیوارها نیز قابل استفاده‌است.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای دیوارهای دارای شیب

محاسبه تعداد رول مورد نیاز کاغذ دیواری برای دیوارهای زیرشیروانی یا دارای شیب کمی متفاوت‌تر است. برای محاسبه دیوارهای این قسمت از خانه باید از روش زیر استفاده کرد:

(عرض × ارتفاع دیوار بلندتر) - ½ (عرض × اختلاف ارتفاع دو سمت دیوار)

از طریق فرمول بالا به‌راحتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری انجام می‌شود. البته برای این دیوارها بهتر است رول‌های بیشتری را بخرید. زیرا به دلیل اختلاف ارتفاع دیوار امکان دورریز شدن و هدر رفتن کاغذ دیواری در اثر برش زیاد است. 

برای جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی زیاد بهتر است، محاسبه تعداد رول و نصب آن را به یک متخصص در این خصوص سپرد. دکور چوب یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده کاغذ دیواری و انواع ملزومات داخلی خانه است که با ارائه خدمات متنوع به‌خصوص نصب در محل، ارسال رایگان تا باربری، مشاوره آنلاین و غیره به ایجاد دکوراسیون شیک و لوکس در فضاهای داخلی کمک می‌کند.

سخن پایانی

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به‌راحتی براساس یک فرمول ساده انجام می‌شود. برای این کار کافی است عرض و ارتفاع دیوار را ضرب در هم کنید تا مساحت دیوار مورد نظر به‌دست‌آید. سپس عدد به‌دست‌آمده را تقسیم بر 5 کنید. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شوند. 

البته این روش محاسبه کاغذ دیواری برای کاغذ دیواری‌هایی با استاندارد 10 در 0.53 متر مناسب است و برای سایر ابعاد کاغذ دیواری صدق نمی‌کند. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید از ابعاد دقیق آنها مطلع شوید و سپس براساس مساحت دیوار تعداد رول‌های کاغذ دیواری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

منبع: https://www.bespar.net/blog/calculation-of-wallpaper-rolls

محمد سلحشوری بازدید : 68 پنجشنبه 06 بهمن 1401 نظرات (0)

این روش نسبت به روش های متداول و مرسوم فعلی از جمله وصله پوششی (اورلپ) و نیز روش استفاده از اتصالات مکانیکی (کوپلینگ) از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و همچنین استحکام ناحیه اتصال در آن نیز بیشتراز ماده اولیه می باشد.در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به طور کلی روش جوش سر به سر میلگردها (فورجینگ) بسیار مستحکمتر و اقتصادی تر

از وصله پوششی (اورلپ) می باشد.

صرفه جویی ها :

1 – صرفه جویی 15 تا 20 درصدی در مصرف میلگرد با حذف اورلپ و پرت آرماتور.

2 – اتصال میلگردهای غیر قابل مصرف (پرت) به یکدیگر و استفاده مجدد از آنها.

3 – صرفه جویی در زمان اجرای کار.

و همچنين شركت ما داراي اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki) در خاورمیانه مي باشد.

شرکت ریکن کی کی ژاپن
 داراي اخذ نمایندگی انحصاری

سازمان نظام مهندسی استان تهران
مورد تایید  سازمان نظام مهندسی استان تهران 

مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي
مورد تایید مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازی

Japanese Industrial Standards
 استانداردهاي صنعتي ژاپن (JIS)

معرفی شرکت ریکن
(RIKEN)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki CO.,LTD) بزرگترین تولید کننده ادوات هیدرولیکی در جهان گردید. اداوات هیدرولیکی مربوط به جوش سر به سر میلگرد این شرکت بالاترین میزان فروش در جهان را دارا می باشد.

معرفی شرکت موتویوکی (Motoyuki)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از موتویوکی ژاپن (MOTOYUKI CO.,LTD) گردید.  از جمله محصولات ارزشمند آن می توان به تیغه های برش الماسه اشاره کرد که کاربرد زیادی در روش جوش سر به سر میلگرد دارد.

کات مهم در زمینه خرید دستگاه فورجینگ:
دستگاه جوش سر به سر میلگرد یا دستگاه فورجینگ میلگرد، یک دستگاه ابزار دقیق است که با توجه به تیراژ کم ساخت این دستگاه در دنیا، شرکت های تولید کننده ی این دستگاه بسیار کم تعداد می باشند.
شباهت اجزای اصلی دستگاههای استاندارد مانند پمپ یا اره به نمونه های غیراستاندارد موجود در بازار ایران، متاسفانه باعث شده برخی شرکتهای سودجو براحتی بتوانند اقدام به فروش ادوات غیراستاندارد کنند.

برای اطمینان از کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- نظر گروه های اجرایی:

تشخیص دستگاههای غیراستاندارد از استاندارد بسیار ساده خواهد بود؛ به این صورت که یا کار بطور کلی اجرا نخواهد شد و یا در ابتدای کار مشکلات بسیار زیادی حین اجرا پیش خواهد آمد.

امروزه نزدیک به 200 تا 300 گروه اجرایی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دسترسی به آن ها و تجربیاتشان درخصوص دستگاه های فورجینگ موجود در بازار کار سختی نیست؛ اما صرفا اکتفا به نظر و تجربه فروشندگان نمی تواند انتخاب درستی باشد؛ از این رو موارد دیگری نیز ذکر شده، مانند برند دستگاه و نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ، که در ادامه مشاهده می فرمایید:

2- برند دستگاه:

امروزه برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما نیاز به راستی آزمایی دارند. برای راستی آزمایی برندهای دستگاههای فورجینگ موجود در بازار به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارید که اگر بتازگی وارد این بازار شده باشید احتمالا این 3 مولفه را دراختیار ندارید؛ پس شاید بهتر باشد نظر شرکتهای باتچربه و رتبه یک در بخش فروش دستگاه و اجرای فورجینگ که در بازار بصورت منوپول فعالیت دارند را مدنظر قرار دهید. بطور مثال، شرکت پویاگستر در حال حاضر تنها نماینده انحصاری شرکت ریکن کی کی ژاپن در خاورمیانه است که از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکتهای سازنده ادوات هیدرولیک دنیا می باشد.

3- نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ:

1) پمپ هیدرولیک :

پمپ هیدرولیک یک مولد انرژی می باشد که به عنوان قلب تپنده و مهم ترین قسمت دستگاه باید دارای حداکثر استاندارد های لازم باشد.
 
جهت خرید پمپ هیدرولیک نکات کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید :

 1- پمپ هیدرولیک شما باید یک پمپ 700 باری باشد.

  

2- پمپ هیدرولیک نباید افت فشار داشته باشد: 

 پمپ های 700 بار موجود در بازار، معمولا مخصوص دستگاه های پرس می باشند که افت فشار مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند اما در فرآیند جوش سر به سر میلگرد فورجینگ، افت فشار باعث بالا رفتن ریسک شکستگی جوش می گردد. پمپ های غیراستاندارد شاید در تست های اولیه دارای افت فشار نباشند اما بعد از یک دوره، با توجه به کیفیت پایین، دچار افت فشار خواهند شد.  

3- پمپ هیدرولیک باید مجهز به شیر تنظیم فشار باشد:

فروشندگان دستگاه غیراستاندارد، معمولا به جای شیر تنظیم فشار (Pressure valve)، از سوئیچ قطع فشار (Pressure switch) استفاده می کنند؛ بدلیل قطع شدن فشار در فرآیند فورجینگ، ریسک شکستگی جوش ها بسیار بالاتر میرود.

اخیرا عده ای از سودجویان، پمپهای غیراستاندارد دستگاه جوش سر به سر شرکت ریکن را برای جوشکاری فورجینگ معرفی می نمایند که شناسایی آنها از مدلهای اصل برای تازه واردان به این بازار دشوار می باشد.

پمپهای مجهز به شیرهای قطع کننده فشار، به هیچ وجه موردتایید نهادهای آیین نامه ای در ژاپن نیستند و تمام پمپهای ژاپنی که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند مجهز به شیرهای تنظیم فشار می باشند.

2) اره

اره از انواع برشهای سرد و از پراصطکاک ترین قطعات مجموعه ادوات دستگاه جوش سر به سر میلگرد می باشد. درصورت استفاده از اره های کیفیت پایین و غیراستاندارد، کاربران دچار مشکل خواهند شد. استفاده از تجربه مهندسین عمران و همچنین بهره گیری از تجربه موجود در بازار در زمینه انتخاب اره استاندارد، می تواند راهکاری مطمئن برای انتخاب اره مناسب باشد.

3) گیره

وزن پایین، هم راستایی و خدمات پس از فروش، مهم ترین نکاتی هستند که باید در خرید گیره مدنظر قرار داد؛ استفاده از نظر کاربران قدیمی و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4) مشعل: 

حلقه مشعل در نمونه ها شامل 12 ، 10 ، 8 شعله برای انتقال حرارت ناشی از گاز اکسیژن و استیلن می باشد که بطور یکنواخت در تمام نقاط اتصال تعبیه شده است. باتوجه به حساسیت بالا، این قطعه در آیین نامه ژاپنی دارای استاندارد ژاپنی می باشد که پیشنهاد شرکت پویاگستر استفاده از مشعل های دارای استاندارد ژاپنی می باشد.

فورجینگ چیست؟
 
جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ) به وصله میلگرد (فیلر یا الکترود جوشکاری) اطلاق می گردد که از اعمال حرارت و فشار همزمان، بدون اضافه کردن ماده افزودنی حاصل می شود. فورجینگ سر به سر میلگرد قدمتی نزدیک به 7 دهه در کشور ژاپن دارد و همچنان پرکاربردترین اتصال در صنعت ساختمان سازی ژاپن می باشد. مکانیزم تشکیل این اتصال به این شکل می باشد که در اثر حرارت و فشار همزمان، ساختار کریستالی و مولکولی وجوه اتصال به نوسان افتاده و در یکدیگر نفوذ می کنند. پس از سرد شدن، تبلور مجددی اتفاق می افتد و یک اتصال یکپارچه شکل می گیرد. به همین دلیل برش سرد 90 درجه و همچنین قرارگیری در گیره های مخصوص در این روش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال فورجینگ برخلاف سایر اتصالات مکانیکی و جوشی میلگرد، از انعطاف پذیری و جذب انرژی مطلوبی برخوردار است و به جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله در کشور زلزله خیز ژاپن، موردتوجه ویژه قرار دارد؛ همچنین حذف اورلپ و جایگزینی آن با وصله فورجینگ باعث سبک سازی سازه، پوشش دهی عالی (کاور) بتن و کاهش هزینه ساخت وساز نیز می گردد.

براساس یک پژوهش انجام شده طی سال های 1995 تا 2016، جوش سر به سر میلگرد، حدود %70 پروژه های صنعت ساختمان سازی ژاپن را در بر می گیرد و برخلاف تصور رایج، طی فرآیند فورجینگ، دمای فلز پایه به دمای ذوب نمی رسد و هیچ گونه تغییرات شیمیایی در مواد تشکیل دهنده آن (کربن) رخ نمی دهد. تردی یا شکنندگی نیز اتفاق نمی افتد و تستهای خمش استاندارد تعریف شده برای این روش موید این مطلب می باشند.

روش فورجینگ طیف وسیعی از میلگردهای S400- S420-S490 -S500  را دربر می گیرد.

 منبع وبسایت پویا گستر

محمد سلحشوری بازدید : 64 شنبه 01 بهمن 1401 نظرات (0)

جم فاضلاب در دنیای امروزی به قدری بالا رفته که نیاز به تصفیه فاضلاب بیش از پیش احساس می‌شود و اهمیت زیادی پیدا کرده است. با تصفیه فاضلاب بهداشتی و برگردندان آب به چرخه مصرف کمک زیادی به مشکل کمبود آب می‌کنیم. در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید تا شما را با فاضلاب بهداشتی، روش‌های تصفیه آن آشنا کنیم و بهترین روش خرید پکیج تصفیه مناسب را به شما معرفی کنیم.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

فاضلاب بهداشتی چیست؟

فاضلاب بهداشتی که به آن فاضلاب بهداشتی - انسانی یا فاضلاب خانگی نیز می‌گویند، فاضلابی است که از واحدهای مسکونی، تجاری، مؤسسات، ادارات و ... تولید می‌شود. فاضلاب بهداشتی در واقع حاصل از مصرف آبی است که انسان برای مصارف روزانه مانند حمام، توالت، آشپزی و ... به کار می‌برد.

میزان تولید فاضلاب بهداشتی تابعی از میزان مصرف آب و البته میزان مصرف آب نیز خود تابعی از عوامل مختلف مانند پارامترهای اقلیمی، اقتصادی، سطح بهداشت و ... است. برای محاسبه میزان فاضلاب بهداشتی، از اصطلاح "سرانه تولید فاضلاب" استفاده می‌شود که در واقع سرانه تولید فاضلاب بهداشتی عبارت است از میزان فاضلاب تولیدی به ازای هر نفر در یک روز. مقدار سرانه تولید فاضلاب از روی میزان آب مصرفی توسط هر فرد محاسبه می‌شود. به عبارتی بعد از تخمین و اطلاع از میزان آب مصرفی، ضریبی را به عنوان ضریب تبدیل آب به فاضلاب که حدوداً در جوامع شهری بین 70 تا 90 درصد است، در نظر می‌گیرند.

روش‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید تولید فاضلاب یکی از اجتناب ناپذیرترین و طبیعی‌ترین فعالیت‌های سبک زندگی بشر است. برای حیات انسان و در تمامی فرایندهای زندگی مانند کارهای خانگی، تولید صنعتی، خدماتی، رستوران‌ها و ... وجود آب ضروری است. ازآنجایی‌که جمعیت انسان روز به روز در حال افزایش است، استفاده از آب برای کارهای مختلف نیز در حال افزایش است، بنابراین برای حفظ منابع آب برای نسل‌های آینده لازم است از آبی که مصرف شده یا به عبارتی فاضلابی که تولید شده، مجدداً استفاده شود.

روش‌های مختلفی جهت تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آن وجود دارد. تصفیه فاضلاب و تخلیه آن باید به گونه ای صورت گیرد تا هیچ‌گونه آسیب و خطری برای محیط زیست و انسان ایجاد نشود.

مدیریت فاضلاب اساساً فرایندی است که طی آن زباله‌ها به نفع انسان تصفیه می‌شوند. روش‌های مختلفی در تصفیه فاضلاب وجود دارد. به‌طورکلی چندین روش برای تصفیه فاضلاب بهداشتی وجود دارد که عبارت‌اند از:

تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی
تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

1. روش تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
روش تصفیه فیزیکی جهت حذف مواد جامد شناور و معلق کوچک و بزرگ از فاضلاب به کار برده می‌شود. در این روش از تجهیزات و واحدهایی مانند آشغال‌گیر، دانه گیر، ته‌نشینی ثقلی، فیلتراسیون و ... جهت حذف و تصفیه به صورت فیزیکی از طریق جداسازی مواد استفاده می‌شود.

2. روش تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی

در این روش از مواد شیمیایی در تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود. استفاده از مواد شیمیایی در طی فرایند تصفیه فاضلاب با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در برخی موارد، موادی در فاضلاب وجود دارد که از طریق روش‌های فیزیکی مانند ته‌نشینی ثقلی، از جریان فاضلاب حذف نمی‌شود، در چنین شرایطی با استفاده از تزریق مواد شیمیایی به فاضلاب و ایجاد لخته و منعقد شدن مواد، امکان ته‌نشین شدن آن‌ها فراهم می‌شود. همچنین از مواد شیمیایی مانند هیپوکلریت کلسیم، جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن فاضلاب استفاده می‌شود.

3. روش تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب یکی از روش‌های بسیار مهم و کاربردی است. در روش بیولوژیکی، باکتری‌های هوازی و بی هوازی با تغذیه از مواد آلی موجود در فاضلاب اقدام به تجزیه و حذف آن‌ها می‌کنند. روش بیولوژیکی خود شامل انواع روش‌های هوازی و روش‌های بی‌هوازی است که آن‌ها نیز به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. به‌طورکلی اساس عملکرد روش بیولوژیکی بر پایه فعالیت میکروارگانیسم هاست.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، فرایندهای مختلفی جهت تصفیه فاضلاب وجود دارد. در تصفیه فاضلاب انسانی تلفیقی از روش‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی به کار برده می‌شود. تفاوت فرایندهای مختلف بیشتر در بخش تصفیه بیولوژیکی آن‌ها و نحوه عملکرد باکتری‌ها است.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی عبارت است از:

فرایند لجن فعال متعارف (CAS)

فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده (EAAS)

فرایند لجن فعال با بستر رشد متحرک (MBBR)

فرایند لجن فعال با بستر رشد ثابت (IFAS)

فرایند دیسک‌های بیولوژیکی چرخان (RBC)

فرایند راکتور ناپیوسته متوالی (SBR) و ...

فرایندهای فوق، فرایندهایی هستند که بر اساس فعالیت باکتری‌های هوازی عمل تجزیه و تصفیه بیولوژیکی فاضلاب انجام می‌شود. اغلب در تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی، از فرایندهای هوازی استفاده می‌شود. باکتری‌های بی‌هوازی که در غیاب اکسیژن به تجزیه مواد آلی می‌پردازند، در تصفیه فاضلاب‌های صنعتی به کار برده می‌شوند. از جمله فرایندهای بی‌هوازی تصفیه فاضلاب می‌توان به UASB، ABR، UAFB اشاره نمود.

معرفی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی پاک پساب اقلیم

شرکت پاک پساب اقلیم طراح و مجری پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی در ظرفیت‌های مختلف از 1 متر مکعب در شبانه روز الی 1000 متر مکعب در شبانه روز است. پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت پاک پساب اقلیم در جنس‌های پلی اتیلن، فلزی کامپوزیتی قابل اجرا و نصب است.

پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط و جوامع کوچک و همچنین ایجاد امکان استفاده مجدد از فاضلاب برای مصارف مختلف بسیار کاربرد دارند. از جمله کاربردهای پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی عبارت است از:

  • تصفیه فاضلاب منازل، مجتمع‌های مسکونی و تفریحی
  • تصفیه فاضلاب ادارات و مراکز تجاری
  • تصفیه فاضلاب کمپ‌های مسکونی و نظامی
  • تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • تصفیه فاضلاب در مناطقی که امکان اتصال به شبکه جمع آوری ندارند و ...

شرکت پاک پساب اقلیم با دارا بودن چندین سال تجربه و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در زمینه ساخت و اجرای انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی، اکنون آماده خدمت به کارفرمایان و مشتریان محترم است.

جهت ثبت سفارش و برقراری ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق وب سایت و شماره تلفن‌های اعلام شده اقدام نمایید.

