loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 87 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.

محمد سلحشوری بازدید : 35 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید قیمت هدفون بی سیم نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

SBC

aptX

aptX HD

AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

JBL

Bose

Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌

محمد سلحشوری بازدید : 33 پنجشنبه 06 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 38 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

یادگیری یک فرایند است. در هر فرایند عوامل و متغیرهایی در حال تعاملند. نوع و شدت تعامل، تغییرات گوناگونی را به دنبال می‌آورد. بررسی همه عوامل موثر در فرایند یادگیری زبان دوم ، امکان پذیر نیست.

یادگیری سریع زبان انگلیسی

تعدادی از روش ها برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در زیر آورده شده است.

  1. ترس از اشتباه دشمن یادگیری است Be Confident: از اشتباه کردن به هیچ عنوان نترسید. 50 درصد مکالمه زبان انگلیسی مربوط به اعتماد به نفس شماست. هنگام اسپیکینگ ، دیگران به منظور و مفهوم حرف شما کار دارند، نه گرامر شما.
  2. تمرین انگلیسی عادت روزانه شما باشد: هر روز تمرین کنید. مطالعه مهارت های مربوط به زبان، تمامی ندارد.
  3. لغات جدید انگلیسی را در جمله حفظ کنید: هرگز لغت را به تنهایی حفظ نکنید بلکه جمله ای که لغت جدید در آن به کار رفته (به همراه ترجمه انگلیسی به فارسی) را حفظ کنید و آن را در دفتر یادداشت یا کامپیوتر و نرم افزار مرور لغت ذخیره کنید.
  4. با رسیدن به هدف های کوچک به مغز خود جایزه دهید: به دنبال اهداف کوتاه مدت نیز باشید و با رسیدن به هر یک، به خودتان جایزه دهید. یادتان باشد، مغز ما عاشق جایزه گرفتن است و با هر جایزه انرژی می گیرد.

فواید یادگیری زبان انگلیسی

  1. افزایش دایره واژگان عمومی: نتایج مطالعات اخیر نشان می دهد که دو زبانه بودن به طرز وسیعی با افزایش وسعت دانش واژگانی و مهارت خواندن ارتباط دارد زیرا ناخوداگاه سطح واژگان شما ارتقا پیدا می کند.
  2. لذت بردن از فرهنگ های دیگر: یادگیری یک زبان جدید شما را قادر می سازد که دیدگاه بهتری نسبت به فرهنگ های مختلف پیدا کنید ، از آن ها لذت ببرید و یک سرگرمی مفیدی هم داشته باشید . علاوه بر اینکه اطلاعات عمومی شما افزایش پیدا می کند.
  3. سطح آی کیو بالاتر: چند زبانه بودن نسبت به تک زبانه بودن باعث می شود که شما مهارت های کلامی و غیرکلامی بیشتری داشته باشید و در نتیجه ناخودآگاه آی کیو شما نیز افزایش پیدا می کند زیرا انعطاف پذیری مغز شما بالاتر است.
  4. امکان تحصیل در دانشگاه های مطرح و برتر دنیا و فرصت بهره مندی از بورسیه های تحصیلی. برای مهاجرت به کشورهای دیگر برای تحصیل از طریق وکیل های مهاجرت خبره اقدام نمایید.

یادگیری سریع زبان اسپانیایی

شما در این نوشتار تعدادی حوزه‌ی کلیدی را خواهید فهمید که می‌توانید با تمرکز بر آنها در عرض چند ماه اسپانیایی را با اعتماد بنفس بالایی صحبت کنید.

  1. دایره واژگان خود را گسترش دهید: کلمات اساس شکل گیری هر زبانی هستند. اصلا مهم نیست که در ابتدای کار هیچ واژه‌ی اسپانیایی بلد نیستید. حال، یک شیوه‌ی کاربردی برای یادگیری واژگان زبان اسپانیایی، یادگیری آنها به مرور و حین خواندن متون است. سعی کنید زبان اسپانیایی را در زندگی روزانه خود دخیل کنید و کلمات و عباراتی که مناسب می‌دانید را استفاده کنید.
  2. یک سایت آموزش آنلاین اسپانیایی پیدا کنید: اگر میخواهید اسپانیایی را سریع یاد بگیرید، نباید وقت را تلف کنید تا زمانش برسد و صحبت کنید.سایت iTalki بهترین مکان برای پیدا کردن مدرسان آنلاین است؛ پس سعی کنید سری به آنجا بزنید و معلمی را برای خود دست و پا کنید.
  3. تا جایی که می‌توانید اسپانیایی بخوانید: به عنوان یک تازه وارد در زبان اسپانیایی، خواندن برای شما سخت خواهد بود چون هنوز به اندازه کافی کلمات را نمی‌دانید. با اینحال، به محض اینکه توانایی خواندن را پیدا کردید، شما باید خواندن اسپانیایی را به کاری روزانه تبدیل کنید. بدین طریق شما کلمات را سریعتر یاد می‌گیرید و گرامر را به شیوه‌ای طبیعی می‌فهمید و درک می‌کنید. دیدن استفاده شدن از گرامر در متن بسیار به یادگیری شما کمک می‌کند. اگر می‌توانید، نسخه صوتی متن را نیز در اختیار داشته باشید و سعی کنید همزمان با خواندن متن به صوت آن نیز گوش دهید.

