loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 55 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

امنیت پیج توسط فلانی!!! این جمله رو شاید بارها و بارها توی پروفایل یا همون بخش bio پیج بعضی از سلبریتی ها دیده باشید. در واقع این جمله بیانگر فریب خوردن اون سلبریتی هست. اولین کاری که باید بکنید اینه که پس از دیدن این جمله، دلتون به حال این سلبریتی ساده بسوزه. بعدش هم اگر صلاح دونستید این موضوع رو بهش گوشزد کنید. خیلی از سلبریتی ها پاسخ دایرکت های اینستاگرام رو نمیدن اما در خیلی از مواقع پیام ها رو میخونن. گوشزد شدن از جانب شما می تونه به بیدار شدن اون به اصطلاح سلبریتی منجر بشه و این خودش قدم بزرگی در مبارزه با کلاهبرداران بی وجدان اینترنتی هست.

ماجرای تامین امنیت پیج اینستاگرام چیه؟

از اونجاییکه سلبریتی ها و اشخاص مشهور، دشمن زیاد دارن (حالا چرایی این دشمن داشتن بماند)، احتمال اینکه به پیج اینستاگرام و بقیه حساب های اینترنتی شون حمله بشه و به اکانت هاشون نفوذ کنن زیاد هست. از طرفی چون در خیلی از اکانت ها ممکن هست پیامها و اطلاعات شخصی و محرمانه رد و بدل شده باشه، قطعاً لو رفتن بعضی از پیام ها میتونه برای اون سلبریتی گرون تموم بشه و بحث آبرو در میان باشه. 

 

حالا این وسط کلاهبرداران چیکار می کنن؟ میان از آب گل آلود به راحتی ماهی می گیرن. اونم نه با تور یا قلاب، بلکه با دست. از بس که راحته! در واقع کلاهبردارانی که خودشون رو برقرار کننده امنیت پیج معرفی می کنن از این نقطه ضعف سلبریتی ها استفاده می کنن و بهشون میگن که اگر پیجت دست خودت باشه ممکنه فلان بشه و بیچاره بشی و از این داستان ها! خب بعضی از سلبریتی ها که اطلاعاتشون در این زمینه خیلی خیلی پایین هست و از ترس اینکه مبادا دشمنانشون بتونن به اکانت های شبکه های اجتماعیشون اتک بزنن، پیج رو میسپارن به دست این کلاهبرداران که مثلا از پیجشون حراست بشه و پیج هرگز هک نشه.

 

حالا توی این قصه کلاهبرداری خودش سه تا سناریو مطرح هست.

 

سناریوهای شغل امنیت پیج اینستاگرام

اول اینکه کلاهبردار به سلبریتی پیشنهاد مبلغی رو میده (که معمولا هم پرداخت ها به صورت سینوسی هست یعنی دوره ای باید یه حقوقی به این کلاهبردار پرداخت بشه) و سلبریتی هم به ازای پرداخت ماهانه یا دوره ای این مبلغ، دلش خوش می شه که بعله، پیج من الان امنه.

 

دوم اینکه اون کلاهبردار نوع معامله رو تغییر میده. یعنی به سلبریتی میگه من ازت پول نمیگیرم، اما در ازای تامین امنیت پیجت، باید آیدی من رو به عنوان تامین کننده امنیت در پروفایلت قرار بدی. (کلاهبردار به خوبی می دونه که این کار باعث تبلیغ خیلی زیادی براش میشه چون سلبریتی ها معمولا دنبال کننده های زیادی دارن و در نتیجه پروفایل ها بازدیدهای زیادی خواهند داشت).

 

طبق سناریوی بعدی که جزو بی شرفانه ترین سناریو هست، اون کلاهبردار اقدام به نفوذ به پیج سلبریتی هایی می کنه که امنیت رو جدی نگرفتن و بعد از اینکه پیج رو هک کرد به نحوی با اون سلبریتی ارتباط برقرار میکنه و میگه اگه دوست داری من پیجتو می تونم برات برگردونم ولی در ازاش یا باید به من پول بدی یا آی دی رو داخل پروفایلت بذاری و یا اینکه یه تبلیغ خفن برای من توی پیجت منتشر کنی و بگی فلانی فرشته نجات پیج من بوده و از این حرفا! این در حالیه که اصلا پیجی هک نشده و پیج دست این کلاهبرداره.

 

قصه جالبیه نه؟ اما متاسفانه الان این شغل ناشریف کلی متقاضی داره. البته اخیراً سلبریتی هایی که بیدار شدن تعدادشون خداروشکر زیاد شده و جز تعداد اندکی که هنوز توی خواب غفلت موندن و یا شاید واقعا چاره دیگه ای نداره. چون موارد زیادی داشتم که حتی تغییر پسوورد پیج رو هم بلد نبودند، دیگه موارد پیچیده ترش بماند.

