loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 38 چهارشنبه 15 دی 1400 نظرات (0)

پلی آلومینیوم کلراید یا آلومینیوم کلراید هیدراته که به اختصار به آن PAC می گویند، یک منعقد کننده پرکاربرد است که به طور گسترده به جای دو منعقد کننده قدیمی سولفات آلومینیوم و کلروفریک مورد استفاده قرار می گیرد و باعث لخته سازی، کم شدن TDS آب، طلال سازی، رفع کدورت و ناپایداری کلوئیدها می شود. پک از نظر شکل ظاهری دارای 2 نوع جامد و مایع است که پلی آلومینیوم کلراید جامد به صورت پودر یا کریستال می باشد و با توجه به گریدهای تولیدی آن، در دو رنگ سفید شیری تا زرد پررنگ تولید و به بازار عرضه می شود. پلی آلومینیوم کلراید مایع به رنگ زرد روشن تا زرد مایل به قرمز تولید می شود و می تواند خوراکی و یا صنعتی باشد. پک با 3 نوع درصد خلوص 9 درصد، 18 درصد و 30 درصد تولید می شود.

برای تولید پلی آلومینیوم کلراید روش های مختلفی وجود دارد که این روش ها عبارتند از: روش تیتانیوم آلومینیوم، روش آلومینیوم فلزی، روش آلومینیوم هیدروکسید، روش کلرید آلومینیوم و محلول قلیایی. پک عمدتا به روش آلومینیوم فلزی و با استفاده از آلومینیوم، سرباره آلومینیوم و خاکستر آلومینیوم تولید می شود. در روش اسیدی، ابتدا اسید هیدروکلریک به خاکستر آلومینیوم افزوده می شود و بعد از انجام فرآیند همزدن، پک مایع تولید می شود. در روش قلیایی، طی فرآیند پلیمریزاسیون، رسوب گذاری و فیلتراسیون و بعد از کامل شدن مرحله خشک شدن، پلی آلومینیوم کلرید تولید می گردد. به طور کلی پک در فشار و دمای بالا تولید می شود.

پلی آلومینیوم کلراید از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل اتصالی بین پلیمر و ذره، عملیات لخته سازی، رفع کدورت و تصفیه آب و فاضلاب را انجام می دهد. پک از طریق تولید پلیمرهای آنیونی چند ظرفیتی و یون های هیدروکسیل، باعث تشکیل فلاک های سنگین و لخته ها در آب می شود. با تشکیل لخته ها و فلاک های سنگین، سرعت ته نشینی کلوئیدها و ناپایدار سازی ذره‌ ها افزایش می یابد و جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر انجام می گردد. استفاده از پلی آلومینیوم کلراید باعث کاهش ناخالصی ها و مواد آلی موجود در آب می شود. محدوده کارایی و عملکرد این محصول باید دارای PH بین 5 الی 9 باشد.

این ماده نیز مانند آنتی اسکالانت و... ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و خاص پلی آلومینیوم کلراید می توان به داشتن عمر بالا و طولانی، عدم ایجاد تغییر در PH آب، کاهش مصرف میزان منعقد کننده، قوی و موثر بودن، تولید لجن یا زباله کم، اثر بخشی بالا، سهولت و آسانی مصرف، بهداشتی بودن، کاهش فعالیت خوردگی آب، کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از انعقاد، نداشتن محدودیت دمایی، کارآمد بودن و برخورداری از قیمت مناسب اشاره کرد. به طور کلی پلی آلومینیوم کلراید نسبت به منعقد کننده های دیگر، از درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بیشتر و خاصیت منعقد کنندگی بهتری برخوردار می باشد و به همین دلیل بیشتر استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد.

مصارف پلی آلومینیوم کلراید

- تصفیه آب آشامیدنی

- تصفیه فاضلاب صنعتی، شهری و بهداشتی

- صنعت کاغذسازی و تولید خمیر کاغذ

- به عنوان حامل کاتالیزور در فرآیندهای شیمیایی

- به منظور کاهش مقدار COD اکسیژن

- احیای زغال سنگ

- تولید نشاسته

- بهبود کیفیت آب

- حذف کدورت آب و فاضلاب و زلال سازی آنها

و...

نکات ایمنی هنگام استفاده از پلی آلومینیوم کلراید

- هنگام کار با پک حتما از ماسک، دستکش، عینک محافظ و لباس مخصوص استفاده نمایید.