منبع: https://www.sid.ir/blog/post/81837/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b6%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-

محمد سلحشوری بازدید : 44 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محمد سلحشوری بازدید : 39 دوشنبه 12 دی 1401 نظرات (0)

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی hp

محمد سلحشوری بازدید : 27 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 27 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

بسیاری از کاربران زمانی که با تیم مشاوران مرکز تماس می گیرند و یا برای تعمیر انواع لپ تاپ به نمایندگی ما مراجعه می کنند، یک سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس از خود می پرسند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به آن پاسخ دهیم. این سوال. البته در مطالب و مقالات سایت مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ ایسر و ایسوس را به طور کامل بررسی کرده ایم و مدل های مختلفی از لپ تاپ ایسر را به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما فرم کامل را بررسی کرده ایم. . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال هاست لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را خریداری کرده اید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطلع برای تعمیر تجهیزات و کامپیوتر خود هستید، می توانید از خدمات دفتر ایسر استفاده کنید. مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

بررسی لپ تاپ ایسر

در قسمت بعدی برای مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت که لپ تاپ های ایسر به دلیل کیفیت پایین آنچنان محبوب نیستند و با توجه به قدمت این محصول به راحتی می توان گفت که همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. تولید کنندگان لپ تاپ با کیفیت . در راس جهان ایسر قرار دارد که می تواند جالب ترین گزینه ها را در مدل های مختلف لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

در ایسر تنوع و کیفیت محصولات یک امتیاز ویژه است

ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره تلاش کرده است تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد و مخاطبان اقشار مختلف جامعه را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

این بدان معناست که ایسر سعی می کند محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد تا بتوانند محصولی را مطابق میل خود خریداری کنند و البته ممکن است هزینه های بالای برخی برندها با دان همراه باشد. اگر منابع وجود داشته باشد، پرداخت نکنید.

کاربرانی که قصد خرید محصولات ایسر یا ایسوس ما را دارند اغلب با چالشی اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات مواجه می شوند که نمایندگی ایسر با خدمات ویژه ای در این زمینه سعی در رفع کامل آن داشته است.

علاوه بر تعمیرات اساسی و پشتیبانی از مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر، شاهد استفاده از لوازم جانبی و لپ تاپ های کامپیوتری به صورت کاملا اورجینال و اورجینال در این برند هستیم که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه برای کاربران در صورت بروز مشکل در نظر گرفت. هر گونه مشکلی داشته باشند می توانند از قطعات ضروری و واقعی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر استفاده کنند و واقعا در هزینه ها صرفه جویی کنند.

لپ تاپ های ایسر علاوه بر کیفیت و کارایی، از نظر قیمتی همه کاره هستند و این امر به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که برای آنها به صرفه تر است.
اگرچه محصولات ایسر از نظر فنی و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما همانطور که گفته شد به دلیل عدم پشتیبانی کامل از این محصولات در مراکز مختلفی که در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد، کاربران امروزی معمولا استقبال کمتری از ایسر می کنند. مارک، او انجام می دهد.

در عین حال بسیاری از کاربران نمی توانند محصولات ایسوس را در همان سطح قیمت خریداری کنند و باید قیمت بالاتری بپردازند.

گزارش های تعمیر لپ تاپ ایسر به خوبی متوجه شده اند که خدمات و پشتیبانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد و نمایندگی های ایسر سعی کرده اند این مشکل را به طور گسترده و مستقل برای مصرف کنندگان حل کنند. وزن مراکز مختلفی که باید در این حوزه وجود داشته باشد.

البته اگر قصد خرید محصولات و مطالعه مقاله مقایسه ایسر و ایسوس را دارید، بهتر است بدانید که هر دو برند از نظر کیفیت در یک سطح هستند و تفاوتی بین کیفیت و قابلیت های آنها وجود ندارد. آنها فراهم می کنند. آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خرید محصولات از هر دو برند، نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 27 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

محمد سلحشوری بازدید : 42 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.

محمد سلحشوری بازدید : 32 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس

محمد سلحشوری بازدید : 29 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 

محمد سلحشوری بازدید : 29 چهارشنبه 30 شهریور 1401 نظرات (0)

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

محمد سلحشوری بازدید : 37 دوشنبه 14 شهریور 1401 نظرات (0)
هر سرور HP برای انجام عملیات ذخیره سازی اطلاعات به یک فضای ذخیره سازی نیاز دارد. کمپانی اچ پی برای سرور‌های خود هارد سرور قدرتمندی را طراحی و تولید کرده است که توانایی پاسخگویی 24 ساعته به ارسال و دریافت اطلاعات را دارا هستند. هارد سرور اچ پی HPE 600GB SAS 12G 10K SFF DS از تولیدات اینترپرایزری HP، با سرورهای سری پرولیانت نسل 8،9 و 10 اچ پی سازگار است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود
این هارد 600 گیگ 10k اچ پی ، دارای ظرفیت 600 گیگابایت برای ذخیره کردن اطلاعات بوده و از درگاه اتصال SAS بهره می‌برد. هارد سرور HP 600GB 10K با پارت نامبر 872477-B21 و فرم فکتور SFF تولید شده‌ است و از دسته هارد‌ سرور 2.5 اینچی می‌باشد.
جهت خرید هارد سرور اچ پی HP 600GB 12G 10K با بهترین قیمت، سایت ماهان شبکه ایرانیان گزینه مناسبی برای افرادی که به اصالت و ضمانت کالا اهمیت می‌دهند، خواهد بود. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.
خرید هارد سرور اچ پی HP 600GB 10K
در سطح تجاری یا Enterprise از یک هارد سرور توقع داریم که فضای ذخیره سازی مناسب و همچنین سرعت خواندن و نوشتن بالایی را در اختیارمان قرار دهد. کمپانی اچ پی در تولید هارد سرور HP 600GB 10K همین موضوع را مدنظر قرار داده است. خرید هارد سرور اچ پی 600 گیگابایت، امکان داشتن سرعت چرخش یا RPM معادل 10000 دور در دقیقه را فراهم می‌کند. هر چه RPM که مخفف عبارت Drive Rotation Speed است، بالاتر باشد، سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها و اطلاعات بالاتر خواهد رفت؛ در نتیجه عملکرد سرور نیز افزایش خواهد یافت.
هارد سرور اچ پی HPE 600GB SAS 12G 10K SFF SC DS با حداکثر سرعت 12 گیگابیت به انتقال اطلاعات می‌پردازد و برای این انتقال اطلاعات از درگاه یا اینترفیس SAS بهره می‌برد. نکته قابل ذکر در خصوص این درگاه اتصال، دریافت و ارسال اطلاعات به طور همزمان است. همانطور که در نامگذاری این محصول مشخص است، این هارد با فرم فکتور استاندارد SFF یا 2.5 اینچی برای سرور‌ اچ پی نسل Gen9 و Gen10 تولید شده است و داخل محفظه HPE Caddy 2.5 نگهداری می‌شود.
خرید کدی هارد سرور 2.5 اینچی
کمپانی HP، جهت تأمین امنیت اطلاعات ذخیره شده در هارد سرور HP 600GB 10K از فناوری Digital Singed Firmware (DS) استفاده کرده است. این تکنولوژی سبب می‌شود از حملات سایبری احتمالی به سرور و آسیب دیدن اطلاعات جلوگیری به عمل آید. فناوری دیگری که در تولید این هارد با ظرفیت 600 گیگابایت اچ پی از آن بهره گرفته شده است، تکنولوژی SC یا همان HPE Smart Carrier است. این قابلیت سلامت و وضعیت هارد را گزارش می‌‌دهد و این عمل با استفاده از چراغ‌های LED امکان پذیر شده است.
اگر به دنبال یک هارد سرور با ظرفیت 600 گیگ و سرعت بالا برای انجام کارهای پیچیده هستید، خرید هارد سرور HP 600GB 15K 12G را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
قیمت هارد سرور HPE 600GB SAS 12G 10K SFF
قیمت هارد سرور HPE 600GB SAS 12G 10K SFF به عوامل مختلفی وابسته است به همین دلیل ممکن است با نوساناتی روبرو شود. دست دوم و نو بودن هارد؛ ظرفیت، سرعت و… از مواردی هستند که می‌توانند روی قیمت هارد سرور HP تأثیرگذار باشند.
از دیگر فناوری‌های به کار رفته در این قیمت هارد 600 10k می‌توان به، ویژگی هات پلاگ اشاره کرد، با استفاده از فناوری Hot Plug امکان تعویض و نصب هارد دیسک در سرور‌هایی که همیشه روشن هستند و به دلیل درخواست‎‌های ارسالی بالا امکان خاموش کردن آنها امکان پذیر نیست، مهیا می‌شود. وجود تکنولوژی‌های مختلف در تولید یک محصول نیز می‌تواند در قیمت آن تأثیرگذار باشد. با این حال خرید قطعات سرور HP از ماهان شبکه ایرانیان به دلیل آنکه امکان دسترسی به نمایندگی سرور HP در ایران وجود ندارد، اقدامی هوشمندانه خواهد بود.
محمد سلحشوری بازدید : 78 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس با توجه به ظرفیت های خاصی که در ساختار فیزیکی لپ تاپ به کار رفته است حتماً باید توسط افراد متخصص انجام شود تا مشکلاتی مانند تاریک شدن یا سیاه بودن صفحه نمایش را بعد از تعمیر و تعویض آن به همراه نداشته باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی دستگاه شما انجام می دهد تا از خرابی فلت مطمئن شده و پس از آن با استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز تمامی قسمت های خراب شده دستگاه از جمله علت آن را تعمیر و در صورت نیاز با قطعات اصلی و اورجینال جدید تعویض می نماید.

نقش فلت لپ تاپ ایسوس

فلت لپ تاپ ها یک کابل نواری شکل است که داده ها را از مادربرد به نمایشگر انتقال میدهد و باعث میشود تا پردازش اطلاعاتی که در قسمت‌های پردازنده و رم دستگاه انجام میشود بر روی نمایشگر نشان داده شود.

این قسمت سخت افزاری که به عنوان یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در لپ تاپ شناخته می شود از یک طرف به مادربرد و از طرف دیگر به سوکت نمایشگر ال ای دی و ال سی دی دستگاه شما وصل میشود.

همین موضوع باعث می شود تا حساسیت تعمیر فلت لپ تاپ asus بسیار بالاتر برود و نیازمند تست و عیب یابی اولیه و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر قسمتهای مختلف دستگاه باشد.

در شرایط مختلف و به دلایل متفاوتی ممکن است فلت لپ تاپ شما دچار مشکلات از نظر سخت افزاری شده و باعث خرابی های در نمایشگر دستگاه شما شود.

علائم خرابی کابل فلت لپ تاپ
در صورتی که تمامی علائم خرابی های که برای کابل فلت لپ تاپ به وجود می‌آید را به درستی بشناسیم می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که هر مشکلی که برای نمایشگر به وجود می آید و شامل سیاه شدن یا قطع شدن تصاویر میباشد مربوط به کابل فلت و ارتباط آن با قسمت پردازشی دستگاه است که این یک تصور غلط است و شما باید تمامی مشکلاتی که برای فلت لپ تاپ به وجود می آید و باعث خرابی آن می‌شود را به‌درستی بشناسید.

یکی از مهمترین علائم خرابی کابل فلت لپ تاپ که باعث می شود شما برای تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس اقدام نمایید سیاه بودن نمایشگر است.

در این حالت لپ تاپ شما روشن شود و صفحه نمایش آن مشکی است و شاید تصور کنید که مشکل از ویندوز شما می باشد اما این مشکل یکی از عمده‌ترین دلایلی که به دلیل خراب شدن فلت می‌تواند بر روی لپتاپ شما اتفاق بیفتد.

تکان دادن لپ تاپ در برخی از موارد می تواند باعث روشن شدن مقطعی لپ‌تاپ شود و همین عامل می‌تواند شما را به اطمینان بیشتری برای خراب بودن کابل فلت لپ تاپ نزدیک کند.

در کنار این موضوع کمی تغییر رنگ و تاریک بودن نمایشگر می تواند یکی دیگر از علائم می باشد که خراب بودن فلت را به شما گوشزد می کند.

در برخی از موارد نیز که کاربران برای تعمیر فلت لپ تاپ های ایسوس به این مرکز مراجعه کره اند مشاهده کرده‌ایم که نمایشگر آنها پس از چند بار چشمک زدن تیره میشود و با تکان دادن دوباره دستگاه نمایشگاه مجدداً به کار می‌افتد. در این شرایط باید نمایشگر را با یک مانیتور خارجی تست کنید و از صحت آن مطمئن شوید و در صورتی که این مشکل به وجود آمده بود برای تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ ایسوس اقدام نمایید.

به وجود آمدن خطوط راه راه افقی و عمودی برای صفحه نمایش که بعد از تکان دادن صفحه نمایش تغییر می کند می تواند یکی دیگر از علائم نشان دهنده های بروز مشکل در کابل فلت دستگاه باشد.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس
زمانی که علائم‌بالا برای خرابی فلت به وجود آمده بود می توانید دستگاه خود را از طریق مراجعه حضوری و یا پیک‌معتمد شرکت به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برسانید.

در این نمایندگی ایسوس در تهران نسبت به تست و ارزیابی اولیه دستگاه انجام می‌شود تا تمامی مشکلاتی برای قسمتهای مختلف سخت افزاری به وجود آمده مشخص شده و ایرادات اصلی دستگاه با اطمینان بسیار بالایی تعیین شود تا در مراحل مختلف تعمیر فقط بر روی قسمت های خراب شده عملیات تعمیر و تعویض دستگاه انجام شود و قسمت هایی که هنوز مشکلاتی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارند دچار مشکل جدید نشوند.

تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس با توجه به حساسیت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا زمانی که شما عملیات اولیه را انجام داده و از ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری دستگاه استفاده کنید قطعاً کیفیت عملیات تعمیر بالاتر رفته و همین موضوع می‌تواند ضامن سلامت دوباره دستگاه و کارایی آن پس از عملیات تعمیر باشد.

تعویض فلت لپ تاپ ایسوس
در بسیاری از موارد آسیب دیدگی فلت لپ تاپ بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می کنید و این موضوع باعث می‌شود تا شما نتوانید عملیات سمی را بر روی دستگاه خود انجام دهید.

در این موارد باید به سراغ تعویض کردن فلت لپ تاپ با فلت اصلی و اورجینال بروید. استفاده از مشکلات اصلی و اورجینال هر چند هزینه بیشتری را برای شما به همراه دارد اما در کوتاه مدت و در بلندمدت باعث می‌شود تا سلامت و کارایی دستگاه شما تضمین شده و شما بتوانید به درستی تمامی قسمت های مختلف دستگاه را استفاده نمایید.

زمانی که از فلت فرعی و فیک استفاده می کنید قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می شود و همین موضوع باعث می‌شود تا دستگاه شما از نظر کارایی دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف از این فلت و نمایشگر شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس فلت مخصوص تمامی مدل های جدید و قدیمی لپ تاپ های این برند را به صورت کاملا اصلی و اورجینال را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه تعمیر فلت لپ تاپ ایسوس

نکته مهمی که باید در این موضوع به آن اشاره کنم این است که هزینه برای تعمیر فلت لپ تاپ های ایسوس در نظر گرفته شده است چقدر است و با چه بودجه ای می توان عملیات تعمیر و تعویض این قطعات را انجام داد.

به طور کلی هزینه تعمیرات بعد از تست و عیب یابی اولیه بر روی دستگاه و مشخص شدن میزان خرابی دستگاه تعیین می‌شود و شما نمی توانید قبل از اینکه دستگاه بر روی عملیات تست و عیب یابی انجام شده باشد مشخص کنیم که چه هزینه ای برای تعمیر فرد در نظر می گیرد زیرا ممکن است حجم خرابی‌ها به گونه‌ای باشد که نیازمند عملیات اختصاصی و کامل از نظر تعمیر و یا تعویض کامل فلت داشته باشید.

پس به طور کامل می‌توان گفت که نمایندگی ایسوس تمامی عملیات مربوط به تعمیر فلت برای تعویض آن را با قطعات اصلی و اورجینال برای هر مدل با ارزان ترین قیمت و با گارانتی رسمی و معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

محمد سلحشوری بازدید : 270 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

لپ تاپ های سریz لنوو همگی دارای مشخصات خوب و ساختار شیک هستند و اگر دنبال خرید لپ تاپی با مشخصات خوب و کاربردی هستید لپ تاپ های سریz لنوو انتخاب خوبی برای شماست. لپ تاپ z500 لنوو در سال 2013 به بازار عرضه شد این مدل یک دستگاه حرفه ای محسوب میشود و قدرت و سرعت خوبی از آن مشاهده شده است که امکان برطرف کردن تمامی نیازهایتان را به شما میدهد.لنوو در این دستگاه نیز از پردازنده قدرتمند اینتل بهره گرفته و با ساختاری،شیک و باریک زیبایی محصول را دو چندان کرده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در لپ تاپ Z500 لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مشخصات کلی لپ تاپ Z500 لنوو

وزن این دستگاه 2.35 کیلوگرم و ضخامت آن نیز 29 میلی متر می باشد که مشخصات یک لپ تاپ ایده آل است.

قسمت قاب پشت صفحه و همچنین قسمت پایین از پلاستیک مات تشکیل شده است همچنین ساخت فلزی قسمت استراحتگاه دست حس استفاده از یک لپ تاپ کاملا حرفه ای را به شما خواهد داد.

در لبه سمت راست یک پورت ورودی و خروجی صوتی، دو پورت یو اس بی، درایو نور و همچنین قفل کنسینگتون قرار داده شده است.

در لبه سمت چپ کارت خوان دو کاره، خروجی تصویری، پورت شبکه RJ45 و همچنین یک پورت یو اس بی تعبیه شده است.

ویژگی های کلی لپ تاپ Z500 لنوو

از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه کیفیت بالای ساخت و همچنین طراحی زیبای آن است.

یکی دیگر از مزیت های z500 لنوو بکاربردن پلاستیک مات در ساختار دستگاه است چرا که جای ایر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و این امر باعث تمیز ماندن دستگاهتان خواهد شد.

همچنین بدلیل ساختار منحصر به فرد صفحه نمایش این امکان را به کاربرانش میدهد که صفحه نمایش را به زاویه های مختلف چرخانده و از آن لذت ببرید.

صفحه نمایش لپ تاپ Z500 لنوو

لپ تاپ z500

لپ تاپ z500 لنوو صفحه نمایشی به بزرگی15.6 اینچ دارد که دارای رزولوشن 768×1366 است.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه زاویه دید آن است به طوری که در صورت مشاهده افقی مطلوب است اما در زوایای مختلف امکان دید صحیح به سختی ممکن است.