 

چطور امنیت پیج رو خودم بالا ببرم؟

حالا که متوجه شدیم کلاهبردارای اینستاگرامی چطوری و با چه نحوی از سلبریتی ها کلاهبرداری می کنن، لازمه که خودمون دست به کار شیم و برقرار کننده امنیت پیج اینستاگرام خودمون بشیم. 

 

اصلا کار سختی نیست و فقط لازمه یک سری مراحل ساده رو طی کنیم.

 

با انجام این کارها پیج اینستاگرام شما هک نمی شه!

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام فقط و فقط از گوگل پلی و یا منابع رسمی و مجاز

انتخاب یک کلمه عبور یا پسوورد قوی، طولانی و قدرتمند

تنظیم و وارد کردن یک ایمیل معتبر در تنظیمات اینستاگرام

فعال سازی ورود دو مرحله ای ایمیل شما (از داخل تنظیمات ایمیل)

تنظیم کردن یک شماره همراه معتبر در تنظیمات پیج اینستاگرام

فعال سازی ورود دو مرحله ای پیج اینستاگرام

عدم انجام فعالیت خاص پس از دریافت ایمیل های مشکوک

عدم انجام فعالیت خاص پس از دریافت پیامک های مشکوک (مثل پیامک ارسال کدها و لینک های یکبار مصرف)

هیچ کد و یا لینکی رو که از طریق پیامک یا ایمیل دریافت می کنید برای هیچ کسی نفرستید (حتی اعضای خانواده)

عدم ورود کلمه عبور در هیچ برنامه ای به جز برنامه رسمی اینستاگرام

پیش از هرچیزی باید توجه کنید که اپلیکیشن اینستگرام رو با توجه به سیستم عامل تلفن همراهتون تنها از منابع مجاز دانلود کنید. بعضی از نسخه های اینستاگرام دستکاری شده هستند و تمامی فعالیت های شما و اطلاعات شما قابل ترک شدن و ردیابی هستن. پس تنها از نسخه رسمی اینستاگرام استفاده کنید.

 

یه کلمه عبور قوی ، کلمه عبوری هست که حداقل شامل 8 کاراکتر و شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و علائم خاص همچون % ^ & * # @ باشه. 

 

به عنوان مثال، عبارت زیر می تونه یه پسوورد خوب و قدرتمند باشه:

 

G&6$HdS90@LjY4%#B

 

چرا؟ چون اولا 17 کاراکتر داره (بیش از 8 کاراکتر) و هم حروف بزرگ داخلش به کار رفته و هم حروف کوچیک، مثل G و j و همینطور از اعداد هم داخلش به کار رفته و همینطور علائم خاص مثل $ و @ و…

 

به همین راحتی یه پسوورد قوی ایجاد شد. اما برای اینکه این پسوورد رو فراموش نکنید یه جای امنی یاددشات کنید (فراموش نکنید که حتما یه جای امن یادداشت کنید، نه هرجایی).

 

هرچه تعداد کاراکترها و تنوع کاراکترها بیشتر باشه، کلمه عبور شما قوی تر خواهد بود. اگه قصد دارید کلمه عبور پیج خودتون رو تغییر داده و یک پسوورد قدرتمند قرار بدید، کافیه از توضیحات موجود در صفحه تغییر پسوورد پیج اینستاگرام استفاده کنید.

 

داشتن یه ایمیل معتبر و تنظیم کردن اون توی تنظیمات پیج اینستاگرام به شما کمک می کنه که در آینده در صورت بروز هرگونه مشکل در پیج اینستاگرامتون، بتونید به کمک اون ایمیل، اقدامات لازم رو برای رفع مشکل انجام بدید. توجه داشته باشید که حتما لازمه ورود دو مرحله ای ایمیل خودتون رو فعال کنید. 

 

برای فعال سازی قابلیت ورود دو مرحله ای ایمیل خودتون، به سایت ارائه دهنده سرویس ایمیلی که ازش استفاده می کنید مراجعه کنید و مطابق توضیحات اون سرویس پیش برید.

 

درست مشابه ایمیل معتبر، داشتن یه شماره تلفن همراه معتبر و تنظیمش توی پیج اینستاگرام هم به شما کمک خواهد کرد که در آینده در صورت بروز هرگونه مشکل در پیج اینستاگرامتون، بتوانید به کمکش، اقدامات لازم رو انجام بدید.

 

ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خودتون رو فعال کنید تا همیشه جهت اولین ورود به پیج شما، نیازمند تایید پیامکی باشید. یعنی وقتی تصمیم دارید به پیجتون لاگین کنید، بعد از وارد کردن یوزرنیم و پسوورد، یه کد حاوی 6 رقم برای شما پیامک میشه که تنها در صورت وارد کردن این کد قادر به ورود هستید. این کار به تنهایی امنیت پیج رو چندین برابر بیشتر می کنه. 