- از بلعیدن و استنشاق این محصول بپرهیزید زیرا باعث مسمومیت و آسیب های شدید می شود.

- هنگام کار، از تولید غبار در محیط جلوگیری کنید.

- بعد از تمام شدن کار، حتما دست های خود را با آب بشویید.

- این ماده در غلظت های بالا، سمی و خطرناک است و در صورت برخورد با چشم ها و پوست مضر می باشد و خطر آفرین می باشد.

- این ماده به راحتی در آب حل می شود، بنابراین اگر با پوست و چشم تماس پیدا کرد، سریعا ناحیه مورد نظر را با آب روان شست و شو دهید.

- در صورت بلعیدن این ماده، دهان را با آب شست و شو دهید و به فرد مسموم یک لیوان آب بدهید.

- در صورت استنشاق و پدیدار شدن اثرات مسمومیت، فرد را به فضای باز ببرید و در معرض هوای آزاد قرار دهید.

قیمت پلی آلومینیوم کلراید با توجه به نوع آن (خوراکی یا آشامیدنی، فاضلابی یا صنعتی)، کیفیت، مرغوبیت و برند آن تعیین می شود. در حال حاضر در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس و چین برای تصفیه آب و فاضلاب از پلی آلومینیوم کلراید به جای منعقد کننده‌ های قدیمی استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت پلی آلومینیوم کلراید  با شرکت هوبارت شیمی تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 38 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

به ابزار صنعتی و وسایلی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت‌های فیزیکی در کارخانه‌ها و صنایع گوناگون کاربرد دارند، تجهیزات ابزار دقیق می‌گویند. این تجهیزات نسبت به کاربرد وسایل، متفاوت‌اند. در این مقاله شما را با انواع این ابزارها آشنا خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا، یکی از معتبرترین شرکت های ایران در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

 ترانسمیتر فشار

فشار یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیر گذار بر واکنش شیمیایی  است و تغییر در آن می‌تواند سرعت واکنش را به صورت چشمگیری تغییر دهد. یکی از تجهیزات مهم و اصلی سیستم اتوماسیون صنعتی، ترانسمیترها هستند. ترانسمیترها، اطلاعاتی مانند اختلاف فشار گاز یا مایع، میزان حرارت و.. را به شکل سیگنال به مرکز کنترل می‌فرستند. این ابزار بر روی نقاط اندازه گیری مخازن و لوله‌ها در سراسر محوطه نصب می‌شوند. به طور کلی ترانسمیترها از سه قسمت اصلی به نام‌های، تقویت کننده، مبدل و سنسور تشکیل شده‌اند.

ترانسمیتر فشار، دستگاهی است که فشار سیال، مایع و گازها را محاسبه و اندازه گیری می‌کند. این دستگاه‌ها، کاربردهای متنوع و گوناگونی در صنایع مختلف از جمله خودروسازی به منظور هشدار دادن به کاربران پیش از رخ دادن فاجعه دارند. ترانسمیتر فشار را در فرایندهای مختلف به راحتی می‌توان تشخیص داد؛ زیرا از یک سیستم خاص برای اندازه گیری فشار تفاضلی تشکیل شده است. نصب ترانسمیترها در بسیاری از برنامه‌ها، حیاتی و واجب است. گیج فشار شباهت زیادی به ترانسمیترهای فشاری دارند اما عملکرد آن دو کاملا باهم متفاوت است.

انواع ترانسمیتر های فشار 

  • ترانسمیترهای فشار به همراه نمایشگر
  • ترانسمیترهای فشار مخصوص محیط های انفجاری
  • ترانسمیتر های فشار تفاضلی
  • ترانسمیترهای فشار هوشمند
  • ترانسمیترهای فشار پایین
  • ترانسمیتر های فشار صنعتی
  • ترانسمیترهای فشار قلمی
  • ترانسمیترهای فشار اندازه گیری شکل پویای تغییرات سریع 

گیج دما 

گیج دما ابزاری برای اندازه گیری دمای انواع سیالات  در فرآیندهای مختلف با توجه به شرایط محیطی و استانداردهای مربوطه آن است. گیج‎های دما با توجه به عملکرد خود، دمای محیط و یا درجه حرارت یک سیستم خاص را اندازه گیری می‌کنند. گیج‌های دما در انواع عقربه‌ای بی متال و دیجیتال ساخته می‌شوند. برای آگاهای از قیمت گیج دما با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید. در انتخاب گیج دما باید مولفه‌های زیر در نظر داشته باشید:

  1. واحدهای اندازه گیری دما:

واحد اندازه گیری دما، سانتیگراد است ولی گیج دما با دو واحد اندازه گیری سانتی گراد و فارنهایت موجود می‌باشد. همچنین اگر گیج دما را با واحد اندازه گیری‌ دیگری نیاز داشته باشید، می توانید آن را به فروشنده اعلام کرده و به صورت سفارشی تحویل بگیرید.

