loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 37 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 با صفحه نمایش 12 اینچی بیشتر از مدل های قبلی سری پرو این محصولات به سمت لپ تاپ ها تمایل پیدا کرده است.

مایکروسافت سعی کرده است در ساخت و عرضه ی این محصول امکاناتی را قرار دهد تا بتواند ضعف های مدل های قبلی یعنی سرفیس پرو و سرفیس پرو 2 را پوشانده و یک محصول بسیار با کیفیت تر را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم شما کاربران را با ویژگی ها و مشخصات تبلت سرفیس پرو 3 آشنا کنیم . با ما همراه باشید.

قیمت و مشخصات ساختاری مایکروسافت سرفیس پرو 3

شرکت مایکروسافت تبلت های سرفیس پرو 3 خود را در دو سری و با مشخصات مختلفی روانه بازار نموده است.

از نظر قیمت شاید بتواند این محصول را در میان گرانترین تبلت های کنونی بازار نام برد اما زمانی ارزش اقتصادی بالای این محصول مشخص می شود که به امکانات این محصول نگاه بیاندازیم.

مایکروسافت surface pro 3 اولین مشخصه و ویژگی بارزی که به همراه خود دارد، وزن سبک تر این محصول نسبت به مدل های قبلی و حتی رقبایش در بازار می باشد.

سرفیس پرو 2 دارای ضخامت 13 میلیمتری بودند و با توجه به استقبالی که از وزن مناسب این محصولات صورت گرفت، مایکروسافت بخش بزرگی از تمرکز خود را در سرفیس پرو 3 بر روی کاهش ضخامت و وزن دستگاه گذاشته است.

ضخامت مایکروسافت surface pro 3 به اندازه ی 9.1 میلیمتر می باشد.

رسیدن وزن این تبلت به 790 در حالی ک مدل های قبلی وزنی معادل 900 گرم داشتند می تواند یک گزینه ی ایده آل را برای کاربران رقم بزند.

مایکروسافت سرفیس پرو 3 همچنین در مقایسه با غول های بزرگ بازار یعنی مک بوک ایر شرکت اپل که وزن 1350 گرمی دارد نیز می تواند انتخاب مناسب تری برای کاربران باشد.

مشخصات ظاهری و صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس پرو 3

مایکروسافت همچنان در ساخت و ارائه ی این محصول نیز در مقابل نارضایتی مشتریان برای عدم ارائه ی کیبورد با محصولات خود مقاومت نشان داده و این تبلت را نیز در دو مدل با کیبورد و بدون کیبورد به بازار عرضه نموده است.

در سرفیس پرو 2 پایه ی نگهدارنده ی پشتی محصول را می توان در دو زاویه تنظیم نمود در حالی که در سرفیس پرو 3 قابلیت تنظیم زاویه ی 22 درجه تا 155 درجه برای این پایه قرار داده شده است.

هر چند مایکروسافت ادعا کرده بود که صدای چرخش فن در مدل های آینده سرفیس مشاهده نخواهد شد، اما در سرفیس پرو به طور کامل قادر به حذف این عیب نشده است.

لوگوی مایکروسافت در تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 به جای طول در عرض محصول قرار داده شده است.

بدنه ی این تبلت از جنس منیزیم بوده که می تواند نقش مهمی در زیبایی ساختار و همچنین کاهش وزن آن داشته باشد.

صفحه نمایش این محصول نیز مانند مدل های قبلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اندازه ی 12 اینچی صفحه نمایش این محصول بیشتر آن را به سمت لپ تاپ ها برده است.

صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس پرو 3 از نوع ClearType Full HD  با رزولوشن 1440 × 2160 می باشد که به واسطه ی پنل IPS زاویه دید بسیار خوبی برای کاربران ارائه می کند.

مشخصات عمومی مایکروسافت surface pro 3

شرکت مایکروسافت این مدل از تبلت های خود را با مشخصات سخت افزاری مختلفی روانه بازار نموده است که همین امر باعث تفاوت در قیمت آن ها نیز شده است.

به طور کلی مایکروسافت سرفیس پرو 3 دارای یک پورت Full USB 3.0، شیار microSD ، درگاه موسوم به Mini DisplayPort  می باشد.

علاوه بر این یک جک هدفون بر روی بدنه ی محصول قرار داده شده است.

از نظر حافظه اگر مدل هایی با حافظه ی داخلی 64 یا 128 گیگابایت را خریداری کنید، تبلت مورد نظر دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود.

این در حالی است که برای مدل های 256 یا 512 گیگابایتی، 8 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

از نظر پردازشگر نیز در این تبلت ها از نسل های پنجم و هفتم پردازنده های شرکت اینتل استفاده شده است که می تواند در کنار رم و حافظه ی مناسب، سرعت و قدرت بالایی را برای این سرفیس رقم بزند.

سرفیس پرو 3 با ویندوز 8.1 به بازار ارائه شده است.

استفاده از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5547 میلی آمپر ساعت باعث شده است تا کاربران بتوانند با یک بار شارژ دستگاه در حالت وای فای تا 9 ساعت بدون وقفه از امکانات تبلت سرفیس پرو 3 استفاده نمایند.

دوربین اصلی مایکروسافت سرفیس پرو 3 نیز دارای قدرت 5 مگاپیکسلی بوده و به خوبی نیاز های کاربران را در این زمینه برطرف می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کیبورد و قلم اختصاصی

بلوتوث داخلی

نسبت تصویر 3:2

فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه

شتاب سنج

سنجش نور محیط

منبع: https://microsoft-surface.ir

محمد سلحشوری بازدید : 75 چهارشنبه 12 آبان 1400 نظرات (0)

طبیعتا تمام لوازم خانگی بالاخره روزی دچار خرابی می‌شوند و شما باید در اسرع وقت فکری برای تعمیرات و تعویض قطعات معیوب آن کنید. چراکه لوازم خانگی عمر مفید داشته و دچار استهلاک می‌شوند و به هیچ وجه نمی‌توان از احتمال خرابی آن جلوگیری کرد. از طرفی دیگر، تعمیرات لوازم خانگی باید فقط توسط افرادی متخصص و قابل اعتماد انجام شود تا بتوان از کیفیت خدمات آن‌ها در قبال مبلغ پرداختی اطمینان داشت. اگر به دنبال یافتن یک تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب برای تعمیرات لوازم خانگی معیوب خود هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

از آنجایی که تعمیرات ماکروفر در ایران ضعیف است و مردم نمی‌توانند تعمیرکارانی معتمد و کاربلد برای انجام این خدمات پیدا کنند، تیم تک لند تعمیرات انواع ماکروفر با بالاترین سطح کیفی انجام می‌دهد. اگر از قبل با تک لند آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های تعمیرکار لوازم خانگی در کشور است و به نوعی خدمات خود را به مشتریان تضمین می‌کند. حتی اگر تا ۱۸۰ روز پس از تعمیرات ماکروفر توسط تک لند هرگونه مشکلی برای وسیله پیش بیاید، تیم تک لند مسئولیت کامل آن را بر عهده خواهد گرفت‌. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تیم و خدمات تعمیرات ماکروفر، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خرابی‌های ماکروفر تحت پوشش تیم تک لند

طبیعتا ممکن است برخی خرابی‌ها در ماکروفر رخ دهد که امکان تعمیرات و تعویض قطعه وجود نداشته باشد. در این موارد نمی‌توانید هیچ تعمیرکاری پیدا کنید که تعمیرات و رفع عیوب این ماکروفر را بر عهده بگیرد. تیم‌تک لند نیز برخی از خرابی‌های تعیین شده را تحت پوشش قرار داده و فقط در این حوزه‌ها تعمیرات انجام می‌دهد. در ادامه، تمامی خرابی‌های تحت پوشش تیم حرفه‌ای تک لند را مطالعه خواهید کرد:

گرم نشدن غذا در ماکروفر
از آنجایی که ماکروفر وظیفه گرم کردن و آماده سازی غذا را بر عهده دارد، طبیعتا از دست دادن توانایی گرم کردن غذا بزرگ‌ترین مشکلی است که می‌تواند داشته باشد. اما هیچ جای نگرانی نیست! چراکه تیم تک لند در حال حاضر ماکروفرهایی با مشکل گرم نکردن غذا را تعمیر می‌کند. اگر ماکروفر شما به هر دلیلی نتوانست غذاها را گرم کند، می‌توانید تعمیرات و تعویض قطعات آن را به تیم تک لند بسپارید و از رفع شدن تمام مشکلات آن اطمینان حاصل کنید.

