loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 43 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهای X50  و X60 لیفان می باشد. این فروشگاه بهترین لوازم یدکی این خودرو و سایر خودروها را به مشتریان به فروش می رساند.

لوازم یدکی لیفان X50

خودروی لیفان X50 از تولیدات کمپانی قدرتمند لیفان بوده و تا حدی شبیه به خودروهای هاچ بک می باشد. خودروی لیفان X50 مانند خودروی X60 در دسته بندی کلاس خودروهای کراس اوور کوچک است. این نوع خودرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و دستی توسط کمپانی کرمان موتور طراحی و تولید می شود. لیفان X50 از اواخر اکتبر سال 2014 به وارد بازار خودرو شد. کمپانی خودرو سازی لیفان برای ایمنی بیشتر خودروی لیفان X50 و علاوه بر این برای کاهش وزن این خودرو، در ساخت این خودرو از ورقه های فولادی سبک وزن که مقاومت بسیار بالایی دارند استفاده کرده است. این ورقه ها در مقابل ورقه های معمولی، تا 42 درصد مقاومت بیشتری داشته و در برابر ضربه های سنگین مقاومت بسیار بالایی دارند. شاسی بدنه لیفان X50 توسط شرکت بریتانیایی MIRA طراحی شده و نسبت به خودروهای قبلی، از دو برابر ایمنی و پایداری بیشتری برخوردار است. موتور این خودرو 1.5 لیتری بوده و قدرت آن 102 اسب بخار است. سرعت خودروی لیفان X50 در مدل دستی 160 کیلومتر در ساعت و در مدل اتومات 170 کیلومتر در ساعت می باشد. این خودرو از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی در کشور چین در سه تیپ پایه، فول و نیمه فول طراحی و تولید می شود ولی در کشور ایران این خودرو در این تیپ بندی تولید نمی شود. خودروی لیفان X50 مجهز به تجهیزاتی مانند سانروف، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینویمی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سنسور دنده عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم ترمز کمکی BAS، شیشه های جلو و عقب برقی و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD است. طراحی چراغ های جلو و عقب این خودرو با یکدیگر متفاوت هستند به طوری که چراغ های عقب این خودرو طرحی افقی داشته و کاملاً با چراغ های جلو تفاوت دارند. چراغ های جلوی این خودرو به خاطر طرح بادامی شکل و تلفیق با نوار LED نمایی جذاب و زیبا به این خودرو داده اند.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات برقی، مصرفی، بدنه، موتوری، جلوبندی و گیربکس می باشد. یکی از پرفروش ترین لوازم های یدکی این خودرو چراغ های جلو و عقب و آیینه بغل این خودرو هستند. چراغ جلوی لیفان X50 قابلیت تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ ها را دارد. این چراغ ها دارای دی لایت بوده اما خارج از چراغ های اصلی و نزدیک به سطح زمین قرار می گیرند. چراغ های جلوی این خودرو بادامی شکل بوده و با مقداری فاصله از شبکه جلو پنجره نصب می شوند.

لوازم یدکی لیفان X60

خودروی لیفان X60، سومین خودروی تولیدی کرمان خودرو بعد از لیفان  X50 و لیفان 820 است. این خودرو اولین بار با گیربکس دستی، به بازار خودروی کشور ایران وارد شد و بعد از گذشتن چند سال در سال 2015 با گیربکس اتومات نیز به بازار خودرو عرضه شد. طراحی نمای داخلی لیفان X60 تا حدی شبیه به تویوتا RAV4 است. یکی از مهمترین ویژگی های مثبتی که این خودرو دارد، فضای راحتی است که برای سرنشینان خودرو طراحی شده است. صندلی های عقب این خودرو به راحتی باز شده و برای قرار دادن وسایلی مثل دوچرخه بسیار مناسب و جادار هستند. تیکوما نماینده فروش لوازم یدکی لیفان ایکس 60 در تهران است.

نمای جلویی خودروی لیفان X60 بسیار خوب است و این خودرو با داشتن خطوط و حجم های مناسب و مدرن، نمای بسیار زیبایی دارد. چراغ جلو و همچنین نمای عقبی این خودرو دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. موتور این خودرو 4 سیلندر بوده و علاوه بر این دارای 16 سوپاپ با قدرت پاشش چند نقطه ایی است. حجم موتور لیفان X60 در حدود 1794 سی سی بوده و بیشترین توان خروجی آن در حدود131 اسب بخار است. بیشترین سرعت لیفان X60 در حدود 170 کیلومتر بر ساعت بوده و میزان شتاب صفر تا صد آن، 12 است. ظرفیت باک این خودرو 55 لیتر بوده و میزان بنزین مصرفی آن 8.2 لیتر در 100 کیلومتر است.

خرید آینه بغل چپ و راست لیفان X60 از تیکوما

ترمزهای جلوی این خودرو مدل دیسکی و دوجداره بوده و این قابلیت را دارند تا هوا را تهویه و خنک کنند. ترمزهای عقب این خودرو نیز از نوع دیسکی بوده و مجهز به سیستم ABS هستند و به این ترتیب می توان گفت این خودرو از ایمنی بالایی برخوردار است. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می توان به مواردی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی ریموت دار، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی و سنسور دنده عقب آن اشاره نمود. خودروی لیفان X60 علاوه بر این دارای سیستم هشدار دهنده باز بودن درها می باشد. این خودرو همچنین دارای سیستم هشدار دهنده ایی برای میزان لنت ترمز بوده و سیستم فرمان و کمک های جلو و عقب آن هیدرولیک می باشد. سپرهای این خودرو بسیار بزرگ بوده و در صورت تصادف، می تواند به خوبی از خودرو محافظت نماید. علاوه بر این نوعی صفحه فلزی به روی سپر این خود رو وجود دارد و در صورت ورود و خروج از شیب های تند، از برخورد سپر با سطوح جلوگیری می کند.  

بعضی از لوازم یدکی این خودرو شامل قطعاتی از جمله لوازم جلوبندی مانند کمک فنر  جلو و عقب، مه شکن عقب لیفان،  چراغ جلو و چراغ عقب، سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، و قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می شوند. از دیگر قطعات خودروی لیفان می توان به قطعات یدکی بدنه آن از جمله دستگیره بیرونی، تیغه برف پاک کن، آیینه بغل، نیز اشاره نمود. چراغ جلوی لیفان  X60یکی از محصولات تولیدی کمپانی لیفان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت چراغ جلوی لیفان X60 جلوه خاصی به این خودرو داده و یکی از پر فروش ترین انواع چراغ لیفان می باشد. برای آگاهی از قیمت چراغ جلو لیفان ایکس 60 با تیکوما تماس بگیرید.سپر این خودرو یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی این خودرو محسوب می شود و مقاومت بالایی در برابر ضربات محکم دارد.

خرید چراغ خطر عقب لیفان X60

سپر جلوی لیفان X60 از بهترین مواد درجه یک ساخته شده و دارای آستر درجه یک است. تسمه تایم یکی دیگر از لوازم یدکی لیفان بوده و جنس آن از لاستیک است. تسمه تایم در داخل پیشرانه قرار می گیرد و میل لنگ خود را به میل سوپاپ ها وصل می کند. تسمه تایم می تواند زمان دقیق باز و بسته شدن سوپاپ ها را به خوبی کنترل کند.  

محمد سلحشوری بازدید : 39 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

در نهایت ما شاهدِ معرفی گوشی شیائومی Redmi K30S با نمایشگر 144 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین 3 گانه 64 مگاپیکسلی هستیم.