همچنین در فضای بیرون و در برابر نور خورشید نیز صفحه نمایش مشکلات زیادی دارد.

کنتراست تصویر نیز از کیفیت کمتری از استاندارد برخوردار است.

در کل صفحه نمایش این مدل کیفیت مطلوبی را دارا نیست.

دوربین و بلندگو های لپ تاپ Z500 لنوو

در قسمت بالایی صفحه نمایش در قسمت وسط یک دوربین تعبیه شده است که قابلیت فیلم برداری آن مطلوب است.

همچنین عکس های این دوربین نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

لنوو در ساخت بلندگوهای z500 کم لطفی کرده است به طوری که جهت لذت بردن از صدای شفاف و خوب بهتر است از یک بلندگوی خارجی استفاده شود.

البته با استفاده از برنامه های جانبی میتوانید شفافیت و بلندی صدای لپ تاپ را به حد مطلوب برسانید.

کیبورد لپ تاپ Z500 لنوو

یکی از نقاط قوت این لپ تاپ را میتوان کیبورد آن دانست z500 از کیبورد استاندارد accutype پشتیبانی میکند.

لنوو z500 با داشتن فضای زیاد بین دکمه ها رضایت کسانی که زیاد تایپ میکنند را به خود جلب کرده است همچنین در قسمت راست کیبورد صفحه کلید عددی قرار داده شده است.

همچنین ابعاد تاچ پد قابل قبول بوده  مشکل اینجاست که کلیدها در بدنه تاچ پد قرار داده شده است.

این مدل با داشتن نور پس زمینه به زیباتر بودن آن افزوده است که میتوان با فشردن کلید fnوspace به طور همزمان فعال خواهد شد.

فن لپ تاپ Z500 لنوو

فن لپ تاپ z500 لنوو با داشتن صدای بسیار کم رضایت کاربران از این جهت را در سابقه خود دارد.

اما فن این دستگاه توانایی خنک کردن دستگاه در هنگام کارهای سنگین را ندارد به طوریست که شما را از انجام فعالیت های سنگین و طولانی مدت بازمیدارد.

کاربران این دستگاه با بکارگیری یک فن خارجی میتوانند به خنک کردن دستگاه کمک کنند.

ویژگی های نرم افزاری لپ تاپ Z500 لنوو

لپ تاپ z500 لنوو از کارت گرافیک GeForce 740M که از قدرت بالایی برخوردار است استفاده میکند که این امکان را به شما میدهد که تمامی برنامه ها و بازی های دلخواهتان را با کیفیت عالی اجرا کنید.

در حالت معمولی این کارت گرافیک 2 گیگ میباشد اما در صورت لزوم استفاده به 4 گیگابایت تبدیل میشود،همچنین این دستگاه امکان غیرفعال کردن کارت گرافیک را در صورت عدم نیاز به شما میدهد که این امر باعث کاهش مصرف انرژی میشود.

باتری لپ تاپ Z500 لنوو

لپ تاپ z500 لنوو از یک باتری 4 سلولی به ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت پشتیبانی میکند.

این باتری در صورت استفاده از وای فای و وب گردی زمانی حدود 4 ساعت را توانایی کار کردن دارد که میزان قابل قبولی است در صورت تماشای فیلم زمانی حدود 2:30-3 ساعت جواب دهی دارد. شما می توانید برای استعلام قیمت به وبسایت نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید.

نقاط ضعف و قوت لپ تاپ Z500 لنوو

در صورت کلی از نقاط ضعف لپ تاپ z500 لنوو میتوان روشنایی کم صفحه نمایش، گرم شدن بدنه لپ تاپ در کارهای سنگین و نبود دید کافی در زوایای مختلف را نام برد.

نقاط قوت این مدل را نیز طراحی شیک، وزن مناسب و باریک بودن دستگاه، سیستم سخت افزاری قوی و همچنین پورت های کامل بدون نقص.

محمد سلحشوری بازدید : 32 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

لپ تاپ لنوو ideapad L340 با حافظه ی ذخیره سازی یک ترابایت از جمله لپ تاپ های بالا رده ای شرکت لنوو است که البته با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت بسیار اقتصادی را برای آن در نظر گرفته اند.ما در وبلاگ ما قصد داریم ویژگی ها و مشخصات فنی این لپ تاپ را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ لنوو ideapad L340 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

لپ تاپ لنوو ideapad L340

لنوو که از محبوبیت بالای در عرصه تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ برخوردار می باشد در سال 2019 از آخرین سری لپ تاپ های گیمینگ خود یعنی لپ تاپ لنوو ideapad L340 رونمایی کرده است.

کیفیت و کارایی بالا همواره جز مشخصه های اصلی لپ تاپ های لنوو بوده است که در این لپ تاپ نیز به خوبی رعایت شده است.

ویژگی های سخت افزاری بسیار مناسبی که در لپ تاپ لنوو ideapad L340 مشاهده می شود خرید آن را از نظر اقتصادی بسیار با ارزش می کند.

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 از نوع Full HD IPS با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 اینچی بهره می برد که برای یک لپ تاپ گیمینگ می تواند بسیار مناسب باشد.

از نظر ظاهری تنها تفاوت این محصول با دیگر لپ تاپ های سری L340 لنوو را می توان نور آبی صفحه کلید آن دانست که جذابیت ویژه ای برای استفاده از این محصول به مشتریان ارائه می کند.

از جمله دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول نسبت به دیگر لپ تاپ های این سری شده است می توان به ظرفیت باتری کمتر و شاسی و خنک کننده ی ضعیف تر اشاره نمود.

طراحی ظاهری شیک و به روز محصول

در ساخت بدنه ی لپ تاپ لنوو ideapad L340 از پلاستیک با دوام استفاده شده است.

طراحی بسیار شیک و لوکسی که برای این لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است، می تواند هر مشتری را برای خرید آن ها ترغیب نماید.

وزن مناسب این لپ تاپ ها باعث می شود تا قدرت حمل آن ها بالا برود.

سخت افزار بی نظیری که در ساخت بدنه و قسمت های مختلف دستگاه به کار برده شده است می تواند تضمین کننده ی کیفیت بالای این محصول باشد.

قاب پشتی محصول از جنس پلاستیک با دوام بوده که دغدغه ی خط و خش افتادن ها را برای کاربران از بین می برد.

همچنین این قاب به واسطه ی مات بودن اثر انگشت کمتری را به خود جذب می کند و این موضوع می تواند در زیبایی ظاهری لپ تاپ لنوو ideapad L340 بسیار موثر باشد.

صفحه کلید دستگاه با جانمایی درست کلید ها و همچنین نور پس زمینه جذابیت و کاربری بسیار بالایی پیدا کرده است.

تاچ پد دستگاه نیز از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند.

امکانات ارتباطی مناسب

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک پورت HDMI برای وصل کردن و برقراری ارتباط با تجهیزات مختلف بهره می برد.

علاوه بر این دو پورت USB3.0 و یک پورت USB Type C 3.1 در اطراف این لپ تاپ برای برقراری ارتباط از طریق کابل با وسایل هوشمندی مانند تلفن های همراه قرار داده شده اند.

وجود یک پورت شبکه و جک هدفون امکانات ارتباطی این دستگاه را برای مشتریان با نیاز های مختلف تکمیل نموده است.

پردازنده ی مرکزی و گرافیکی دستگاه

یکی از نکات مثبت لپ تاپ لنوو ideapad L340 را می توان استفاده از پردازنده های گرافیکی و مرکزی مناسب دانست که باعث بالا رفتن قدرت دستگاه و کیفیت نمایش و انجام کار های گرافیکی با این دستگاه شده است.

لنوو در ساخت این مدل از لپ تاپ های خود از پردازنده ی مرکزی شرکت اینتل با مدل Core i7 9750H استفاده نموده است.

این پردازنده با حافظه ی کش 12 مگابایتی و 6 هسته حقیقی در کنار 6 هسته ی مجازی نرم افزار های مختلف را با سرعت بالا روی دستگاه اجرا می کند.

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA Geforce GTX1650 با 4 گیگابایت حافظه می تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

حافظه ی داخلی و رم دستگاه

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک حافظه ی رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره می برد.

همچنین حافظه ی داخلی دستگاه 1 ترابایت از نوع HHD و 256 گیگابایت از نوع  SSD بوده که می تواند تمامی نیاز های کاربران برای ذخیره سازی روی این دستگاه را برطرف نماید.

دیگر ویژگی ها و امکانات لپ تاپ لنوو ideapad L340

از دیگر ویژگی ها و امکانات کاربردی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که در کنار قیمت بسیار مناسب آن باعث بالا رفتن ارزش خرید این محصول شده اند.

وای فای

بلوتوث

کارت خوان

سیستم عامل DOS با ویندوز 10

وب کم

باتری سه سلولی از نوع 45WHR با میزان شارژدهی 2 تا 4 ساعت

نور صفحه کلید برای استفاده در محیط های تاریک

دوام و پایداری بالا به واسطه ی مواد استفاده شده در ساخت دستگاه

همچنین شما کاربران برای کلیه امور تعمیرات لپ تاپ های لنوو می توانید به مرکز ما مراجعه کنید .

منبع: نمایندگی lenovo

محمد سلحشوری بازدید : 38 جمعه 14 مرداد 1401 نظرات (0)

یوگا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها یا بهتر بگیم سبک زندگی است. به نظر می‌رسد این روزها همه در حال انجام یوگا هستند. بسیاری از ما پس از اینکه شخصاً مزایای یوگا را احساس کردیم، تصمیم گرفتیم که یوگا را به بخش مرکزی تمرینات ورزشی خود تبدیل کنیم. در این مقاله، ما برخی از حقایق جالبی را که در مورد یوگا آموخته‌ایم و فواید یوگا را به اشتراک می‌گذاریم. ما همچنین توضیح خواهیم داد که چهار فایده علمی یوگا چیست (البته مزایای یوگا بی‌شمار هستند). با این وبلاگ همراه باشید تا بیشتر بدانید که دلیل علاقه ما به یوگا چیست و چرا آن را به شما نیز توصیه می‌کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد فواید یوگا با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

یوگا چیست

یوگا، همان‌طور که امروزه معمولاً مورد توجه و تمرین قرار می‌گیرد، به مجموعه‌ای از وضعیت‌ها اطلاق می‌شود که تمرین کننده به ترتیب خاصی انجام می‌دهد. ژست‌ها برای تحریک بدن فیزیکی و عاطفی در نظر گرفته شده است. برخی از اهداف و فواید یوگا آماده کردن خود برای مدیتیشن نشسته، افزایش سرزندگی کلی و ایجاد حس ارتباط بین یوگی‌ها (افرادی که با یوگا پیوند دارند) و دنیایشان است.

یوگا بر اساس زبان سانسکریت پایه‌گذاری شد. بسیاری از کلمات سانسکریت را خواهید شنید که در کلاس یوگا استفاده می‌شوند. استفاده از نام‌های سانسکریت راهی برای احترام به ریشه‌های باستانی یوگا است. همچنین راهی برای ایجاد یک جامعه در سراسر زبان‌ها و مرزها است. زبان یوگا منحصربه‌فرد است و زمانی که آن را بدانید می‌توانید در هر کجای دنیا یوگا تمرین کنید.

ژست‌ها و وضعیت‌هایی که در کلاس یوگا انجام می‌دهیم در مجموع آسانا نامیده می‌شوند. آسانا یوگا به آنچه در یک کلاس یوگای معمولی اتفاق می‌افتد و به حرکات فیزیکی یوگا اشاره دارد گفته می شود.

معنی کلمه یوگا چیست؟

از نظر ریشه‌شناسی، کلمه یوگا از اصطلاح “یوغ کردن” گرفته شده است. این «یوغ زدن» به طرق مختلفی تعبیر می‌شود. برخی از تمرین کنندگان آن را به عنوان اتصال بدن و ذهن می‌دانند. دیگران، به عنوان ارتباط نفس با حرکت ، به عنوان ارتباط فرد با همه چیز (جهان صغیر با جهان کلان) آن را تعریف می‌کنند. مهم نیست که یوگی آن را چگونه تفسیر می‌کند، یوگا به معنای احساس پیوند و یگانگی است و فواید یوگا برای روح و جسم شما بی شمار است.

تاریخچه و مبدأ یوگا چیست

اگر می‌خواهید بدانید که ریشه ورزش یوگا چیست باید بگوییم که در طول سال‌ها، یوگا از آسیا به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. این تمرین که در اصل یک تمرین بودایی بود، در نهایت توسط هندوئیسم انتخاب شد (از این رو بسیاری از ژست‌های یوگا به نام خدایان هندو نام‌گذاری شده‌اند)، به بودیسم بازگردانده شد، و سپس در میان بسیاری از ادیان و جوامع دیگر توزیع شد.

انواع یوگا چیست

امروزه، چند سبک بسیار محبوب و شناخته شده از یوگا، به علاوه شاخه‌های بسیاری وجود دارد. بهترین سبک یوگا همانی است که شما را بیشتر خوشحال می‌کند. در این بخش بررسی کرده‌ایم که سبک و روش هرکدام از حرکات یوگا چیست :

1. هاتا یوگا

قدیمی‌ترین شکل یوگا. به طور سنتی، زمان مساوی روی زمین و ایستادن سپری می‌شود. پوزها برای هر 5 تا 10 نفس نگه داشته می‌شوند. ژست‌های هاتا به طور کلی حالت‌های یوگا آسان در نظر گرفته می‌شوند. از فواید یوگا هاتا می‌توان به ترویج سکون اشاره کرد.

2. یوگا قدرت

نسخه مدرن‌تر هاتا. در یوگای قدرتی، ژست‌های شدید حداقل برای 10 نفس نگه داشته می‌شوند.

3. وینیاسا یوگا

برداشتی مدرن از ایده “نفس با حرکت”. پوزها به شیوه‌ای روان به هم مرتبط هستند: یک نفس، یک حرکت. کلاس‌ها می‌توانند شدید باشند که با هدف بهبود گردش خون همراه هستند.

4. آشتانگا یوگا

یک سبک چالش برانگیز از یوگا، آشتانگا همه چیز در مورد توسعه قدرت است. شش سطح از سری آشتانگا وجود دارد که هرکدام با شدت فزاینده‌ای همراه هستند. یکی از فواید یوگا آشتانگا این است که بیشتر کلاس‌های آشتانگا مربی ندارند. در عوض، دانش‌آموزان ژست‌ها را حفظ می‌کنند و به یکدیگر کمک می‌کنند.

5. یین یوگا

یکی دیگر از سبک‌های مدرن‌تر، یین یوگا شامل برگزاری ژست‌های یوگا آرام تا 10 دقیقه است. لوازم زیادی برای حمایت از بدن و ایجاد راحتی استفاده خواهد شد. اتاق اغلب بسیار خنک نگه داشته می‌شود. یین به عنوان کم شدت‌ترین سبک یوگا در نظر گرفته می‌شود که هدف آن کاهش درد است.

6. بیکرام یوگا

بعضی‌ها آن را تفسیری تحت‌اللفظی از یوگا می‌دانند که در گرم‌ترین مناطق هند انجام می‌شود. اتاق تا حدود 105 درجه فارنهایت با رطوبت 40 درصد گرم می‌شود. دقیقاً همان حرکات یوگا به ترتیب در هر جلسه تکمیل می‌شود.

فواید یوگا چیست

در حالی که تجزیه و تحلیل علمی هنوز در تلاش است تا مشخص کند که دقیقاً چه اتفاقی از نظر روانی در طول تمرین یوگا می‌افتد و فواید ورزش یوگا چیست ، جوامع در سراسر جهان مهر تأییدی بر یوگا گذاشته‌اند. از فواید یوگا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سلامت روان

می‌دانیم که ورزش تأثیر مثبتی بر سلامت روان دارد. یوگا مزایای منحصربه‌فرد خود را دارد. اولین مورد از فواید یوگا از توجه به تمرین ناشی می‌شود. ذهن آگاهی به تمرکز لحظه‌ای و کامل بر روی یک فعالیت واحد اشاره دارد. چنین تفکری در واقع برای مغز بسیار پاک کننده است. یوگی‌ها گزارش می‌دهند که بعد از کلاس احساس می‌کنند بیشتر مستقر و هوشیارتر می‌شوند.

یک مطالعه نشان می‌دهد که این ذهن آگاهی نتیجه تنفس، مدیتیشن و وضعیت فنی یوگا بوده است. این ترکیب از فعالیت‌ها باعث افزایش فعالیت امواج مغزی می‌شود. چنین فعالیت امواج مغزی باعث افزایش ماده خاکستری و فعال شدن آمیگدال و قشر پیشانی مغز می‌شود. کارآزمایی بالینی ثابت کرد که چنین فعال سازی لوب فرونتال پس از یک جلسه یوگا وجود دارد.

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که یوگا به استرس درک شده کمک می‌کند. از فواید یوگا ثابت شده است که یوگا باعث کاهش احساس اضطراب و افسردگی در افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی می‌شود. به اندازه کافی جالب توجه است که سبک یوگا با شدت بالاتر تأثیر مثبت بیشتری بر افسردگی دارد.

کمردرد مزمن

یکی از مهم‌ترین فواید یوگا کمک به کمردرد مزمن است. به پزشکان و پزشکان توصیه می‌شود قبل از درمان‌های تهاجمی‌تر کمردرد مزمن، یوگا را به بیماران خود توصیه کنند.

خواب راحت

نشان داده شده است که حتی یوگایی که در طول روز انجام می‌شود خواب را بهبود می‌بخشد. یک مطالعه نشان داد که تنها پس از چهار هفته یوگا، پرستاران تحت استرس مزمن توانستند بهتر بخوابند. مطالعه دیگری نشان داد که خواب بعد از شش هفته یوگا با شدت بالاتر بهبود یافته است. هنگامی که به طور منظم یوگا انجام می‌دهند، خواب سیر کننده‌تری را تجربه می‌کنند. بسیاری از افراد از یین یوگا به عنوان راهی برای آماده کردن بدن از نظر فیزیکی برای استراحت استفاده می‌کنند. یا برای کمک به بیدار شدن، برنامه‌های وینیاسا را ​​در صبح انجام می‌دهند. ایجاد یک تمرین یوگا که منعکس کننده برنامه خواب شما باشد، راهی عالی برای تنظیم ریتم شبانه روزی شماست!