 

در صورتی که هر زمانی ایمیل ها و پیامک های ناشناس و مشکوکی دریافت کردید، به هیچ عنوان بر روی لینک موجود در ایمیل ها کلیک نکنید و ابتدا از صحت و اعتبار پیام ها آگاه باشید (هر زمانی به اعتبار پیامی شک داشتید، هیچ اقدامی انجام ندید).

 

به هیچ عنوان کلمه عبور خودتون رو در هیچ برنامه ای مثل نسخه های غیر رسمی اینستاگرام، برنامه های فالوور بگیر و اپلیکیشن های مشابه وارد نکنید.

 

این توضیحات با این هدف انجام شد که خدمتتون عرض کنم، تامین امنیت پیج اینستاگرام می تونه به دست خودتون انجام بشه.

 

با رعایت این نکات بسیار ساده و ابتدایی، قدرت امنیت پیج خودتون رو به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد و کلاهبرداران و شیادان این حوزه تحت هیچ شرایطی قادر به سوءاستفاده گری نخواهند بود.

 

در صورتی که سوالی برای شما مطرح شده از طریق نظرات در پایین همین صفحه ارسال بفرمایید تا در اسرع وقت پاسخ برای شما در زیر همین نوشته ارسال بشه و می تونید با ورود مجدد به این صفحه، پاسخ سوال خودتون رو مشاهده کنید.

منبع: https://miladsadeghian.ir/instagram-page-security-job/

محمد سلحشوری بازدید : 58 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

ترجمه رسمی اسناد و مدارک از اهمیت بالایی برخوردارند و باید آن را به موسساتی سپرد که مجوزها و شرایط لازم را داشته باشند. دارالترجمه های رسمی بیشتر امور مربوط به مهاجرت و ویزا را انجام میدهند، و مدارکی مانند مدارک شناسایی، تحصیلی و شغلی از پر تقاضا ترین ترجمه های رسمی هستند. با توجه به نظارت قوه قضاییه بر دارالترجمه ها، تعرفه ی یکسانی برای ارائه ترجمه و خدمات بر اساس نرخ نامه ترجمه رسمی که مصوب قوه قضاییه است، وجود دارد. این نرخ نامه سالانه توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه (https://sanam.ekfam.ir/ ) برای مترجمان رسمی منتشر میشود. تمامی دارالترجمه های رسمی و موسسات زیر نظر قوه قضائیه ملزم به رعایت این تعرفه ها که با توجه به نوع سند، تعداد کلمات، مدت زمان ترجمه و تخصصی بودن مورد ترجمه تقسیم بندی میشود، میباشند. در ادامه نحوه محاسبه هزینه ترجمه رسمی مدارک را بررسی میکنیم.

 

 

برخی نکات درباره قیمت دارالترجمه

 

هزینه ترجمه رسمی سال ۹۹ با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات  متن مبدا بیشتر باشد هزینه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد. به طور کلی هزینه ترجمه رسمی از زبان خارجی به زبان مادری هزینه کمتری را شامل می شود. برای مثال تعرفه ترجمه رسمی یک متن انگلیسی به فارسی کمتر از ترجمه  یک متن فارسی به انگلیسی است.

 

 

 

            هزینه مدارک در دارالترجمه با مهر دادگستری برابر است با هزینه ترجمه هر مدرک به اضافه قیمت تمبر و بارکد دادگستری و هزینه خدمات دارالترجمه. در حال حاضر مجموع هزینه مهر دادگستری برابر با 65 هزار تومان است.

 

            در صورت نیاز شما تایید وزارت خارجه هم انجام می‌شود و هزینه مهر وزارت خارجه برای ترجمه های شما در حال حاضر 10 هزار تومان است. توجه کنید که مهر امورخارجه بدون مهر دادگستری امکان‌پذیر نیست.

 

            در حال حاضر هزینه مهر دادگستری و وزارت امورخارجه در مجموع 75 هزار تومان است.

 

            قیمت ترجمه رسمی مدارک تحصیلی در این لیست همان قیمت ترجمه رسمی دانشنامه شامل فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و غیره و برابر 45 هزار تومان مصوب است. برای اطلاع از قیمت ترجمه مدارک تحصیلی دیگر نظیر ریزنمرات و گواهی‌ها و دیپلم‌ها به جدول بالا مراجعه کنید. به صورت خلاصه می‌توان گفت هزینه دارالترجمه برای ترجمه مدارک تحصیلی از 15 هزار تومان تا 45 هزار تومان متغیر است.