جرقه زدن ماکروفر
شاید در مواقعی مشاهده کرده باشید که ماکروفر در حال کار کردن جرقه بزند. این جرقه‌ها می‌توانند تا حدود زیادی برای شما خطرناک باشند و بعضا حتی سلامت جسمی شما را هم تهدید کنند. این اتفاق عموما به دلیل برخی اتصالات نادرست در داخل ماکروفر رخ می‌دهد و به هیچ وجه نباید از آن چشم‌پوشی کرد. با توجه به اینکه تعمیرات مشکل جرقه زدن ماکروفر باید توسط افرادی متخصص و مجرب در این حوزه انجام بگیرد، شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات دستگاه خود را به تیم حرفه‌ای تک لند بسپارید. تیم تک لند به صورت کامل مشکل جرقه زدن در ماکروفر شما را رفع خواهد کرد و می‌توانید کاملا از کیفیت خدمات آن‌ها اطمینان داشته باشید.

نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر
نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر می‌تواند به شدت آزار دهنده باشد؛ چراکه غذا به خوبی گرم نمی‌شود و حتی ممکن است که قسمتی از آن بسوزد. با وجود اینکه نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر چندان مشکل رایجی نیست و شاید معدود تعمیرکاری وجود داشته باشد که حتی سررشته‌ای از این مشکل داشته است‌، اعضای تیم تک لند به قدری باتجربه و ماهر هستند که می‌توانند حتی چنین مشکل کم سابقه‌ای را نیر رفع کنند. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید برای تعمیر هر مشکل دور از ذهن و نامتعارفی به تیم تک لند اعتماد کامل داشته باشید.

کار نکردن گریل ماکروفر
و در نهایت به آخرین مورد از خرابی‌های تحت پوشش تیم تک لند می‌رسیم. خرابی و کار نکردن گریل ماکروفر از دیگر مواردی است که می‌توانید برای تعمیرات و تعویض آن به تیم تک لند اطمینان کامل داشته باشید. عمومی‌ترین روش‌ها برای تعمیر و راه‌اندازی دوباره گریل ماکروفرها، تعویض المنت و تعمیر برد الکترونیکی هستند. پس اگر المنت و برد الکترونیکی ماکروفر شما معیوب باشند و موجب کار نکردن گریل آن شوند، به راحتی می‌توان تعمیرات و تعویض قطعات آن را به تیم تک لند سپرد.

تعمیرات مارکروفر برند کنوود (KenWood)

اگر از بازار لوازم خانگی در ایران خبر داشته باشید، می‌دانید که محصولات برند کنوود اخیرا توانسته‌اند سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهند. به طوری که امروزه می‌توان ماکروفرهای برند کنوود را در فروشگاه‌های سرتاسر ایران مشاهده کرد. چنین موفقیتی در فروش لوازم خانگی و ‌ماکروفر توسط این برند، به دلیل قطعات بسیار‌ باکیفیتی است که عموما در محصولات خود استفاده می‌کند. شرکت تک لند با استفاده از مهارت و تجربه بالایی که کارکنان و اعضای تیم اجرایی‌اش دارند، تمام مدل‌های ماکروفر برند کنوود را تعمیر کرده و خدمات کاملی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

جهت مشاوره رایگان و اعزام کارشناس تک لند برای تعمیر ماکروفر بکو از لینک زیر استفاده فرمایید

https://techlandservice.com/kenwood-microwave-repair

تعمیرات ماکروفر برند بکو (Beko)

از آنجایی که کشور ایران و ترکیه روابط تجاری خوبی با یکدیگر دارند، طبیعی است که ماکروفرهای برند بکو را در اکثر خانه‌ها مشاهده کنیم. نحوه تعمیرات این ماکروفرها برای افراد بسیار اهمیت دارد و می‌خواهند که ماکروفر خود را فقط به تعمیرکارانی حرفه‌ای و مجرب بسپارند. این افراد همواره می‌‎توانند ماکروفرهای معیوب و خراب خودشان را به تیم تک لند تحویل داده و از کیفیت تعمیرات آن مطمئن باشند. چراکه تیم تک لند تعمیر ماکروفر بکو را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و می‌توان از مهارت و تجربه آن‌ها در این حوزه اطمینان حاصل کرد.

تضمین ۱۸۰ روزه تعمیر ماکروفر

جالب است بدانید که شرکت تک لند به قدری از کیفیت خدمات خود اطمینان دارد که یک تضمین ۱۸۰ روزه در اختیار تمام افرادی می‌گذارد که تعمیرات ماکروفر خود را به این تیم سپرده‌اند. یعنی اگر ماکروفر تعمیر شده شما در ۶ ماه اولیه به هر دلیلی مجددا همان خرابی را داشت و بازگشت آن مشکل را احساس کردید، می‌توانید از خدمات پشتیبانی و رایگان تیم تک لند استفاده کنید. توصیه می‌شود که استفاده از خدمات تعمیراتی تیم تک لند را همواره در ذهن خود داشته باشید و نهایت استفاده را از خدمات بی‌نقص و تضمین ۱۸۰ روزه آن‌ها ببرید.

شرکت تک لند تعمیرات ماکروفر چه برندهایی را انجام می‌دهد؟

همان طور که از شرکت تک لند سرویس انتظار می‌رود، تیم تعمیرکار تک لند همواره تعمیرات و تعویض قطعات برندهای معتبر را پوشش می‌دهد. با این وجود، معدود ماکروفرهایی در ایران وجود دارد که از این برندها نباشند و توسط کمپانی‌های دیگری تولید شوند‌. برخی از معتبرترین برندهای تحت پوشش شرکت تک لند به شرح زیر هستند:

LG
Bosch
Hot Point
Samsung
Naff
KenWood
Beko
اسنوا
پارس خزر
توضیحاتی راجع به شرکت تک لند

شرکتی که در این مطلب تا حد زیادی با آن آشنا شدید و شرایط خدمات تعمیرات ماکروفر با تضمین ۱۸۰ روزه آن را کاملا مطالعه کردید، تک لند نام دارد. تیم تک لند، یک کسب‌وکار فعال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است که از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. اعضای این تیم کاملا قابل اعتماد، مجرب و ماهر هستند و می‌توان با نهایت اطمینان، تمامی لوازم خانگی خراب و معیوب را به آن‌ها سپرد و تا ۱۸۰ روز از سلامت کارکرد آن اطمینان داشت. اگر شما هم به دنبال یک تیم تعمیرکار باتجربه و ماهر برای لوازم خانگی خود هستید، می‌توانید تعرفه و خدمات مورد نیاز خودتان را در وبسایت تک لند بررسی کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و به درخواست سفارش‌دهنده منتشر شده است.

منبع: https://www.alef.ir/news/4000810057.html

محمد سلحشوری بازدید : 37 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (0)

مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت و اقامت ترکیه امروزه بین ایرانیان محبوب شده. ترکیه مقصد بسیاری از گردشگران در تمام دنیاست. اما تنها دلیل جذابیت آن بین ایرانیان فقط گردشگری نیست. پاسپورت ترکیه معتبر است و شما می‌توانید با هزینه کردن مبلغ کمی این پاسپورت را دریافت کنید. همچنین این کشور دارای شهرهای مدرن و دانشگاه‌های با سطح علمی بالاست و برای اقامت کل خانواده مناسب است. در ادامه به سه روش اخذ اقامت ترکیه می‌پردازیم با ما همراه باشید.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

شما می‌توانید با خرید خانه به ارزش 250 هزار دلار در ترکیه پاسپورت این کشور را در زمان حدود چند ماه دریافت کنید. وقتی پاسپورت ترکیه را دریافت کنید تمام حقوق شهروندی یک فرد بومی آن‌جا را خواهید داشت. برای مثال می‌‌توانید حساب بانکی باز کنید و در ترکیه به کار و تحصیل بپردازید. اگر قصد شما اقامت در ترکیه باشد قیمت خانه خریداری شده توسط شما محدودیتی ندارد و مهم نیست. اما اگر می‌خواهد پاسپورت ترکیه را داشته باشید خانه خریداری شده توسط شما یا مجموع قیمت خانه‌های شما در ترکیه باید بیش از 250 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که برای انتقال وجه خانه مورد نظر فرد خریدار باید حساب بانکی داشته باشد. برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه توسط موسسه تیدی پارس اقدام کنید.