از تبلیغات تا رونمایی Xiaomi Redmi K30S

شیائومی پس از هفته‌ها از رونمایی در تبلیغات، سرانجام از گوشی شیائومی Redmi K30s خود رونمایی کرد. Redmi K30s مشخصات فنی جالبِ توجه و قوی دارد که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام و یک نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتزی می‌شود. اگر همه چیز در این گوشی برایتان آشنا به نظر می‌رسد، تعجب نکنید! زیرا آن همان گوشی شیائومی Mi 10T است که با برند ردمی به برخی دیگر از بازارها عرضه می‌شود.

تفاوت اصلی Redmi K30S با Mi 10T

تفاوت اصلی شیائومی Redmi K30S با Mi 10T پیکربندی حافظه آن‌ها است. این شامل یک رم 8 گیگابایتی و یک حافظه 128 یا 256 گیگابایتی می‌شود. اگرچه Redmi K30s فاقد یک اسلات کارت حافظه است و فقط باید روی حافظه داخلی آن حساب کنید. پنل نمایشگر این گوشی LCD با نسبت ابعاد 20:9 و رزولوشن +Full HD است که باعث حضور یک حسگر اثر انگشت روی فریم بغلِ آن شده است. در حفره‌ی درون نمایشگر این گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این محافظ روی قاب پشتی گوشی نیز قرار گرفته است.

دوربین 3 گانه و قیمتِ گوشی شیائومی Redmi K30s در زمانِ عرضه

دیگر مشخصات فنی شیائومی Redmi K30s را می‌توان در دوربین 3 گانه 64 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو مشاهده کرد. Redmi K30s از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با توانی معادل 33 وات شارژ می‌شود. همچنین Redmi K30s همه‌ی گزینه‌های ارتباطی مورد نیاز شما را ارائه می‌کند. از این گزینه‌ها می‌توان به وای فای 6، بلوتوث 5، شبکه 5G و درگاه USB-C اشاره کرد.

گوشی Redmi K30s در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و با قیمت 390 یا 415 دلاری و بسته به نوعِ پیکربندی حافظه آن عرضه خواهد شد.

ممنون می‌شویم نظرتان درباره‌ی Redmi K30s را با دانوتک در میان بگذارید.

منبع: https://danotech.ir/xiaomi-redmi-k30s/

محمد سلحشوری بازدید : 70 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

SEO is derived from the term Search Engine Optimization, which has equivalent words such as SEO or search engine optimization, which all have the same meaning and can be defined as follows:

 

·         Search engine optimization (SEO) does not mean cheating or manipulating search engines with unethical methods. They are designed to help improve the visibility and relevance of websites in natural search results with the aim of achieving high rankings.

·         SEO can be considered as a set of methods for strategically changing websites. This process addresses the most important page related factors and increases its importance on the search results page.

·         SEO is not a simple process that is easy to implement because it requires a lot of knowledge, background science and patience. Search engines are unpredictable by constantly changing their ranking algorithms; Therefore, it is the duty of SEO engineers to keep their information in this field up to date.

Google's ranking algorithm has more than 200 criteria for ranking a site. Therefore, SEO engineers should consider the most important of these criteria for successful SEO implementation. FastSEO is a digital marketing company based in Muscat which provides SEO services too.

The first search engines were launched in the early 1990s; Some of the most popular were Infoseek, Alta Vista and Yahoo. At the time, people were looking at search engines as a list that, like the yellow page, was done in alphabetical order. There were pages like AAA at the top of this list.

With the continuous growth of the Internet, newer search engines appeared that used more sophisticated ranking algorithms. These algorithms used keyword density criteria (the number of times a keyword or phrase was used on a page divided by the total number of words on the page) and keyword-like tags to understand the content of websites. Following this growth, SEO started its activity to make the sites more visible. With the development of page rankings by search engines, SEO engineers sought to find ways to be effective in ranking these engines using both ethical and immoral methods.

What are the goals of SEO?

The goal of SEO is to help websites rank high in search results and increase the relevance between pages and keywords entered by users. Showing the most pages related to the entered search query has many benefits for both the user and the search engine in that the user gets the most relevant search results and the search engine becomes more reliable because its algorithm shows the most relevant pages.

After SEO started to improve the ranking of sites in natural search results, this process required knowledge and time to implement their methods. Time is the biggest initial investment to optimize a site or a page.

Depending on how competing keywords are used in the optimization, SEO can take weeks or months to get results. Although search engine optimization results may not be seen quickly, in the long run the benefits of SEO will increase site rankings and increase visitors. It is very important for websites to be on the first page of Google search results, especially among the top three results, which account for 58.4% of clicks.

In general, SEO goals can be summarized as follows:

·         It has a great effect on website visits.

·         Creates a brand.

·         It will increase site traffic.

·         The website ranks better on the search engine results page.

·         It will increase product sales.

·         It is the best tool for advertising.

 

What is On Page SEO?

On Page SEO is related to the direct control of the codes or contents of your website, including text, image, links, etc.; In general, everything you upload to your site is related to SEO On Page. This method is the basis of all optimization efforts because it is where you have the most control. Any changes you make to your site content will affect the search results, so it is very important that the On Page SEO method is done correctly before the Off Page SEO method.

 

What is Off page SEO?

Unlike the On Page SEO method, in which website development is done with high direct control, the off-page optimization method includes all the upgrades that are done outside of your website; This includes everything that can help you get a high ranking of your site. Off Page SEO focuses primarily on getting backlinks (links that point to your site from other sites) then optimizes search engine optimization using off-site methods.

SEO Off Page is an unlimited process run by SEO engineers to get links.

 

What is White Hat SEO?

In technical terms, white-hat SEO refers to a set of techniques, methods, and strategies that follow the rules and guidelines of search engines. This does not mean cheating or manipulating search engines or users in any way. This is also called ethical SEO because it either has a long-term implementation or uses the right guidelines and policies to get high rankings in search engine results.

 

 

 

What is Black Hat SEO?

In other words, the term black hat SEO refers to a set of commands used to deceive, play, and manipulate search engine algorithms in order to obtain high rankings. It is important to know that these methods are immoral and are not endorsed by any search engine, and using these methods carries the risk of being removed from the database list forever.

Doing black-hat SEO tactics may cause a sudden increase in search results, but can lead to fines or a complete removal from the search engine database.

 

Search engines have common goals with the SEO industry

Search engines are interested in helping you succeed. Even Google has a basic SEO guide for newcomers. They also support the efforts of the SEO community. Digital marketing conferences such as Unbounce, SearchLove and MozCon attract the attention of engineers and search engine representatives.

Google helps webmasters and SEO professionals through the Webmaster Central Help forum. Unfortunately, Bing Forum stopped its webmasters in 2014.

Although webmasters' guidelines on search engines are different, their basic rules are the same: Do not try to fool search engines. Instead, create a good user experience for your visitors. To achieve such a goal, use the instructions of search engines and respond appropriately to the needs of users.

 

Google Webmaster Guidelines

Basic rules:

·         Build web pages for users, not search engines.

·         Do not deceive your users.

·         Avoid doing unusual tricks to improve your site ranking. To identify such tricks, always ask yourself, "Does doing this help my users?" Or "Would I do that if there were no search engines?"

·         Always think about doing things that make your website more special, more valuable and more attractive.

What should we avoid?

·         Automatic and machine content production

·         Abnormal link building

·         Making pages without original content

·         Cloaking - Displays a different version of the page to search engines

·         Hide text and links

·         Doorway Pages - Pages that are created to rank and transfer users to another website

Webmaster Bing Instructions

Basic rules:

·         Publish comprehensive and engaging content on the website.