 

            نرخ ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی مصوب 45 هزارتومان است که تفصیل آن در جدول بالا بیان شده است.

 

            هزینه ترجمه رسمی مدرک به 2 صورت حساب می‌شود: برخی مدارک به صورت تک برگی هستند مانند دانشنامه یا هر مدرک تحصیلی که قیمت ترجمه آن به صورت واحد محاسبه می‌شود و برخی مدارک دیگر به صورت صفحه‌ای هستند مانند ریز نمرات که قیمت دارالترجمه آن نیز به صورت صفحه‌ای محاسبه می‌شود.

 

در حال حاضر ترجمه به زبان‌های زیر در دارالترجمه انجام می‌شود

 

         هزینه ترجمه رسمی مدارک به انگلیسی: شناسنامه 25 هزارتومان، مدرک تحصیلی 45 هزارتومان و ....

 

            توجه قیمت دارالترجمه برای ترجمه مدارک به زبان‌های غیر انگلیسی شامل آلمانی، فرانسه، عربی، روسی، اسپانیایی، ترکی بالاتر از نرخ مصوب ترجمه رسمی مدارک به انگلیسی است. اما تفاوتی در زبان‌ها نیست مگر ترجمه رسمی معتمد سفارت زبان فرانسه.

 

            هزینه ترجمه رسمی مدارک به اسپانیایی: شناسنامه اسپانیایی 32 هزارتومان، مدرک تحصیلی به اسپانیایی 55 هزارتومان و ...

 

 

هزینه ترجمه رسمی به چه صورت است؟

هزینه ترجمه رسمی با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات متن مبدا بیشتر باشد تعرفه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد.

تفاوت هزینه ترجمه رسمی و غیر رسمی چیست؟

تفاوت هزینه ترجمه رسمی  با غیر رسمی در نوع آنها است. خوب است بدانید که منظور از ترجمه رسمی، ترجمه اسناد و مدارکی است که با مهر قوه قضاییه تایید شده باشد. در واقع می توان گفت ترجمه رسمی تحت نظارت قوه قضاییه کشور است و این نهاد بر متن ترجمه شده نظارت دارد. نظارت قوه قضاییه بر روی ترجمه متون، سبب می شود تا تعرفه ترجمه رسمی در سراسر کشور نرخی ثابت و معین داشته باشد. کلیه واحدهایی که اقدام به ترجمه رسمی می نمایند از سوی  قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران داری مجوز بوده و کلیه فعالیتهای آنها توسط این قوه کنترل می شود و چنانچه موردی بر خلاف قانون، توسط دارالترجمه های رسمی صورت گیرد با آنها برخورد جدی می شود.

تعرفه ترجمه رسمی توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی و فنی قوه قضاییه هر سال تعیین و اعلام می شود و کلیه دارالترجمه های رسمی موظف به اجرای آن می باشند ترجمه غیر رسمی به کلیه ترجمه هایی  اطلاق می شود که که سر برگ آن ممهور به مهر قوه قضاییه نباشد که از این رو می توان به این موارد اشاره کرد:

 

1. ترجمه مقالات علمی   2. ترجمه کتاب و مجلات

 

نحوه محاسبه قیمت سفارش ترجمه

بسیاری از دانشجویان یا شرکت‌هایی که متنی برای ترجمه دارند و می‌خواهند از خدمات ترجمه تخصصی استفاده کنند، سوالاتی در مورد نحوه قیمت‌گذاری سفارش‌های ترجمه دارند. با توجه به تنوع خدمات ترجمه، شاید برای شما هم جالب باشد که از نحوه قیمت گذاری و عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی سفارشات ترجمه با خبر شوید.

به طور کلی عوامل موثر بر قیمت ترجمه مقالات تخصصی، قراردادها، پایان‌نامه ها و کتب به شرح زیر است:

تعداد کلمات

مهمترین عامل که در قیمت ترجمه موثر است، تعداد کلمات فایل مبدا است.

کیفیت مترجم

از آن‌جا که بخش عمده هزینه پرداخت شده برای ترجمه، حق الزحمه مترجم می باشد، بسته به این که کیفیت، مهارت و سابقه مترجم درخواستی چقدر باشد، هزینه اعلام شده برای ترجمه متفاوت خواهد بود.

سرعت تحویل

هر چه مشتری در آماده شدن سفارش بیشتر عجله داشته باشد، هزینه بیشتری برای سفارش تعیین می‌شود. زیرا مترجم باید با فشار بیشتری کار کند که همین موضوع باعث افزایش دستمزد مترجم می‌شود.

زبان مبدا و مقصد

با توجه به این که همه مترجمین توانایی ترجمه از هر زبانی را ندارند و برخی از زبان‌ها تنها توسط مترجمین ماهر ترجمه می‌شود، هزینه بیشتری نیز برای این سفارشات می‌بایست پرداخت شود. مثلا هزینه ترجمه از فارسی به انگلیسی تقریبا دو برابر ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی است.