باید بدانید که خرید خانه در ترکیه برای دریافت پاسپورت و اقامت ترکیه شرایط خاصی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • خانه باید به صورت نقد خریداری شود.
  • ارزش خانه(ها)ی خریداری شده باید بیش از 250 هزار دلار باشد.
  • شما اجازه اجاره دادن خانه(ها)ی خود را دارید و می‌توانید با این کار به کسب درآمد بپردازید.
  • سه مالک قبلی خانه خریداری شده خانه نباید افراد خارجی بوده باشند.
  • شما نمی‌توانید تا 3 سال خانه‌ای را که به برای دریافت حق شهروندی خریده‌اید را بفروشید.

شما همچنین می‌توانید با خرید ملکی به مبلغ 60 هزار دلار اقامت سه ساله توریستی ترکیه را دریافت کنید. که این اقامت تا 10 سال قابل تمدید است. شما می‌توانید با اجاره خانه اقامت توریستی دریافت کنید اما برای تحصیل و کار با اقامت توریستی باید مجوز دریافت کنید یا نوع اقامت خود را تغییر دهید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری

با سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانید برای خود و خانواده تابعیت ترکیه را دریافت کنید. برای دریافت تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری باید حداقل مبلغ اعلام شده را در زمینه‌هایی که دولت مشخص کرده است سرمایه‌گذاری کنید. شما برای اخذ تابعیت در ترکیه نیاز به سلب تابعیت فعلی خود ندارید. سرمایه‌گذاری در ترکیه به مبلغ چندان زیادی نسبت به دیگر کشورها نیاز ندارد و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از این روش به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه وجود دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و ثبت شرکت اشاره کرد که در بخش‌های دیگر این مقاله به شکل مفصل به آنها پرداخته می‌شود. در ادامه روش‌های اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری را با هم بررسی می‌کنیم.

شما می‌توانید با خرید سهام به مبلغ حداقل 500 هزار دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید تابعیت و اقامت ترکیه را دریافت کنید. سرمایه‌گذاری شما باید توسط وزارت صنایع و فناوری ترکیه تایید شود و شما باید این سهام را 3 سال نگه دارید.

روش دیگر سرمایه 500 هزار دلاری به سپرده بانکی ترکیه است. سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی آسان است و شما باید پول خود را تا 3 سال در بانک نگه دارید.

تابعیت ترکیه با سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. که مانند روش‌های قبل شما باید اوراق قرضه به مبلغ 500 هزار دلار خریداری کنید و نباید تا حداقل 3 سال آن را بفروشید. سرمایه‌گذاری شما باید توسط وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه تایید شود.

روش دیگر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌گذار در املاک است. با توجه به رونق بازار ملک شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. شما باید حداقل 500 هزار دلار در این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید اقدام به اخذ اقامت ترکیه کنید.

ثبت شرکت

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری به روش ثبت شرکت در سال‌های اخیر جزو بهترین روش‌ها بوده. با توجه به افزایش نرخ بیکاری در ترکیه و وجود نیروی کار زیاد ثبت شرکت در ترکیه می‌تواند با موفقیت روبرو شود. همچنین با ثبت شرکت در ترکیه چون اقتصاد این کشور رو به رشد است و درصد مالیات بر درآمد نیز کم است این نوع سرمایه‌گذاری بسیار سودآور خواهد بود. با ثبت شرکت به افراد سهام‌گذار در شرکت اقامت کاری داده می‌شود.

سرمایه‌گذاران خارجی (بین‌المللی) در ترکیه حقوق و تعهداتی برابر با سرمایه‌گذاران بومی دارند و شرایط ثبت شرکت برای آن‌ها یکسان است. پس مانند شهروندان ترکیه سرمایه‎گذاران می‌توانند شرکت‌های مختلفی را به ثبت برسانند. در ادامه انواع شرکت‌های محبوب سرمایه‌گذاری جهت اخذ اقامت ترکیه را معرفی می‌کنیم:

  • شرکت سهامی (خاص، عام)

برای تاسیس این شرکت به حداقل 5 فرد حقیقی و حقوقی نیاز است. هر فرد با توجه به مقدار سهام در قبال شرکت مسئولیت دارد. تعداد سهامداران شرکت سهامی خاص کمتر از 250 نفر و این تعداد برای شرکت سهامی عام بیشتر از 250 نفر است.

  • شرکت با مسئولیت محدود

شرکت طبق قانون جدید با حداقل یک سهامدار (که قبلا 2 نفر بوده) و حداکثر 50 نفر شریک قابل ثبت است. هر فرد با توجه به مبلغی که سرمایه‎گذاری کرده در قبال شرکت مسئولیت دارد. حداقل سرمایه‌گذاری برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 5 هزار لیره است.

  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط

برای ثبت شرکت در ترکیه شما نیاز به یک بیزنس پلن دارید. بیزنس پلن شما باید شامل برنامه‌هایی باشد که برای اقتصاد ترکیه مفید باشد. شما باید این بیزنس پلن را به کنسولگری ترکیه ارائه دهید. اگر تاییدیه را از کنسولگری دریافت کردید شما باید آن را برای دریافت مجوز شروع به فعالیت برای تایید به وزارت کار ترکیه ارائه دهید.

شما برای ثبت شرکت در ترکیه باید بین 5 تا 7 هزار لیر هزینه کنید و علاوه بر آن هزینه‌های حسابدار (که داشتن آن در ترکیه برای شرکت‌ها الزامی است)، اجاره دفتر، قبض‌های شرکت، مالیات و ... را نیز در نظر بگیرید. در ابتدای کار به شما اقامت موقت داده می‌شود که پس از گذشت 5 سال با مشخص شدن موفقیت تجارتتان می‌توانید اقامت ترکیه را به شکل دائم دریافت کنید.

سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه مزایای زیادی دارد. پاسپورت ترکیه 10 سال اعتبار دارد و جزو 30 پاسپورت برتر دنیا است. و این پاسپورت به شکل دائم قابل تمدید است. شما با سرمایه‌گذاری در ترکیه می‌توانید خانواده خود را نیز به ترکیه ببرید. این پاسپورت امکان حفظ تابعیت قبلی، سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها، تحصیل رایگان در ترکیه، خدمات درمانی رایگان و... را فراهم می‌کند.

موسسه تیدی پارس، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی در تهران

مؤسسه‌ حقوقی بین المللی مهاجرتی تیدی پارس ، در زمینه‌ی انجام امور حقوق بین‌الملل در زمینه اخذ اقامت برای متقاضیان کشورهای عضو منطقه اقتصادی شینگن ( قاره اروپا )، کانادا و روسیه فعالیت دارد.‏

 

محمد سلحشوری بازدید : 77 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

یکی از مهمترین قسمت های لپ تاپ hp که معمولا برای خنک شدن لپتاپ از آن استفاده می‌ شود، قسمت سخت افزاری به نام فن است. مشکلات مختلفی که برای فن لپ تاپ اچ پی به وجود می‌آید و باعث ایجاد صدماتی برای دیگر قسمت ها نیز می شوند باید حتماً در قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز از طریق روش‌هایی که در ادامه به شما میگوییم برطرف شود.

کاربرد فن لپ تاپ hp
فن یک قطعه سخت افزاری که اصلی‌ترین وظیفه آن خنک نگه داشتن لپ تاپ در شرایطی است که لپ تاپ ها به دلایل مختلفی مانند پردازش‌های سنگین داغ کرده و دمای آنها افزایش پیدا می‌کند.

این قطعه سخت‌افزاری زمانی که لپ تاپ شما داغ می کند، وارد عمل شده و با خنک نگه داشتن لپ تاپ شما باعث جلوگیری از کاهش آسیب دیدن قطعاتی مثل مادربرد و یا سی پی یو و رم می شود.

اگر فن لپ تاپ شما دچار مشکلاتی باشد این عملیات برای لپ تاپ صورت نمی گیرد و زمانی که شما به دلایل مختلفی شاهد کاهش دمای لپ تاپ خود در هنگام پردازش های سنگین و یا انجام بازی و دیدن فیلم و انجام کارهای مختلف روزانه با لپ تاپتان نباشید قطعاً در کوتاه مدت مشکلات مختلفی از جمله خراب شدن مادربرد و سی پی یو می تواند به وجود بیاید.

برای تعمیر این قطعه سخت افزاری حتماً باید از طریق نمایندگی های معتبر اقدام کنید که نمایندگی اچ پی با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته سعی می‌کند تا تمامی مشکلات به وجود آمده برای فن شما را در قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp برطرف نماید.