تحرک بهتر

از فواید یوگا افزایش توانایی بدن در تحرک و انعطاف پذیری می‌توان نام برد. تحرک، توانایی بدن برای حرکت با سهولت و استفاده از چندین قسمت بدن در یک زمان است. این اساساً انعطاف پذیری و حرکت ترکیبی است. افراد متحرک اغلب کمتر مستعد آسیب هستند زیرا می‌توانند عضلات یا خانواده‌های عضلانی خاصی را فعال کنند در حالی که به دیگران اجازه می‌دهند استراحت کنند (یا به سادگی از راه دور بمانند). تمرینات یوگا با کمک به ما احساس حرکت قسمت‌های مختلف بدن نسبت به یکدیگر (که آگاهی جنبشی نیز نامیده می‌شود) تحرک را القا می‌کند. و ما را برای یافتن عمق، قدرت و سیالیت بیشتر در حرکت به چالش می‌کشد. حتی حرکات ساده یوگای روی صندلی می‌تواند به تحرک کلی مفاصل کلیدی مانند باسن و مچ پا کمک زیادی کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم به شما کمک کنید تا بدانید که اصالت و ریشه یوگا چیست و چگونه می‌توان از فواید یوگا بهره برد. اگر شما به دنبال راهی برای فعال ماندن و بهبود سلامت کلی خود هستید، یوگا یک گزینه عالی است. یوگا فواید زیادی دارد، از بهبود انعطاف پذیری و تعادل گرفته تا افزایش قدرت عضلانی و عملکرد شناختی. پس دیگر بهانه شما برای انجام ندادن یوگا چیست؟ یوگا را امتحان کنید و خواهید دید که نتایج اجرای آن چقدر در بهبود کیفیت زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: مجله لند اسپا

محمد سلحشوری بازدید : 40 شنبه 01 مرداد 1401 نظرات (0)

خرید لپ تاپ لنوو – لپ تاپ لنوو : شرکت پرآوازه لنوو، یک شرکت چند ملیتی است که در هنگ کنگ واقع شده است؛ این کمپانی با تولید نوت‌بوک‌هایی نظیر Legion , ThinkBook , Ideapad , Thinkpad و Youga به یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در جهان تبدیل شده است؛ گفتنی است محصولات این شرکت، در بازار ایران هم طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.

ایده پردازان در طراحی لپ‌تاپ‌های لنوو به شدت بر نوآوری تمرکز دارند و همواره سعی بر ارائه‌ی خلاقانه‌ترین و جالب‌ترین طراحی ممکن در این محصولات دارند و با وضع قوانین جدی و بسیار سفت و سخت، مالکیت معنوی این طرح‌ها را نیز تحت حفاظت دارند و به شما این اطمینان را می‌دهند که این ایده‌های خاص و منحصربه‌فرد مخصوص لپ‌تاپ‌های لنوو است.

قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو :

تنوع بسیار بالای لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار گاهی انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند. در خرید لپ‌ تاپ لنوو مناسب، فاکتورهای زیادی وجود دارند که توجه به آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ فاکتورهایی نظیر توجه به مدل لپ‌تاپ، وزن و ابعاد لپ‌تاپ، توجه به سیستم عامل، مشخصات پردازنده‌ی مرکزی، مشخصات گرافیک، ظرفیت حافظه‌ی رم، تعداد پورت‌های ورودی، باتری لپ‌تاپ، اندازه و وضوح نمایشگر و… .
در انتخاب لپ‌تاپ مناسب با قیمت مقرون‌به‌صرفه در بین لپ‌تاپ‌های لنوو، اول از همه این اطمینان را داشته باشید که کمپانی لنوو، با طیف وسیعی از امکانات سخت‌افزاری و تنوع بالای محصولات، لپ‌تاپ‌های باکیفیت و اقتصادی زیادی در سری‌های مختلف، پیش روی شما قرار خواهد داد.

در کنار تمام این فاکتور قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو نیز حتما برای کاربران مهم است. توجه به زمینه‌ی کاری و نوع کاربری و انتظارات کاربر از لپ‌تاپ شخصی نیز از مشخصه‌های مهم در خرید لپ‌تاپ‌های لنوو است.

به طور مثال کاربرانی که در پی خرید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای هستند، تنها باید به دنبال ساختار سخت‌افزاری فوق حرفه‌ای در لپ‌تاپ باشند؛ اما خرید این سری از لپ‌تاپ‌ها برای سایر کاربران به دلیل قیمت بالای آن‌ها تنها صرف هزینه‌ی اضافی است و یا اگر دانشجو هستید و قصد خرید لپ‌تاپ مناسب خود را دارید وزن و اندازه‌ی لپ‌تاپ هم باید برای شما مهم باشد.
شاخت سری‌های مختلف لپ‌تا‌پ‌های لنوو، خرید لپ‌تاپ‌های لنوو را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد کرد.
تینک‌پد ها با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای کاری طراحی و تولید شده‌اند، طیف گسترده‌ای از محصولات کمپانی لنوو نظیر سری L و E (لپ‌تاپ‌های اقتصادی)، سری X (اولترابوک‌ها)، سری P (ورک‌استیشن‌ها) و لپ‌تاپ‌های مقاوم سری T را شامل می‌شوند. سری آیدیاپد نیز که از سری‌های محبوب لپ‌تاپ‌‌های لنوو است، شامل محصولات رده بالا و میان‌رده‌ی سری 700 و 500 و لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی سری 300 و 100 می‌شود.

محصولات هیبریدی 2 در 1 لپ‌تاپ‌های لنوو، که هم به عنوان تبلت و هم به عنوان لپ‌تاپ قابل استفاده هستند را با نام یوگا وارد بازار شدند. سری لیژن از لپ‌تاپ‌های لنوو، که کاربران بیشتر آن‌ها را به عنوان سری Y می‌شناسند، انتخاب مناسبی برای کاربرانی هستند که کارهای گرافیکی سنگین و بازی کردن از اولویت‌های آن‌ها برای خرید لپ‌تاپ است.

سری N در لپ‌تاپ‌های لنوو عموما به کروم‌بوک‌های لنوو اطلاق می‌شود. سری V محصولات این شرکت نیز، معمولا معرف محصولات اقتصادی و ارزان قیمت هستند؛ گاهی در بازار کشورمان سری V را زیرمجموعه‌ای از آیدیاپد به حساب می‌آورند.
در کلیه‌ی دسته‌بندی‌های انجام شده مربوط به هر سری از لپ‌تاپ‌های لنوو عددی سه رقمی نظیر 100 , 300 , 500 , 700 , 900 بیان می‌شود که هرچه این عدد بزرگتر باشد، بیانگر رده‌بالاتر بودن آن محصول و قیمت بیشتر آن می‌باشد.
قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو مقرون‌به‌صرفه بوده و انتخابی ماندگار برای کلیه‌ی کاربرانی هستند که تمایل دارند با پرداخت هزینه‌ای مناسب، لپ‌تاپ خوبی را خریداری کنند.

قیمت لپ‌تاپ لنوو با وجود سری‌های مختلف، با کارایی‌های متفاوت دارای محدوده‌ی وسیعی بوده و از مزایای محصولات این شرکت همین تنوع زیاد محصولات برای هر کاربری با هر توان خرید می‌باشد.

فروش/ خرید لپ تاپ لنوو :

قطعا لپ‌تاپ‌های لنوو از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید هستند. طبق بررسی‌های انجام شده، مهندسان آی‌تی لپ‌تاپ‌های لنوو را برای استفاده‌ی کاری به سایر برندها ترجیح می‌دهند و اکثر متخصصان حوزه‌ی تکنولوژی لپ‌تاپ‌های ThinkPad و IdeaPad لنوو را لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند می‌شناسند.
بازار فروش لپ‌تاپ‌های لنوو به سبب قیمت رقابتی و اقتصادی لپ‌تاپ‌های لنوو، در کنار بهره‌مندی این محصولات از تنوع و امکانات به روز و قدرتمند، بسیار پر رونق بوده و لپ‌تاپ‌های لنوو در سبد خرید بسیاری از خانواده‌های ایرانی جای گرفته‌اند.

خرید لپ تاپ لنوو Core i7

لپ تاپ‌هایی با پردازنده core i7 در لنوو به صورت متنوع در گروه‌های مختلف لپ تاپ‌های گیمینگ و شخصی تولید و به بازار عرضه شده است. با توجه به نوع حجم کاری و مصرفی که با آن دارید می‌توانید مدل‌ها و سری‌های مختلف لپ تاپ که هر کدام از آن‌ها حافظه، صفحه نمایش و نیز لیست مشخصات فنی متفاوتی دارند را با توجه به نیاز و کاربری خود تعیین کنید.

لپ تاپ لنوو با پردازنده core i7 جزو سری های پرفروش بازار هستند که هر کدام از آن‌ها سطح رضایتمندی بالایی از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

لپ تاپ‌های لنوو با سی پی یو core i7 از توان قدرتی پردازشگر در سطح بالایی برخوردار است و قادر است برای بازی های کامپیوتری و انجام فعالیت های محاسباتی پیشرفته مناسب باشد.

خرید لپ تاپ لنوو Cori9

لپ تاپ‌های لنوو Cori9 جزو انواع مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود که از قدرت بسیار زیادی برای انجام کارهای سنگین و مختلف برخوردار است، به نوعی می‌توان با استفاده از این پردازنده بازی‌های سنگین و برنامه‌های مختلف را با آن اجرا کرد.

البته خرید لپ تاپ‌های core i9 نسل 10 و 11 به تنهایی قادر نیست عملکرد و سرعت یک لپ تاپ را تضمین کرد زیرا باید فاکتورهای متعددی را برای سرعت و قدرت در نظر گرفت زیرا این موارد مانند رم، کارت گرافیک و در کنار آن‌ها مواردی مثل عمر باتری و اندازه و کیفیت نمایشگر بسیار موثر است.

چرا باید از لپ‌تاپ‌های لنوو استفاده کنیم؟

معمولا بعد از موبایل‌، لپ‌تاپ‌ها بیشترین استفاده را در میان مردم برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی و دسترسی به اینترنت دارند. هنگام خرید لپ‌تاپ شما باید به نکات مختلفی توجه کنید و ببینید برای چه مواردی مانند گیمینگ، استفاده روزانه و یا حرفه‌ای می‌خواهید از این لپ‌تاپ استفاده کنید و بعد بسته به نیازهایتان، در میان همه‌ی برندهای مختلف تصمیم به انتخاب بگیرید. در این مطلب می‌خواهیم مزایای لپ‌تاپ لنوو را شرح دهیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

مزایای لپ‌تاپ لنوو چیست؟

لپ‌تاپ‌های لنوو با نوآوری‌هایی که به وجود آورده است، در سال‌های اخیر به طرز قابل توجهی در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت کرده است. گرافیک آن‌ها بهتر از همیشه و پردازنده‌های آن‌ها قوی و کارت گرافیک‌هایشان به استاندارد لازم رسیده است.

از مزایای لپ‌تاپ لنوو به موارد زیادی می‌توان اشاره کرد که در زیر برخی از آن‌ها را برای شما مثال زده‌ایم.

ظاهر لپ‌تاپ

برای مثال اولین چیزی که در خرید یک لپ‌تاپ به چشم می‌خورد ظاهر آن است که محصولات لنوو از طراحی بدنه‌ی زیبایی برخوردار هستند

سایز و وزن لپ‌تاپ

خیلی از کسانی که تمایل به خرید لپ‌تاپ دارند ممکن است روزانه مجبور باشند که لپ‌تاپ را با خود در محل کار، کلاس، دانشگاه و یا حتی مسافرت جا به جا کنند. اگر سایز لپ‌تاپ بزرگ باشد و یا وزن آن زیاد باشد باعث بروز یک سری مشکلات می‌شود. برای همین به دلیل جلوگیری از مواردی مثل کمردرد، کمبود جا و … وزن محصول برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابر این از مزایای لپ‌تاپ لنوو می‌توان به وزن پایین آن‌ها اشاره کرد که کاملا مناسب این قبیل افراد هستند.

باطری لپ‌تاپ

می‌دانید که لپ‌تاپ‌ها به دلیل توانایی جا به جا کردن آن‌ها، بیشتر از کامپیوترها مورد استفاده قرار می‌گیرند. حالا تصور کنید هنگام مسافرت در ماشین نشسته‌اید و سخت مشغول انجام دادن کارهای عقب افتاده‌ی خود هستید و با هشدار تمام شدن باطری لپ‌تاپ خود مواجه می‌شوید ولی کاری از دست شما بر نمی‌آید. همانطور که پیداست ممکن است ما در شرایطی باشیم که دسترسی به برق برای شارژ مجدد لپ‌تاپ را نداشته باشیم پس اینجاست که یکی دیگر از مزایای لپ‌تاپ لنوو که باطری قوی آن است به داد ما می‌رسد. اگر شما مشغول استفاده‌ی معمول روزانه از لپ‌تاپ با برنامه‌هایی که شارژ کمتری مصرف می‌کنند مثل جست و جو در اینترنت و تایپ کردن و … باشید باطری لپ‌تاپ لنوو تا 15 ساعت دوام می‌آورد و شما دیگر نگران خاموش شدن آن هنگام استفاده نخواهید بود.

تنوع بالای لپ‌تاپ

یکی دیگر از مزایای لپ‌تاپ لنوو که می‌توان به آن اشاره کرد تنوع بالای محصولات این شرکت است که باعث می‌شود هرکسی با توجه به نیازهایش بتواند لپ‌تاپ مورد نظر خود را پیدا و تهیه کند. برای مثال اگر دنبال لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای برای گیمینگ یا بیزینس هستید یا حتی اگر برای استفاده شخصی روزانه به دنبال لپ‌تاپ هستید، در میان محصولات لنوو می‌توانید به راحتی لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت مناسب لپ‌تاپ

یکی از مهم‌ترین مزایای لپ‌تاپ لنوو که می‌توانیم نام ببریم قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت و کارایی‌ای که دارد نسبت به سایر برندها است که باعث می‌شود هرکسی با حتی بودجه‌‌ی کم، بتواند از محصولات این شرکت بهره‌مند شود.

این 5 موارد از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین مزایای لپ‌تاپ لنوو بود که ما برای شما هرکدام را توضیح دادیم تا بتوانید با خواندن این مطالب در تصمیم‌گیری نهایی خود برای انتخاب لپ‌تاپ از میان برندهای متنوع به گزینه‌ی درست و مناسبی برسید.

معایب و مشکلات لپ تاپ لنوو

معایب داشتن لپ تاپ Lenovo در زیر نشان داده شده است:

1. دوام و طول عمر

یکی از عمده ترین معایب لپ تاپ لنوو دوام آن‌ها است. این لپ تاپ‌ها به دلیل مقرون به صرفه بودن‌، در بخش دوام به خطر می‌ افتند. بیشتر لپ تاپ‌های لنوو از پلاستیک برای قسمت‌های خاصی استفاده می‌ کنند که در صورت سقوط یا فشار کوچک به راحتی آسیب می‌ بینند.

۲. گرافیک

Lenovo تمایل دارد که از گرافیک AMD برای بیشتر لپ تاپ‌های خود استفاده کند‌، لپ تاپ محدودی که از گرافیک NVIDIA استفاده می‌ کند. گرچه گرافیک AMD انتخاب بدی نیست‌، اما همه عملکردها با این گرافیک روان نیستند. فقط چند مدل از Lenovo با NVIDIA ارائه می‌ شوند در حالی که حداکثر مدل‌های Lenovo دارای گرافیک AMD هستند.

اگرچه گرافیک AMD خوب ارزیابی می‌ شود‌، سازندگان Lenovo باید با لپ تاپ‌های دیگر مطابقت داشته باشند و همچنین باید مدل‌های NVIDIA Graphics را نیز معرفی کنند. از این رو‌، از مشکلات لپ تاپ لنوو این است که نیاز هی گرافیکی را برای کارهایی که به گرافیک بالا نیاز دارند تامین نمیکنند.

به طور خلاصه‌، Lenovo مارکی است که خدمات و امکانات بی نظیری به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. لپ تاپ‌های این شرکت بسیار مقرون به صرفه هستند. طیف گسترده ای از گزینه‌های موجود برای خرید در بازار وجود دارد که نیاز انواع کاربران را برآورده می‌ کند. تیم طراحی و تولید در لنوو بسیار نوآور هستند و عملکرد این تیم اختصاص داده شده به کاربران خود با عملکردهای جدید و پیشگامانه است.

همچنین‌، لپ تاپ‌های لنوو عمر باتری ای‌ را ارائه می‌ دهند که با هیچ مارک دیگری قابل مقایسه نیست.
با این وجود‌، با چنین اشکالات محدودی‌، لپ تاپ‌های Lenovo در میان فروشندگان برتر لپ تاپ در سراسر جهان قرار دارند و گزینه‌های بسیار متنوعی را برای افراد برای انجام کارهای روزمره خود ارائه می‌ دهند. از این رو‌، به عنوان یک کاربر شخصی از لپ تاپ لنوو‌، می‌ توان گفت که که با وجود برخی محدودیت‌ها و معایب لپ تاپ لنوو ‌، خرید یک لپ تاپ لنوو یک انتخاب عالی خواهد بود.

لپ تاپ‌های لنوو با داشتن نامی‌ شناخته شده برای چندین دهه برای رایانه‌های پیشرفته خود‌، عواقبی را به دنبال دارد که خریداران باید در نظر بگیرند. با در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی و خرید لپ تاپ لنوو ، این لپ تاپ هنوز هم بهترین و محبوب ترین لپ تاپ در بین کاربران روزمره است که نام خود را در میان برترین برندهای فروش در سراسر جهان قرار داده است بنابراین اگر از لپ تاپ برای نیاز های روزمره استفاده می کنید با توجه به مقرون به صرفه بئدن این برند می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

محمد سلحشوری بازدید : 38 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

گیاهان روف گاردن: به طور کلی اجرای روف گاردن در بام های ساختمان ها در این آلودگی هوا امری مهم تلق می شود. به طور کلی فضای روف گاردن، فضایی پاک و مناسب برای تفریح و ریلکس کردن در بخشی از روز است. حال برای جذابیت روف گاردن چه کاترب از دستمان بر می آید. در بخش بام سبز و هر جا که حرفی از شادابی، زندگی و سرسبزی باشد، پای گیاهان در  میان است. در این مطلب نیز قصد داریم در مورد گیاهان مناسب برای روف گاردن یا بام سبز صحبت نماییم. چند نکته در این جا مطرح است. اولین نکته بر می گردد به سبک و سیاق طراحی بام سبز و سلیقه شما، شما باید گیاهی را برای روف گاردن انتخاب نمایید که دوستش داشته باشید و همچنین در خور فضای طراحی شده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

نکته ی دوم بر می گردد به شرایط آب و هوایی منطقه! گل و گیاه در روف گاردن باید به گونه ای انتخاب گردد که نیازی مسقف کردن تمام قسمت های روف گاردن نباشد و سازگار با محیط باشند. همچنین دوام گیاهان در برابر گرما و سرما بالا شد. با ما همراه باشید تا گیاهانی که در این قسمت به کار می آیند را معرفی نماییم.