  1. اندازه گیج دما:

قطر صفحه گیج، اندازه گیج دما را تعیین می کند. استاندارد گیج های دما با قطرهای  40، 50، 63، 80، 100، 160 و 250 میلیمتر است.

 

  1. کلاس دقت گیج های دما:

کلاس دقت گیج‌های دما یا ماکزیمم خطای قابل قبول هر گیج، بر حسب درصد بیان می‌شود. استاندارد کلاس دقت گیج‌های دما دارای کلاس 1 یا 2 است.

 

  1. جنس سیال و متریال گیج دما:

گیج‌های دما در فرایندهای متفاوت، دمای سیالات را اندازه گیری می‌کنند؛ پس جنس و متریال مورد استفاده در گیج‌ها با توجه به شرایط محیط و سیالی که با آن در تماس است، متفاوت است. در انتخاب گیج باید فرایند و شرایط شیمیایی آن را در نظر بگیرید. انتخاب گیج دمای مناسب، بسیار مهم است زیرا گیج دما می‌تواند از هزینه های اضافی  جلوگیری کند.

جنس بدنه گیج دما می‌تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

  • چدن
  • فولاد کششی
  • برنج
  • آلومینیوم
  • مواد رزینی فنولیک
  • پلی پروپیلن


  1. ترموول در دماسنج:

با نصب ترموول در دماسنج‌ها می توانید بدون باز کردن تجهیزات لوله کشی یا تانک، آنها را تعویض یا تعمیر کنید. به طور معمول دماسنج‌هایی که  ترموول دارند، حلزونی هستند. در دماسنج های بی متال می‌توان از ترموول استفاده کرد.



گیج فشار 

در تجهیزات اندازه گیری فشار،  فشار نسبت به یک مرجع معین و مشخص اندازه گیری می‌شود.

با گیج فشارمی‌توانید میزان فشار سیالات را اندازه گیری کنید. همچنین برای تنظیم فشار مایع در ماشین‌هایی که با قدرت مایع کار می‌کنند نیز، از گیج‌های فشار استفاده می‌شود. با استفاده کردن از گیج‌ها از نشتی‌ و تغییرات فشاری که بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر می‌گذارد، آگاه شوید. سیستم‌های قدرت مایع بدون وجود گیج‌های فشار، غیر قابل پیش بینی و نامطمئن هستند. 

از انواع گیج‌های فشار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  عقربه‌ای
  •  تست
  • روغنی
  • خشک
  •  تفاضلی
  • منفی
  • خلاء
  • دیافراگمی
  • گیج فشار اکسیژن
  • هوا
  • آب
  • گیج فشار گاز
  • استیل
  • برنجی

نکات مهمی که در انتخاب گیج‌های فشار حائز اهمیت هستند:

  1. فشار سنج‌ها، فشار موجود در محیط را اندازه گیری می‌کنند؛ پس  فشار محیط را در نظر داشته باشید و به نسبت آن، فشارسنج خود را انتخاب کنید. زیرا برای مثال شما نمی‌توانید با ترازویی که ظرفیت آن 300 کیلو است، وزنه 500 کیلویی را اندازه گیری کنید. 
  2. گیج‌های فشار به طور معمول در نزدیکی و معرض دید شما نیستند. به اندازه صفحه و قطر صفحه نمایش گیج آن توجه داشته باشید؛ زیرا در بعضی از مواقع لازم است که این ابزارهای مهندسی را از فاصله ی دوری ملاحظه کنید یا حتی امکان این وجود دارد که طراحی مهندسی اجازه ندهد که از ابزارهای بزرگ استفاده کنید.
  3. به طور معمول فشارسنج‌ها بر روی یک سیستم لوله کشی یا مخزن نصب می‌شوند تا بتوانند فشاری که در داخل آنها وجود دارد را اندازه گیری کنند. نحوه نصب گیج‌های فشار با توجه به شرایط سیستمی متفاوت، افقی یا عمودی است. پس هنگام انتخاب گیج‌های فشار خود به نحوه اتصال آنها نیز توجه کنید.