فواید یادگیری زبان اسپانیایی

  1. موقعیت‌های شغلی: دانستن یک زبان خارجی همیشه نقطه قوتی در رزومه کاری افراد محسوب می‌شود. تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که کارمندانی که به زبان دیگری تسلط دارند، کارمندان ارزشمند‌تری به شمار می‌آیند و احتمال استخدام آن‌ها بیش‌تر است.
  2. مقاصد گردشگری: قصر بزرگ الحمرا در جنوب اسپانیا، شهرهای گرانادا، سویل، بارسلون، مادرید و البته سواحل زیبای این کشور همه و همه تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری این کشور به حساب می‌آیند. همچنین این کشور در مقایسه با همسایگان اروپایی خود نسبتا ارزان‌ است که آن را برای توریست‌ها و گردشگران به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند.
  3. پلی به دیگر زبان‌های رومی: اسپانیایی از خانواده زبان‌های رومی است که از لاتین مشتق شده است. به عبارت دیگر، می‌توان با یادگیری یکی از آن‌ها، فرایند یادگیری بقیه را راحت‌تر کرد و سرعت بخشید. واژگان اسپانیایی بسیار شبیه با واژگان زبان پرتغالی هستند و دستور زبان آن نیز، قرابت عجیبی با زبان ایتالیایی دارد.

یادگیری سریع زبان عربی

ه این دلیل که زبان عربی به زبان مادری ما یعنی فارسی نزدیک است و کلمات مختلفی از عربی به فارسی وارد شده اند، یادگیری لغات برای ما ایرانی ها، از کشورهای مثلا انگلیسی زبان راحت تر است. روش های موثر زیر می توانند یادگیری شما را آسان تر کنند.

  1. جملات و کلمات پرکاربرد زبان عربی را یاد بگیرید: هر چند وبسایت های فارسی زبان سرشار از اشتباهات مختلف هستند. پس در اولین گام توصیه می کنیم بدنبال این لغات در وبسایت های فارسی زبان نباشید یا اینکه این لغات را در انتشارات و کتاب های معتبر پیدا کنید.
  2. از متن ها برای یادگیری بهتر لغات زبان عربی استفاده کنید: همانگونه که در آموزش زبان انگلیسی هم اشاره کردیم، برای یادگیری بهتر لغات زبان های جدید بایستی اولا یک فلش کارت یا هر چیزی که معمولا همراه شماست تهیه کنید. یک فضای خالی کنار این لغات بگذارید تا بعدا توضیحات لازم را اضافه کنید. سپس شکل های مختلف اسم و فعل و قید کلمه را بنویسید و نهایتا آن را در یک جمله قرار بدهید و یاد بگیرید. کلمات را به تنهایی حفظ نکنید.
  3. لغاتی پیدا کنید که در فارسی هم موجود باشند.

فواید یادگیری زبان عربی

  1. تقاضای بالا و عرضه کم زبان عربی در دنیای غرب وجود دارد: تعداد نسبتا کمی از غربی‌ها جرات یادگیری عربی را دارند. با اهمیت رو به رشد خاور میانه در امور بین‌الملل، کمبود شدید کارمندانی در غرب وجود دارد که به زبان عربی و فرهنگ آن آشنا هستند. آن‌هایی که زبان عربی را آموزش می بینند می‌توانند از مزایای زبان عربی بهره مند شوند و مشاغلی را در زمینه‌های مختلف از قبیل، روزنامه‌نگاری، تجارت و صنعت، آموزش، امور مالی و بانکداری، ترجمه و تفسیر، مشاوره، خدمات خارجی و خبرنگاری و موارد بسیار دیگر پیدا کنند.
  2. جهان عرب دارای میراث فرهنگی غنی است: جهان عرب دارای هنر ، موسیقی، ادبیات، آشپزی و روش زندگی منحصر به فرد است. غربی‌ها شاید داستان های ۱۰۰۱ شب را مطالعه کرده باشند و ممکن است برخی غذاهای خاور میانه مانند هوموس یا فلافل را امتحان کرده باشند، اما آگاهی غرب از روش زندگی عرب ها به طور کلی محدود است. از مزایای زبان عربی و کاوش در دنیای عرب، یاد می‌گیرید که از محصولات فرهنگی متمایز بهره مند شوید و برخی از ارزش‌های مهم برای مردم عربی مانند افتخار، منزلت و مهمان‌نوازی را درک کنید.

 

محمد سلحشوری بازدید : 41 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پرده ( در ) توری و طلق    آهنربایی ( مغناطیسی )
توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .
 