دسته ی اول گیاهان مناسب بام سبز

به طور حتم در اجرای روف گاردن استندهایی با جنس های مختلف تعبیه شده است که نیاز به پوشش سطح خاک دارد. شما برای اینکار می توانید از گیاهانی مانند ناز ژاپنی، لیزوماکیا و یال اسبی استفاده نمایید.

دسته ی دوم گیاهان مناسب روف گاردن

در روف گاردن دیوارهایی وجود دارد که می توان آنها را با گیاهان بالاروند پوشش داد و به جذابیت و با صفا شدن روف گاردن افزود. همچنین این جور گیاهان می توانند در لبه و با دیوار ( جان پناه ) پشت بام به صورت معلق آویزان شود. گیاهانی مانند شیر خشت، پیچ گلیسین، پیچ امین الدوله و انواع پیچ های دیگر می تواند برای موارد گفته شده مناسب باشد.

دسته ی سوم گیاهان مناسب بام سبز

گیاهان دسته ی سوم به گیاهانی اتلاق می شود که در تمامی فصول سبز هستند و زیبایی فوق العاده ای به فضای روف گاردن می دهند. گیاهان سوزنی مانند کامیس پاریس از جمله این گیاهان می باشند که برگ هایی با مقاومت بالا دارند و در تمام طول سال سبز می مانند.

دسته ی چهارم گیاهان مناسب روف گاردن

استفاده از گیاهان و گل های معطر و خوشبو در روف گاردن نیز باعث پر تراوت شدن هوا می گردد. که باعث شده بام سبز را تبدیل به جایگاهی برای استراحت نماید. همچنین فضای بام به دلیل وجود آفتاب مستقیم محیطی عالی برای رشد و پرورش گیاهان محسوب می شود که برای کسانی که عاشق و گل و گیاهند محلی مناسب برای گل کاری است.

در انتخاب گیاهان روف گاردن چه فاکتورهایی مهم است؟

یک نکته ی مهم که باید به آن توجه نمایید فاکتورهایی است که در هنگام انتخاب و خرید گیاهان برای روف گاردن الزامی است. نیاز آبی گیاهان، مقدار نور، ریشه دوانی گیاه، عمق خاک مورد نیاز هر گیاه، طیف رنگی برگ ها و گل های گیاهان، نیاز گیاه به مقدار هرس کردن و تغذیه از جمله مهمترین موارد است که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

محمد سلحشوری بازدید : 29 جمعه 24 تیر 1401 نظرات (0)

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینه فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

اگر با مراحل و قوانین فریت بار آشنا نیستید، در ادامه با مواردی همچون حداقل قیمت، روش محاسبة وزن، زمان ارسال و ... آشنا می­شوید.

مفهوم فریت

اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.
کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.

قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.
انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.
الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.

در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیارزیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به فریت بار به خارج از کشور دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1082808/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D9%85%D9%84-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 44 چهارشنبه 22 تیر 1401 نظرات (0)

ابزارهای سلامتی

ابزارهای سلامتی به بهبود وضعیت سلامتی کمک می‌کنند و مراقبت‌های بهداشتی را برای مردم مقرون به صرفه‌تر می‌کنند. کارآفرینان و شرکت‌های فناوری بر روی ارائه ابزارهای سلامتی تمرکز می‌کنند که می‌تواند انتظارات را برآورده کند، هزینه‌ها را کاهش دهد و اثربخشی مدیران بهداشتی و پزشکان را بهبود بخشد. اما موفقیت یا شکست این فناوری‌ها اغلب به منابع مالی، رهبری مؤثر و شاید مهم‌تر از همه، به نیت بستگی دارد. به طور خاص، اینکه آیا ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از آنها به عنوان وسیله‌ای برای افزایش کیفیت مراقبت استفاده می‌کنند – نه فقط سرعت ارائه آن را افزایش دهند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از ابزارهایی که به سلامتی و زیبایی ما کمک می کنند را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دستگاه سفید کننده دندان

تعداد زیادی محصولات حرفه‌ای سفید کننده دندان وجود دارد، اما همه آنها از مواد اولیه یکسانی استفاده می‌کنند. پراکسیدها مانند پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید حاوی مولکول‌های اکسیژن بسیار فرار هستند. هنگامی که این مولکول‌های اکسیژن با لکه‌های سطحی روی دندان‌های شما تماس می‌گیرند، با شکستن پیوندهای شیمیایی که لکه‌ها را روی مینای دندان نگه می‌دارند، واکنش نشان می‌دهند. این آنها را “سفید” می‌کند و ظاهر لبخند شما را زیبا می‌کند.

هر محصول حرفه‌ای سفید کننده دندان از پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده سفید کننده فعال استفاده می کند. با این حال، مواد دیگر اغلب در کنار پراکسیدها مانند فلوراید استفاده می‌شوند. افزودن فلوراید به سفید کننده دندان به جلوگیری از ضعیف شدن دندان‌های شما در طول فرآیند کمک می‌کند و همچنین خطر حساسیت دندان را پس از سفید کردن دندان به حداقل می‌رساند. دستگاه سفید کننده دندان حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده فعال هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها به اندازه محصولات سفید کننده حرفه‌ای موثر هستند.

قوزبند پروانه ای

محافظت از مفصل شانه مهم است به خصوص اگر ورزشی انجام می‌دهید که شامل چرخش بازو با سرعت بالا است. نحوه بستن قوزبند برای جلوگیری از آسیب و تسکین درد هم مهم است. مفاصل شانه شما به ویژه در معرض آسیب هستند. این به این دلیل است که در مقایسه با باسن و زانو، شانه شما دارای دامنه حرکتی بسیار زیاد است اما سطوح مفصلی نسبتاً کوچکی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مفصل شانه شما به طور ذاتی ناپایدار باشد و اغلب به کمک اضافی نیاز داشته باشد. ماساژ، تمرین تعادل عضلانی و پیروی از تکنیک‌های موثر نوار چسب شانه تنها چند راه برای تثبیت شانه هستند.

قوزبند پروانه ای بازوی شما را در مقابل بدن نگه می‌دارد. این مانع از حرکت بیش از حد بازوی شما در هنگام بهبودی پس از آسیب می‌شود. اگر آن را به روش اشتباه بپوشید، ممکن است

بهبودی را به تاخیر بیندازید یا به بازوی خود آسیب بیشتری وارد کنید. اشتباهات رایجی وجود دارد که افراد هنگام پوشیدن قوز بند مرتکب می‌شوند. اگر از آن به روش اشتباه استفاده کنید، می‌تواند باعث ناراحتی و کندی روند بهبودی شود. ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا فیزیوتراپیست شما می‌تواند به شما در جلوگیری از این مشکلات کمک کند.

کیسه آب گرم اکلیلی

افراد پس از آسیب از کمپرس گرم استفاده می‌کنند، اما استفاده از گرما قبل از فعالیت شدید می‌تواند عضلات و رباط‌ها را شل کند تا احتمال تشدید آسیب مزمن یا ایجاد درد عضلانی را به حداقل برساند. کیسه آب گرم اکلیلی را چند بار در روز برای بهترین نتیجه اعمال کنید. برخی از شرایط پزشکی که با استفاده از کیسه آب گرم درمان می‌شوند عبارتند از: آرتروز، کشیدگی عضلات پشت، تاندونیت، فیبرومیالژیا، کورک و سردرد. یکی از مزایای استفاده از کمپرس گرم هر دو ساعت این است که گرما می‌تواند به عضلات زیرین نفوذ کند.

یک کیسه آب گرم را روی ناحیه آسیب دیده پشت خود قرار دهید. به شما در تسکین درد کمک خواهد کرد. از این رو، انجام همین کار هر شب قبل از رفتن به رختخواب باعث می‌شود روز بعد فعال‌تر و بازدهی بیشتری داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اید و در حال استراحت هستید، کیسه گرم خود را روی ناحیه درد خود قرار دهید، به این ترتیب اساساً به مفصل بندی ماهیچه‌های روده بزرگ کمک می‌کند و درد در نهایت از بین می‌رود.

ماساژور شکمی سیکس پک ساز

ماساژ شکم، که گاهی اوقات ممکن است به عنوان ماساژ معده نیز شناخته شود، یک درمان ملایم است که ممکن است برای برخی افراد اثرات آرام بخش و شفابخش داشته باشد. از آن برای درمان طیف گسترده‌ای از ناراحتی‌های سلامتی، به ویژه مشکلات معده،  مشکلات گوارشی، یبوست و نفخ استفاده می‌شود. می‌توانید ماساژ شکم خود را انجام دهید یا از ماساژور شکمی سیکس پک ساز استفاده کنید. ممکن است تنها پس از 5 یا 10 دقیقه ماساژ در روز از اثرات ماساژ شکم بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک خوددرمانی ماساژور شکمی سیکس پک ساز را تهییه کنید.

نتیجه گیری:

افراد غیرحرفه‌ای بدون دخالت پزشک از ابزارهای سلامتی خودمراقبتی استفاده می‌کنند. افزایش آگاهی مردم در مورد این دستگاه‌ها باعث رشد بیشتر بازار جهانی تجهیزات پزشکی خودمراقبتی و خرید ابزارهای سلامتی در سال‌های اخیر شده است.

منبع: وبسایت کالامان ایزد

محمد سلحشوری بازدید : 33 جمعه 17 تیر 1401 نظرات (0)

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

محمد سلحشوری بازدید : 46 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

در این نوشته قصد داریم بهترین جراح پلاستیک تهران و ایران را با بررسی ویژگی‌های مختلفی که یک جراح پلاستیک را به بهترین جراح پلاستیک در ایران تبدیل می‌کند، معرفی کنیم. در ابتدا، بهتر است بررسی کنیم که جراح پلاستیک چه کسی است و چه کار می‌کند و سپس جزئیات ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک را مورد ارزیابی قرار دهیم و بهترین جراح پلاستیک در تهران و ایران را نیز معرفی کنیم.

جراح پلاستیک چه کسی است؟

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

پزشک متخصصی که مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک را دارد، فردی است که در ابتدا، 7 سال دوره پزشکی عمومی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و پس از ان برای دوره جراحی عمومی، 4 سال دیگر در دانشگاه‌های پزشکی، دوره گذرانده است و تبدیل به یک جراح عمومی شده و پس از آن نیز، دوباره در دوره‌ای 3 ساله در دانشگاه‌های پزشکی، مشغول تحصیل در دوره جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی می‌شود و سپس می‌تواند مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک را از دانشگاه دریافت کند. طی دوره‌هایی که یک جراح پلاستیک باید بگذراند، بر تمامی عمل‌های جراحی، چه ترمیمی و چه زیبایی، تسلط پیدا می‌کند و در این زمینه علاوه بر دانشی که باید در زمینه جراحی‌های مختلف پلاستیک کسب کند، مهارت بسیار زیادی نیز پیدا می‌کند.

جراحی پلاستیک چیست؟

یکی از دیرینه‌ترین خواسته‌های انسان، دست یابی به چهره و اندامی زیبا بوده است. این خواسته، از زمان ظهور جراحی‌های پلاستیک، محقق شده است و طی سال‌ها، با پیشرفت‌های بسیار در این زمینه و دسترسی به روش‌ها و فناوری‌های جدید در حوزه جراحی، آرزوهای جاه‌طلبانه‌تری در زمینه جراحی‌های زیبایی محقق شده است که همه این ها، در دسته جراحی پلاستیک جای می‌گیرد. به طور کلی، جراحی پلاستیک را می‌توان به دو دسته زیر تقسیم کرد:

جراحی پلاستیک زیبایی

همان طور که ذکر شد، دست یابی به اندام و چهره‌ای زیبا، همواره آرزوی انسان بوده است و در پی زیباتر شدن، افزایش اعتماد به نفس نیز یکی از نتایج به دست آمده می‌باشد. طبیعتاً با افزایش اعتماد به نفس افراد، کیفیت زندگی آن‌ها نیز با احساس رضایتی که از خود دارند افزایش پیدا می‌کند. بنابراین عمل جراحی پلاستیک زیبایی برای برخی از افراد، بسیار عمل پرسودی در زندگی بوده است. به طور کلی، انواع عمل جراحی پلاستیک در حوزه زیبایی را می‌توان به صورت زیر لیست کرد: انواع جراحی پلاستیک زیبایی مربوط به پیکرتراشی بدن:

ابدومینوپلاستی

لیفت سینه

پروتز باسن

لیفت بازو

لیفت بدن

ماموپلاستی

لیپوساکشن

پروتز سینه

لیپوماتیک

لیفت ران

لیفت باسن

انواع جراحی پلاستیک زیبایی مربوط به سر و گردن:

جراحی گوش

جراحی بینی

جراحی پلک

جراحی چانه

جراحی فک

پروتز چانه

پروتز گونه

لیف آندوسکوپیک

لیفت صورت و گردن

البته انواع دیگری از این نوع عمل جراحی پلاستیک نیز وجود دارد که می‌توانید در این زمینه در وب سایت دکتر احمدعلی رجب پور، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جراحی پلاستیک ترمیمی

در بسیاری از موارد، ممکن است افراد با مشکلات و ایراداتی در ظاهر خود، به صورت مادرزادی و یا اکتسابی، مواجه شده باشند. این ایرادات می‌تواند به دلیل ضربه، تصادف، بیماری و یا دلایل مادرزادی بوده باشد که سبب می‌شود فرد نسبت به ظاهر خود حس رضایت بخشی نداشته باشد. البته بسیاری از افراد ممکن است بسیاری از ایرادات را ایراد ندانسته و یا حتی آن را زیبا بدانند، مقصود ما این نیست که هر ایرادی در ظاهر خود دارید برای رفع آن اقدام کنید؛ ولی بسیاری از این افراد تمایل دارند که ایرادات ظاهری خود را رفع کنند. به این منظور، جراح پلاستیک می‌تواند با انجام عمل جراحی پلاستیک ترمیمی، به رفع ایرادات و بهبود ظاهر و کیفیت زندگی افراد، کمک کند. انواع جراحی پلاستیک ترمیمی که توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند بر روی افراد مختلف انجام شود، عبارت‌اند از:

بازسازی سوختگی ها

بازسازی سر و صورت

جراحی سرطان پوست

ترمیم اسکار

بازسازی گوش

شکاف لب و کام

بازسازی سینه

جراحی دست

بازسازی اندام ها

انتخاب بهترین جراح پلاستیک

نکته‌ای که در انجام عمل‌های جراحی پلاستیک باید مد نظر داشته باشید این است که هر عمل جراحی، از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است که سبب می‌شود در صورتی که عمل جراحی پلاستیک با دقت فراوان و به خوبی صورت نگیرد، نه تنها مشکلات بیمار رفع نمی‌شود، بلکه عوارض بسیار زیاد و جبران‌ناپذیری با وی همراه خواهد شد که می‌تواند باقی عمر وی را تباه سازد؛ لذا در این خصوص باید توجه بسیار کنید که بهترین جراح پلاستیک در تهران و یا ایران را انتخاب نمایید. همچنین بهترین جراح پلاستیک می‌تواند به خوبی شما، روحیه و شخصیت شما، ویژگی‌های خاص بدن شما و بافت‌های آن و نیز نوع عمل مورد نیاز شما را ارزیابی کند و با بهترین پیشنهاد، مناسب‌ترین گزینه را برای انجام عمل‌های جراحی پلاستیک ترمیمی و یا زیبایی را پیش روی شما بگذارد. در این جا ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید که من چطور می‌توانم بهترین جراح پلاستیک را برای انجام عمل‌های زیبایی و یا ترمیمی انتخاب کنم؟ پاسخ این سؤال این است که باید ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک را بشناسید تا بتوانید در تشخیص بهترین جراح برای عمل زیبایی و یا ترمیمی خود، موفق باشید.

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک

ویژگی‌هایی که بر اساس آن‌ها می‌توانید بهترین جراح پلاستیک را تشخیص دهید، در ادامه شرح داده شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، بهترین جراح را برای انجام عمل زیبایی و یا ترمیمی خود انتخاب کنید.

مدرک و تخصص

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین جراح پلاستیک باید مدنظر داشته باشید، میزان مهارت و تخصص وی است. بهترین جراح پلاستیک باید دارای مدرک معتبر بوده و دوره‌های تخصصی مربوط به فوق تخصص جراحی پلاستیک را با موفقیت سپری کرده باشد.  به عبارتی دیگر، تحقیق کنید که پزشک متخصصی که به عنوان بهترین جراح پلاستیک می‌خواهید انتخاب کنید، مدرک تحصیلی خود را از کدام دانشگاه دریافت کرده است و دستاوردها و پروژه‌هایی که از آن‌ها سربلند بیرون آمده است، کدام‌ها بوده‌اند.

دانش به روز

روش‌ها و فناوری‌های بسیاری هر ساله در زمینه جراحی‌های پلاستیک به این علم اضافه می‌شود که بهترین جراح پلاستیک ، مسلماً از این روش‌ها آگاه است و از بهترین دستگاه‌ها و فناوری‌ها برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی و یا ترمیمی خود استفاده می‌نماید. بهترین جراح پلاستیک ، همواره دانش خود را به روز می‌کند و خود را با همگام با پیشرفت علم و فناوری، به روز نگه می‌دارد. مطمئن شوید که جراح پلاستیکی که به عنوان بهترین جراح برای عمل خود قصد دارید انتخاب کنید، از به‌روزترین اطلاعات در این زمینه، آگاه باشد و  روش‌های نوین برای انجام عمل‌های زیبایی و ترمیمی استفاده کند. پیشنهاد می‌کنیم مقالات بلاگ وب سایت تخصصی جراحی پلاستیک دکتر احمدعلی رجب پور را مطالعه کنید تا در زمینه نوین‌ترین روش‌ها و فناوری‌های پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک، اطلاعات مفیدی به دست آورید.

دقت در انجام عمل

در بسیاری از جراحی‌های زیبایی نیاز است که تقارن بین دو نیمه یا حتی تعادل با اعضای جوارح حفظ گردد؛ بنابراین دقت عمل داشتن جراح پلاستیک ، بسیار ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با بررسی نمونه کارهای قبلی جراح ، از دقت وی در انجام عمل‌های مختلف آگاه شوید. این نمونه کارها را می‌توانید در وب سایت رسمی پزشک مورد نظرتان و یا با مراجعه حضوری به مطب، با مشاهده ژورنال نمونه کارهای قبلی وی، مشاهده کنید.