علاوه بر این شما می توانید تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی را به به صورت کاملا تخصصی و با کمترین هزینه در نمایندگی اچ پی و در قسمت تعمیر لپ تاپ های اچ پی برطرف نمایید.

مشکلات رایج فن لپ تاپ  hp
با توجه به موارد مختلفی که به نمایندگی اصلی مراجعه نموده و خواستار تعمیر فن لپ تاپ hp هستند می توانیم بگوییم که اولین و مهمترین مشکلی که معمولا برای کاربران به وجود می آید سر و صدای زیاد فن در هنگام کار کردن می باشد.

در این زمان با روشن کردن لپ تاپ و استفاده از آن صدای ناهنجار و غیر عادی شنیده می شود که نشان می دهد به صورت دائم در حال کار کردن است و این موضوع می تواند باعث خراب شدن قسمت های سخت افزاری لپ تاپ شما نیز شود.

در نقطه مقابل گاهی موارد ممکن است در اثر گیر کردن مواد خارجی در بین پره ها یا مشکلات دیگری که برای فرد به وجود می آید این قسمت سخت‌افزاری به هیچ عنوان کار نکرده و شما هیچ صدای فنی را از لپ تاپ خود نشوید.

زمانی که مشکلات سخت افزاری برای فن لپ تاپ hp به وجود می آید لپ تاپ به گونه‌ای افزایش پیدا می‌کند که شما به راحتی با دست تان می توانید حرارت لپ تاپ را حس کنید این موضوع می‌تواند در صورت برطرف نشدن باعث مشکلات جدی برای قسمتهای سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی شود.

در صورت هر گونه ایراد در لپ تاپ های اچ پی باید در سریعترین زمان ممکن به یک مرکز معتبر مراجعه نموده و از خدمات تعمیر لپ تاپ hp به صورت حضوری و یا تعمیر لپ تاپ hp در محل استفاده نمایید.

راه های جانبی برطرف کردن صدای فن لپ تاپ
قبل از اینکه لپ تاپ خود را به دست متخصصین ما بسپارید و عملیات تعمیر فن لپ تاپ اچ پی توسط این تیم متخصص شروع شود شما می توانید از طریق راه های مختلف باعث جلوگیری از خرابی بیشتر فن لپ تاپ خود شده و یا سر و صدایی که برای فن در هنگام کار کردن لپ تاپ به وجود می‌آید را کاهش دهید.

اولین و مهمترین کاری که باید بکنید این است که تمامی پردازش های لپ تاپ خودتان شامل خروجی گرفتن از فیلم ها و یا تماشای فیلم های آموزشی مختلف و بازی هایی که برای لپ تاپ انجام می شود را به صورت کامل خاموش کرده و کمترین میزان استفاده از لپ تاپ خود داشته باشید تا در این نتیجه عملیات cpu و پردازشی لپ تاپ به پایین ترین حد ممکن رسیده و در نتیجه صدای لپ تاپ ها هم کاهش پیدا میکند.

دومین راهکاری که شما می توانید برای کاهش صدای لپ تاپ خود انجام دهید این است که از فن مجزا یا کول پد ها استفاده کنید به صورت خارجی عملیات فن و خنک شدن لپ تاپ را انجام می‌دهند و این موضوع باعث می‌شود تا صدای فن لپ تاپ شما به شدت کاهش پیدا کند و عملیات خنک شدند به درستی انجام شده و باعث جلوگیری از خراب شدن قسمت های مختلف لپ تاپ شود.

با نرم افزارهای کنترل سرعت شما می توانید به راحتی کمترین صدا های ممکن را برای لپتاپ خود نیز از بین ببرید. البته لپ‌تاپ‌ها به صورت طبیعی پس از مدت زمانی که از آنها استفاده می‌کنیم به دلیل گرد و خاکی که بر روی آن ها نشسته است ممکن است دچار چنین مشکلاتی شوند که با گردگیری فن لپ تاپ می‌شود به راحتی مشکل را برطرف نمایید.

اگر با انجام دادن تمامی این موارد مشکلات لپ‌تاپ شما برطرف نشد باید برای تعمیر کامل آن قسمت تعمیر فن لپ تاپ hp در نمایندگی این برند که توسط افراد متخصص و ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز انجام می‌شود مراجعه نمایید.

علاوه بر مراجعه حضوری برای تعمیر فن لپ تاپ شما می توانید از طریق پیک‌ معتمد نمایندگی hp نیز با ما در ارتباط باشید و دستگاه خود را به دست متخصصین مرکز برسانید.

تعویض فن لپ تاپ hp
در صورتی که عملیات تعمیر فن لپ تاپ hp باعث برطرف شدن مشکلات به وجود آمده برای فن نشوند باید حتما برای تعویض فن لپ تاپ hp اقدام نمایید که درین این راستا حتماً باید از فن کاملا اصلی و اورجینال استفاده کنید تا پس از مدت کوتاهی شاهد خرابی دوباره آن نشوید و البته هزینه های تعمیر دیگر قسمتهای سخت افزاری نیز بر روی دوش شما نیفتد.

زمانی که از فن غیر اصلی و فرعی استفاده می کنید پس از مدت کوتاهی شاهد بروز مشکلات سخت افزاری برای خود فن و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه همانند مادربرد نیز خواهید بود که زمند هزینه مجدد برای تعمیر فن لپ تاپ hp و یا شاید تعمیر دیگر قسمت‌های سخت افزاری دستگاه نیز می‌باشد.

در صورت نیاز می توانید تمامی لوازم جانبی لپ تاپ hp  و هم چنین فن مدلهای مختلف لپ‌تاپ را در نمایندگی این برند به صورت کاملا اصلی و اورجینال به همراه ضمانت نامه کتبی خریداری نمایید.

منبع: تعمیر لپ تاپ اچ پی

محمد سلحشوری بازدید : 41 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند میان رده ای با امکانات و کیفیت بالا و البته قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هستید پیشنهاد می شود برای خرید شیائومی REDMI 7A اقدام نمایید.

شرکت شیائومی در ادامه استراتژی های خود برای تولیدات میان رده ای اقدام به تولید این محصول نموده تا بتواند از طریق آن، نیاز های طیف وسیعی از مشتریان خود را برطرف نماید.

شیائومی در کنار دیگر شرکت های چینی با ارائه ی محصولاتی با قیمت پایین بازار خاصی از مشتریان را هدف گرفته اند که به دلایل اقتصادی قادر به خرید تلفن های هوشمند گران قیمت نیستند.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی REDMI 7A را برای شما شرح دهیم .

شیائومی REDMI 7A
 

ساختار بسیار زیبای شیائومی REDMI 7A در نگاه اول هر مشتری را برای خرید این محصول جذب می کند.

هر چند نمی توان ساختار و زیبایی شیائومی REDMI 7A را با گوشی های برند های مشهور جهانی مانند اپل مقایسه نمود اما با توجه به قیمتی که این محصول ارائه می شود می  توان گفت مشتریان از این محصول رضایت کامل دارند.

انحنای ظریفی که در بدنه ی شیائومی REDMI 7A وجود دارد باعث می شود تا از این محصول به عنوان یک گوشی خوش دست نام برده شود.

وزن مناسب و ۱۶۵ گرمی محصول به همراه ابعاد ۱۴۶.۳×۷۰.۴×۹.۶ میلیمتر باعث می شود تا زمانی که کاربران قصد استفاده از این محصول برای مدت طولانی را دارند و مجبورند آن را در دست خود نگه دارند به هیچ وجه احساس خستگی نداشته باشند.

ویژگی های و مشخصات فنی شیائومی REDMI 7A شاید از نظر کمیت قابل مقایسه با سایر محصولات مدرن شرکت و دیگر برند ها قابل مقایسه نباشد اما می تواند از نظر کیفیت باعث ترغیب مشتریان برای خرید این محصول شود.

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی REDMI 7A
شرکت شیائومی مانند دیگر گوشی های هوشمند تولید شده ی جدید خود در ساخت این محصول نیز از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده نموده است.

از جمله مواردی که باعث افزایش کیفیت و کارایی دستگاه در محیط های مختلف می شود می توان به تراشه دوازده نانومتری کوالکوم SDM439 Snapdragon 439 اشاره نمود.

قدرت پردازنده های اصلی تلفن های هوشمند باعث می شود تا هم استقبال مشتریان بالا برود و هم اینکه برنامه های مختلف با سرعت روی دستگاه اجرا شده و عمر مفید آن نیز بالا برود.