زمینه علمی متن

برخی از زمینه های علمی مترجمین کمتری دارند و اصولا سرشار از اصطلاحات خاص و پیچیده هستند. مثلا متون حقوقی، هنری، پزشکی و فلسفی اینطور هستند. این زمینه ها معمولا ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه بیشتری برای ترجمه طلب می کنند.

تایپ همراه با ترجمه

سفارشاتی که با تایپ نیز همراه هستند، هزینه مربوطه به آن اضافه می شود.

محمد سلحشوری بازدید : 52 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

 

به وب سایت سالن VIP لی لی به مدیریت فاطمه حبشی خوش آمدید. ما با ارائه کلیه خدمات آرایشی و بهترین خدمات میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن و پوست و مو و با استفاده از بهترین تجهیزات و امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، در خدمت شما هستیم. برای مشاهده کلیه خدمات کافیست از بخش منوی سایت و خدمات سالن، سرویس مورد نظر را انتخاب و روی آن کلیک نمائید.

همچنین، لازم به ذکر است که کلینیک علاوه بر ارائه خدمات فوق، جهت آموزش موارد ذیل، شما را در جهت انتخاب یک رشته هنری مناسب، راهنمایی نموده و خدمات تدریس ارائه خواهد نمود.

صاحب امتیاز کلینیک، خانم فاطمه حبشی، دارای گواهی رسمی بین‌المللی و همچنین گواهی رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور (زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و همچنین گواهی DNW اتریش می‌باشند.

 

ارائه سرتیفیکیت بعد از تدریس یکی از امتیازات ما به شما کارآموزان و هنرجویان عزیز است.

 

نکته مهم این است که تدریس به صورت خصوصی بوده و پشتیبانی آنلاین دائم دارد.

 

جهت مراجعه به کلینیک و یا دریافت مشاوره، می‌توانید از اطلاعات تماس ذکر شده در ذیل استفاده نمائید.

ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه

 

۱۰ صبح الی ۶ عصر

 

آدرس سالن

تهران، ستارخان، خیابان نیایش، خیابان امام منتظر، جنب بانک صادرات، پلاک ۳۳

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷

 

۰۲۱۶۶۵۰۴۶۹۴ 

منبع: https://fatemehhabashi.com/

محمد سلحشوری بازدید : 55 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید


تاریخچه دوربین مداربسته:


نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول نصب این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب شد تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال کرد.

 اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.


بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت " ضبط بعد از شناسایی حرکت" وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.
در انگلستان نیز استفاده از دوربین مداربسته بسیار متداول شد. شهر "نورفولک" انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت.

خدمات دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ به شرح ذیل می‌باشد:

 

مشاوره و ارائه راهکار در تمامی زمینه‌های مرتبط با دوربین های مداربسته اعم از:

  • ارائه مشاوره نصب دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ ، در زمینه انتخاب نوع و مدل دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مشتریان
  • برآورد هزینه‌های خرید و نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  • برآورد هزینه‌های نگهداری تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربست
  • طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظت تصویری با کیفیت مطلوب و ضمانت
  • اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های AHD ، بولت، دام و اسپید دام با برندهای معتبر بازار
  • پیاده‌سازی انواع دوربین‌های مداربسته وایرلس و کابلی بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه و تلفن همراه
  • عیب‌یابی و تعمیر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات جانبی آن
  • قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم‌های حفاظت تصویری و نگهداری دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه به صورت سالیانه
  • ارائه سرویس‌های انتقال تصویر، ضبط تصاویر، آرشیو تصاویر، بک‌آپ‌گیری از اطلاعات مربوطه
  • فروش انواع دوربین مداربسته تحت آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب

لیستی از بهترین مارک های دوربین مداربسته:

انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته شاید برای افرادی که متخصص نیستند کمی دشوار باشد. مشاوران متخصص دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ بصورت کاملا رایگان به شما در مورد برندهای برتر دوربین‌های نظارتی، نوع کار و بررسی مشخصات هر یک از دوربین‌ها مشاوره لازم را خواهند داد. متخصصان ما لیست کوتاهی از برندهای معتبر را جمع آوری کردند که به معرفی برای شما پرداخته می‌شوند:

  • دوربین مدار بسته سونی
  • دوربین مدار بسته سامسونگ
  • دوربین مدار بسته هایک ویژن
  • دوربین مدار بسته بوش
  • دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA)
  • دوربین مداربسته پاناسونیک
  • دوربین مدار بسته هانیول

روشهای ارتباط مشتری با فروشگاه دیجی حفاظ

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰| ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵، شماره فکس ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ )، پیامک ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵ و یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.