·         Write the title of the pages clearly and relevantly.

·         Links are considered a signal of popularity and Bing rewards websites with good and natural links.

·         Acting on social networks and sharing more website links in it will affect the ranking of your website in the long run.

What should we avoid?

·         Poor content, pages with a lot of ads or pages created solely for the purpose of transferring users to other sites.

·         Bad link building tactics that have been implemented with the sole purpose of increasing the number of links.

·         Clean, accurate URLs have better keywords. Variable parameters in the links cause the problem of duplicate content on the website.

·         Short, descriptive URLs with only alphabetic characters are always indicated.

 

محمد سلحشوری بازدید : 42 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

نسل امروز نسلی وابسته به دنیایی سرشار از تکنولوژی که حتی تصور یک لحظه عاری از آن نامفهوم است. روزگاری نه چندان دور ایجاد سایت شخصی یا کاری، برای هر کسی مقدور نبود. تنها سازمان های بزرگ و شرکت های فناوری، از وب سایت ها بهره می بردند. اما در یک دهه گذشته اینترنت هیچ حد و مرزی نمی شناسد و جهان ما را دگرگون کرده است. هر نوع اطلاعاتی که می خواهید را، به کمک اینترنت و البته وب سایت ها، می توانید به دست آورید. از خواندن یک خبر گرفته تا خرید های اینترنتی که با چند کلیک انجام می شوند، همگی را مدیون وب سایت ها و شبکه جهانی اینترنت هستیم.

بهره برداری از فضای وب به عنوان یک ابزار مهم در تجارت بسیار حایز اهمیت می باشد. حتی آن دسته از کسب و کارهایی که خود را در زمینه تجارت سنتی موفق می‌دانند باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند. اینترنت یکی از بسترهای مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب، اولین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی  به شمار می رود.

وب سایت شما می تواند دلیل موفقیت تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان، کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد. گرچه برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر می رسد ولی اولین و مهمترین گام برای شروع، انتخاب یک شرکت طراحی قدرتمند است که علاوه بر به‌ کارگیری استانداردهای روز جهان و نام آشنا بودن، خلاق بوده و بتواند چهره جذابی از برند شما را برای کاربران نمایان سازد.

مرکز تخصصی طراحی سیرن در شیراز مفتخر است، با کمک کارشناسان باتجربه و آکادمیک خود، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، طراحی گرافیک، عکسبرداری صنعتی، ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ایران و شیراز می باشد. امروزه طراحی وب سایت تنها برنامه نویسی نیست، طراحی سایت تلفیقی از هنر و برنامه نویسی است که می تواند تجارت شما را متحول نماید و سیرن یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور می باشد.

طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال شامل فروشگاه اينترنتي، سايت شرکتي و خدماتی، سايت خبري، سایت شخصی، سایت گردشگری، آموزشی و ... اطمینانی است که شما سیرن را به عنوان مجری خدمات وب خود انتخاب کنید. برای سیرن که برترین شرکت طراحی سایت است، تفاوتی ندارد که شما یک سایت را برای اداره، فروشگاه، بیمارستان و یا هر کسب‌وکار کوچک یا بزرگ دیگری تهیه نمایید. شرکت طراحی سایت سیرن به واسطه برخورداری از طراحان متخصص و زبده در زمینه طراحی سایت، یک وب‌سایت حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که به واسطه آن بتوانید با خاطری آسوده به ارائه خدمات به مخاطبان خود مشغول باشید. طراحی سایت طبق استانداردهایW3C ، گارانتی یک ساله، طراحی سایت اینترنتی با گرافیک اختصاصی و مشتری مداری چهار اصلی است که از اولین روزهای تاسیس تلاش بر پایبند بودن به آن در تمامی فعالیت های شرکت به چشم می خورد. هدف اصلی سیرن دیدن لبخند رضایت بر لبان شما مشتریان عزیزمان است.

 افتخار سیرن ارائه اطلاعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد، در همکاری با سیرن شما با جدیدترین اطلاعات در حوزه طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین تکنولوژی های دنیای فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد. یک کمپانی در صورتی می‌تواند به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی شود که بتواند خلاقیت و نوآوری در طراحی سایت را با تکنولوژی‌های روز با یکدیگر به کار گیرد. بنابراین بایستی به آخرین تغییرات روز طراحی سایت آگاهی داشته‌باشد و قادر به ارائه خدمات پشتیبانی در بالاترین سطح باشد.

طراحی عناصر گرافیکی زیبا و حرفه ای

طراحی سایتی با ظاهری کاربرپسند و خلاقانه که کاربران با ورود به سایت احساس خوبی داشته و آنها را به ماندن در سایت ترغیب نماید، یکی از مقوله های مهم در طراحی سایت می باشد که منجر به بازدهی بالا و همیشگی سایت می گردد. طراحان زبده و ایده پرداز ما در سیرن با انتخاب رنگ مناسب، لوگوی خاص، چیدمان بصری خلاقانه و دسته بندی درست،  امکان دسترسی سریع به منوها  و .... در طراحی سایت شما کاربران را به ماندن و چرخیدن در سایت وادار می نمایند. همان چیزی که از آن با عنوان تجربه کاربری خوب یاد می‌شود.

واکنش گرایی

امروزه اکثریت کاربران با گوشی و تبلت به وب گردی می پردازند به این خاطر قابلیت واکنشگرایی در طراحی سایت امری ضروری قلمداد می گردد. هدف از طراحی سایت ریسپانسیو راحتی کار کاربران و عدم بهم ریختگی وب سایت شما می باشد و همچنین حذف نسخه موبایل. از مزایای طراحی سایت ریسپانسیو می توان به سازگاری با اسمارت فون ها، تبلت ها و نوت بوک ها و... اشاره نمود. در نهایت بزرگترین مزیت سایت های ریسپانسیو، افزایش آمار بازدید، افزایش رنکینگ و سازگاری باتمام مرورگرها و.. می توان اشاره کرد.

متخصصان سیرن به خوبی به این امر واقف بوده و در هنگام طراحی سایت از جذب هیچ کاربر یا مخاطبی غافل نخواهند ماند.

سئو و بهینه سازی

از مهمترین ویژگی های بکار رفته در طراحی های سیرنرعایت اصول سئو و پیاده سازی پروژ های خود بر اساس بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد، سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه کار های سیرن تمامی استاندارد های لازم طراحی وب جهانی را دارا هستند. سئو و بهینه سازی سایت شامل مواردی نظیر رعایت استاندارد‌های کد نویسی، استفاده درست از تگ‌ها، سرعت و حجم مناسب قالب سایت و سایر موارد تاثیرگذار در سئوی سایت از همان ابتدا یعنی زمان برنامه نویسی و کد نویسی سایت رعایت می شود. اگر این موارد به خوبی مورد توجه قرار گیرند، بدون شک در آینده برای بهینه کردن سایت مطابق با الگوریتم‌های گوگل هزینه کمتری صرف خواهد شد و وب سایت شما در آینده می تواند از طریق موتور جستجوی گوگل هم ورودی داشته و به رونق کسب و کار شما کمک نماید .

رعایت نکات برندسازی، رعایت نکات فنی و ایمنی وب سایت و سطوح دسترسی آسان از دیگر نقاط قوت شرکت طراحی سایت سیرن می باشد.