وجود گیج فشار در پالایشگاه‌ها و صنعت، بسیار مهم و ضروری بوده و از رخ دادن بسیاری از حوادث  ناگوار و غیرقابل جبران جلوگیری می‌کند. 

 سنسور فشار

سنسور فشار یا ترانسمیتر تجهیزی برای تبدیل پارامتر مکانیکی فشار به یک سیگنال خروجی الکتریکی است. در واقع سنسور فشار، اصطلاحی جامع برای تعریف هر ابزاری است که فشار را شناسایی و اندازه گیری کند. این اصطلاح فراگیر، تمامی ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار را شامل می‌شود. بنابراین همه ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار، نوعی از سنسور فشار هستند.

 سنسورهای فشار بر اساس فشار مرجع به سه دسته فشار نسبی، مطلق و تفاضلی  تقسیم می‌شوند.

در برخی موارد که تجهیزات، کاربرد‌های حساس و خاصی دارند، هزینه زیادی صرف خرید سنسور فشار می شود؛ زیرا اگر حساسیت کافی  در عملکرد خود نداشته باشد، امکان این وجود دارد که صدمات و خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. پس در بیشتر موارد احتیاجی به صرف هزینه بالا در تهیه سنسور نیست.

انتخاب سنسورهای فشار مطلق یا فشار حسی؟

حسگر فشار مطلق و فشار نسبی در این موضوع تفاوت دارند که حسگر فشار مطلق، فشار را بر اساس فشار مرجع( خلا) اندازه گیری می‌کند؛ اما حسگر فشار نسبی، فشار را بر حسب فشار اتمسفر یا همان تفاوت میان فشار فرآیند و فشار اتمسفر می‌سنجد. به عنوان اولین معیار برای انتخاب حسگر، نقطه مرجع است. شما باید این  را در نظر بگیرید که تمایل دارید اندازه فشار مقایسه‌ای را بدانید یا فشار اتمسفر؟ و سپس با توجه به اطلاعات دیگر سنسور فشار خود را انتخاب کنید.

تنها سنسوری که قادر به سنجش فشار اتمسفر است، حسگر فشار مطلق است. پس در نتیجه با آن می‌توانید فشار بارومتریک را اندازه گیری کنید. از کاربردهای آن می‌توان به سنجیدن تغییر فشار به هنگام تغییر ارتفاع اشاره کرد.

 در سنسورهای فشار نسبی امکان این وجود دارد که  با توجه به تغییرات فشار اتمسفر، خطای اندازه گیری صورت بگیرد. این خطای اندازه گیری در فشارهای بالا، قابل چشم پوشی است ولی در فشارهای پایین، قبل توجه و چشمگیر است. پس بهتر است در موارد اندازه گیری فشارهای پایین از حسگرهای فشار مطلق استفاده کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 42 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 34 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 45 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 41 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

در هر خانه یکی از لوازم برقی پرکاربرد دستگاه جاروبرقی می باشد که به صورت مداوم مورد استفاده افراد خانه قرار می گیرد و تمیز نمودن منزل بدون وجود آن بسیار دشوار می باشد. یکی از رایجترین مشکلاتی که برای جاروبرقی ممکن است پیش آید این می باشد هنگامی که در حال استفاده کردن از جاروبرقی می باشید ناگهانی خاموش گردد و بار دیگر دستگاه روشن نشود. خاموش شدن جاروبرقی معمولاً بنا به دو دلیل اصلی در حین کار موجب خاموش شدن آن می شود. اول این که ممکن می باشد در اثر استفاده نمودن در طولانی مدت از جاروبرقی موتور آن داغ گردد و همین امر سبب خاموش شدن جاروبرقی شود. نمایندگی تعمیرات تخصصی تک لند سرویس به دلیل ارج نهادن به آسایش خیال مشتریان و نظرات آن‌ها اقدام با ارائه انواع خدمات تعمیر و سرویس دهی برای انواع مارک ها با بالاترین کیفیت را نموده است.