محمد سلحشوری بازدید : 45 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یادگیری زبان جدید

یادگیری زبان جدید، مثل آب خوردن نیست. هیچ قرص و دارویی وجود ندارد که بخورید و بعد در یک چشم به هم زدن، در یک زبانِ جدید، استاد شوید. مثلاً به این فکر کنید که آن همه سال در مدارس، به ما زبان انگلیسی و عربی یاد دادند، اما نتیجه‌ای داشته؟ خیلی از شماها که الآن این مقاله رو می‌خونید ممکنه حتی بهترین نتیجه رو در آزمون کنکور در این دو درس گرفته باشید، اما واقعاً اون همه ساعت آموزشی طی اون همه سال چقدر کارآمد بوده است؟ الآن چندتا جمله به زبان عربی می‌تونید بگید؟ پس تا اینجا می‌دونیم یاد گرفتنِ یه زبان جدید مثل آب خوردن نیست و حتی سال‌ها وقت و زمانی که تو سیستم آموزشی مدارس برای یادگیری عربی و انگلیسی صرف شده هم کافی نبوده است.

یادگیری زبان انگلیسی

اولین سؤالی که ممکن است در یادگیری یک زبان جدید به ذهن افراد خطور ‌کند، این است که " چه مدت طول می‌کشد تا زبان انگلیسی را فراگیرند؟" زبان‌آموزان دوست دارند در جواب این سوال یک بازه زمانی مشخص را بشنوند اما حقیقت این است که مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیایید باهم عوامل مختلف در مدت زمان یادگیری زبان را بررسی کنیم.

  • هدف شما از یادگیری زبان چیست؟ انگیزه عامل بزرگی در یادگیری زبان است. احتمالاً بزرگترین محرک در یادگیری زبان انگلیسی انگیزه است. انگیزه و هدف ممکن است تفاوت زیادی در مقدار زمانی که روزانه برای مطالعه می‌گذارید، ایجاد کند. مشخص کردن هدف به طور دقیق بسیار مهم است. بعد از مشخص کردن هدف ممکن است نیمی از مسیر شما برای یادگیری حذف شود و در نتیجه مسیر یادگیری زبان انگلیسی را در مدت کوتاه‌تری طی کنید.
  • چقدر زمان و بودجه برای یادگیری زبان دارید؟ اگر زمان زیادی را برای یادگیری زبان ندارید، یادگیری خودآموز زبان انگلیسی در زمان‌های استراحت و یا قبل از خواب برای شما بسیار مناسب است. اگر بودجه کمی برای آموزش دارید، باز هم نگران نباشید. یادگیری خودآموز برای شما هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
  • به چه زبان‌هایی می‌توانید صحبت کنید؟ شما به چه زبان‌هایی تسلط دارید؟ تنها به زبان فارسی صحبت می‌کنید یا به زبان دیگری هم تسلط دارید؟ این مطلب، در مدت زمان یادگیری انگلیسی تأثیر مستقیم دارد. اکثر زبان‌های اروپایی، واژگان و ویژگی‌های گرامری مشترک بسیاری با زبان انگلیسی دارند. همچنین الفبای نوشتاری آن‌ها یکسان است. بنابراین، اگر شما پیش از این بر روی یکی از زبان‌های اروپایی مانند فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی تسلط داشته باشید، احتمالاً یادگیری انگلیسی برای شما بسیار راحت‌تر خواهید بود.
  • آیا قبلاً زبان خوانده اید؟ اگر قبلاً زبان دیگری را مطالعه کرده باشید، احتمالاً یادگیری یک زبان دیگر برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود.
  • چقدر در معرض زبان انگلیسی قرار دارید؟ شاید شما هم اکنون در انگلستان زندگی می‌کنید و هر روز توسط انگلیسی محاصره می‌شوید یا شاید شما در شغل خود از زبان انگلیسی استفاده می‌کنید و یا دوستان انگلیسی زبان دارید؟ اگر همواره انگلیسی را می‌شنوید، می‌بینید و استفاده می‌کنید ، مطمئناً انگلیسی را خیلی سریع‌تر یاد خواهید گرفت. با این حال، اگر هیچ یک از شرایط بالا را ندارید و در معرض زبان انگلیسی نیستید، هیچ اشکال ندارد. شما می‌توانید با یادگیری روش‌های خودآموز علاوه بر کلاس یا دوره آموزشی‌ای که می‌گذرانید، خود را دائماً در معرض زبان انگلیسی قرار دهید.