به همین دلیل است که شرکت در ساخت  شیائومی REDMI 7A از پردازنده ی قوی و بسیار مناسب هشت هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A53 و شش هسته‌ی ۱.۴۵ گیگاهرتز Cortex A53) بهره گرفته است.

علاوه بر این در ساختار محصول پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 استفاده شده است.

دوربین
یکی از مهم ترین قسمت های هر دستگاه تلفن هوشمند برای مشتریان کیفیت دوربین آن می باشد.

شیائومی REDMI 7A از جمله محصولاتی است که با توجه به قیمت تعیین شده، می تواند نیاز های مشتریان در این زمینه را به خوبی پاسخ دهد.

این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تک لنز اصلی بهره مند است.

دوربین اصلی دستگاه قابلیت های مختلفی از جمله  را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کیفیت تصویربرداری با محصول بالا برود.

همچنین دوربین سلفی دستگاه نیز به صورت تک لنز و دارای قدرت ۵ مگاپیکسلی می باشد.

فیلم برداری ۱۰۸۰Pبا سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های قابل ذکر این محصول می باشد.

 

حافظه داخلی و خارجی
یکی از امکاناتی که می تواند در انتخاب مشتریان برای خرید یک تلفن هوشمند بسیار تاثیرگذار باشد، میزان حافظه ی داخلی و خارجی دستگاه است.

شیائومی با آگاهی کامل از این موضوع سعی کرده است تا قدرت حافظه ی مناسبی برای این محصول خود ارائه دهد.

شیائومی REDMI 7A از حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره مند است که می توان از طریق نصب کارت حافظه ی خارجی آن را ارتقاء  داد.

اسلات مجزایی که برای این کار روی گوشی در نظر گرفته شده است توانایی ارتقاء حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت را به کاربران شیائومی REDMI 7A می دهد.

نمایشگر
نمایشگر ۵.۴۵ اینچی از نوع IPS LCD لمسی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از ۱۶ میلیون رنگ برای نمایش تصاویر استفاده می کند.

با توجه به رزولوشن ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی می توان انتظار داشته که REDMI 7A کیفیت مطلوبی در نمایش تصاویر ارائه دهد.

 

دیگر ویژگی های شیائومی REDMI 7A
از جمله دیگر ویژگی های مهم و کاربردی دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که می توانند در موارد مختلف باعث افزایش کارایی محصول شوند.

قابلیت فعال نمودن دو سیم کارت به صورت همزمان

مقاوم در برابر پاشش آب

لغو کننده ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه

پورت USB2.0 برای اتصال به دیگر دستگاه ها

بلوتوث، GPS، رادیو، شتاب سنج، حسگر های حرارتی و  …

منبع: تعمیر گوشی شیائومی

محمد سلحشوری بازدید : 188 جمعه 26 شهریور 1400 نظرات (0)

اگر بخواهید اسناد و مدارک خود را، به هر دلیلی، به کشورهای دیگر ارائه دهید، باید به سراغ ترجمه رسمی اسناد و مدارک بروید. ترجمه رسمی اسناد و مدارک کار بسیار مهم و حساسی است و نباید اسناد و مدارک خود را دست هر شخصی بسپارید زیرا ممکن است از این اسناد سوء استفاده کنند، و یا ممکن است در ترجمه مدارک و اسنادتان اشتباهی صورت بگیرد، که این کار شما را به دردسر خواهد انداخت.

بنابراین در ترجمه رسمی مدارک خود باید دقت زیادی داشته باشید و انجام این کار را به دست افراد حرفه ‌ای، متخصص و متعهد بسپارید. در ادامه می‌خواهیم شما را با ترجمه رسمی اسناد و مدارک آشنا کنیم و در نهایت راهکاری برای یک ترجمه مطمئن به شما پیشنهاد کنیم.

ترجمه رسمی اسناد

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به ترجمه‌ ای گفت می‌شود که توسط مترجم رسمی قسم خورده صورت گرفته باشد. ترجمه زمانی رسمیت پیدا می‌کند که روی سربرگ مترجم رسمی قوه قضائیه چاپ و مهر و امضا شده باشد. ترجمه رسمی را در صورت نیاز می‌توانید به تائید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و یا وزارت امور خارجه ایران برسانید.

شاید در ابتدا ترجمه رسمی آسان به نظر برسد اما باید بدانید که این کار نسبتا پیچیده است، زیرا اولا باید این کار، به دست افراد متخصص و خبره انجام شود و ثانیا مقداری کارهای اداری دارد، که از این جهت اندکی زمانبر خواهد بود. آشنایی با روند ترجمه و این که ترجمه خود را باید به چه کسی بسپارید، می‌تواند به شما کمک کند تا مراحل ترجمه خود را سریع‌تر انجام دهید. 

مترجم رسمی چه کسی است؟

مترجم رسمی کسی است که در آزمونی بسیار دشوار که طی مراحلی پیچیده و دقیق و تحت نظارت قوه قضائیه برگزار می‌شود، قبول شود. شخص برای قبولی در این آزمون باید کاملا به زبان تخصصی خود مسلط باشد. مترجمان رسمی موظف هستند تا آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و دوره کارورزی را با موفقیت سپری کرده و سپس در مراسم تحلیف مترجمان رسمی دادگستری شرکت کنند تا بعد از آن بتوانند مشغول به کار شوند. درواقع پس از گذراندن این آزمون‌ها و مراسم تحلیف، پروانه و مجوز کار به فرد داده می‌شود و شخص می‌تواند در دفاتر و دارالترجمه‌ها مشغول به کار شود.

دارالترجمه‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

دارالترجمه‌ها سازمان‌ها و یا موسساتی هستند که وظیفه ترجمه مدارک و اسناد از زبان مبدا به زبان مقصد را برعهده دارند. همان طور که گفتیم، برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود نباید به هر شخص و یا شرکتی اعتماد کنید، چرا که امکان سوء استفاده توسط افراد سودجو وجود دارد.

 ما در دارالترجمه رسمی سورن، خدمات کاملی در زمینه ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی و حقوقی ارائه می‌کنیم. هدف ما در دارالترجمه رسمی سورن این است که به تمام افرادی که به دنبال کاری با کیفیت و مطمئن هستند و می‌خواهند تا ترجمه رسمی مدارکشان با بالاترین کیفیت و سرعت انجام شود، بهترین خدمات را ارائه دهیم.

مراحل ترجمه رسمی

بعد از مراجعه به دارالترجمه، باید اصل مدارکی که نیاز به ترجمه دارند را ارائه کنید، تا مترجمان رسمی بتوانند ترجمه رسمی را از روی اصل مدارک ارائه شده انجام دهند. مدارک مورد نیاز برای ترجمه با توجه به کشور مقصد و هدف شما از ترجمه متفاوت خواهد بود. بنابراین قبل از اقدام به ترجمه ابتدا مطمئن شوید که ترجمه چه مدارکی مورد نیاز است تا ترجمه آن‌ها به صورت کامل صورت بگیرد و بعدا دچار مشکل نشوید، چرا که در صورت کامل نبودن مدارک ممکن است درخواست شما توسط سفارت منتفی شود.

همان طور که گفته شد، کوچکترین خطا و اشتباه در ترجمه رسمی اسناد و مدارک می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری برای شما شود و شما مجبور شوید تا زمان زیادی را برای رفع آن اشتباه صرف کنید. بنابراین برای جلوگیری از این خطاها و انجام سریع‌تر کارهایتان ضروری است تا قبل از تحویل گرفتن ترجمه مدارک، پیش نویس ترجمه را تحویل گرفته و در صورت وجود ایراد آن را به دارالترجمه ارائه دهید تا اصلاحات لازم انجام شود. این ایرادات ممکن است شامل: تاریخ، شماره، املای نام و نام خانوادگی شما، معدل و یا سایر موارد مشابه باشد.

البته ما در دارالترجمه رسمی سون، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ترجمه مدارک شما را با بالاترین میزان دقت و سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم، می‌توانید از طریق ارتباط با ما، با کارشناسان و مترجمان باتجربه و خبره ما در ارتباط باشید، و مدارک خود را بالاترین کیفیت، ترجمه کنید.

مدت اعتبار ترجمه رسمی

باید بدانید که ترجمه رسمی هر مدرک و یا سندی با توجه به ماهیت آن مدرک و یا سند، دارای تاریخ اعتبار مشخصی است. برای مثال مدارکی مانند، مدارک تحصیلی، معمولا تاریخ اعتبار ندارند زیرا ماهیت آن‌ها تغییر نمی‌کند اما ترجمه رسمی مدارکی مانند شناسنامه، چون ممکن است در آینده دچار تغییراتی بشود، معمولا دارای تاریخ اعتبار مشخصی است.