با شرکت طراحی سایت سیرن هر آنچه از ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. فقط کافیست تصورات خود را باور کنید و طعم شیرین رویایتان را با سیرن در دنیای واقعی تجربه کنید. این شرکت پروژه ها را با دقت و وسواس زیادی به انجام می رساند چرا که بر این باور است که پروژه ی امروز، کارنامه فردای شرکت می باشد و موفقیت مشتریان موفقیت این مجموعه خواهد بود.

وجود گواهینامه و تاییدیه ها در کارنامه شرکت سیرن خود مهر تاییدی بر گفته های ماست.

·         برند نمونه فناوری اطلاعات در سال 1395

·         دریافت گواهینامه سنجش رضایت مشتری ( ایزو 10004:2010 )

·         دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات ( ایزو 9001:2015 )

·         دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتری ( ایزو 10002:2014 )

کارشناسان طراحی سایت و سئو سیرن برای آگاهی بیشتر شما عزیزان در ارتباط با طراحی و بهینه سازی سایت خود، با مشاوره رایگان آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

محمد سلحشوری بازدید : 40 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

با به وجود آمدن فروشگاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر  آنلاین خرید ابزار هنری سخت شده است.توی این مقاله امروز می خوام راجب یک فروشگاه هنری قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری صحبت کنم.

 زمینه ی فعالیت آرا

وب‌سایت لوکس‌آرا به عنوان یک فروشگاه تخصصی آثار هنری و دست‌سازه‌ها، بستری را فراهم ‌آورده است که هنرمندان علاوه بر امکان فروش آثار خود، بتوانند آموزش‌های مدنظر خود را نیز تهیه کنند. همچنین فروشندگان و تامین‌کننده‌های مواد اولیه نیز می‌توانند در این سامانه محصولات خود را برای هنرمندان ارائه کنند.

این اولین بار است که یک فروشگاه آنلاین آثار هنری به صورت تعاملی می‌تواند هم‌زمان هم فروشنده آثار باشد و هم بخشی از فرایند زنجیره تامین را برای مشتریان خود فراهم کند.

هدف اصلی مجموعه لوکس‌آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.

 

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1197/Home/About

فروشگاه اینترنتی نبوی

فروشگاه اینترنتی نبوی محصولات هنری و معماری از معتبرترین برندهای بین المللی از قبیل فابریانو ایتالیا، کرتاکالر اتریش، مایمری ایتالیا، ان تی ژاپن، کوه نور چک، نئوفوم کره و ... را عرضه می نماید.

فروشگاه اینترنتی نبوی در سال 1395 راه اندازی گردیده است و هدف آن ارایه محصولات هنری و معماری به طور مستقیم به دانشجویان و فعالین عرصه چاپ و نشر، سازندگان ماکت، خدمات برش و حکاکی لیزر و قابسازان و ... می باشد.

فروشگاه نبوی در گذشته در خیابان مطهری و مدتی در میدان نیلوفر بصورت فروشگاه فیزیکی در خدمت مشتریان محترم بود لیکن با توجه به مشکلات تردد در شهری مثل تهران و همچنین خدمات رسانی بهتر به هموطنان در سایر شهرها فروشگاه اینترنتی جایگزین فروشگاه گردیده است. امید است رضایتمندی مشتریان محترم با دسترسی به محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی نبوی محقق گردد.

فروشگاه سحر 

فروشگاه سحر در سال 1375 تاسیس گردید .این گروه در زمینه کارهای هنری همیشه همراه و همیار هنرمندان بوده است . زمینه فعالیت این گروه تولید و واردات کلیه لوازم هنری می باشد . این گروه کامل ترین ست لوازم هنری و پتینه را در ایران دارا می باشد .همیشه تلاش ما این بوده که محصولات خود را از بهترین کیفیت و بالاترین تنوع برخوردار باشد و برای خود همیشه یک جمله را سرلوحه خود قرار می دهیم ( امروز یه روز جدید است ) و با این شعار هر روز به دنبال محصول جدید و با کیفیت تر می باشیم در این راستا سعی شده با استفاده از سیستم SMS * سایت اینترنتی * اینستاگرام و تلگرام با شما همراهان گرامی ارتباطی نزدیکتر داشته باشیم .

امید است با نظرات خود ما را در این راه یاری نمایید

خدمات ما بر سه پایه کیفیت * تنوع و ارزانی می باشد که امید است بتوانیم رضایت شما هنرمندان را جلب نماییم

محمد سلحشوری بازدید : 43 یکشنبه 28 دی 1399 نظرات (0)

آموزش بخش های مختلف زبان انگلیسی، به ویژه مکالمه این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی تاثیر قابل توجهی در میزان یادگیری افراد دارد. هزینه ایی که معلم خصوصی از زبان آموزان دریافت می کند در مقایسه با کلاس های عمومی بیشتر است ولی با توجه به این که بازخورد خوبی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند، معلم خصوصی، زبان انگلیسی را به آنها آموزش دهد.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

با توجه به این که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری این زبان محسوب می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق یک معلم خصوصی، مکالمه این زبان را یاد بگیرند. در حقیقت می توان گفت هدف اصلی بیشتر افراد از یادگیری زبان انگلیسی، تسلط یافتن به مکالمه این زبان است. زبان آموزان می توانند با مراجعه به یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر، زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفته و بر مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی که تجربه زیادی در تدریس مکالمه زبان انگلیسی دارند، می توانند از طریق به کار بردن بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا مکالمه زبان انگلیسی  به زبان آموزان یاد دهند. با توجه به این موضوع که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای افراد زیادی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است، زبان آموزان می توانند با داشتن معلم خصوصی، مکالمه این زبان به طور حرفه ایی یاد بگیرند. این روزها معلم های خصوصی از روش های مختلفی  برای تدریس مکالمه  به زبان آموزان استفاده می کنند. یکی  از موثرترین و پر بازده ترین روش هایی که معلم های خصوصی برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند، اخبار و فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی هستند، زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به خوبی آموزش ببینند. در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، بیشترین تاکیدی که معلم دارد، یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات است. معلم های خصوصی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، از تکنیک خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  استفاده می کنند. در این روش معلم خصوصی از زبان آموزان می خواهد داستان را خوانده و سپس آن را به طور خلاصه برای سایر زبان آموزان تکرار کنند. معلم خصوصی با استفاده از این روش، تاثیر فوق العاده ایی بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خواهد گذاشت. زبان آموزان با استفاده از این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را تا حد زیادی گسترش دهند. معلم خصوصی با به کار بردن این روش ها موجب می شود زبان آموزان این لغات و اصطلاحات جدید به خوبی به ذهن خود بسپارند و به سادگی فراموش نکنند. با استفاده از این این روش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، زبان آموزان خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا می کنند. در حقیقت می توان گفت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در زندگی کاری افراد به ویژه افرادی که در شرکت های انگلیسی زبان کار می کنند، دارد. طبق تحقیقات انجام شده، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از جذاب ترین بخش های یادگیری این زبان برای زبان آموزان محسوب می شود. 