 

 

یادگیری زبان آلمانی

زبان آموزانی که به تازگی شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده اند اصلی ترین سئوال در ذهنشان این است که یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟ ولی سئوال اینجاست که معیار شما از سطح تسلط چیست؟ در روز چه قدر زمان میگذارید برای یادگیری زبان جدید؟ در این مدت زمان چه قدر تمرکز دارید؟ چه امکاناتی در اختیار دارید؟ منابع شما برای یادگیری چیست؟

  • مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

دلیل و انگیزه خود را برای آموزش زبان آلمانی پیدا کنید. قبل از اینکه به این فکر کنید که کدام یک از مطالب و منابع را مطالعه کنید یک قدم به عقب برگردید و دلیل  اصلی  خود را برای تمایل به صحبت به زبان آلمانی را درک کنید. این دلیل بزرگ شما است. این دلایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

مطالعه آثار متفکران، نویسندگان بزرگ، فیلسوفان آلمانی به زبان اصلی (تجربه نشان داده است مطالعه آثار ارزشمند به زبان اصلی درک بهتری برای خواندن دارد تا ترجمه شده آن، زیرا بعضی از اصطلاحات در زبان دیگر شاید معنی دقیق تری نداشه باشند)

شغل (کاریابی در کشور های اروپایی و آلمان)

سفر به اروپا (صحبت با بومیان هنگام سفر در قلب اروپا)

تحصیل در کشورهای اروپایی مانند سویس، اتریش، سوئد، آلمان و …

محدوده افرادی  که در جهان، آلمانی صحبت می کنند را بررسی کنید - تماشای فیلم های آلمانی -  شنیدن موسیقی و پادکست های آلمانی - زمان و مکان جلسات یادگیری به نوبه خود حائز اهمیت است - اهمیت منابعی که استفاده می کنید - یاد گیری کلمات، اصطلاحات یا جملات جدید مهم ۸- چگونگی انجام تمرین -  استفاده از نرم افزار برروی تلفن همراه برای یادگیری زبان به شما کمک می کند تا با سایر زبان آموزان در سراسر جهان ارتباط بر قرار کنید.

یادگیری زبانی مثل عربی یکی از کارهای شگفت انگیز است اما هر مرحله از آن می‌تواند خیلی وقت گیر باشد.از طرفی هم همه ما می دانیم که زمان طلاست .اگرچه همه ما عاشق همان زمان محدود برای بهبود مهارت‌های زبانیمان هستیم .حقیقت این است که زندگی شخصی و حرفه‌ای ما زمان کمی برای یادگیری گذاشته است. بیایید با هم نگاهی به فاکتورهایی گوناگون بیاندازید و این‌که آن‌ها چگونه بر یادگیری سریع اثر میگذارند.

  • تجارب قبلی شما از یادگیری: اگر شما به تازگی یک زبان خارجی را صحبت میکنید یا این‌که دو زبانه بزرگ شده اید، تا اندازه ای برای یادگیری زبان عربی به خودتان کمک کرده اید. همان طوری که مطالعات زبان‌شناسی ثابت کرده است دو زبانه ها زبان سوم را آسان تر یاد می گیرند.
  • یادگیری زبان که شما در حال یادگیری آن هستید: اگرچه زبان عربی جز یکی از مشکل ترین زبان‌های برنامه ای انگلیس زبان ها به شمار می‌رود این زبان جذاب واقعا تعدادی از لغات را از زبان انگلیسی به وام گرفته است.وقتی شما زبان عربی را می آموزید این لغات در زمان شما صرفه جویی می‌کند.
  • آیا شما میدانید تعدادی از کلمات روزمره فارسی واقعا ریشه در زبان عربی دارد؟ نگاهی به این کلمات بیندازید که ریشه در زبان عربی دارند که بعضی مواقع از بین دیگر زبان ها نیز عبور کرده اند.به‌طور قطع این کلمات نیز لغات آشنایی هستند و باعث میشود یادگیری تعدادی از لغات عربی آسان تر رو سریع‌تر انجام بگیرد.
  • زمانی که به یادگیری زبان اختصاص داده میشود: به‌طور طبیعی این‌که چقدر طول می‌کشد تا شما زبان عربی بیاموزید بستگی به این دارد که چه مدت زمان در روز ، ماه یا سال برای یادگیری زبان اختصاص داده اید.
محمد سلحشوری بازدید : 47 چهارشنبه 11 فروردین 1400 نظرات (0)

سایت حساب لرن دوره های کاربردی و بسیار مفیدی برگزار می کند و افراد با ثبت نام در این دوره ها می توانند تمام دوره های حسابداری را به خوبی یاد بگیرند.