دانستن مدت زمان اعتبار مدارک ترجمه به شما کمک خواهد کرد تا بدانید اگر بعد از ترجمه اسناد و مدارکتان وقفه ‌ای بین کارتان ایجاد شود، تا چه زمانی وقت خواهید داشت. برای این که بدانید هر کدام از مدارک شما بعد از ترجمه چه مدت اعتبار خواهد داشت، می‌توانید با کارشناسان و متخخصان ما در دارالترجمه رسمی سون در ارتباط باشید.

کدام اسناد قابلیت ترجمه رسمی دارند؟

توجه به این نکته ضروری است که همه مدارک قابلیت ترجمه رسمی را ندارند. برای ترجمه رسمی باید مدارکی را ببرید که مکتوب و مهر شده با امضای رسمی سازمان و یا ارگان صادر کننده مدرک باشد. بر طبق قانون، رونوشت یا کپی از مدارک قابلیت ترجمه رسمی را نخواهند داشت. البته همان طور که گفته شد، برخی از مدارک هم وجود دارند که قابلیت ترجمه رسمی برای آن‌ها وجود ندارد مانند: کارت دانشجویی و یا دانشنامه موقت تحصیلات. در ادامه لیستی از اسناد و مدارکی که قابلیت ترجمه دارند را ارائه خواهیم کرد.

  • مدارک شناسایی

مدارک شناسایی مانند، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه، برگه عدم سوء پیشینه، گواهی فوت و تجرد، سند ازدواج و یا طلاق و غیره

  • مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی ریز نمرات تمامی مقاطع آموزش عالی و دانشنامه

  •  اسناد رسمی

سند مالکیت، سند وسایل نقلیه، تعهد نامه، ترجمه رسمی وکالت نامه و غیره

  • گواهی‌های آموزشی

گواهی کارگاه‌های آموزشی، ترجمه گواهی فنی و حرفه ‌ای، گواهی آموزش‌های کوتاه، گواهی انواع دوره‌های آمادگی و آموزش زبان‌های مختلف و غیره

  • اسناد و مدارک شرکتی

شامل اساسنامه، گواهی‌های مالیاتی، فیش‌های حقوقی، اوراق سهام شرکت‌های خصوصی و عام و غیره

  • گواهی‌های کار

گواهی کار موسسات، کارخانجات، اداره‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، داروخانه‌ها و غیره

چرا دارالترجمه رسمی سورن؟

ما در دارالترجمه سورن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باکیفیت‌ترین و دقیق‌ترین ترجمه‌ها را به شما ارائه کنیم. هدف ما در سورن جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز است و به همین دلیل از بهترین، زبده‌ترین و ماهرترین مترجمان رسمی استفاده می‌کنیم. برخی از ویژگی‌هایی که دارالترجمه سون را از سایر دارالترجمه‌ها متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت
  • استفاده از بهترین و با تجربه‌ترین مترجمان رسمی
  • ارائه ترجمه با سرعت و دقت بالا
  • ارائه ترجمه با هزینه مناسب
  • پاسخگویی به سوالات شما همه روزه از ساعت 9 الی 20
  • بیش از 10 سال سابقه درخشان

احتمالا بسیاری از مردم هیچ وقت کارشان به دارالترجمه نیوفتد، اما بسیاری از افراد دیگر از جمله دانشجویان، افرادی که قصد ارائه مقالات و یا شرکت در کنفرانس‌ها از محافل علمی و دانشگاهی را دارند، افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، شرکت‌ها و یا سازمان‌هایی که قصد همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های خارج از کشور را دارند، برای تمام این کارها به ترجمه رسمی اسناد و مدارک نیاز خواهید داشت. ما در دارلترجمه سورن، به همراه تمام مترجمان حرفه ‌ای و با تجربه خود آماده ارائه خدمات به تمام شما مشتریان عزیز هستیم.

محمد سلحشوری بازدید : 46 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.

محمد سلحشوری بازدید : 34 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

Why do you want to learn English? Before you begin, or go back to, studying English, ask yourself one question. Why do I want to study English? Is it because you want to, or because someone else wants you to? Like every decision in life, studying English must be something you want to do.

English Language Learners Definition Attention span can be a big issue. It takes a lot of constant thinking, planning, and activity to keep your mind occupied. Try deciding what you’d rather do: watch someone dance for 2 hours, or learn how to dance? Living in North America, watching people dance is pretty hard to come by. Two hours of supervision are needed to properly do it, plus the dances, which is another 5 hours of your day, and / or curfew. A lot of our resources support us in many areas, yet our attention span falls short on other areas. I would say, with that, why study English? It’s because you enjoy it, people ask you questions about how to use it, or you may need it in your work (like a foreign speaking job). That’s how learning English is beneficial to you. In fact, the less you do with it, the more you enjoy it. We all know quality is paramount worldwide. Let’s learn an English phrase that means the same thing in Spanish: hablar español. I lived in Spain for 4 months in 2018-2019. When I moved back to the U.S., I finally began the process of learning English since I loved the country and I also realized, like many, that I had nothing to say in Spanish (I was studying Spanish in college). By studying English, I not only improved my skills for Spanish, but I observed the way people speak in Spanish both with and without English. And when I asked people, most responded, in some form, that they could relate to a given situation better in English. They felt that they understood the other side better. By approaching learning English the same way that people of different nationalities spoke Spanish, I could get a better grasp of how Spanish people live and interact with each other. I was more aware of subtle differences in the way people spoke; how the many accents present in Spain reflected itself in speech outside Spain, and how people from different nationalities spoke English around the world, including in U.S. Spanish. By learning English, I got an enhanced ability for approaching conversations with the goal of understanding how to better speak English — although everyone talks in English. Learning English is the same concept. Learning English is by design Learning English as a child required a lot of effort: putting in a lot of study, doing homework, and just putting in effort (eating and sleeping well).

I’ve been studying English since I was ten. I love the language, but I want to continue because it’s interesting and rewarding. Yes, the rewards are great, but the rewards don’t bring happiness if you don’t want to study the language. At the age of twenty-one, I spent two years in Japan and two years in Korea. And now I live, work, and travel in both Japan and Korea. Even though I have fluency in the Japanese and Korean languages, I love both countries. For the past two years, my place of birth is in Japan. Even though Korea has changed, I still consider Korea my home. Similarly, I love Japan. Still, as time goes on, I feel more and more China-based. While I don’t want to go back to China natively, I plan to explore those parts of Korea and Japan. After living a few years living abroad, I realized that I am not really an “expats.” Only Americans, Australians, and New Zealanders call themselves that. In each country, I lived, ate, and worked. I made friends and had adventures. While there are similarities, there are also differences. For example, in China, I only drank alcohol. Also, I was always surrounded by Chinese people. Koreans hate the language, but they can eat, work, think, and do what’s in their minds. English is a foreign language, but many countries in Europe hate it and don’t even use it outside of work. Although I now have English as a second language, I still only speak English to some people in California and New York. My home country, where I was born, still uses English in unknown areas. For example, I can’t just ask a Chinese person in Australia, “What is 新年?” (lit. How many years have passed?) I will just be met with a confused look. For a deeper look at the psychological reasons behind why we learn a foreign language, take a look at Dr. Gary Chapman’s article in Psychology Today. And there is also Howard Gardner’s 7 Laws of Power. Still, for the time being, English is my second language. Therefore, I have nothing to lose and everything to gain. And it’s not difficult for me to understand the recent love and support of the English language by the likes of Elon Musk and Barack Obama. If you are interested in learning English, it’s good to start now. Many online resources are readily available and save you a lot of time. Finally, before you begin, you must decide: If you are interested in English, it is good to begin.