محمد سلحشوری بازدید : 50 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسیVideo Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایوهم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود

محمد سلحشوری بازدید : 39 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران گوشی های هوشمند آیفون با آن مواجه هستند ، خراب شدن این گوشی هاست ،طبیعتا در ایران تعمیر گوشی آیفون کار ساده ای نیست و انجام آن نیاز به تخصص و مهارت های لازم دارد که توسط کارشناسان نمایندگی آیفون قابل انجام است ، در این مطلب با شما هستیم تا کمی درباره آیفون با یکدیگر صحبت کنیم و بهترین نمایندگی آیفون در ایران را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است

تعمیرات گوشی آیفوناز جمله کارهاییست که باید توسط یک متخصص آیفون انجام شود و اگر به کسانی داده شود که هیچ سررشته ای از این کار ندارند قطعا مشکلات و آسیب هایی برای شما خواهد داشت ، از این رو همیشه سعی کنید که یک تعمیرکار حرفه ای برای گوشی آیفون خود داشته باشید

محمد سلحشوری بازدید : 49 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

از شرکتهایی که در چندسال اخیر توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند شرکت شیائومی است ، گوشی های این شرکت در ایران به خصوص در زمینه بازی طرفداران زیادی دارد ، با بلاگیران همراه باشید تا این شرکت را بررسی تخصصی کنیم

شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 7 که در ژانویه سال 2019معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود.

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست فقط ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می‌دهد هم‌اکنون در هر روز به‌طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت می‌پذیرد و آمارها نشان می‌دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده‌اند. در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه‌ای را بر پا نمود. طبق آمار استخراج شده از زمان راه‌اندازی این فروشگاه توسعه دهندگان فعال در آن توانسته‌اند درآمدی۲میلیارد دلاری را به دست آورند.

نمایندگی شیائومی

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند. این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد. کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است

پس از اینکه شما گوشی شیائومی خود را خریداری کردید ، وجود یک نمایندگی شیائومیبرای شما نیاز است ، نمایندگی که کلیه امور خدماتی پس از فروش مانند تعمییرات ، پشتیبانی و کلیه خدمات مربوط به این شرکت را برای شما انجام دهد

محمد سلحشوری بازدید : 53 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی است که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

ناگفته نماند که این شرکت سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

گوشی های ایسوس

گوشی های ایسوس با اینکه در هند و شرق آسیا از محبوبیت بالایی برخوردارند اما در غرب آسیا و دیگر نقاط جهان به محبوبی لپتاپ های ایسوس نیستند و برند ایسوس یک برند کمتر شناخته شده در حوز گوشی های هوشمند هست .

جالب است بدانید که کمپانی ایسوس تنها ۶ سال است که وارد حوزه ساخت و فروش گوشی شده  و  در طی این 6 سال با تغییر استراتژی فروش و بهبود رابط کاربری توانسته پیشرفته خوبی در این زمینه داشته باشد و 6 نسل از گوشی های خود را وارد بازار کند.

درست است که ایسوس تنها 6 است که وارد این حوزه شده و نسبت به برند های مطرح دیگرکمتر شناخته شده است اما این برند خوش نام در زمینه کامپوتر های شخصی و لپتاپ ها به خوبی توانسته خودش را اثبات کند پس با توجه به دانش و تجربه ای که این برند در ساخت کامپیوتر ها دارد میتواند گوشی هایی هم به خوبی لپتاپ هایش بسازد. همانطور که میدانید به دلیل کیفیت خوب ساخت این دسته از محصولات ایسوس در کشور ایران طرفداران زیادی به خود جذب کرده است از همین رو خدمات پس از فروش و تعمیرات گوشی ایسوس یکی از خدماتی است که بیش از پیش نیاز است و شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند که در ادامه به معرفی یکی از آنها می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید

ایسوس ذن‌فون (ZenFone) مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید است که توسط شرکت ایسوس تولید و بازاریابی شده است. نسخه‌ی اولیه‌ی این محصولات در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند. این تلفن‌های هوشمند با انواع پردازنده‌ی Atom اینتل، کوالکام اسنپدراگون، پردازنده‌ی MediaTek، سیستم عامل اندروید و واسط کاربری ایسوس یعنی Zen UI عرضه می‌شوند.

تعمیرات گوشی های ایسوس

با توجه به اینکه گوشی های ایسوس زیاد نسبت به دیگر برند های این حوزه محبوب نیستند به همین دلیل یکی از مشکلات کاربران گوشی های ایسوس پیدا موقع خرابی گوشی (براثر حوادث و….) پیدا کردن تیمی یا مجموعه ای ایست که توانایی عیب یابی و تعمیر گوشی های ایسوس را داشته باشند .