دوره تحلیل داده ها

دوره تحلیل داده ها دارای مراحل مختلفی بوده و افراد با شرکت در این دوره ها می توانند دانش و مهارت خود را تا حد زیادی افزایش دهند. در این دوره ها افراد علاوه بر آشنا شدن با مفهوم اندازه گیری و تحلیل در سیستم های مدیریت کیفیت ، این امکان را دارند که با اصول و مبانی و تمام سیستم های مدیریت کیفیت نیز به طور کامل اشنا شوند. در این دوره ها، افراد روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات،  طبقه بندی اطلاعات، روش های تجزیه و تحلیل داده ها و طبقه بندی اطلاعات، پردازش اطلاعات، انواع خطا و اشتباه در جمع آموری و تجزیه و تحلیل داده ها و روش های کاهش خطا را به طور کامل یاد می گیرند. این دوره در برگیرنده فعایت های درون کلاسی بوده و به صورت گروهی تشکیل می شود.از آن جایی که در دنیای امروز، داده ها به صورت گسترده در همه جا وجود دارند، باید آنها را به روشی مناسب تحلیل و جمع آوری نمود. بعد از این مرحله، دانش موجود در این داده ها برای پیشبرد اهداف، مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهمی که در مورد تحلیل داده ها وجود دارد این است که می توان گفت تحلیل داده ها، کمک بزرگی در کسب و کار بوده و در نتیجه می تواند منجر به افزایش درآمد شود. استفاده از تحلیل داده ها، موجب می شود بهره وری عملیاتی ارتقا پیدا کرده و به این ترتیب خدمات مشتری و کمپین های بازار یابی نیز پیشرفت قابل توجهی می کند. افراد متخصصی که در زمینه تحلیل داده ها مشغول به فعالیت هستند، با استفاده صحیح از تکنولوژی و روش هایی که به این زمینه مربوط است، می توانند به سازمان های مختلف برای رسیدن به اهدافشان کمک کنند. یکی از مهمترین دانش هایی است که در دوره تحلیل داده ها از اهمیت بالایی برخوردار است،دانش آمار و همچنین آمار توصیفی می باشد. به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین فعالیت ها و همچنین اولین اقدامات در آمار و تحلیل داده ها، توصیف داده ها است. افراد در این دوره ها این امکان را دارند که داده های مناسب در ارتباط با بازار؛ رقبا؛ مشتریان؛ اقتصاد و داده های فنی را جمع آوری و شناسایی کرده و سپس آنها را مورد استفاده قرار دهند. در دوره تحلیل داده ها، فعالیت هایی از قبیل انجام تحلیل های آماری، مالی و همچنین کیفی برای بازار، رقبا و محصولات نیز صورت می گیرد.  

دوره مدیریت مالی و حسابداری

بخشی از آموزش هایی که مربوط به دوره مدیریت مالی و حسابداری است، به افراد مباحث مختلفی از جمله دوره سرپرستی امور مالی همراه با مهارت های حسابداری و مالی از جمله استانداردهای مربوط به حسابداری و قوانین و مقررات آن را به طور کامل آموزش می دهد. بخش دیگر که مهمترین بخش این دوره است، مهارت های مدیریتی را به طور کامل به افراد تدریس می کند. در این دوره آموزشی، افراد با مباحث مختلف دیگری مثل تحلیل داده ها و تحلیل اطلاعات مالی نیز آشنا می شوند. این روزها انجام امور مربوط به حسابداری و مالی در همه اداره ها و شرکت های اقتصادی بزرگ و کوچک، تخصص بسیار مهمی محسوب می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. در حقیقت می توان گفت تمامی امور مالی که شرکت های حسابداری انجام می دهند، باید با توجه به اصول و مقررات خاصی انجام شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی ایجاد شود. حسابداری مالی می تواند به انواع مختلف کسب و کارها کمک کند و در حقیقت کمک بزرگی در این زمینه محسوب می شود. بهتر است افراد کارآفرینی که قصد راه اندازی یک ایده جدید را دارند، در زمینه امور مالی تخصص پیدا کنند تا در آینده دچار مشکلی نشوند. افرادی که می خواهند یک کسب و کارجدید راه اندازی کنند، می توانند با گذراندن دوره های مالی و حسابداری، بدون هیچ مشکلی تمام ایده های جدید خود را عملی کنند.

دوره حسابداری IFRS

دوره حسابداری IFRS، زیر مجموعه‌ای از دوره های حسابداری بین المللی معتبر می باشد که توسط هیئت استانداردهای حسابداری بین المللی IASB طراحی و تدوین شده است. شرکت ها با گذراندن دوره های ویژه IFRS، این قابلیت را به دست می آورند که صورت‌های مالی خود را با اصولی مشابه به  رقبای خارجی خود ارائه دهند. افراد و همچنین شرکت های مختلف با شرکت در این دوره های حسابداری، اطلاعات مفیدی در زمینه کاری کسب می کنند و در نتیجه می توانند اطلاعات خود و شرکت های خارجی رقیب را با یکدیگر مقایسه کنند. به طور کلی می توان گفت این دوره از حسابداری ویژه شرکت‌هایی است قصد جذب سرمایه گذاری‌های خارجی را دارند. در حقیقت این دوره بسیار کاربردی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به این که موضوعات مالی از موضوعات پر جزئیات است، بررسی آنها بدون در نظر گرفتن قوانین و استانداردهای حسابداری امکان پذیر نمی باشد. دوره های حسابداری IFRS برای بررسی عملکرد مالی و همچنین موقعیت شرکت مورد استفاده قرار می گیرند و به این ترتیب صورت های مالی شرکت ها حتی به صورت بین المللی قابل درک خواهد بود. دوره IFRS برای شرکت هایی که در بورس فعالیت می کنند، اهمیت زیادی دارد. در حقیقت می توان گفت شرکت هایی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند، نیازمند این دوره می باشند.