معلم خصوصی فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از پربازده ترین و بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده، بهترین روش برای افرادی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به اندازه  کافی زمان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، نتیجه خوبی برای زبان آموزان دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای آنها تکرار می شود، این مطالب خیلی خوب در ذهن زبان آموزان باقی مانده و به راحتی فراموش نمی شود. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت فشرده انجام شده است، تکرار موضوعات درسی، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری دارد و همچنین باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. مهمترین ملاک برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت فشرده یاد بگیرند، سرعت یادگیری می باشد. در نتیجه یادگیری به کمک یک معلم خصوصی موجب سرعت بخشیدن به روند آموزش می شود. معلم خصوصی با توجه به زمان و موقعیتی که دارد، این امکان را دارد تا در کم ترین زمان و بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان تدریس کند. دوره فشرده زبان انگلیسی مناسب ترین دوره آموزشی برای افرادی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل یا کار به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. معلم خصوصی در این دوره های فشرده، طبق یک برنامه ریزی دقیق و کامل، زبان انگلیسی را به افراد تدریس می کند. یادگیری فشرده زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی، مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و آنها می توانند  با شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی، دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده  و همچنین نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی و شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند  خیلی سریع به مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس را دارند، با داشتن معلم خصوصی برای دوره های فشرده زبان انگلیسی، می توانند نمرات خوبی در این ها آزمون ها به دست آورند. به طور کلی می توان گفت شرکت دوره های خصوصی فشرده، تاثیر قابل توجهی در نتیجه آزمون آیلس و تافل دارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی باید سطح اطلاعات بالایی داشته باشد و دائماً این اطلاعات را افزایش دهد. بهتر است معلم های خصوصی برای تدریس، از روش هایی استفاده کنند که تاثیر بیشتری در یادگیری افراد دارد. در حقیقت روش های آموزشی باید با توجه به سبک یادگیری زبان آموزان استفاده شود. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، معلم خصوصی به هر زبان آموز به شیوه خودش آموزش می دهد، تدریس خصوصی بهترین روش برای آموزش شناخته شده است.

محمد سلحشوری بازدید : 51 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

همیشه خرید تلویزیون های 65 اینچ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند چون کسانی که اقدام به خرید این سایز از تلویزیون کرده اند بیشتر به کیفیت و دوام تلویزیون توجه دارند و در سال 2020 طبق کارشناسی های انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا سه محصول جزء پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار بودند و فروش فوق العاده ایی داشته اند، همچنین معرفی مختصری در مورد این سه محصول خواهیم داشت ، پس مطلب را بخوانید و لذت ببرید.

1) تلویزیون سونی: 65X8000H

تلویزیون سونی 65X8000H یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات سال 2020 می‌باشد که با امکانات پیشرفته مخاطبان زیادی به خود جلب می‌کند. این LED سونی از سیستم عامل هوشمند Android بهره می‌برد و با داشتن قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. شما می‌توانید اوقات بی‌کاری خود را در خانه با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها بر روی نمایشگر بزرگ به اجرا در آورید و همچنین از برنامه‌های آنلاین YouTube و Netflix لذت ببرید. پنل نمایشگر این اندروید تی وی IPS می‌باشد و همچنین نوع نور پس زمینه آن نیز Direct LED است. با اتصال به اینترنت می‌توانید دستورات خود را از طریق دستیار صوتی Google Assistant و Alexa به گوگل ارسال کنید. همچنین می‌توانید با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Chromecast و نیز سازگار با برنامه Apple AirPlay به تلویزیون متصل شوید و اوقات خوشی را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. توان صدای 20 وات با بلندگوهای Bass Reflex صدایی عالی را توزیع می‌کند بنابراین شما با داشتن کیفیتی بالا از توان صدای عالی نیز بهره می‌برید. داشتن امکاناتی دیگر که ممکن است شما را برای خرید بر انگیزد کیفیت تصویر بی نظیر 4k با داشتن بیشترین پیکسل‌ها میان led‌ های دیگر و همچنین استارندارد HDR تصاویری زنده و واقعی را در معرض دید قرار می‌دهد. سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، فرمت تصویری Dolby Vision و فناوری صدای Dolby Atmos نیز از دیگر قابلیت‌های تاثیر گذار می‌باشند. موتور پردازشگر تصویر X1 نیز با از بین بردن نویز تصاویر باعث می‌شود از دیدن عکس‌ها و ویدیوها لذت ببرید. تلویزیون بالارده سونی X8000H با داشتن تمامی قابلیت‌های بالا مطمئنا باید از سیستم عاملی هوشمند بهره‌ ببرد، سیستم عامل تعبیه شده برای این ال ای دی هوشمند سیستم عامل اندروید می‌باشد. داشتن قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast و همچنین برنامه Apple AirPlay و گوگل هوم نیز از دیگر جذابیت‌های این تلویزیون 65 اینچ هستند. علاوه بر همه اینها داشتن مرورگر‌ وب و قابلیت اتصال به وای فای به شما امکان گشت و گذار بین صفحات وب را می‌دهد و همچین با فروشگاه گوگل پلی نیز دانلود برنامه‌های مورد نظرتان را فراهم می‌آورددستیار صوتی Google Assistant و Alexa نیز به شما کمک می‌کنند تا بدون هیچ تایپی از طریق صدا دستورات خود را اعمال نمایید

2) تلویزیون ال جی 65NANO80:

تلویزیون ال جی 65NANO80 محصولی متفاوت برای سال 2020 است که راه خود را از سایر مدل‌های موجود در بازار جدا کرده است. خصوصیاتی همچون فناوری نانوسل در این ال ای دی برخلاف مدل‌های دیگر امتیازی خوبی برای LED نانو 80 به حساب می‌آید. کمپانی ال جی صفحه‌نمایش این تلویزیون را به صورت تخت و با کیفیت تصویر  4kدر نظر گرفته که با همراه شدن ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این ال ای دی پی می‌برید. پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از عالی‌ترین خصوصیات این تلویزیون 65 اینچ هستد. استاندارد تصویر Active HDR هم کمک می‌کند رنگ‌ها با حداکثر کیفیت نشان داده شوند و هم اینکه رنگ‌های سیاه و سفید را به صورت دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به وسیله سرعت رفرش تصویر این صفحه‌نمایش نیز برای همیشه از شر تاری‌های موجود در صحنه‌های پر سرعت نجات پیدا می‌کنید. طرف دیگر مشخصات این تلویزیون بالارده را بستر نرم‌افزاری آن به خود اختصاص داده که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم عامل webOS و مرور گر وب اشاره کرد. به علاوه جستجوی صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز همگی جزو مشخصات هوشمند این ال ای دی هستند. بلندگوها نیز بخش دیگری از مشخصات LED نانوسل ال جی می‌باشند که با مجهز شدن آنها به توان صدای 20 وات دقت و کیفیت بالای صدای هر برنامه به صورت کاملاً طبیعی به گوش می‌رسد. هوش مصنوعی ThinQ نیز به نوبه خود راهی عالیست تا با مچ کردن دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون سایر تنظیمات مربوط به هر کدام را از طریق ریموت کنترل در دست داشته باشید. قابلیت ضبط، گیرنده‌های دیجیتال و DVB-S، پردازنده چهار هسته‌ای و بلوتوث نیز مشخصاتی هستند که تلویزیون ال جی به آنها مجهز می‌باشد. خوش طرح بودن تلویزیون ال جی نیز می‌تواند یکی از دلایلی باشد تا در سال 2020 خوش بدرخشد،

تلویزیون ال جی 65NANO80 سیستم عامل webOS بهره گرفته است. این سیستم عامل دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می‌باشد که به وسیله منوی آن کار شما بسیار راحت می‌شود. به عنوان مثال وجود منوی این سیستم عامل هم به آسانی برنامه‌های مختلف را در اختیار قرار می‌دهد و هم اینکه با ورود به صفحات اینترنت می‌توانید به گشت و گذار بپردازید. در این میان اشتراک گذاری راهی عالیست تا بتوان از محتوای روی گوشی بر روی تلویزیون بهره‌مند شد. دستیار صوتی google assistant این امکان را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و با صدای خود هر دستوری را به تلویزیون منتقل می‌کند. از این طریق در وقت خود صرفه جویی کنید و در زمان کمی به جواب دستورات خود برسید.