Deciding to study English adds to the complexity of your goals. It can know a lot about you, and your ability to live an English life sets the standard you must have to live your life as an English speaker. It entails personal values, and many people define English as an activity. They study the language to fulfill their personal goals. Coming to an English-speaking country provides an opportunity to all of a sudden have a goal that is bigger than yourself. But that’s not all. English also teaches you about the society and culture in England. Knowing about England’s past, culture, and traditions is crucial. Like knowing about Egypt, Iran, or Lebanon, knowing about the country you will wish to be a part of, is key for English students. If you want to be an author or an entrepreneur, you need to incorporate these skills into your future study of English. *Language learning has many benefits: Money and your future earnings depend on what language you learn. Even a beginner’s level should at least reach a certain level and a motivated person will improve quickly. Learning one language should be enough if you want to achieve your dreams in the future or be a successful person in the current society. The first step to your success is overcoming personal goals and then, based on these goals, language learning. If you have set them, and you want to uphold them with your future goals, then you must start now. Once you know why you want to learn English, or you develop a plan of how you will be able to study English, you will find the motivation to study. After that, the best way to get motivation is to learn English. English has been in the world for more than 500 years. At this very moment, it scores over 15 different languages and is a lingua franca in more than 70% of the world’s languages. Learning English will give an advantage in so many countries around the world; not least in Japan and the United States. English helps you stay connected to your parents, your friends, your country. If named “World Language,” English is more than “just another language”. Embracing an area of the world and knowing a lot about this area allows you to have a more targeted and specific goals. But it isn’t enough to study English because your goal is to improve English. Sometimes, it’s better to know something about other areas, like culture or history. For example, Japanese is the language of finance in Japan. “To earn, one has to know finance”, is a saying in Japan.

محمد سلحشوری بازدید : 41 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ هستید ادامه مطلب در دانوتک را دنبال کنید. یکی از ورودی‌های رایج در کامپیوتر اسکنر است. این ابزار توانایی تبدیل کردن تصاویر و اطلاعات آنالوگ به دیجیتال را دارد.

از این سخت افزار بیشتر برای تبدیل تصاویر و اسناد متنی استفاده می‌شود. طراحی اسکنر ها امروزه تغییرات زیادی پیدا کرده است و اکثر آنها حال به یک ابزار جانبی در پرینترها تبدیل شده‌اند. این ابزار ورودی حال می‌تواند در ابعاد بسیار کوچکتر، در خانه یا محیط کار استفاده شود و نیازهای شما را برای اسکن تصاویر کاملا برطرف سازد.

برای خرید بهترین اسکنر های خانگی بهتر است به نوع اتصال آن با رایانه توجه کنید. بسیاری از اسکنر های امروزی از پورت USB برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کنند، اما در مدل‌‌های جدید، اتصال از طریق وای فای نیز ممکن شده است. دانوتک در این مقاله سعی کرده است تا بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ را برای شما جمع آوری کند و با یک مقایسه مناسب، مزایا و معایب هرکدام را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱

شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در حال کار بر روی تولید انواع اسکنر ها هستند. این شرکت‌‌ها اغلب، تولیدکنندگان قدیمی ‌چاپگر هستند و حال با ترکیب، اسکنر ها و چاپگر ها، ابزارهای خانگی بسیار قدرتمندی را طراحی کرده‌اند. امروزه خیلی کم پیش می‌آید که یک اسکنر مستقل را در بازار ببینید، زیرا داشتن یک اسکنر در کنار یک پرینتر خوب، می‌تواند نیازهای بیشتری از کاربران را رفع کند.

1) اسکنر حرفه‌ای Epson WorkForce ES-500

اگر اغلب گزارش‌های طولانی دارید، اسکن کردن تک به تک برگه‌ها می‌تواند بسیار سخت باشد، به همین دلیل بهتر است از یک اسکنر با منبع تغذیه ADF (منبع تغذیه خودکار اسکنر) تهیه کنید. این نوع اسکنر ها، توانایی اسکن بسیار سریع تری نسبت به مدل‌‌های معمولی را دارند و در عرض یک دقیقه می‌توانند بیش از 35 صفحه را ثبت کنند. اپسون با طراحی این اسکنر نشان داد که می‌توان بسیاری از کارهای خارج از خانه را نیز برای مدیریت بهتر به خانه آورد. از قابلیت‌‌های دیگر این اسکنر به، توانایی اسکن کردن پشت و رو همچنین وضوح 1200dpi آن اشاره کرد.

دلیل محبوبیت این مدل نیز، نسبت به اسکنر های دیگر بازار، قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است و اگر به دنبال یک اسکنر معمولی با قابلیت اتصال یواس‌بی هستید، از این مدل می‌توان به عنوان یکی از بهترین اسکنر خانگی در سال ۲۰۲۱ نام برد.

2) اسکنر حرفه‌ای عکس Epson FastFoto FF-680W

اگر تعداد زیادی تصاویر قدیمی‌دارید و می‌خواهید به سرعت آنها را اسکن کنید، باید از اسکنر Epson FastFoto FF-680W استفاده کنید. این محصول با داشتن ظرفیت 36 تایی، امکان اسکن سریع تصاویر را به شما می‌دهد. کیفیت اسکن در این محصول متغیر و بین 300 تا 1200dpi قابل تنظیم است. هرچه کیفیت پایین تر باشد، سرعت اسکن نیز بیشتر است، پس قبل از اسکن تمامی‌ عکس‌ها بهتر است تنظیمات مناسب خود را بر روی آن اعمال کنید.

البته این موضوع را فراموش نکنید، این اسکنر توانایی اسکن اسناد و برگه‌‌ها را نیز دارد و از‌ اندازه‌های کوچکی مانند کارت ویزیت، تا برگه‌های A4 را به آسانی می‌تواند اسکن کند. حتی با وجود فناوری خاص در مدل‌‌های اپسون، اسکنر ها می‌توانند بخش‌‌های خرابه شده یا خم شده کاغذ یا تصاویر را نیز شناسایی کنند و عملیات اسکن را بهتر از قبل انجام دهند و این اسکنر دارای ظرفیت 100 تایی برای اسکن راحت‌تر اسناد است.

3) اسکنر کوچک و کاربردی Plustek ePhoto Z300

اگر به صورت حرفه‌ای نیازمند اسکنر نیستید و به دنبال بهترین اسکنر های خانگی هستید و همینطور به دکور میز کار خود نیز اهمیت می‌دهد، اسکنر Plustek ePhoto Z300 می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این اسکنر دارای ظرف قرارگیری اسناد و تصاویر نیست و باید برای اسکن کردن، آنها را به صورت دستی وارد دستگاه کنید. کار با این اسکنر بسیار ساده است و حتی نرم‌افزار ترمیم عکس‌‌های قدیمی‌آن نیز به خوبی کار می‌کند و اگر بخشی از یک عکس از دست رفته باشد، می‌تواند آن را تغییر دهد. متاسفانه حداکثر رزولوشن 600dpi برای کارها و عکاس‌های حرفه‌ای بسیار کم است، اما برای کارهای خانگی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

طراحی خاص این اسکنر باعث شده است که امکان اسکن راحت تصاویر یا اسناد وجود داشته باشد، اما قابلیت‌‌های آن برای اسکن دسته جمعی و پشت و رو متاسفانه محدود است.

4) اسکنر فیلم Epson Perfection V600

فیلم‌ های قدیمی‌ و برخی از فیلم‌های آپاراتی متوسط نیازمند تجهیزات بسیار گران قیمتی برای اسکن و تبدیل هستند، اما شرکت اپسون این مشکل را نیز با معرفی یکی از محصولات جدید خود رفع کرده است. این اسکنر که از وضوح 6400dpi بهره می‌برد، می‌تواند تقریبا قالب‌‌ها و‌ اندازه‌ های متوسط فیلم را اسکن کند. از انواع نوارهای فیلم 35 میلیمتری گرفته تا اسلایدهای نصب شده، فرمت متوسط پانوراما و… را می‌تواند اسکن و تبدیل به فایل‌‌های دیجیتال نماید. با وجود فناوری ICE که درون این اسکنر قرار گرفته است، می‌توان گرد و غبار و خراشیدگی تصاویر را از روی نوارهای ویدیویی حذف کرد.

5) اسکنر حرفه‌ای Canon DR-F120

شرکت کانن یکی از تولیدکنندگان بزرگ اسکنر در جهان شناخته می‌شود که بهترین اسکنر های خانگی را تولید می‌کند. اسکنر Canon DR-F120 توانایی اسکن تصاویر و کتاب‌‌ها را با دو روش مختلف دارد. در بسیاری از موارد اسکن کتاب‌‌ها و همچنین برگه و هدایت آنها درون دستگاه می‌تواند بسیار سخت باشد، به همین دلیل داشتن یک اسکنر مناسب و حرفه‌ای امکان افزایش سرعت اسکن را به شما می‌دهد. این اسکنر دارای ظرفیت 50 برگه‌ای است و می‌تواند با داشتن وضوح 600dpi و چاپ دوبلکس (اسکن و چاپ همزمان)، 20 برگه در هر دقیقه را اسکن کند. این محصول برای کارهای نیمه حرفه‌ای بسیار مناسب است. متاسفانه این اسکنر درایور مخصوص سیستم عامل Mac را ندارد و تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است.