دوره حسابداری CFA

عبارت CFA به معنی تحلیل گر خبره مالی بوده و در حقیقت یک گواهینامه حرفه ایی می باشد که از طرف موسسه CFA به افرادی که در این  دوره ها شرکت کرده اند، اعطا می شود. مدت زمان این دوره در حدود2  تا 5 سال است و اکنون بیش از 140000 نفر در دنیا دارای این مدرک هستند. دوره های CFA برای افراد شاغل مزیت های زیادی دارد و در حقیقت افراد با داشتن مدرک این دوره آینده شغلی بهتری برای خود رقم می زنند. این روزها شرکت هایی که در زمینه خدمات مالی در حال فعالیت هستند، افرادی را برای استخدام انتخاب می کنند که دارای این مدرک باشند. در نتیجه افرادی که مدرک تخصصی CFA را دارند، به خاطر داشتن تخصص در زمینه مدیریت سرمایه و تحلیل های مالی، موقعیت های شغلی بهتری نسبت به بقیه افراد خواهند داشت. آزمون هایی که برای این دوره برگزار می شود دشوار است و به همین دلیل و طبق گزارش های به دست آمده، فقط 50 درصد از افراد داوطلب توانایی موفقیت در این آزمون را دارند. افرادی که در حوزه فعالیت های مالی مشغول به فعالیت هستند، با داشتن این مدرک این امکان را دارند که موقعیت شغلی خود را ثابت نگه داشته و در مشاغلی مثل متخصص مالی و سرمایه گذار بانکی پیشرفت نمایند.

محمد سلحشوری بازدید : 40 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)

ما با نام ال برو کس که یک مجموعه آموزشی معامله گری در بازار بورس می باشد تا حدودی آشنایی داریم ال بروکس برگرفته از نام یک چشم پزشک آمریکایی است که کار خود را رها کرد و به معامله گری حرفه ای روی آورد در واقع بروکس یکسری تکنیک های پیشرفته معامله گری در بازار مالی از جمله بورس می‌باشد ال بروکس دوره آموزشی تحلیل تکنیکال را در اختیار معامله گران دنیا قرار می‌دهد تا در دنیای معامله‌گری به مهارت لازم برسند

بروکس با تکنیک های خلاقانه خود به معامله‌گران روش پولدار شدن از طریق معامله کردن را می آموزد. تکنیک های ال بروکس به موسسات مالی سود و منفعت میرساند و مردم نیز می توانند به وسیله این موسسات در سود حاصل از معاملات شریک باشند.

ال بروکس با استفاده از پرایس اکشن ( رفتار قیمت) رفتاری که قیمتها از خودشان به جای می گذارند در معامله گری هر نوع بازار مالی از جمله:  بورس، فارکس، ارز دیجیتال،  CFD یا همان نوسان گیری قیمت و کلاً بازار های مالی که دارای نمودار شمعی ژاپنی

بدون شک یکی از بهترین سبک‌های کسب درآمد و افزایش سود در بازارهای مالی، روش پرایس اکشن است. سبک پرایس اکشن، سبکی است که با آن می‌آموزید چگونه فکر رقبای خودتان را بخوانید. این به این معناست که شما قادر خواهید بود تا رفتار و حرکت بعدی رقبایتان را پیش بینی کرده و سودآورترین کار ممکن را انجام دهید. خوب است بدانید که دوره آموزشی ال بروکس، یکی از بهترین دوره‌های پرایس اکشن در کل جهان است. به‌طوری‌که شما بعد از اتمام این دوره، قادر خواهید بود که تمام این سبک را به بهترین شکل ممکن به‌کار گیرید. لازم به ذکر است که مدرس این دوره، یکی از خالقین و بهترین مدرسین دوره آموزشی پرایس اکشن در دنیا است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به ‌‌دنبال پیشرفت در کار خود نیستید، این دوره به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌شود.

ال بروکس کیست؟

ال بروکس،  مدرس این دوره در 23 فوریه 1952 بدنیا آمد. ال بروکس ، 30 سال تجربه در بازارهای مالی جهانی را در کارنامه خود، ثبت کرده است.

سرفصل‌ها دوره ال بروکس

لغت‌نامه و اصطلاحات اساسی کل دوره‌ی آموزشی

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۱

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۲

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۳

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۴

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۱

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۲

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۳

فشار خرید و فروش ۱

فشار خرید و فروش ۲

فشار خرید و فروش ۳

برای مشاهده و دانلود تمام سرفصل‌های این دوره٬ کلیک کنید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که تنها پیش نیازی که برای یادگیری این دوره به آن نیاز دارید، علاقه و اشتیاق به پیشرفت است. با فراگیری این سبک، هدفمندتر در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری می ‌کنید. در رسابورس ما به تمامی سوالاتی که موقع خرید این دوره برایتان پیش می‌آید، پاسخ دادیم. انتظار می ‌رود تا هدفمند گام بردارید و به پیشرفت در بازارهای جهانی نزدیک‌تر شوید.