3) تلویزیون سامسونگ 65TU8000 :

تلویزیون سامسونگ 65TU8000 محصول هوشمند و کاملاً پیشرفته سال 2020 است که جزو سری 8 محسوب می‌شود. این تلویزیون در سایزهای مختلفی تولید شده که ما در این مطلب به نقد و بررسی سایز 65 اینچ آن پرداخته‌ایم. صفحه‌نمایش تخت همراه با قاب باریک آن تصاویر را با کیفیت 4K به معرض نمایش قرار می‌دهد. این نمایشگر با سایز بزرگ 65 اینچی‌ با قرار گیری در فضاهای بزرگ حالت سینما را در اختیار می‌گذارد. پنل VA، فرمت تصویری HDR و از همه مهمتر پردازنده Crystal Processor 4K همگی در صفحه‌نمایش این ال ای دی به تولید و ارائه رنگ‌های زنده و مناظر طبیعی می‌پردازند. همچنین این تلویزیون با سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از تار شدن صحنه‌های پرسرعت جلوگیری می‌کند. حال به سراغ بخش هوشمند این LED بالارده می‌پردازیم. همراه با مرورگر وب هم امکان گشت و گذار در صفحات وب برایتان میسر می‌شود و هم اینکه با قابلیت اتصال به موبایل می‌توانید محتوای رو گوشی را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. بخش صدا نیز با توان 20 وات به عنوان مکمل خوبی برای این ال ای دی اسمارت به حساب می‌آید لذا با خیال راحت از کیفیت صدای جذاب علاقه‌مندی‌هایتان نهایت لذت را می‌برید. جستجوی صوتی و برنامه هوشمند AirPlay 2 نیز از مشخصات عالی و کاربردی این ال ای دی هستند. حال در اینجا توجه شما را به ادامه این نقد و بررسی جلب می‌کنیم تا با آشکار شدن مزیت‌های آن شک خود را از انتخاب چنین تلویزیونی به یقین تبدیل کنید. یکی از دلایل خوش فروش بودن این مدل به بستر نرم‌افزاری آن مربوط می‌شود لذا این کمپانی در سال 2020 نیز همین بخش را با همین امکانات در تلویزیونی همچون TU8000 تکرار کرد. دنیای مجازی هم صفحات وب را در اختیار قرار می‌دهد و هم اینکه می‌توانید به اشتراک‌گذاری بپردازید. Wi-Fi Direct، Mirroring, DLNA سه راه اشتراک‌گذاری هستند که به وسیله هر کدام یک می‌توانید موبایل و LED را با یکدیگر متصل نمایید. سیستم عامل تایزن نیز مختص به تلویزیون‌های سامسونگ همراه با راهنمای جهانی آن لذت دیدن برنامه‌ها برایتان چد برابر می‌شود. این راهنما راحت و بی‌دردسر هر جستجویی را برایتان لذت‌بخش می‌کند. برنامه هوشمند AirPlay نیز مشکل ارتباط دستگاه‌های اپل با تلویزیون را به صورت کامل رفع کرده به صورتیکه همراه با آن می توانید محتوای روی گوشی‌های آیفون یا هر دستگاه اپل را بر روی تلویزیون قرار دهید.

 

محمد سلحشوری بازدید : 49 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

پمپ کف کش و لجن کش از پرکاربردترین انواع پمپ هستند. ما در این مقاله به معرفی این 2 نوع پمپ می پردازیم.

پمپ کف کش

پمپ کف کش یکی از پرکاربرد ترین انواع پمپ است و کارکردی شبیه به پمپ های توربین عمودی دارد. پمپ کف کش توسط یک موتور الکترونیکی شروع به حرکت و فعالیت می کند. پمپ کف کش یکی از پر مصرف ترین انواع پمپ بوده و در صنایع مختلفی مانند صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های کف کش از دسته پمپ های سانتریفیوز مستغرق هستند و برای انتقال آب از آنها استفاده می شود. از پمپ های کف کش بیشتر برای تخلیه آب حوضچه های عمیق استفاده می شود. نحوه عملکرد پمپ کف کش به این گونه است که پمپ کف کش در کف حوضچه قرار می گیرد و سپس پساب را به طرف بالا پمپاژ می کند. در حقیقت می توان گفت برای به چرخش درآوردن موتور این پمپ از جریان الکتریسیته استفاده می شود. وقتی موتور شروع به چرخش می کند، به طور هم زمان شفت داخل پمپ نیز شروع به چرخش کرده و نیروی گریز از مرکز به وجود می آورد. با توجه به این که پمپ های کف کش باید در داخل آب و مایعات قرار بگیرند، جنس آنها ضد آب است. پمپ کف کش دارای یک پمپ گریز از مرکز و همچنین یک شفت عمودی بوده و فشار سیال خروجی آن وابسته به چرخش پروانه های آن می باشد. پمپ کف کش در واقع نوعی پمپ برقی تک فاز یا سه فاز است و به صورت عمودی داخل آب قرار می گیرد. پمپ کف کش در بیشتر موارد در ته استخرها و چاه های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ کف کش در مواردی همچون پمپاژ آب در مصارف خانگی، آبیاری های کوچک، تخلیه آب چاه، مخازن استخرها و در صنایعی مانند پمپاژ کردن دوغاب نیز استفاده می شود. پمپ های کف کش با توجه به استفاده ایی که از آنها می شود، با موادی مانند چدن، استیل و مواد پلیمری درست می شوند. پروانه این پمپ از جنس آلمینیوم و شفت آن از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. پمپ کف کش دارای یک موتور الکتریکی است که این موتور با حرکت دادن پمپ، انرژی لازم برای پمپاژ کردن لجن و آب های آلوده را فراهم می کند. به طور کلی، پمپ های کف کش ظرفیت و کارایی بالایی دارند. مهمترین مزیت این نوع پمپ، در مقایسه با سایر پمپ ها این است که پمپ کف کش به تعمیر و مراقبت کمتری نیاز دارد. به طور کلی از پمپ های کف کش برای انتقال آب از چاه برای کشاورزی و مصارف صنعتی استفاده می شود. پمپ کف کش همچنین برای تامین آب گلخانه ها و مزارع کوچک، سیستم تخلیه آب ساختمان ها و ایجاد فواره آب مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ هایی که برای مصارف خانگی استفاده می شوند تفاوت زیادی با پمپ های صنعتی دارند و در حقیقت پمپ هایی که برای مصارف صنعتی به کار برده می شوند باید از توان بیشتری برخوردار باشند. در پروژه های بزرگتر بجای پمپ کفکش از بوستر پمپ آبیاری استفاده می شود.