تک لند معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو

ارائه خدمات معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در خانه و محل کار به شرح زیر می باشد:

زمانی که مشتری چه به صورت غیر حضوری و چه به صورت حضوری سفارشات خود را ثبت نمایید، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو کادر خود را در همان روز به محل مورد نظر اعزام می نماید. در اولین مرحله تعمیرکاران مجرب جاروبرقی معیوب را به خوبی بررسی نموده و عیب یابی می نمایند و سپس اقدامات لازم تعمیر را انجام می نمایند. به این ترتیب ارائه خدمات تعمیرات تک لند در خانه و محل کار به کاربران ارائه می شود. این امر سبب گردیده است تا هم هزینه های تعمیر کاهش یابد و هم مشتریان از نحوه‌ی تعمیرات لوازم خانگی خود کاملا مطمئن گردند.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تک لند ضمانت یکساله‌ی خدمات است. بنابراین اگر تعمیرات انجام گرفته دستگاه تا 1 سال در همان قسمت مورد نظر دوباره مشکل پیدا نماید شما عزیزان می‌توانید به نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس مراجعه نموده و از کارت گارانتی خود نهایت استفاده را ببرید. تمامی خدمات در مراجعه شما به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

چرا جاروبرقی پس از خاموش شدن یکباره روشن نمی‌شود؟

در داخل دستگاه جاروبرقي برای جلوگیری نمودن از سوختن موتور و ذوب شدن اجزا یک محافظ حرارتی وجود دارد که در صورت داغ شدن بیش از حد برای اجتناب از آسیب زدن به اجزا جریان ورودی به موتور را قطع خواهد نمود و تا خنک کردن آن اجازه روشن کردن جاروبرقی را نخواهد داد.

دلیل داغ شدن جاروبرقی حین کار چیست؟

هنگام داغ شدن جاروبرقی می توان راهکارهای مختلفی برای تعمیرات جاروبرقی بکو انجام داد:

1- فعال شدن ترموستات و گرم کردن بیش از حد موتور جاروبرقی

ترموستات در حقیقت یک محافظ حرارتی بسیار مناسب برای جاروبرقی است که سبب می گردد زمانی که موتور جارو در اثر کارکرد زیاد داغ گردد، جهت جلوگیری نمودن از ذوب شدن اجزای درونی جاروبرقی و جهت جلوگیری نمودن از سوختن موتور جارو، جریان ورودی به موتور دستگاه را قطع نماید.

2- خراب شدن برد جاروبرقی

برد یک قطعه ی بسیار مهم در جاروبرقی است. برد، همه ی کار ها در جاروبرقی از جمله خاموش و روشن نمودن دستگاه، زیاد و کم شدن مکش و غیره را مدیریت می نماید. اگر برد جاروبرقی خراب شود، یعنی بسیاری از قطعات در آن به خوبی کار نخواهند نمود و کارکرد آن ها با مشکل مواجه می گردد.

3- خراب شدن دکمه سوئیچ جاروبرقی

از دیگر دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه پس از چند ثانیه عملکرد، می تواند مربوط به خراب شدن دکمه سوئیچ یا دکمه ی خاموش و روشن دستگاه باشد.

4- گرم کردن موتور در اثر گرفتگی کیسه و فیلترها

یکی دیگر از دلایل مهم گرم کردن بیش از حد موتور دستگاه و خاموش شدن جاروبرقی در اثر گرمای بیش ازحد، مسدود بودن کیسه و فیلتر ها است. همچنین در صورت مسدود شدن کیسه ، فیلتر و لوله ها، صدای مکش نیز غیر عادی می باشد

5- گرم شدن بیش ازحد موتور در اثر انسداد لوله ی جاروبرقی

گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه موجب خاموش گردیدن دستگاه در حین کار می گردد. یک سری عوامل می باشند که سبب می شوند موتور جارو به شدت داغ گردد. یکی از علل گرم کردن موتور دستگاه انسداد لوله های جاروبرقی است. بیشتر اوقات هنگام استفاده کردن از جاروبرقی، ممکن می باشد که جسم حجیم و بزرگی وارد لوله گردد و لوله های جارو دچار گرفتگی گردند. اگر لوله به مدت 3 دقیقه کاملا مسدود گردد، سبب می گردد که به بیش از حد گرمای تعیین شده برسد و در نتیجه دستگاه یکباره خاموش گردد.

 

 

6- قطع شدن سیم پیچی جاروبرقی

همچنین مواردی را از جمله کیسه، لوله، فیلتر ها دستگاه را اگر بررسی نمودید و متوجه شدید که این موارد هیچگونه ایرادی ندارند، پس یعنی جاروبرقی شما از لحاظ مکانیکی هیچگونه ایراد و مشکلی ندارد و باید ایرادات الکترونیکی را بررسی نمایید. همچنین اگر خاموش شدن جاروبرقی در اثر خراب شدن کلید سوئیچ و یا گرم کردن موتور نیز اتفاق نیوفتاده است، پس یعنی از لحاظ الکتریکی جاروبرقی شما دچار ایراد شده است.