با افتخار به کاربران گوشی های ایسوس عرض میکنیم که تیم تعمیرات گوشی های ایسوس با توجه به نیاز جامعه کاربران تاسیس گردیده.

این تیم با مجموعه ای کارشناسان دوره دیده و مجرب  با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی خود برند ایسوس توانایی تعمیر و عیب یابی گوشی های ایسوس را در حداقل زمان و با بیشترین کیفیت ممکن را دارد.

محمد سلحشوری بازدید : 56 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

بک لینک ها با فرایند سئو متفاوت هستند ، اما بعضی اوقات برخی از وب مسترها نه تنها تأثیر مثبتی در سئو دارند ، بلکه بک لینک نیز ایجاد می کنند که منجر به کند شدن می شود. وضعیت ، وضعیت آنها همچنین به SEO تبدیل می شوند.

می توانید تعداد بک لینک ها ، انواع آنها (دنبال شده و انتخاب شده) و ماهیت آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

این سایت همچنین یکی از بهترین ابزارها برای وبلاگ نویسان برای پیگیری لینک ها به حساب می آید.

حال این سؤال پیش می آید ، چگونه وب سایتی را که می خواهید به سایت خود پیوند دهید پیدا می کنید؟ چگونه می دانید که با چه نوع محتوا می خواهند به آن پیوند برقرار کنند؟ چگونه رقبای خود را برای بدست آوردن پیوند دنبال می کنید؟ اگر چنین سؤالی دارید ، لطفاً در این مقاله ما را دنبال کنید. می توانید یک فیلم خاص GDS از آموزش الکسا را ​​تماشا کنید.

بنابراین جهت تحلیل رقبا آنچه در مدیریت سایت خود باید روی آن ها تمرکز کنید پیدا کردن سایت های جدید ، ویژگی های جدید و افزایش تعداد بک لینک های سایت های جدید است.

صفحه رقیب را از رقیب جدا کرده و آن را روی محتوایی قرار دهید که ممکن است از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

بسیاری از پیوندها که دارای رتبه های پرقدرت و خوب از الکسا از سایت های خبری هستند ، تأثیر مثبت و معناداری در رتبه صفحه دارند. به عنوان مثال ، در سمت چپ یک سایت خبری آنلاین ، می توانید لینک های زیر را پیدا کنید. شایان ذکر است که دیجی کالا از این بخش در صفحات مبارزات انتخاباتی خود استفاده می کند ، نه در صفحات SEO آنها.

برای خرید اکانت ماز کافیست به لینک https://seocell.ir/mozpro/ مراجعه نمائید.

محمد سلحشوری بازدید : 57 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

فرش برای اولین بار در کشور ایران بافته شد ومیتوان گفت که ایران مهد اختراع و تولید فرش جهان است. فرش ایران نماد با ارزشی از کشورمان محسوب میشود بطوریکه از گذشته ها در دید همه ی کشورهای جهان؛ به عنوان کالایی با ارزش و زیبا شناخته شده است. بسیاری از باستان شناسان و تاریخ دانان فرش را به ایران منسوب می دانند و کشف فرش پازیریک نیز آن ها را به این انتساب مصمم تر کرد . فرش پازیریک درسال 1327 توسط جمعی از باستان شناسان روسی در منطقه سیبری روسیه کشف شد . به علت اینکه این فرش دارای طرح های گوزن و سربازان سواره نظام بود آنرا به دوران حکومتی هخامنشی منسوب کردند. بدین صورت قدیمی ترین قالی جهان قالی ایرانی است . فرش کاشان به دلیل قرار گرفتن در جاده ابریشم دارای قدمت طولانی است. فرش کاشان به واسطه نام کاشان و هنر سنتی کاشانی در شهرها وکشورهای زیادی خریدار دارد . فرش کاشان چه از لحاظ فرش ماشینی کاشان و چه از لحاظ فرش دستبافت کاشان دارای کیفیت و زیبایی متفاوتی است که خریداران زیادی را به خود جذب می کند. امروزه کشور ما حدود سی درصد از فرشهای دستباف دنیا را تولید و تامین میکند و قابل ذکر است که تقریبا در همه جای دنیا بهترین و زیباترین فرشها را متعلق به ایران میدانند. یکی از تفاوت های اصلی فرش دستباف و فرش ماشینی در نوع الیاف به کار رفته در بافت آنها و نحوه ی تولیدشان میباشد. از نظر تاریخی؛ حدود چهل سال است که انواع طرح فرش ماشینی در ایران تولید می شود و با گذشت زمان عواملی چون ، طرح های بسیار متنوع و متفاوت و همچنین قیمت مناسبی که به دلیل سرعت تولید و نوع الیاف و مواد اولیه ی آنهاست ، سبب استقبال زیادی از سوی مردم شده است.