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش پمپی است که برای انتقال دادن لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی از آن استفاده می شود. با توجه به این که انتقال لجن در بسیاری از صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از پمپ های لجن کش اهمیت زیادی دارد. پمپ های لجن کش در انتقال دادن مایعات با وزن مولکولی و گرانروی بالا توانایی زیادی دارند و این توانایی به خاطر طراحی خاص آن ها می باشد. پمپ های لجن کش، جزء پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز ساخته می شوند.  بدنه پمپ های لجن کش با توجه به کارکردی که دارند از جنس های مختفی از جمله استیل، چدن و برنز ساخته می شود. پمپ های لجن کش در بیشتر مواقع برای تخلیه کردن آب چاه ها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این پمپ قادر است آب باقی مانده در چاه را به طور کامل از لجن خالی کند. پمپ های لجن کش توانایی زیادی داشته و می توانند فاضلاب های خانگی و صنعتی و سایر سیالاتی که ذرات معلق دارند را نیز به درستی پمپاژ کنند. علاوه بر این از پمپ لجن کش برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که دارای ذرات الیافی هستند، استفاده می شود. به طور کلی پمپ های لجن کش یکی از بهترین پمپ ها برای تخلیه لجن در حوزه صنعتی بوده و بدون استفاده از این پمپ ها، انتقال لجن ممکن نیست. ساختار داخلی پمپ های لجن کش و کف کش تا حدی به یکدیگر شبیه است و هر دو پمپ برای انتقال سیالات از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند. تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش استفاده شده کیفیت بسیار زیادی دارد و اگر به مدت طولانی از این پمپ استفاده نشود، دچار مشکل نمی شود زیرا این پمپ ها در برابر مواد شیمایی و شرایط خوردنده از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. پمپ های لجن کش عملکرد بسیار بالایی در پمپاژ کردن لجن و سایر سیالات دارند به همین دلیل به صورت گسترده از این نوع پمپ استفاده می شود. مهم ترین کاربردی که پمپ های لجن کش دارند، انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها است. با توجه به این که لجن تصفیه خانه ها چسبندگی زیادی داشته و وزن مولکولی زیادی دارد، پمپ های لجن کش بهترین گزینه برای این کار است. پمپ لجن کش انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین انواع آن پمپ لجن کش خرد کن دار است.

قطعاتی که در پمپ لجن کش به کار رفته، به صورت پیوسته کنار هم هستند تا بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند. پمپ لجن کش از اتصال پیدا کردن موتور الکتریکی به جریان الکتریسیه کار می کند. در حقیقت زمانی که جریان به موتور وارد می شود، شفت شروع به چرخش کرده و چرخش آن موجب حرکت پروانه پمپ می شود. با به حرکت درآمدن پروانه و شفت، در پمپ نیروی مکندگی و خلاء ایجاد شده و این خلاء با لجن یا سایر سیالات پر می شود. پمپ های لجن کش باید همواره با جریان الکتریسیته قوی کار کنند و علاوه بر این آبی که در این محیط وجود دارد، نباید پایین تر از سطح مشخص شده قرار گرفته باشد در غیر این صورت پمپ دچار مشکل می شود. عملکرد پمپ های لجن کش تا حد زیادی مربوط به موتور آن می باشد بنابراین در این نوع پمپ باید از بهترین موتور استفاده شود. موتوری که ضعیف است، زمان بیشتری برای تخلیه لجن برده و انرژی بیشتری مصرف می کند. 

محمد سلحشوری بازدید : 45 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

کیبورد لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلفی کار نکند!اکثر این مشکلات به راحتی و بدون اینکه شما نیاز داشته باشین به تعمیرگاه مراجعه کنید حل می شود!توی این مقاله قراره به شما اموزش بدیم که مراجعه به تعمیرگاه انتخاب اول شما نیست!مشکلات کیبورد ممکن است سخت افزاری و یا نرم افزاری باشند.اکثر مشکلات نرم افزاری بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه قابل حل هستند.

برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

کیبورد لپ تاپ کار نمی کند

کیبورد لپ تاپ شما بدون هیچ دلیلی کار نمی کند!

همانطور که می دانید ریست کردن همیشه اولین راه حل است!شاید مسخره باشد اما این روش در بیشتر مواع به طرز معجزه آسایی عمل می کند!

به روزرسانی درایو

به روز رسانی یکی از راه حل های خوب و جوابگو این مشکل است!کافیه فقط device manager  را از start  انتخاب کنید.

در این قسمت لیستی از device  ها را می بینید که کافیه فقط keyboard  را انتخاب کنید.کلیک راست کنید و گزینه ی peropertis  و سپس درایور را انتخاب کنید.

در پنجره ی باز شده گزینه ی update  را انتخاب کنید.منتظر بمانید تا درایو کیبورد پیدا شود.

اگر بعد از آپدیت درایور باز مشکل حل نشد,پیشنهاد می کنیم درایور کیبورد را حذف کنید.برای این کار کافیه در همین بخش روی کیبورد مورد نظرتان راست کلید و کلید uninstall  را انتخاب کنید.

 

تمیز کردن کیبورد لپ تاپ

اگر برخی از دکمه های صفحه کلید کار نکرده و برخی دیگر کار می کنند علت می تواند وجود آشغال هایی در آن باشد. برای تمیز کردن شما باید لپ تاپ خود را تا زاویه ۷۵ درجه کج کنید تا سطح آن به صورت شیب دار دربیاید سپس آن را تکان دهید .

همچنین میتوانید لپ تاپ را تا زاویه ۹۰ درجه به صورت وارونه نگه دارید و به آرامی آنرا تکان دهید . تا آسیب سخت افزاری به دستگاه وارد نشود. اگر از هارد دیسک مکانیکی برخوردارید بهتر است لپ تاپ خود را خاموش نمایید. تا از هر برخوردی به آن ممانعت کرده باشید. چنانچه مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ رفع نشد میتوانید از هوا فشرده برای خارج کردن آشغال استفاده کنید.

 

کمک از Drive Easy

 

شما می توانید به کمک Driver Easy به طور خودکار تمام درایورهای دستگاه را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. Driver Easy به طور خودکار سیستم شما را پیکربندی می کند و درایورهای درست را برای آن پیدا می کند. با استفاده از این برنامه شما نیازی ندارید در مورد نحوه دانلود و نصب درایور بدانید. تنها با ۲ کلیک شما می توانید تمام درایورهایی که دچار مشکل هستند را دانلود و نصب کنید. رنامه Driver Easy را دانلود و نصب کنید. برنامه را اجرا کنید و روی دکمه Scan Now کلیک کنید. سپس Driver Easy کامپیوتر شما را اسکن می کند و درایورهایی که مشکل دارند را شناسایی می کند و درایورهایی که نیاز به بروزرسانی دارند برای شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی Update درایورها به طور خودکار دانلود و نصب می شوند. با کلیک بر روی دکمه Update All  تمام درایورها دانلود می شوند.

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 69 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

یکی از مهمترین اقدامات برای مهاجرت، مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر است. یک موسسه مهاجرتی معتبر می تواند در اخذ ویزاهای کشورهای اروپایی، کانادا و ترکیه می تواند به افراد متقاضی کمک کند.

اقامت کانادا

در سال های اخیر افراد زیادی به روش های مختلف به کشور کانادا مهاجرت می کنند. برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور روش های زیادی وجود دارد ولی بهتر است افراد متقاضی با توجه هدفی که از مهاجرت به این کشور دارند، با کمک یک موسسه مهاجرتی بهترین نوع اقامت را انتخاب نمایند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس با داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ اقامت و همچنین به خاطر وجود وکلای با تجربه ایی که دارد، کمک بزرگی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می کند.