صداقت و تعهد

در انجام جراحی‌های پلاستیک ترمیمی و یا زیبایی، صداقت و تعهد و پایبندی جراح به اصول اخلاقی و حرفه‌ای است که سبب می‌شود جراح تمامی اطلاعات لازم در زمینه جراحی مورد نظر شخص متقاضی را با او در میان بگذارد و او را از تمامی مزیت‌ها و معایب انجام این نوع عمل‌ها، آگاه سازد. در صورتی که فرد به هر دلیلی، شرایط لازم برای انجام عمل جراحی پلاستیک را نداشت، بهترین جراح پلاستیک باید سعی کند او را از انجام این عمل منصرف کند و یا عمل جراحی را به بهترین زمان ممکن موکول نماید.

بهترین جراح پلاستیک تهران و ایران

دکتر احمدعلی رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌باشد که بر اساس ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، می‌توان او را به عنوان بهترین جراح پلاستیک تهران و ایران، معرفی کرد. دستاوردهای کلیدی دکتر احمدعلی رجب پور:

رتبه 1 بورد جراحی کشور سال 92

رتبه 1 آزمون فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور سال 93

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

عضو هیئت علمی دانشگاه

عضو بنیاد ملی نخبگان ایران

خدمات تخصصی:

جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و اعمال دیگر جراحی پلاستیک در زمینه زیبایی و ترمیمی.

در این مقاله در رابطه با بهترین جراح پلاستیک صحبت نمودیم و روش‌های انتخاب و معیارهای مورد نیاز را بررسی کردیم.

منبع: https://www.alodoctor.com/154098/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86

محمد سلحشوری بازدید : 39 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

اکنون با فراگیری اینترنت و استفاده رانندگان از گوشی‌های همراه هوشمند از یکسو و تمایل صاحبان بار به ثبت آنلاین محموله‌ها و همچنین الکترونیکی شدن بارنامه‌ها از سوی دیگر، منطقی نیست که رانندگان حضوری و از طریق سالن اعلام بار فیزیکی، بار خود را انتخاب کنند. در این پست قصد دارم یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی کنم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

یکی از مشکلات بزرگ صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای کشور، انتظار طولانی برای دریافت بار است. طبق آمار منتشر شده در خبرگزاری‌ها گاهی رانندگان ۱۰ تا ۲۰ روز در ماه منتظر دریافت بار می‌مانند. این موضوع باعث اتلاف وقت، هدر رفت سوخت و از همه مهم‌تر افزایش هزینه حمل و نقل می شود.

در طول چند سال اخیر با نفوذ فناوری‌های هوشمند و الکترونیکی شدن صنعت حمل و نقل، سامانه‌های اعلام بار اینترنتی متولد شدند.

ترابرنت اولین و بزرگترین سامانه اینترنتی اعلام بار سراسری در کشور است، که در راستای توسعه و پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای کالا و به‌منظور تامین نیازهای رانندگان کامیون، صاحبان کالا و شرکت‌های باربری، اپلیکیشن رانندگان کامیون ترابرنت را ارائه کرده است.

ترابرنت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و پشتوانه دانش و مهارت متخصصان داخلی، توانسته است ضمن تسهیل و تسریع فرایند دریافت بار و حذف هزینه‌های اضافی، به افزایش درآمد رانندگان کمک کرده و موجب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و مصرف سوخت رانندگان کامیون شود.

امکانات اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت

یکی از الویت‌های اصلی و همیشگی تیم ترابرنت تامین نیازها و رفع مشکلات رانندگان کامیون بوده است. اپلیکیشن ترابرنت به‌عنوان یک سالن اعلام بار اینترنتی، متناسب با نیازهای رانندگان کامیون طراحی شده است.

اعلام بار اینترنتی

رانندگان کامیون در هر زمان و مکان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ترابرنت، به مجموعه بزرگی از بارهای اعلام شده در سراسر ایران دسترسی پیدا کنند. طراحی هوشمند این برنامه، براساس نوع بارگیر و مکان جغرافیایی راننده، بارهای اعلام شده را پیشنهاد می‌کند.

نوبت‌گیری آنلاین

رانندگان حمل بار جاده‌ای با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت می‌توانند همزمان با انتخاب یک بار، بار مسیر برگشت و یا مبدا دلخواه خود را به‌راحتی و بدون معطلی رزرو کنند.

کسب درآمد بیشتر

ترابرنت ضمن حذف هزینه‌های اضافی، کرایه‌های باربری را شفاف و عادلانه اعلام می‌کند. ترابرنت از رانندگان کامیون هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند.

چگونه از اپلیکیشن ترابرنت استفاده کنیم؟

برای استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن ترابرنت را از اینجا دانلود کنید.
  • برنامه رو باز کنید و شماره تلفن همراهتان را وارد نمایید.
  • کد کاربری از طریق پیامک به شماره تلفن ارسال می‌شود. 
  • کد کاربری به‌صورت اتوماتیک در اپلیکیشن درج می‌شود.
  • دکمه “ادامه” را کلیک کنید تا به منوی اصلی برنامه وارد شوید.
  • از منو برنامه گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید.
  • اطلاعات در خواستی در این بخش را وارد کنید تا فرایند ثبت نام شما تکمیل گردد.
  • اکنون می‌توانید از منو اصلی  به سالن اعلام بار و همچنین سامانه نوبت‌گیری وارد شوید.

استفاده از برنامه اعلام بار ترابرنت بسیار ساده و آسان است، همچنین تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل از دانلود اپلیکیشن اعلام بار تا انتخاب و تحویل بار در کنار شما خواهد بود. ما صدای شما را می‌شنویم تنها کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۷۶۳۳۰۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با ارسال ایمیل یا از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نظرات و پیشنهادات خود را با ما مطرح نمایید. با اشتراک‌گذاری این مطلب دوستان بیشتری را با خدمات ترابرنت آشنا کنید.

ما در تیم ترابرنت به کوچک شروع کردن، ولی بزرگ فکر کردن و سریع رشد کردن باور داریم. امیدواریم بتوانیم همچنان در کیفیت حرف اول را بزنیم و شاهد لبخند رضایت شما باشیم.

محمد سلحشوری بازدید : 37 پنجشنبه 09 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 29 جمعه 03 تیر 1401 نظرات (0)

همشهری آنلاین: حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۳۴ در نوبندگان فسا دیده به جهان گشود.

وی دارای مدرک تحصیلی دکتری است و و سابقه ۷۵ ماه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی را دارد. دکتر سیاری همچنین، جانباز ۷۰ درصد می‌باشد.

دکتر سیاری در سال ۱۳۵۳ پس از اتمام تحصیلات مقدماتی به استخدام ارتش درآمد و پس از طی دوره مقدماتی در رسته تکاوری در دانشکده افسری نیروی زمینی به نیروی دریایی مشغول به خدمت شد. درجه نظامی وی دریادار است.

سیاری دوره‌های کلاه سبزی، دافوس و علوم استراتژیک را در دانشگاه عالی دفاع ملی گذرانده است.

دکتر سیاری پس از آن به ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل شد و به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده، مشاور نظامی و معاون امور اجرایی و پشتیبانی خدمات رزمی ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش پرداخت.

حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۸۴ به عنوان جانشین فرمانده نیروی دریایی به نداجا بازگشت. وی از مرداد سال ۱۳۸۶ تا آبان سال ۱۳۹۶ به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و در آن سال به عنوان معاون هماهنگ کننده  ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت شد.

مسئولیت‌های امیر دریادار حبیب‌الله سیاری:

فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل
فرماندهی تیپ یکم تفنگداران دریایی بندرعباس
جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت و منطقه چهارم دریایی نداجا

منبع: همشهری آنلاین

محمد سلحشوری بازدید : 30 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ نمی‌توانید یا مایل نیستید که در کلاس‌های گروهی شرکت کنید؟ و یا حتی دوست دارید که کلاس‌هایتان مجازی برگزار شود؟ پس در این مقاله همراه ما باشید تا درباره تدرس‌های خصوصی زبان با تهران زبان، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

امید است بعد از خواندن این مقاله، تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید!

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که می‌خواهید شروع به یادگیری یک زبان جدید کنید یا آن را تقویت کنید، ممکن است سوال‌های زیادی ازخود داشته باشید. سوالاتی مانند: چگونه این کار را انجام دهم؟ با چه مدرسی زبان یاد بگیرم؟ کدام مؤسسه را انتخاب کنم؟

معمولاً وقتی افراد می‌خواهند یک زبان جدید را یاد بگیرند، اولین انتخابی که در نظر می‌گیرند ثبت نام در یک آموزشگاه زبان با کلاس‌های گروهی است. تعداد دانش آموزان در یک کلاس گروهی می‌تواند به ۱۰ تا ۲۵ دانش آموز یا حتی بیشتر برسد. با این حال محبوب ترین روش، همیشه بهترین روش نیست. گزینه‌های دیگری وجود دارد که نتایج بهتری نسبت به این روش سنتی می‌دهد.

داشتن یک معلوم خصوصی برای یادگیری هر نوع زبان، در حال حاضر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری در سراسر دنیا است. تدریس خصوصی زبان، شیوه آموزشی‌ای است که مستقیماً روی نقص‌ها و نیازهای زبان آموزان تمرکز می‌کند. در ادامه برخی از مزایای تدریس خصوصی زبان را بررسی خواهیم کرد.

مزایای تدریس خصوصی زبان

کلاس‌های خصوصی زبان روشی بسیار مفید برای استفاده از زمانی است که صرف یادگیری می‌کنید. همچنین تدریس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت پیشرفت کنید و بهتر یاد بگیرید. مزایای تدریس خصوصی زبان را در این قسمت لیست کردیم تا در ادامه به طور کلی به آنها بپردازیم.

  • داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها
  • یادگیری زبان با سرعت بیشتر
  • افزایش عزت نفس

داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها

یادگیری زبان با یک معلم خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که ارتباط مسقتیم و مؤثری را که شایسته آن هستید از مدرس خود دریافت کنید.

در کلاس خصوصی با توجه به نقاط ضعف و قوت و اهداف یادگیری شما، روش‌های آموزشی خاصی طراحی می‌شود. هنگامی که زبان را با یک معلم خصوصی زبان یاد می‌گیرید، در کلاس بدون عجله به تمام سوالات پاسخ داده شده و روی نقاط ضعف شما تمرکز ویژه‌ای گذاشته می‌شود. معلمان خصوصی می‌توانند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی کرده و آنها را تصحیح کنند.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی با مدرس‌های خصوصی تهران زبان، مؤثرتر و مفید تر از شرکت در کلاس‌‌های گروهی است.

یادگیری زبان با سرعت بیشتر

هر کس با سرعت متفاوتی یک زبان جدید را یاد می‌گیرد. برای مثال شاید شما در گرامر عالی باشید اما نتوانید به درستی واژگان را تلفظ کنید. در یک کلاس گروهی، تنها اگر اکثریت کلاس یک نقطه ضعف مشترک داشته باشند، استاد به رفع آن می‌پردازد. بی توجهی به نیازهای تک تک دانش آموزان باعث می‌شود در روند آموزش اختلال به وجود آید و در نتیجه سرعت و کیفیت تدریس کم شود.

 با تدریس خصوصی توسط تهران زبان، نه تنها معلم خصوصی می‌تواند با سرعتی که برای شما مناسب است آموزش دهد، بلکه می‌تواند متناسب با ویژگی‌های شما نیز تدریس کند.

افزایش عزت نفس

همان طور که می‌دانید بخش بزرگی از یادگیری به داشتن اعتماد به نفس بر‌می‌گردد؛ بنابراین عزت نفس پایین می‌تواند منجر به کمبود انگیزه شود و بر یادگیری تأثیرات بدی بگذارد.

در کلاس‌های گروهی ممکن است اعتماد به نفس کسی بنا به شرایطی کم شود. کم شدن عزت نفس می‌تواند یک چرخه معیوب همیشگی در آموزش را برای هر کسی ایجاد کند. اما در تدریس خصوصی این اتفاق ‌نمی‌افتد، زیرا فرصتی را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا در محیطی آموزش ببینند که هیچ ترسی از قضاوت شدن نداشته باشند. فراهم کردن فضایی بدون فشار برای کار بر روی نقاط ضعف با راهنمایی مدرسان، می‌تواند اعتماد به نفس زبان آموزان را بیشتر کند.

برگزاری کلاس های خصوصی زبان توسط آموزشگاه زبان تهران

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. ممکن است باعث ایجاد یک فرصت کاری جدید یا ارتقاء شغلی شود یا در پیشرفت تحصیلی کمک کند. اما انتخاب یک آموزشگاه مناسب همیشه دغدغه زبان آموزان است تا بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. خوشبختانه مؤسسه زبان تهران، با بیش از 22 سال تجربه، حرفه‌ای ترین کلاس‌های خصوصی زبان را برگزار می‌کند و دغدغه انتخاب مؤسسه مناسب را برای زبان آموزان، از بین برده است.

در این مؤسسه، کلاس‌ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در حال برگزاری است. کلاس‌های نیمه خصوصی حداکثر ظرفیت 5 نفر را دارند. کلاس‌های نیمه خصوصی آموزشگاه، بسیار مؤثر هستند و به صورت 100% تضمینی برگزار می‌شوند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، ایتالیایی و عربی به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود. همچنین تدریس خصوصی اسپانیایی، ژاپنی و کره‌ای نیز در این مؤسسه انجام می‌شود. بهتر است بدانید تمام کلاس‌ها ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. به بیان دیگر کلاس‌ها برای تمام رده‌های سنی مناسب خواهند بود.

در آخر

انتخاب یک آموزشگاه مناسب اولین قدم شما برای یادگیری زبان است؛ بنابراین باید محکم و درست برداشته شود. آموزشگاه زبان تهران، این تضمین را به شما می‌دهد که با انتخاب این مؤسسه درست ترین اقدام را انجام خواهید داد. تهران زبان یک آموزشگاه زبان عالی است که بهترین نوع تدریس را به شما تقدیم می‌کند‌.

تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید و فراموش نکنید که در دنیای امروز، تدریس خصوصی بسیار مؤثر تر از تدریس گروهی واقع می‌شود.

https://www.hamshahrionline.ir/news/646486/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86

 

 

 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 35 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

تزریق فیلر هیالورونیک اسید می تواند به عنوان حجم دهنده ، پر کننده و لیفت کننده گونه ها ، چانه ها ، خطوط فک و شقیقه ها استفاده شوند. تزریق ژل و فیلر صورت می توانند موقت یا دائمی باشند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

بسته به نوع و مارک ، یک پرکننده ممکن است از ژل های مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده توسط انواع پلیمرها یا عصاره کلاژن از انسان یا حیوان تشکیل شده باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز توسط دکترماناوالا

تزریق اسید هیالورونیک می توانند ظاهری جوان تر از هزینه لیفت صورت سنتی به شما بدهند. اکثر آنها حفره ها ، خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از 30 دقیقه پر می کنند و می توانند از 4 ماه تا بیش از یک سال دوام داشته باشند. روش انجامش سریع و آسان است.بر خلاف تزریق بوتاکس که عضله را فلج می کند، پرکننده های چین و چروک یا تزریق ژل، ، خطوط و چین و چروک صورت را پر می کند.

در مورد ژل و فیلر صورت بیشتر بدانید

قیمت تزریق ژل زیر چشم در اهواز

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل فیلر صورت با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل صورت،قیمت تزریق ژل و فیلر صورت و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل صورت را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

آیا تزریق ژل و فیلر صورت مناسب همه نوع پوستی است؟

هر پرکننده چروک برای هر نوع چین و چروکی مناسب نیست. کمترین خطرات و بهترین نتایج از استفاده صحیح حاصل می شود. به همین دلیل است که شما باید فقط فیلرها را توسط پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با آموزش مداوم و ویژه دریافت کنید.

فیلر یا تزریق ژل اسید هیالورونیک

محبوب ترین گروه پرکننده ها یا ژل های صورت، اسید هیالورونیک است. هر نوع به طریقی متفاوت با نتایج متفاوت کار می کند.

عوارض جانبی نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. پرکننده همچنین ممکن است در زیر پوست به صورت برجستگی های کوچک ظاهر شود.

مدت زمان ماندگاری نتایج از چند ماه تا بیش از یک یا دو سال متغیر است. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق مکرر ممکن است به تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

تزریق ژل صورت در اهواز

فیلر یا تزریق ژل سنتزی

این دسته از پرکننده های چروک شامل مواد ساخته شده در آزمایشگاه است که به هیچ چیزی که به طور طبیعی در پوست یافت می شود شباهت ندارد.

تمام پرکننده های این گروه عوارض جانبی مشابهی دارند ، مانند قرمزی ، تورم یا کبودی در محل تزریق. عوارض جانبی دیگر ، گرچه نادر است ، شامل ندول یا برجستگی زیر پوست است که قابل مشاهده و احساس است و در موارد نادر ، ممکن است نیاز به جراحی برای برداشتن آن باشد.

مزایای آن شامل اثر طولانی مدت است. به یاد داشته باشید ، محصولاتی با اثرات طولانی مدت بیشتر، احتمال دارد که بیشترین عوارض جانبی ایجاد کنند. و در صورت عدم استفاده صحیح ، پرکننده های چروک مصنوعی ممکن است باعث تغییر شکل شوند.

فیلر یا تزریق ژل کلاژن

دانشمندان اولین پرکننده چین و چروک را از نوع کلاژن تصفیه شده که بیشتر از گاو استخراج شده است ، ساختند. اگرچه به خوبی کار می کرد و یک ظاهر طبیعی را ارائه می داد ، اما نتایج چندان دوام نیاورد. از آنجا که این پرکننده های خطوط صورت از منبع حیوانی ساخته شده اند ، میزان واکنش آلرژیک آنها نیز بیشتر بوده و نیاز به آزمایش آلرژی از قبل دارد.

تزریق کلاژن عوارضی دارد شامل واکنش های آلرژیک و همچنین کبودی و قرمزی در محل تزریق است.

روش های تزریق ژل و فیلر صورت

برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده و طولانی مدت بدون هیچ گونه خرابی یا نیاز به زیبایی ، پرکننده های پوستی جایگزین طبیعی جراحی زیبایی هستند.

یکی از اصلی ترین تغییراتی که با افزایش سن در چهره ما رخ می دهد ، کاهش حجم است. پوست ما نازک می شود و اثرات گرانش می تواند آشکار شود. بازیابی بافت های نرم صورت با استفاده از پرکننده های تزریقی ژل مانند بدون جراحی و با حداقل تهاجم یکی از تکنیک های جوانسازی صورت است.