6) اسکنر Xerox XD-COMBO

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید و به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، Xerox XD-COMBO می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌های شما باشد. این اسکنر نیز مانند مدل‌‌های موجود در بازار دارای ظرفیت اسکن قابل قبولی است. توانایی اسکن 20 برگه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه و حداکثر وضوح 600pi تنها برخی از ویژگی‌‌های این اسکنر است.

فناوری Visioneer Acuity باعث بهبود وضوح تصاویر خواهد شد و با وجود کنترل پنل آسان، امکان ایجاد پروفایل و تنظیمات اختصاصی در آن بسیار ساده است. همچنین اگر از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو استفاده می‌کنید، این اسکنر با داشتن قابلیت اتصال خودکار، توانایی آرشیو و ذخیره سازی داده‌های شما را بر روی سرویس‌‌های ابری دارد.

7) اسکنر کوچک و حرفه‌ای Canon DR-C225W II

اگر در محیط کار خود، فضای زیادی ندارید و از طرفی نیز، به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، محصول جدید شرکت کانن به شما این امکان را می‌دهد در یک محیط با فضای کم یک اسکنر بی سیم با قابلیت اسکن ۲۵ برگه در دقیقه را در اختیار داشته باشید. طراحی خاص و بسیار جذاب این اسکنر و همچنین نبود سیم باعث شده است که در محیط‌های خانگی این اسکنر از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

 

8) اسکنر حرفه‌ای Canon P-208II

اگر زیاد سفر میکنید و به اسکنر نیز احتیاج دارید، شرکت کانن این مشکل را نیز رفع کرده است. اسکنر Canon P-208II با داشتن طراحی بسیار خاص خود و همچنین ابعاد کم و فناوری اتصال وای فای می‌تواند در مسافرت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این اسکنر به همین دلیل در لیست بهترین اسکنر های خانگی سال 2021 قرار گرفته است. این اسکنر دارای ظرفیت 10 برگی است و می‌توانید برای اسکن بهتر فایل‌های خود آن را برای کاربران دیگر نیز از طریق وای فای به اشتراک بگذارید. این اسکنر کوچک بوده و نباید انتظار اسکن تصاویر فوق العاده را از آن داشت، همچنین با وجود قابلیت‌‌های جدیدی که بر روی این اسکنر وجود دارد امکان کنترل اسکن تصاویر از طریق گوشی نیز فراهم شده است.

9) اسکنر حرفه‌ای Epson WorkForce ES-50

اگر به دنبال اسکن سریع و دقیق فایل‌‌های خود هستید و وزن و قابلیت جابه‌جایی اسکنر نیز برای شما اهمیت دارد می‌توانید از محصول ویژه شرکت اپسون استفاده کنید. این اسکنر با داشتن وزن بسیار کم خود و یو اس بی ، امکان استفاده از آن در هر جایی وجود دارد. متاسفانه این اسکنر دارای مخزن نیست و باید اسناد خود را دستی اسکن کنید. با وجود رزولوشن 600dpi این اسکنر برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.

در هنگام خرید اسکنر به چه مواردی باید توجه کرد؟

اگر به دنبال خرید بهترین اسکنر خانگی برای خانه یا کسب و کار خود هستید یا به هر دلیلی در حال دورکاری هستید، استفاده از اسکنر ها می‌تواند بر اساس فاکتورهای مورد نظر شما کاملا متفاوت باشد. در این بخش از مقاله بهترین اسکنر های خانگی در سال ۲۰۲۱ و ویژگی‌‌هایی که باید در هنگام خرید یک اسکنر به آنها توجه کنید بررسی خواهیم کرد.

ظرفیت و مخزن اسکنر

اسکنر های بزرگ، دارای یک مخزن برای اسکن سریعتر، تصاویر یا اسناد هستند و اگر یک محیط کاری وسیع یا میز کار بزرگی دارید، می‌توانید از این نوع اسکنر ها استفاده کنید. ابعاد این اسکنر ها بر اساس ظرفیت آنها متفاوت است و نسبت به مدل‌‌های دیگر دارای وزن بیشتری هستند. همچنین اگر یک اسکنر با ظرفیت بالا را خریداری کرده‌اید حتما در نظر داشته باشید که این نوع اسکنر ها نیاز به یک منبع تغذیه مجزا با استفاده از برق شهری دارند.

کیفیت اسکن

 

کیفیت اسکن رابطه مستقیمی‌ بر قیمت اسکنر دارد. در مدل‌‌های حرفه‌ای رزولوشن اسکن بسیار زیاد است و به همان‌ اندازه نیز سرعت اسکن پایین خواهد بود. اگر به دنبال اسکن مدارک و اسناد هستید، میتوانید اسکنر هایی با دقت وضوح 600dpi را تهیه کنید، اما اگر به دنبال اسکن حرفه‌ای هستید، باید از محصولات حرفه‌ای تر و گران تر استفاده کنید.

نوع اتصال اسکنر

اسکنر ها با دو فناوری بی سیم و با سیم به انواع رایانه‌ها متصل می‌شوند. معمولا اسکنر های بی سیم دارای باتری داخلی هستند و اسکنر های با سیم، برق خود را از طریق کابل یو اس بی تامین می‌کنند. اگر از یک اسکنر به صورت گروه‌ای در یک محیط  استفاده می‌کنید، مدل‌‌های وای فای مشکلات شبکه کردن اسکنر ها را به صورت کامل از بین میبرد.

سخن پایانی

 

انتخاب یک اسکنر تنها به نوع کاربری شما مرتبط است و تمام فاکتورهای آن قابل تغییر است. خوشبختانه به دلیل وجود تنوع محصولات در این حوزه، می‌توانید بر اساس بودجه خود، بهترین اسکنر را خریداری کنید. قابلیت اتصال، کیفیت اسکن، توانایی چاپ و.. تنها برخی از ویژگی‌‌هایی است که باید در هنگام خرید بهترین اسکنر های خانگی به آنها دقت کنید.

 

 

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید و به بهترین اسکنر های خانگی نیاز دارید، Xerox XD-COMBO می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌های شما باشد. این اسکنر نیز مانند مدل‌‌های موجود در بازار دارای ظرفیت اسکن قابل قبولی است. توانایی اسکن 20 برگه در دقیقه و همچنین چاپ دو طرفه و حداکثر وضوح 600pi تنها برخی از ویژگی‌‌های این اسکنر است.

فناوری Visioneer Acuity باعث بهبود وضوح تصاویر خواهد شد و با وجود کنترل پنل آسان، امکان ایجاد پروفایل و تنظیمات اختصاصی در آن بسیار ساده است. همچنین اگر از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو استفاده می‌کنید، این اسکنر با داشتن قابلیت اتصال خودکار، توانایی آرشیو و ذخیره سازی داده‌های شما را بر روی سرویس‌‌های ابری دارد.

7) اسکنر کوچک و حرفه‌ای Canon DR-C225W II

محمد سلحشوری بازدید : 39 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

در این روزها با توجه به افزایش قیمت دلار و به دنبال آن افزایش قیمت لوازم خانگی درصورت خراب شدن این لوازم تعویض آن ها کار مقرون به صرفه ای نیست و از سوی دیگر اکثر افراد با توجه به این قیمت های سرسام آور توانایی تعویض آن را نخواهند داشت؛ بنابراین باید بجای تعویض دنبال راه چاره ی دیگری جهت حل این مشکل بود. تعمیر لوازمی که خراب شده اند بهترین و به صرفه ترین راهکار حل این مشکل است. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که جهت این کار باید به دنبال نیروی متخصص و خبره در این زمینه بود و تعمیر لوازم خود را به هر فردی نسپرد. زیرا اگر تعمیر لوازم را به فردی که متخصص و با تجربه نیست بسپاریم ممکن است علاوه بر اینکه آن وسیله را نتواند درست کند بلکه آن را خراب تر کند و شما را متحمل هزینه های بیشتری نماید.

در همین راستا لازم دانستیم که به شما همراهان همیشگی شرکتی معتبر و متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران و حومه را معرفی نماییم تا درصورت نیاز با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به این شرکت بسپارید.

منبع: https://www.neshanonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-4/63287-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 101
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 7,563
  • بازدید کلی : 33,775