Candle Stick )) می باشند قابل اجرا است

محمد سلحشوری بازدید : 41 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

Even though most business owners will acknowledge that SEO (search engine optimization) is relevant, most don't understand how to do it, or assume that they don't need it. In fact, a recent survey of business owners confirms that SEO is used by a huge percentage of the population. The problem is that most business owners don't have a realistic view of how important SEO is for their business.

In fact, one-third of business owners never use SEO when it comes to their own site. This means that 70% of businesses have no idea how important search engine optimization is, and are not using it effectively to drive traffic and sales. If this scenario describes your business, then you need reading this article.

So let's go over the fundamentals of SEO. Once you understand the basics, you can start using SEO in more and more of your web projects.

Of course, SEO will work with just about any site. It starts with your website, but it also covers all of your other web content.

A Brief Description

Just like people, search engines need a concise and clear description of what your site is about. It's even more important than what they need to know. If you just say that your site is about furniture, the search engine knows it, too. But if you say it's about furniture " suppliers in Glasgow," search engines understand that you're more likely to provide relevant results.

Keyword List

With more than 200 variables measuring keyphrase density, the algorithms used by search engines take into account hundreds of metrics when determining search rankings.

SEO experts rely on proprietary algorithms to determine the best terms to emphasize on the web page. These algorithms are kept tightly under wraps as they are the key to making search engines rank sites. However, there are a number of free tools available that will help you assess your keyword options.

So start by running through the list of keywords you think your potential customers will use to find you. This can be a tough list, as each term can be too general or too specific. To start, run each phrase through a standard search engine, then assess the search results. You can also pick some of the terms off of Google's keyword tool.

sightPopular keywords

Implementing keywords that are both relevant and appropriate for a site can be a tricky task. If you're in a saturated market, it might be impossible to go for the entire range of terms. For instance, "sex" is a common term that is almost always used by searchers. "masters college degree" is less common, but increases the chance of being found.

Finding a Perfect Keyword

The results of keyword research can vary widely depending on how comprehensive you've gone into the process. If you're going after a very general niche like "same sex relationships," you'll be looking at a lot of competition. Take the approach of looking for a term that is as specific as possible, and you'll target a lot of people who are searching for relationship information.

However, if you're trying to attract buyers in a specific market, the competition is fierce. You'll be competing with other sites that are selling the exact products and services that you sell. It's far easier to improve your search engine ranks for specific terms, thus letting you get higher quality traffic.

Free Tools

Marketing tools are available that will help you get through the process of keyword research without costing you a dime. These keyword research tools get the job done quickly, and they help you get on the path to higher rankings and learn how to make sure that your web content is keyword-rich to get the best results.

Some of the best software programs of this type are Market Samurai and Keyword Elite. eBook how-to guides and tutorials are available that go over the process of using these SEO tools.

What to Do When You've Found the Right Keywords

The next step is to select and use the keywords that you've found. Using the right keywords is the best way to get more traffic to your site. You don't want to use keywords that are too general, as the competition for these keywords can be too great.

Finding the right keywords means doing some research. General keywords are easy to take advantage of, but there will be more competition for specific terms.

For example, let's say that you're interested in finding keywords that are only for searches ending in " pinpoint." You'll find that 100,000 people are searching for this term every month. However, only 8,000 people are using it to find what they want. This isn't a keyword that will bring you a lot of traffic if you're only going to get a fraction of the people who are searching for it.

Finding a Balance

You shouldn't have to go overboard when it comes to keywords.

محمد سلحشوری بازدید : 46 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

کارکرد اصلی زبان ایجاد ارتباط یعنی انتقال اطلاعات از شخصی به شخص دیگر است. هر سیستم ارتباطی منحصربفردی یک زبان نامیده می‌شود. اینکه دو سیستم باید چه مقدار با هم تفاوت داشته باشند تا زبان‌های متفاوتی محسوب شوند را نمی‌توان به‌طور دقیق بیان کرد. اما به‌طور کلی اگر زبان دو نفر برای یکدیگر قابل فهم نباشد دو زبان متفاوت محسوب می‌شود. دانش مطالعه و بررسی زبان زبان‌شناسی نامیده می‌شود. زبان‌ها در گروه‌هایی به نام خانواده زبانی طبقه‌بندی می‌شوند. زبان‌هایی که در یک خانواده قرار می‌گیرند از یک زبان مشترک ریشه گرفته‌اند. یادگیری آنلاین زبان بهترین نوع آموزش زبان است آن هم زمانی و مکانی که برا‌یتان مناسب است. این مقاله به بررسی 4 زبان که در این موسسه تدریس می شود، می پردازد.