پرکننده ها در صاف کردن شیارهای عمیق و چین و چروک ها ، به ویژه در اطراف بینی و لب موثر هستند. آنها همچنین می توانند برای بازگرداندن حجم به گونه و برجستگی ها ، و همچنین لب ها یا هرگونه نقص در خطوط صورت استفاده شوند. پرکننده های پوستی ابزارهای ارزشمندی برای جوانسازی و تقویت ویژگی های صورت شما بدون جراحی هستند.

آیا استفاده از تزریق ژل و فیلر صورت روشی ایمن است؟

پرکننده های چین و چروک یکی از ایمن ترین روش های زیبایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.  اجازه ندهید قیمت فیلر راهنمای شما برای انتخاب برند باشد.

همه تزریقات ژل ها باید در شرایط استریل انجام شوند. درمان هایی که در خانه یا آرایشگاه انجام می شود خطرناک است.

پرکننده های چروک تزریقی را از منابع خارج از مطب پزشک دریافت نکنید. بدانید که چه چیزی به شما تزریق می شود و از پزشک خود بپرسید که آیا از فیلر چین و چروک مورد تایید FDA استفاده می شود و آیا مستقیماً از سازنده خریداری شده است.

برای محافظت از صورت پس از تزریق ژل و محافظت در برابر تغییرات رنگدانه پس از التهاب ناشی از تزریق سوزن ، روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

عوارض بعد از تزریق ژل و فیلر صورت

عوارض بعد از تزریق فیلرهای پوستی شامل موارد زیر است:

کبودی خفیف در اطراف محل تزریق: معمولاً بعد از 2-3 روز برطرف می شود و می توان با یک لکه نازک از آرایش کرم پنهان کرد.

تورم نواحی تزریق شده: تورم معمولاً خفیف است و معمولاً بعد از 48-72 ساعت قابل توجه نیست.

بی حسی نواحی تزریق شده یا قسمت هایی از صورت: معمولاً ژل ها مقداری بی حسی موضعی درون خود دارد که ممکن است باعث بی حسی ناحیه تزریق شده شود.

قرمزی پوست: این معمولاً به دلیل تزریق ، ماساژ شدید و واکنش جزئی پوست است که ممکن است چند ساعت تا 2-3 روز طول بکشد تا برطرف شود.

عوارض احتمالی تزریق ژل و فیلر صورت

هر روش زیبایی در صورت و بدن دارای عوارضی خواهد بود. در زیر به معرفی عوارض فیلر صورت اشاره میکنیم:

واکنشهای آلرژیک

برآمدگی و بی نظمی در صورت

تغییر نامطلوب در صورت

گرانولوم جسم خارجی

عفونت

کبودی مداوم یا طولانی مدت

آسیب بافت در صورت تزریق سهوی شریانی (نادر)

خطرات تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز

پرکننده های چین و چروک یا ژل ها دارای جنبه منفی هستند ، از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های کوچک در زیر پوست. در برخی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشند. گاهی اوقات ، رنگ پوست مایل به آبی میشود. در موارد بسیار نادر ، اگر از پرکننده های چین و چروک به درستی استفاده نشود ، ممکن است سلول های پوست بمیرند. همچنین موارد کوری و فلج عصب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که بیشتر ماندگار هستند عوارض جانبی بیشتری ایجاد می کنند.

آیا تزریق ژل صورت در حجیم شدن اعضای صورت نقش دارد؟

لینک منبع: تزریق ژل صورت در اهواز

 

محمد سلحشوری بازدید : 37 یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

به جرئت می‌توان گفت امور مالی، از بخش‌های حائز اهمیت تمامی کسب‌وکارها است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

هیچ شکی در این وجود ندارد که محدودیت اقتصادی می‌تواند برای کسب‌وکارها مشکل‌ساز باشد؛ با این تفاسیر، هرکدام از مدیران کسب‌وکار باید به دنبال مدیریت منظم امور مالی خود باشند تا با حداقل موجودی بیشترین بازدهی را به دست آورند. به همین دلیل باید سریعا نسبت به بهره‌مند شدن از خدمات مالی باکیفیت اقدام کنند و با افراد متخصص در زمینه امور مالی کسب‌وکار همکاری داشته باشند.

در این میان، مهم‌ترین تصمیمی که تجربه خواهید کرد، انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد است. با توجه به وجود ده‌ها شرکت خدماتی در ایران، شاید بهتر باشد شما را با گزینه‌ای مناسب و معتبر آشنا کنیم تا بدون دغدغه، خدمات مورد نیازتان را از آن‌ها بخواهید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب به طور کامل معرفی می‌شود، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و می‌تواند از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی را در خدمت شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از رایان محاسبان و مراحل استفاده از خدمات مالی، شما را همراهی می‌کنیم.

مشاوره مالی چیست؟
همان ‌طور که می‌دانید، مدیریت امور مالی کسب‌وکار نیازمند تخصص بسیار بالایی است؛ بنابراین تمامی افراد توانایی انجام این کار را ندارند و نمی‌توانند بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی از این پروسه، کسب‌وکار را در مسیر موفقیت همراهی کنند. بهترین وسیله برای آگاه‌سازی مدیران کسب‌وکار از نکات مهم در این پروسه، مشاوره مالی است. کارشناسان متخصص که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند، جلسات مشاوره‌ای خود را با افراد علاقمند برگزار می‌کنند.

مدیران کسب‌وکار در صورتی که هرگونه ابهامی در پروسه مدیریت امور مالی خود داشته باشند، می‌توانند گزینه مشاوره مالی را امتحان کنند. این جلسه مشاوره در نهایت می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و شاید تا مقدار زیادی ابهامات شما را از بین ببرد. متخصصان این حوزه همواره پذیرای درخواست مشاوره از سوی شما خواهند بود؛ بنابراین می‌توانید مشاوران قابل اعتماد و متخصص در این زمینه را انتخاب کنید و آزادی انتخاب بالایی در این زمینه دارید.

امروزه امکان برگزاری جلسه مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد و افراد می‌توانند در این جلسات به صورت رایگان شرکت کنند. کافی است با شماره‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس گرفته و تمایل خودتان را به برگزاری یک جلسه رایگان مشاوره مالی اعلام کنید. سپس متخصص زمینه خدمات مالی جلسه را با شما آغاز می‌کند تا سوالات و ابهامات خودتان را از او بپرسید و شرایط کسب‌وکارتان را به او ارائه دهید. در نهایت، تحلیل‌گر مالی شرکت رایان محاسبان به صورت رایگان بهترین شیوه‌های رهایی از مشکلات را به شما معرفی می‌کند و به تمامی سوالاتتان پاسخ می‌دهد.

خدمات مالی چیست؟
بدیهی است که در امور مالی کسب‌وکار، نقدینگی و موجودی کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد و روی دارایی‌های آن تمرکز می‌شود. به همین دلیل تمامی افراد فعال در این بخش باید از علم بالایی در حوزه تحلیل مالی برخوردار باشند و در مواقعی بتوانند به امور حسابداری نیز رسیدگی کنند. به مجموعه فعالیت‌هایی که توسط این کارشناسان به صورت روزانه انجام می‌شود، خدمات مالی گفته می‌شود که همگی در راستای بهینه‌سازی و مدیریت امور مالی کسب‌وکار هستند.

با وجود خدمات مالی در یک کسب‌وکار، هیچ اختلال و مشکل ناگهانی در کسب‌وکار اتفاق نمی‌افتد. تحلیل‌گران مالی همواره در حال بررسی وضعیت امور مالی کسب‌وکار خواهند بود تا مشکلات احتمالی آن را در آینده پیش‌بینی کنند؛ در صورت وجود یک ریسک یا یک مشکل بسیار برجسته در مسیر کسب‌وکار، این متخصصان به کمک مدیرعامل به برنامه‌ریزی می‌پردازند. این اتفاقات در مجموع مفید هستند و در طولانی مدت باعث می‌شوند تا کسب‌وکار در مقابل مشکلات مالی برجسته مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از استخدام یک تحلیل‌گر مالی برای کسب‌وکارتان، همواره گزینه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی را مورد بررسی قرار دهید. امروزه شرکت‌های معتبری نظیر رایان محاسبان در ایران فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید امور مالی و حسابداری خودتان را به آن‌ها بسپارید؛ چرا که حوزه فعالیتی آن‌ها در مدیریت امور مختلف کسب‌وکار و ارائه خدمات ارزنده در این زمینه خلاصه می‌شود. برای اینکه به صورت کامل با شرکت رایان محاسبان آشنایی پیدا کنید، بهتر است بخش آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

نحوه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی
پیش از این نیز ذکر کردیم که مشاوره مالی در شرکت رایان محاسبان کاملا رایگان است و می‌توانید از آن استفاده کنید. حال شاید شرایط و حوزه کاری کسب‌وکارتان به حدی پیچیده است که نمی‌توانید این اطلاعات سطحی که در مشاوره تلفنی به شما ارائه می‌شود را مثبت بدانید و می‌خواهید از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید و یا با یک شرکت خدماتی قرارداد مالی ببندید. از آنجایی که مشاوره تخصصی مالی جزو خدمات مالی محسوب می‌شود، مطمئنا عقد قرارداد مالی برای شما یک گزینه برجسته و سودمند خواهد بود.

عقد قرارداد مالی، نیازمند یک توافق در این زمینه است که بین کسب‌وکار شما و شرکت مالی اتفاق می‌‌افتد. مطمئنا این توافق سریعا بین طرفین قرارداد حاصل خواهد شد؛ بنابراین بعد از نتیجه‌گیری کلی از نحوه همکاری بین کسب‌وکارتان و شرکت مالی، نوبت به شرح مشخصات قرارداد می‌رسد. این کار چندان دشوار نیست و عموما شرکت‌های مالی خودشان جزئیات و کلیات این کار را به عهده می‌گیرند. در ادامه، بهترین و معتبرترین گزینه برای عقد قرارداد مالی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

رایان محاسبان، از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی همراه شماست!
در مطلب فوق، با مشاوره و خدمات مالی آشنا شدید تا در صورت تمایل از آن‌ها در کسب‌وکارتان استفاده کنید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب معرفی شد، یک شرکت خدماتی فعال در حوزه مدیریت امور مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی است که توانسته خود را به عنوان یک گزینه مطمئن در این زمینه بشناساند. یقینا در صورتی که نسبت به عقد قرارداد با شرکت رایان محاسبان اقدام کنید، این کار در عرض چند روز امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک منبع: https://www.javanonline.ir/fa/news/1082161/%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D9%86

محمد سلحشوری بازدید : 38 جمعه 09 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

به گزارش بازار، با افزایش حساسیت دولت روی مالیات کسب و کارها، می‌توان ابهامات و مشکلاتی را در این پروسه مشاهده کرد که باعث دشوارتر شدن آن شده‌اند. با وجود قوانین و مقررات سخت‌گیرانه‌ای که کسب و کارها را به پرداخت مالیات وادار می‌کند، مدیران کسب و کار نباید از هیچ اقدامی برای تسهیل آن دریغ کنند؛ چرا که اگر پرداخت مالیات با تاخیر و مشکل مواجه شود، دولت جریمه‌هایی را برای متخلفان تعیین می‌کند که باید آن‌ها را به جان بخرند.

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. در سال جدید، نیاز به مشاوره مالیاتی بیش از هر زمان دیگری در کسب و کارها احساس می‌شود. این نیاز برجسته و قابل توجه باعث شده تا شرکت رایان محاسبان، مشاوره مالیاتی را جزو خدمات خود قرار دهد. برای افزایش آگاهی در مورد مفهوم مشاوره مالیاتی و دلایل نیاز به آن، مطلب ذیل را تا انتها مطالعه کنید.

مشاوره مالیاتی چیست؟
بدیهی است که به دلیل پیچیدگی مدیریت امور مالیاتی، افراد زیادی قادر به انجام آن نیستند. امور مالیاتی در کشور ایران قوانین و مقررات متنوعی دارد که در راستای بهبود این پروسه و عدالت وضع شده‌اند و در صورتی که کسی از این قوانین سرپیچی کند، با عواقب آن مواجه می‌شود و باید هزینه مالی و جانی بسیاری برای آن پرداخت کند؛ به همین دلیل در صورتی که مدیران در امور مالیاتی کسب و کار خود به مشکلاتی بر بخورند، تمایل خود را برای مشورت با کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه نشان می‌دهند.

مشاوره مالیاتی که کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه ارائه می‌دهند، می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. مدیر کسب و کار می‌تواند تمام ابهامات خود را با مشاور مالیاتی در میان بگذارد و با ارائه توضیحاتی جامع در مورد شرایط امور مالیاتی، پیشنهاد بهترین راه‌حل را دریافت کند. این توصیه‌ها که از سوی یک فرد متخصص و قابل استناد بیان می‌شوند، نقاط عطفی برای تسهیل پرداخت مالیات و بهینه‌سازی امور آن هستند.

البته انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد و معتبر برای مشاوره مالیاتی، معیاری است که باید همواره آن را به یاد داشت. مشاور مالیاتی تنها در صورتی می‌تواند به شما کمک کند که فردی مجرب و دانا در این زمینه باشد. مشورت با کارشناسان در شرکت مالیاتی بهترین گزینه برای شماست؛ چرا که این کارشناسان تجربه مدیریت امور مالیاتی کسب و کارهای متنوع را دارند و با تجربه طولانی مدت در این زمینه، می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

مشاور مالیاتی کیست؟
بدون شک، انتخاب مشاور مالیاتی مناسب یکی از اقدامات حائز اهمیت تمام مدیران کسب و کار است. شما باید قبل از اینکه برای شرکت در جلسات مشاوره ثبت‌نام کنید، مشاور خود را بشناسید؛ چرا که اگر این مشاور مهارت و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد، شما را از مسیر درست پرداخت مالیات منحرف می‌کند و هیچ نتیجه‌ای جز افزایش ابهام به همراه ندارد.

مشاور مالیاتی که عموما سابقه فعالیت به عنوان وکیل مالیاتی را دارد، فردی است که تا به حال توانسته با مدیریت صحیح امور مالیاتی کسب و کارهای مختلف، به موفقیت‌های فراوانی در این زمینه دست پیدا کند. حالا با توجه به تجارب و سوابق خود، به دنبال ارائه مشاوره به مدیران کسب و کار است تا امور مالیاتی خود را به بهترین نحو و به دور از هر مشکلی پیش ببرند. اصلی‌ترین ویژگی مشاوران مالیاتی، داشتن آگاهی در زمینه قوانین و مقررات مالیاتی کشور است و عمده آن‌ها از پروسه تمام اقدامات قضایی آگاهی دارند.

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟
عمده صاحبان کسب و کار امروزی از پروسه پرداخت مالیات در ایران آگاه نیستند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات مالیاتی در ایران می‌تواند بسیار خطرناک و مشکل‌ساز باشد؛ چرا که برای مالیات هرکدام از کسب و کارها با زمینه فعالیت و سوددهی متنوع، تعرفه متفاوتی تعیین شده است؛ به همین دلیل وجود فردی که در این زمینه متخصص باشد، برای کسب و کار بسیار ارزشمند است.

با توجه به سهولت بالای بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی، به جرئت می‌توان گفت که این مشاوره بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار است. مشاوره مالیاتی کسب و کار موجب می‌شود تا مدیر از تمام نکات مهم آگاهی پیدا کند و راه‌های موجود برای کاهش رقم مالیات خود را بشناسد. به دلیل وجود چنین مزایای قابل توجهی، مشاوره مالیاتی تبدیل به یک نیاز حیاتی برای تمام کسب و کارها شده و می‌توان درخواست هزاران کسب و کار بزرگ و کوچک برای بهره‌مندی از آن را در ایران مشاهده کرد.

مدیران کسب و کار در هر زمانی که به یک مشاوره نیاز داشته باشند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؛ چرا که امروزه امکان برگزاری جلسات مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد. عمدتا مشاوره‌های مالیاتی تلفنی و آنلاین به صورت رایگان برگزار می‌شوند و هیچ هزینه‌ای در مقابل آن دریافت نمی‌شود؛ اما اگر شما بخواهید که مشاوره مالیاتی شما مدت زمان زیادی داشته باشد و یا به صورت حضوری برگزار شود، باید هزینه تعریف شده برای این خدمات را پرداخت کنید.

مشاوره مالیاتی با شرکت رایان محاسبان
حالا که از اهمیت مشاوره مالیاتی آگاه هستید، نوبت به ارائه اطلاعاتی از مراحل بهره‌مندی از آن می‌رسد. شما می‌توانید جلسات مشاوره مالیاتی خود را به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی برگزار کنید. شرکت رایان محاسبان این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا برگزاری جلسات مشاوره را تسهیل کند. کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس بگیرید و تمایل خود را برای استفاده از مشاوره مالیاتی اعلام کنید.

مسلما وکلای مالیاتی حاضر در شرکت رایان محاسبان، تجربه و مهارت لازم برای ارائه مشاوره مالیاتی بی‌نقص را دارند. این شرکت که حدود ۲۲ سال قبل در شهر تهران تاسیس شد، خدمات ویژه‌ای در زمینه امور مالیاتی، مالی، حسابداری و حسابرسی دارد و یک شرکت خدماتی کاملا قابل اعتماد و معتبر در ایران شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای بهره‌مندی از خدمات متنوع رایان محاسبان، به سایت آن مراجعه کنید.

منبع: https://www.tahlilbazaar.com/news/145972/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 33 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

با استفاده از وسایل ساده و معمولی می توان قاب عکس های زیبا در مدل های مختلف بسازید، از این رو در ادامه این مطلب می توانید، با نحوه ساختن قاب عکس گل و آموزش تصویری قاب عکس چوبی آشنا شوید و همچنین از چندین مدل قاب عکس دست ساز بسیار شیک دیدن نمایید.

ساخت قاب عکس گل

نحوه درست کردن انواع قاب عکس نیاز به مهارت خاصی ندارد، بلکه با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید قاب عکس های دست ساز زیبا بسازید. به همین خاطر در این بخش قصد داریم نحوه ساختن قاب عکس گل را آموزش دهیم که وسایل مورد نیاز برای ساختن این نوع قاب عکس عبارتند از:

فوم

کاتر یا قیچی

چسب مایع قوی

مداد

کاغذ رنگی(qulling)

منجوق یا مروارید

مرحله اول: در ابتدا باید ابعاد عکس مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید و به اندازه های بدست آمده(طول و عرض عکس) ۲ اینچ اضافه کنید و این ابعاد را روی ۲ قطعه فوم ترسیم کنید و بعد برش بزنید. سپس یکی از فوم های برش خورده را به عنوان پشت قاب و قطعه دیگر را به عنوان بخش رویی قاب در نظر بگیرید، البته داخل فوم رویی را باید همانند تصویر برش بزنید و وسط لبه بالایی فوم پشت قاب را نیز باید به حالت قوس مانند برش بدهید.