 فرش ماشینی

فرش ماشینی نوع مصنوعی از قالی است که بر خلاف قالی دستبافت توسط ماشین‌ های صنعتی بافته می‌شود.این فرش به علت سرعت تولید و همچنین ارزان بودن مواد اولیه نسبت به قالی دستبافت قیمت ارزانتری دارد. درست است که فرش ماشینی قدمت زیادی در ایران ندارد ، اما در این مدت زمان بسیار کوتاه توانسته است با ارائه فرش های ماشینی باکیفیت جایگاه خود را در جهان تثبیت کند. ازمزایای فرش ماشینی : ساده تر بودن اجرای آن،کیفیت بهتر نقش واجرای تصاویر هنری وشخصی روی آن است.

 

تاریخچه فرش ماشینی

حدود 50 سال پیش اولین کارخانه فرش در کاشانافتتاح شد و این صنعت برای اولین بار در جهان در کاشان پدید آمد. درواقع اولین کارخانه تولیده کننده فرش ماشینی در جهان درشهر کاشان تاسیس شده است. به مرور زمان و با توسعه صنعت فرش ماشینی کارخانه فرش های بسیاری درکاشان تاسیس شدند. البته در شهر های دیگر ایران هم تولید فرش ماشینی وجود دارد ، اما کاشان بیش از 70 درصد تولید و نیاز کشور را تامین می کند ، به همین دلیل کاشان پایتخت فرش ماشینی ایران و جهان نام گرفته است . فرش ماشینی امروزه به جزء جدا نشدنی منازل بسیاری از ما ایرانیان تبدیل شده است.

 فرش ماشینی کاشان

همانطور که گفتیم فرش ماشینی کاشان قدیمی ترین فرش ماشینی ایران است. اولین فرشی که به صورت ماشینی و با دستگاه در ایران تولید شد بسیار سبک و با پرز کوتاه بود و با ساده ترین دستگاه های آن زمان یعنی دستگاه فرانسوی ژاکارد تولید گردید. درابتدا فرش ماشینی کاشان بین مردم جا نیافتاده بود تا اینکه با تولیدات زیبا و دستبافت گونه و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به فرش دستبافت این فرش توانست در سد خرید مردم جای بگیرد. با افزایش نیاز بازار به تدریج روش های بافت فرش ماشینی و دستگاه های مخصوص آن نیز پیشرفت چشمگیری کردند.

ساختار فرش ماشینی

در بافت فرش از سه نوع نخ استفاده میشود که به آنها نخ تار، پود و نخ پرز یا همان خاب میگویند. دراکثر مواقع نخ تار و پود استفاده شده در فرشهای ماشینی از جنس پنبه ، پلی استر و جوت تشکیل شده است. نخی که بعنوان نخ تار در فرش های ماشینی استفاده میشود بیشتر ترکیبی از پنبه و پلی استر می باشد. نخ تار یا چله موجب استحکام و مقاومت فرش در جهت طولی آن میشود بنابراین هرچه کیفیت خود الیاف و ریس آنها بالاتر باشد ، کیفیت و دوام فرش نیز بیشتر خواهد بود. اغلب نخ های تار در فرشهای ماشینی پلی پروپیلن وBCF از همان جنسی میباشد که نخ پرز را تشکیل میدهد چراکه نخ BCF نسبت به مخلوط پنبه و پلی استر ، جنس ارزان تری محسوب میشود. فرش ماشینی کاشان دارای سه الگو برای بافت می باشد . یکی طرح افشان که بدون طرح ترنج است و فقط دارای حاشیه است . الگوی دیگر ، الگوی طرح ترنج و لچک است . یک طرح بزرگ در وسط فرش قرار می گیرد و خارج از حاشیه داری طرح هایی در گوش تا گوش فرش ماشینی کاشان است . طرح سوم به طرح خشتی معروف است . طرح خشتی دارای انواع بخش ها است که در هر بخش طرح و نقش جدا در نظر گرفته شده است .

 کیفیت محصولات کارخانه فرش کاشان

کارخانه های تولید کننده فرش کاشان باسابقه کاری بالا ، دارای کیفیتی مثال زدنی می باشند و اگر شما به دنبال فرش ماشینی درجه یک و با کیفیت هستید به شما فرش کاشان راپیشنهاد میکنیم . مواد اولیه مورد استفاده و نوع ماشین بافت فرش در کارخانه های کاشان به صورت درجه یک و طبق آخرین تکنولوژی هستند و دارای بهترین کیفیت و بهترین قیمت می باشند .

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 1,140
  • بازدید سال : 8,504
  • بازدید کلی : 34,716