زبان انگلیسی

ورود ماشین چاپ از ایتالیا به انگلستان سرآغاز تاریخ دوره امروزی زبان است. این اختراع موجب رشد ادبیات نوشتاری در انگلستان گردید و از 1700 میلادی کتاب‌های دستور زبان و فرهنگ‌های لغت به چاپ رسیدند تا ساختار زبان به‌تدریج استاندارد و یکسان گردد. بریتانیا که تا کنون همیشه مستعمره ملل دیگر بود، کم‌کم به کشوری استعمارگر تبدیل شد. زبان انگلیسی  در آمریکا رواج داده شد و با فرهنگ سرخ‌پوستان و دیگر اقوام مهاجر نظیر بردگان آفریقا ترکیب شد. مثلا برای حیوانات ناشناخته آمریکای شمالی از کلمات سرخپوستی Moose، Skunk و Woodchuck استفاده گردید. انگلیسی آمریکایی در طول تاریخ تبدیل به لهجه‌ای متمایز، با تغییرات نسبتا زیاد شد. هر ملیت و قومیتی که در ممالک انگلیسی زبان سکونت کردند، تعدادی از کلمات خود را وارد زبان انگلیسی کردند. کلمات rodeo از اسپانیا، kindergarten از آلمان، pizza از ایتالیا و jazz از قبیله ناشناخته‌ای از آفریقا به انگلیسی داخل شده‌اند.

زبان آلمانی

در قرن‌های ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ و با فراگیر شدن مذهب پروتستان در مناطق شمالی آلمان، فرم نوشتاری زبان لوتر به عنوان زبان استاندارد و یک‌سان برای تمام آلمان پذیرفته شد که تا به اکنون ادامه یافته و زبان آلمانی امروزی نامیده می‌شود. نویسندگان بزرگ آلمان نظیر گوته وشیلر نقش اصلی را در اعتلای زبان آلمانی در آن روزگار داشتند. هر چند دستور زبان آلمانی از حدود ۳۵۰ سال تا کنون تغییرات زیادی نداشته است، دایره لغات آلمانی مانند هر زبان دیگر در نتیجه تبادلات فرهنگی مرتبا گسترده‌تر گشته‌است. همچنین یکی از بهترین کشورها برای اخذ اقامت اروپا، آلمان است.

زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی از خانواده زبان های اوغوز Oghuz به حساب می آید. حالا باید دید این زبان های اغوز Oghuz چه ویژگی هایی دارد. زبان اوغوز بیش از ۱۵۰ میلوین نفر در دنیا گوینده دارد. زبان های ترکی استانبولی ، زبان ترکی آذری از زیر گروه های اصلی آن هستند و دیگر زبان ها همانند ترکمنی ، ازبکی ، قشقایی ، افشاری ، ستقری از زبان های دیگری هستند که جمعیت های کوچکتری را به خود اختصاص داده اند. تاریخچه زبان ترکی استانبولی همانند هر زبان دیگری دستخوش تغییرات و تاثیر پذیری از زبان های دیگر می باشد. زبان ترکی استانبولی از دو زبان عربی و فارسی در قرن ها پیش و زبان فرانسه در قرن های بعد بسیار تاثیر گرفته است. همین مسئله یادگیری زبان ترکی استانبولی را برای فارسی زبان ها کمی آسان تر می کند و همچنین افراد ترک زبان نیز می توانند ارتباط بهتری را با زبان فارسی پیدا کنند.

زبان فرانسوی

زبان ‏فرانسوی نیازی به معرفی ندارد. ‏طبیعتا، زبان رسمی کشور فرانسه است.‏ اما زبان رسمی 28 کشور دیگر نیز میباشد. ‏شامل کشورهای اروپایی مانندِ ‏بلژیک، سوئیس ، لوکزامبورگ، موناکو و ‏تعداد زیادی کشور در قاره آفریقا ‏کشور کانادا و مخصوصا استان کِبـِک ‏جزایر کارائیب، آمریکا جنوبی ‏و جزایر اقیانوس آرام جنوبی است.‏تخمین زده میشود که ‏فرانسوی، زبان مادری ‏بین 80 تا 110 میلیون نفر باشد. ‏اما این عدد به درستی اهمیت فرانسوی را نشان نمیدهد. ‏زیرا بین 140 تا 180 میلیون نفر فرانسوی را ‏به عنوان زبان دوم صحبت میکنند ‏که اکثریت آن ها در آفریقا هستند. ‏فرانسوی یک زبان مهم در محافل بین المللی است و در گذشته نه چندان دور ‏مهمترین “زبان میانجی” دنیا بود. ‏فرانسوی جز شاخه زبان های “رومی گالی” ‏از خانواده زبان های “رومی تبار” میباشد. مانند بقیه زبان های این خانواده، به زبان “لاتین عامیانه” برمیگردند. ‏این زبان همچنین، زیر مجموعه “زبان‌های اوییل” میباشد ‏گویشی که در شمال فرانسه ‏جنوب ِ بلژیک و “جزایر مانش” را شامل میشود. ‏گویش “فرانسیان” که فرانسوی امروزی از آن به وجود آمده است ‏جزء همین شاخه میباشد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,156
  • بازدید سال : 8,520
  • بازدید کلی : 34,732