مرحله دوم: در این مرحله باید قاب را روی یک سطح ساده قرار دهید و همانند تصویر ۳ قطعه فوم به اندازه اطراف فوم رویی قاب عکس برش بزنید و آن ها را به صورت منظم در محل خود بچسبانید. البته قسمت بالایی قاب به منظور قرار دادن عکس باید باز باشد.

مرحله سوم: الگوی همانند کراوات روی فوم بکشید و برش بزنید، سپس به اندازه نصف نصف سانتی متر از پایه را برش دهید و آن را خم کنید و قسمت تا خورده را به صورت مورب به کمک چسب به پشت فوم قاب عکس بچسبانید به طوری که نوک پایه قاب با گوشه پایینی قاب مطابقت داشته باشد.

مرحله چهارم: اکنون کاغذهای رنگی (qulling) را به صورت نوارهای باریک می باشند را باید مورد استفاده قرار دهید و از نوارهای روشن برای ساخت گلبرگ ها و از نوارهای سبز رنگ برای برگ ها استفاده کنید.

مرحله پنجم: اکنون باید کاغذی مقوایی را همانند فوم رویی قاب برش بدهید و روی آن بچسبانید و بعد گلبرگ های ساخته شده را مطابق تصویر، به گونه ای که حالت گل پیدا کنند را بر روی اطراف قاب عکس بچسبانید(هر گل دارای ۶ گلبرگ می باشد).

مرحله ششم:  در این مرحله از ساختن قاب عکس بعد از چسباندن تمامی گل ها در اطراف قاب، برگی های آماده شده را نیز بچسبانید و در آخر برای زیبایی بیشتر قاب عکس، باید در مرکز هر گل یک عدد مروارید قرار گیرد.

مرحله هفتم: اکنون شما صاحب قاب عکسی زیبا هستید که می توانید عکس خود را در داخل آن قرار دهید.

https://ghabonaghashi.ir/

محمد سلحشوری بازدید : 40 شنبه 28 اسفند 1400 نظرات (0)

توجه به جزئی‌ترین الما‌ن‌ها برای داشتن استایلی جذاب و بی‌نقص از اهمیت زیادی برخوردار است. اکسسوری‌ها و انگشترهای شیک، با طراحی‌های خاص، توجه زیادی را جلب خود می‌کنند و درخشش فلزات زیورآلات امضای آخر استایل شما هستند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

استفاده از جدیدترین انگشترهای زنانه و مردانه درجه اهمیت شما نسبت به آراستگی ظاهر و زیبایی را نمایان می‌کند.

بهتر است هنگام انتخاب و خرید انگشتر مورد نظر خود به ترندهای رایج و جدیدترین مدل‌ها توجه زیادی کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین انگشترهای زنانه و مردانه، با ظاهری خیره کننده، طراحی خاص و قابلیت هماهنگی با استایل‌های گوناگون می‌پردازیم. شما می‌توانید این انگشترها و سایر جواهرات شیک را به عنوان هدیه‌ای بی‌نظیر برای خود و عزیزانتان، از بست لاکچری تهیه کنید و خاطره‌ای خوش در یادها به ثبت برسانید.

جدیدترین انگشترهای زنانه

استفاده از انگشترهای زنانه جذاب از اکسسوری‌های ضروری برای هر بانوی خوش استایلی است. در ادامه به معرفی جدیدترین انگشترهای زنانه می‌پردازیم:

انگشتر زنانه شعله

انگشتر زنانه شعله از بست لاکچری، طراحی مدرن و منحصربه‌فردی دارد و با نقره ۹۲۵ عیار درجه یک تولید شده است. انگشتر زنانه شعله با نقش و نگار بی‌نظیر و یاقوت قرمز سنتیک، از بهترین نمونه‌های زیورآلات به شمار می‌آید. این انگشتر ۲۱ گرمی، فری سایز بوده و هیچ آسیبی به پوست‌های حساس وارد نمی‌کند. شما می‌توانید انگشتر شعله زنانه را به قیمت ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان از بست لاکچری سفارش داده و با ارسال رایگان بین ۱۰ الی ۳۰ روز، یک انگشتر جدید و درخشان را میهمان انگشتان خود کنید.

انگشتر زنانه حیرت

انگشتر زنانه حیرت یکی از لاکچرین‌ترین انگشترهای زنانه است که بعید می‌دانیم حتی نظیرش را در جایی دیده باشید. اگر به فکر خرید هدیه برای خود یا عزیزانتان هستید، خرید انگشتر زنانه حیرت را از دست ندهید. این انگشتر فری سایز با طراحی منحصربه‌فرد خود توجه بسیاری از بانوان سخت‌پسند را جلب کرده است. انگشتر حیرت با وزن تقریبی ۲۳ گرمی، از نقره ۹۲۵ عیار درجه یک خلق شده و هنگام تماشای این انگشتر، تصویر دختری نشسته در میان برگ‌های درختان تداعی می‌شود. انگشتر حیرت با پوست‌های حساس سازگار است و به قیمت ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان به صورت رایگان در ۱۰ الی ۳۰ روز به دستتان می‌رسد.

انگشتر زنانه اشک

انگشتر ظریف اشک با طراحی خاص، از جدیدترین انگشترهای زنانه است. این انگشتر همچون الماسی در استایل‌های زنانه درخشیده و ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد. انگشتر اشک از نقره ۹۲۵ عیار درجه یک و با وزن تقریبی ۱۶ گرم خلق شده است. ترکیب زیبای یاقوت قرمز و کریستال اتریشی در مرکز اشک قرار گرفته و جلوه‌ای خاص ایجاد می‌کند. قیمت این انگشتر ۲.۲۵۰.۰۰۰ تومان بوده و با ارسال رایگان در مدت زمان ۱۰ الی ۳۰ روز به دستتان خواهد رسید.

انگشتر زنانه تاج رزگلد

انگشتر زنانه تاج رزگلد یکی از بی‌نقص‌ترین انگشترهای زنانه است که طراحی خاصی دارد. ساخت این انگشتر زمان زیادی گرفته و از خاص‌ترین محصولات بست لاکچری با نگین کریستال اتریشی است. انگشتر زنانه تاج رزگلد با نقره ۹۲۵ عیار و کیفیت بالا، در وزن ۱۹۸ گرمی و ابعاد ۲۲ در ۲۰ میلی‌متر از هنر و ذوق استادان به‌نام خلق شده است. این انگشتر با قیمت ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان به صورت فری سایز در بست لاکچری به فروش می‌رسد.

انگشتر زنانه پروانه‌ای

یکی از زیباترین انگشترهای بست لاکچری، انگشتر زنانه پروانه‌ای است که ظاهری اصیل و جذاب دارد. این انگشتر از نقره ۹۲۵ عیار و با روکش طلای ۱۸ عیاری خلق شده و ۱۵ گرم وزن دارد. نوع نگین به کار رفته در این انگشتر زیبا، نگین کریستال اتریشی است که هارمونی خاصی در کنار دیگر نگین‌ها ایجاد می‌کند. قیمت این انگشتر ۱.۸۷۲.۰۰۰ تومان است و با توجه به سایز انگشت و سلیقه خود رنگ و سایز انگشتر را به ثبت برسانید.

جدیدترین انگشترهای مردانه

برای بسیاری از افراد خرید هدیه برای آقایان کار بسیار دشواری است؛ اما این مشکل تا زمانی دوام دارد که با جدیدترین انگشترهای مردانه بست لاکچری آشنا نباشید. در ادامه برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین انگشترهای مردانه معرفی می‌شود:

انگشتر مردانه رولکس

انگشتر مردانه رولکس با طراحی خاص خود، توجه افراد زیادی را جلب کرده است. شما می‌توانید این انگشتر را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند و زیبا، با وزن ۲۰ گرمی، نقره ۹۲۵ عیار و با کریستال اتریشی به قیمت ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان به صورت رایگان و در عرض ۱۰ الی ۳۰ روز از بست لاکچری تهیه نمایید.

انگشتر مردانه لنگر

یکی از جالب‌ترین انگشترهای مردانه با ظاهری مدرن، انگشتر مردانه لنگر است که طرح خاص لنگر در مرکز انگشتر و با رنگ‌بندی زیبا به چشم می‌خورد. انگشتر مردانه لنگر از نقره ۹۲۵ عیار خلق شده و ۲۰ گرم وزن دارد. این انگشتر با طراحی بی‌نظیر را می‌توانید به قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان از بست لاکچری تهیه نمایید.

انگشتر مردانه جایانتیکا

انگشتر مردانه جایانتیکا یکی از پرطرفدارترین انگشترهای بست لاکچری است که طراحی منحصربه‌فردی دارد. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با روکش طلای ۱۸ عیاری و با وزن ۱۵ گرم خلق شده است. نوع نگین به کار رفته در جایانتیکا، کریستال اتریشی است که در نگاه اول دیده هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. این انگشتر به قیمت ۱.۷۱۶.۰۰۰ تومان و در اندازه‌های مختلف قابل سفارش است.

انگشتر مردانه اسپرت

انگشتر مردانه اسپرت یکی دیگر از انگشترهای بست لاکچری است که محبوبیت فراوانی دارد. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با وزن ۲۰ گرمی خلق شده است. نوع نگین به کار رفته در این انگشتر، کریستال ارتشی و در مرکز انگشتر جای گرفته است. انگشتر مردانه اسپرت بست لاکچری به قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان فری سایز بوده و مناسب پوست‌های حساس می‌باشد.

انگشتر شیر باروک نقره ای

انگشتر شیر باروک نقره‌ای انتخابی خاص برای شیک‌پسندان است. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با وزن ۲۳ گرمی خلق شده است. قیمت این انگشتر خیره‌کننده ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان است که در بست لاکچری طرفداران زیادی دارد.

برای مشاهده ادامه محصولات انگشتر مردانه می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید : 

www.bestluxury.shop/product-category/ring/men-ring

اولین و جدیدترین انگشتر های زنانه و مردانه در بست لاکچری

در این مطلب به معرفی ۱۰ انگشتر زنانه و مردانه جدید از بست لاکچری پرداختیم. انگشتر زنانه شعله و انگشتر زنانه حیرت از آن دسته انگشترانی هستند که طراحی بسیار منحصربه فردی دارند. انگشتر مردانه رولکس و انگشتر مردانه لنگر دو سبک خاص و جدید همراه با طراحی بسیار جالب دارند. بست لاکچری دارای مدرن‌ترین و شیک‌ترین محصولات در تولید انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره، جاسوئیچی، انواع پلاک اسم و محصولات بسیار ویژه و متنوع دیگر است. هدف پرسنل بست لاکچری از تولید محصولات بی‌نظیر و باکیفیت جلب رضایت مشتریان است و خاص بودن را با تولید محصولات شیک در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید طرح و مدل مورد نظر خود را به کارشناسان بست لاکچری سفارش دهید تا در کمترین زمان، محصول موردنظر خود را دریافت کنید.

منبع: https://resalat-news.com/?p=61829

محمد سلحشوری بازدید : 45 چهارشنبه 25 اسفند 1400 نظرات (0)

سر در آوردن از حوزه آی تی، نیازمند تخصص و تجربه بسیار زیادی است که عمده افراد آن را ندارند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
از این رو، وجود یک پشتیبان برای آی‌تی و شبکه در تمامی کسب و کارها، یک نیاز برجسته تلقی می‌شود؛ چرا که در حال حاضر تمامی تیم‌های اجرایی و فعال دارای تجهیزات کامپیوتری هستند و از این تجهیزات برای بهینه‌سازی عملکرد خود استفاده می‌کنند. با این تفاسیر، پشتیبانی شبکه و آی‌تی به دغدغه‌ای بزرگ برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده که همگی قصد حل آن را دارند.
در این میان، شرکت رایان پشتیبان به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر فعال در این زمینه، خدمات پشتیبانی آی تی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کسب و کارهایی که علاقمند به بهره‌مندی از خدمات منحصربه‌فرد رایان پشتیبان هستند، باید به دفتر رسمی این شرکت مراجعه کرده و نسبت به عقد قرارداد رسمی و توافق کتبی اقدام کنند؛ زیرا فقط این کار، به منزله آغاز همکاری به صورت رسمی خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا رایان پشتیبان و خدمات پشتیبانی آی تی را بیشتر از همیشه بشناسید.
خدمات پشتیبانی IT چیست؟
در حالت کلی، سیستم‌های رایانه‌ای تجهیزاتی هستند که جزو آی‌تی به شمار می‌روند. از آنجایی که هر روز امکان ایجاد اختلال در عملکرد این تجهیزات وجود دارد، وجود یک متخصص برای تشخیص مشکل اصلی و حل آن حیاتی است. اگر کسی در این زمینه تخصص و تجربه لازمه را نداشته باشد که سریعا نسبت به تعمیر تجهیزات و حل مشکلات اقدام کند، عملکرد و کارهای اجرایی کسب و کار به صورت متداول با اختلال مواجه خواهد شد؛ چرا که سیستم‌های کامپیوتری امروزه اصلی‌ترین ابزارها در فعالیت کسب و کارها شمره می‌شوند.
خدمات it که توسط متخصصان این زمینه ارائه می‌شوند، در راستای رفع تمامی این مشکلات هستند. متخصص آی‌تی در واقع دانسته‌ها و تجربه خود را در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل فنی و غیرفنی در شبکه و سیستم کامپیوتری کسب و کار، سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. با توجه به میزان سرعت این تعمیرات و ارزش تخصص و تجربه ارائه شده توسط این متخصص، یقینا عقد قرارداد خدمات پشتیبانی آی‌تی با شرکت‌های خدماتی ارزش بسیاری برای کسب و کارها خواهد داشت.
شاید از خودتان بپرسید که این مشکلات و اختلالات ایجاد شده باید در چه زمینه‌ای باشند که به خدمات پشتیبانی شامل شوند. در جواب این سوال، باید بدانید که هرگونه اتفاقی که ایجاد شدن اختلال در عملکرد سیستم‌های کامپیوتری را به همراه داشته باشد، شامل خدمات پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین تعمیرات و رفع اختلالات موجود در سیستم‌های کامپیوتری وظیفه شرکت خدماتی طرف قرارداد کسب و کار است. برای درک بیشتر این نوع همکاری، در ادامه توضیحاتی از شرکت خدمات پشتیبانی آی‌تی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم.
شرکت خدمات پشتیبانی it
تقاضای کسب و کارهای فراوان برای خدمات پشتیبانی آی‌تی، باعث شده تا شرکت‌هایی معتبر فعالیت رسمی خود را در این زمینه آغاز کنند. با وجود شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی، کسب و کارها به سادگی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از آن‌ها تقاضا کنند؛ بدون اینکه دغدغه استخدام و پیدا کردن متخصص آی‌تی را داشته باشید. البته بدون شک دغدغه میزان تخصص فرد ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی آی‌تی، هیچ زمانی از بین نمی‌رود و شما حتی در این پروسه هم باید حواس خود را جمع کنید تا شرکت خدماتی مناسب را بیابید.
نحوه همکاری با شرکت‌های خدمات پشتیبانی، با عقد قرارداد رسمی و توافق کتبی است. شما نمی‌توانید خدمات پشتیبانی مورد نظر خودتان را بدون عقد قرارداد از یک شرکت بخواهید؛ چرا که ارائه این خدمات می‌تواند تا مدت طولانی ادامه داشته باشد و وجود یک توافق کتبی قابل اتکا برای طرفین مفید خواهد بود. خوشبختانه این موضوع برای تمامی صاحبان کسب و کار قابل درک است و اکثریت آن‌ها با مراجعه به دفتر رسمی شرکت خدماتی، مراحل ابتدایی عقد قرارداد رسمی را آغاز می‌کنند.
شاید از خودتان بپرسید که چه کسانی در این شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی، کارها و خدمات مورد نیاز شما را انجام خواهند داد. هرکدام از مجموعه‌های فعال در این زمینه دارای یک تیم متخصص اجرایی هستند که هرکدام تجربه بالایی در این زمینه دارند. این تیم به صورت گروهی پروژه‌های مختلف پشتیبانی شبکه و آی‌تی را انجام داده و خدمات خواسته شده را به آن‌ها ارائه می‌دهند. با توجه به ارزش و بازده قابل توجه کار گروهی در این زمینه، می‌توان گفت عقد قرارداد با شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه برای بهره‌مندی از خدمات این گروه اجرایی شدیدا ارزشمند است.
بهترین شرکت خدمات پشتیبانی آی‌تی در ایران
تا به اینجا، شما را به صورت کامل با خدمات پشتیبانی آی‌تی آشنا کردیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با شرکت‌های خدماتی در این زمینه همکاری کنید. حال که آگاهی لازمه را دارید، به مراحل بعدی این مطلب می‌رسیم. با وجود اهمیت فراوانی که خدمات پشتیبانی آی‌تی دارد، یقینا انتخاب بهترین شرکت فعال در این زمینه نیز دغدغه‌ای بسیار برجسته خواهد بود. با توجه به بازار داغ در این زمینه، به نظر شما چگونه می‌توان بهترین شرکت خدماتی در ایران را پیدا کرد؟
کلمه "بهترین"، یک کلمه توصیفی است که می‌تواند شما را در این مسیر گمراه کند. در واقع می‌توان گفت هیچ‌کدام از شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی در این زمینه بهترین نیستند و نمی‌توانند خدمات بی‌نقصی به شما ارائه دهند؛ اما شما می‌توانید شرکت‌هایی معتبر و مورد اعتماد برای خود پیدا کنید که بتوانید خدمات پشتیبانی مورد نیازتان را به آن‌ها بسپارید. تنها در این صورت شما موفق خواهید شد تا از خدمات پشتیبانی آی‌‌تی باکیفیتی در کسب و کارتان بهره ببرید.
شرکت رایان پشتیبان؛ همراه شما در پشتیبانی IT
همان‌طور که متوجه شدید، خدمات پشتیبانی it بسیار حائز اهمیت است و تمامی کسب و کارها باید از آن بهره ببرند تا از مشکلات و اختلالات احتمالی در امان باشند. شرکت رایان پشتیبان با سابقه فعالیت 14 ساله در زمینه آی‌‎تی، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه، پذیرای خدمات پشتیبانی مورد نیاز شماست. این شرکت خدمات متنوعی دارد و افراد علاقمند می‌توانند از خدمات مرتبط به زمینه آی‌تی و شبکه کامپیوتری رایان پشتیبان استفاده کرده و از بازده آن اطمینان حاصل کنند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 1,094
  • بازدید سال : 8,458
  • بازدید کلی : 34,670