دولت کانادا به خاطر امکانات رفاهی زیادی که در اختیار شهروندان قرار می دهد، مهاجرین زیادی دارد و در نتیجه کانادا کشورمناسبی برای اخذ اقامت محسوب می شود. شرایط زندگی در کشور کانادا بسیار ایده آل است و به همین دلیل افرادی که تمکن مالی خوبی دارند، برای زندگی به کشور کانادا مهاجرت می کنند. داشتن تمکن مالی یکی از مهمترین شرایط برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری است و افرادی می خواهند از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا مهاجرت کنند، باید از نظر مالی، شرایط خوبی داشته باشند باشند و همچنین بتوانند مبلغ مورد نظر که از طرف دولت کانادا تعیین شده را  در بانک های کانادا سرمایه گذاری کنند. متقاضیان باید مبلغی در حدود 350 هزار دلار در بانک های این کشور داشته باشند تا بتوانند اقامت دائم این کشور داشته باشند. متقاضیانی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند و همچنین در زمینه تجاری و کاری توانایی دارند، می توانند به راحتی اقامت کشور کانادا را دریافت کرده و به طور دائم در این کشور اقامت داشته باشند. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مزیت های زیادی برای افراد متقاضی دارد. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که برای افراد متقاضی محدوده سنی وجود ندارد و افراد می توانند در هر سنی که باشند از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت کنند. افراد متقاضی با داشتن سابقه کاری می توانند روند مهاجرت خود را تسریع بخشیده و سریع تر مراحل قانونی کارهای اقامت خود را پیش ببرند. متقاضیانی قصد دارند از طریق سرمایه گذاری اقامت کانادا را بگیرند، باید بعد از مهاجرت به کانادا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند.  از دیگر شرایط دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، این است که افراد متقاضی سوابق شغلی قبلی خود را برای تکمیل پرونده به دولت کانادا ارائه دهند. وجود سوابق شغلی تاثیر مثبتی در پرونده مهاجرتی افراد دارد و کارهای مهاجرتی سریع تر انجام می شود.

اقامت اروپا

در سال های اخیر افراد زیادی به روش های مختلف به اروپا مهاجرت می کنند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از بهترین موسسات مهاجرتی برای اخذ اقامت اروپا بوده و افراد متقاضی می توانند با مراجعه به این موسسه خیلی سریع اقامت کشور مورد نظر خود را بگیرند. یکی از مهمترین  کارها برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی، مراجعه به سفارت کشور مورد نظر و درخواست دریافت ویزای شنگن از سفارت آن کشور می باشد. افراد متقاضی برای گرفتن ویزای شنگن باید ابتدا به سفارت کشور مورد نظر کراجعه کنند و سپس در صورت دریافت ویزا می توانند سایر کارهای خود را انجام دهند. کشورهای اروپایی شرایط مختلفی از نظر کاری، تحصیلی و مالی برای مهاجرین در نظر گرفته اند. بعضی از کشورهای اروپایی به افراد سرمایه گذار نیاز دارند و به همین دلیل متقاضیان می توانند از طریق ویزای سرمایه گذاری به آن کشور مهاجرت کنند. افراد متقاضی می توانند با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت در کشور اروپایی مورد نظر سرمایه گذاری کرده و سپس اقامت دائم این کشور را بگیرند. بسیاری از کشورهای اروپایی گزینه مناسبی برای افراد کارآفرین و سرمایه گذار است و به همین دلیل در سال های اخیر افراد زیادی از طریق ویزای سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده اند. افراد متقاضی می توانند بعد از مدتی اقامت دائم اروپا را دریافت کنند. متقاضیان با توجه به شرایط و همچنین نوع سرمایه گذاری شان، می توانند بعد از مدتی برای دریافت اقامت دائم یا موقت کشور مورد نظرشان اقدامات مورد نیاز را انجام دهند. از آن جایی که افراد سرمایه گذار این امکان را دارند که بعد از مدتی کار در یکی از کشورهای اروپایی، اقامت آن را کشور را دریافت کنند ، کشورهای اروپایی گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و کسب و کار به حساب می آیند. افراد متقاضی می توانند با خرید ملک و یا ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی، اقدام به سرمایه گذاری کرده و بعد از مدتی اقامت آن کشور را به دست آورند.

اقامت ترکیه

این روزها افراد زیادی به روش های مختلف از جمله سرمایه گذاری، اقامت کشور ترکیه را دریافت می کنند. با توجه به این که کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها شرایط مناسب  تری برای مهاجرت در نظر گرفته است، افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی را دارند، به کشور ترکیه مهاجرت می کنند.

یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ترکیه مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه است. کشور ترکیه برای سرمایه گذاری مبالغ مختلفی تعیین کرده است ولی این مبلغ با توجه به بخش های اقتصادی این کشور متفاوت بوده ولی در نهایت منجر به دریافت اقامت دائمی این کشور خواهد شد. برای گرفتن پاسپورت کشور ترکیه با روش سرمایه گذاری دست کم به 6 ماه زمان لازم است. پاسپورت کشور ترکیه یکی از پاسپورت های معتبر بوده و اعتبار آن ده سال می باشد. افراد با داشتن ویزای کشور ترکیه این امکان را دارند که بدون محدودیت به بیشتر کشورهای دنیا سفر کنند. افرادی با داشتن پاسپورت کشور ترکیه، از تمام مزایای شهروندی این کشور بهره مند می شوند. از آن جایی که کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها مبلغ کمی را برای سرمایه گذاری تعیین کرده است، بسیاری از افراد سرمایه گذار برای سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند.  برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه روش های مختلفی وجود دارد و افراد متقاضی می توانند با توجه به شرایط خود بهترین روش را برای سرمایه گذاری در این کشور را انتخاب کنند. شرایط و مبلغی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است، در روش های مختلف سرمایه گذاری، متفاوت می باشد.

یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، گذاشتن سپرده بانکی در بانک های این کشور است. مبلغی که افراد متقاضی باید در این روش در بانک های کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند، در حدود 500 هزار دلار است ولی افراد تا 3 سال اجازه برداشت این پول را ندارند. افراد متقاضی با خرید اوراق قرضه دولتی و سهام، امکان سرمایه گذاری در این کشور را به دست می آورند. این روش سود زیادی برای افراد سرمایه گذار دارد و کم ترین مبلغی که برای خرید سهام لازم است، 500 هزار دلار است. با توجه به این که در این روش ریسک کمی وجود دارد، به عنوان یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری شناخته شده است. در این روش  افراد متقاضی با مراجعه به یکی از بانک های کشور ترکیه می توانند حساب بانکی باز کنند. متقاضیان می توانند بعد از باز کردن حساب بانکی با مراجعه به بانک یا اداره مقررات و نظارت بر سیستم بانکی، از طریق سپرده بانکی فرم مخصوص به اخذ اقامت را تکمیل نمایند. زمانی که درخواست افراد متقاضی همراه با اطلاعات حساب بانکی او به وزارت امور داخلی کشور ترکیه فرستاده شود، مدارک مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت کامل بودن مدارک، اقدامات لازم برای صدور ویزای سرمایه گذاری انجام می شود. یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی است. با توجه به این که کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار است، دولت ترکیه افرادی که ایجاد اشتغال می کنند را مورد حمایت قرار می دهد. در صورتی که کارآفرینان خارجی برای 50 نفر از شهروندان ترکیه اشتغال زایی نمایند، به طور کامل از مزیت های اخذ اقامت این کشور بهره مند می شوند. دولت ترکیه برای افرادی که کسب و کاری ایجاد می کنند، خدمات زیادی از جمله حق بیمه خدمات اجتماعی ارائه می دهد. 

به طور کلی می توان گفت سرمایه گذاری به روش های مختلف در کشور ترکیه مزیت های فراوانی برای فرد سرمایه گذار و همچنین خانواده او به همراه دارد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 372
  • بازدید ماه : 1,174
  • بازدید سال : 8,538
  • بازدید کلی : 34,750