 

7- خراب شدن موتور جاروبرقی

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی که مربوط به مشکلات الکتریکی است، خراب شدن موتور می‌باشد. بررسی کردن موتور نیازمند تجربه و تخصص بالا می باشد، بنابراین بررسی کردن موتور را فقط باید افراد باتجربه و متخصص انجام نمایند.

 

8- بررسی گرم کردن بیش از حد موتور و خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

موتور دستگاه قطعه‌ای فوق العاده قدرتمند می باشد که نیاز به خنک شدن و استراحت در حین کار خواهد داشت. لوله دستگاه ممکن می باشد دچار انسداد شده باشد که به سختی عملکرد مکش صورت می بپزیرد این مسئله فشار بسیار زیادی به موتور دستگاه خواهد آورد که دلیل خاموش شدن دستگاه و سبب گرمای بیش از حد آن حین فعالیت می‌گردد.

 

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی بکو توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی تک لند سرویس

تعمیرات و عیب یابی توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو به صورت زیر است:

معتبرترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تک لند برای این که تعمیرات هر کدام از لوازم خانگی به صورت تخصصی انجام گیرد از تعمیرکاران مجرب و متخصصی بهره گرفته است. در این مرکز تعمیر هر کدام از تکنسین های حضور یافته در تعمیرات یکی از لوازم خانگی مهارت فوق العاده‌ای دارند. برای نمونه تعمیر دستگاه جاروبرقی بکو توسط تعمیرکاران جاروبرقی بکو صورت می گیرد.

به این صورت کار تعمیرات توسط این افراد با سرعت بسیار بالایی انجام می پذیرد. این تعمیرکاران متخصص تعمیر کردن قطعه‌ی معیوب را به جای تعویض قطعه در اولویت کار خود قرار می دهند. زیرا اگر قطعه‌ی خراب شده تعمیر گردد هم روال فعالیت جاروبرقی همانند روال قبلی خواهد بود و هم هزینه های تعمیرات بسیار کاهش پیدا می کند. در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو تنها در مواردی که به هیچ عنوان قطعه‌ی خراب قابل تعمیر نباشد به تعویض قطعه اقدام می‌گردد. استفاده کردن از قطعه‌های اورجینال در این موارد نیز مانع از افت راندمان کار جاروبرقی می گردد.

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تک لند سرویس جهت (نصب، تعمیرات و سرویس دهی)

نمایندگی تعمیرات تخصصی تک لند سرویس به دلیل ارج نهادن به آسایش خیال مشتریان و نظرات آن‌ها اقدام با ارائه انواع خدمات تعمیر و سرویس دهی برای انواع مارک ها با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه تک لند با برخورداری از مهندسین و تکنسین‌های متخصص، ماهر و با بسیارتجربه در زمینه تعمیرات و سرویس دهی جاروبرقی، یک مرکز منحصر به فرد و تخصصی در تهران می باشد و به طور 24ساعته و بی وقفه مشغول ارائه خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

آشنایی و بروز بودن نیروهای مجرب و متخصص این مرکز حرفه‌ای به فناوری‌های نوین و جدید جهان و همچنین در زمینه سرویس دهی و تعمیرات انواع مختلف جاروبرقی بکو توانایی فوق العاده منحصر به فرد این نیروها، باعث گردیده است که سرویس دهی و ارائه خدمات به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل مورد نظر انجام می گیرد تا هزینه تعمیرات جاروبرقی در تهران برای متقاضیان گرامی تا 20% کاهش یابد.

10 علت انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران جهت سرویس دهی و تعمیرات:

1 دارای تکنسین های مجرب و کارآمد حداقل هشت سال و مختص تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران

2 تکنسین های آشنا به زبان و دوره دیده

3 تلاش در تعمیر کردن قطعات و اجتناب نمودن از تعویض آن

4 استفاده از قطعات اورجینال و فابریک

 5 سرویس دهی به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل

6 گارانتی و ضمانت نامه قطعات از 6 تا 36 ماه

7 تعمیرات با نرخ مصوب نهادهای نظارتی و اتحادیه

8- تعمیردر محل مورد نظر (به صورتی که دستگاه از منزل و محل هرگزخارج نمی شود).

9 حداقل زمان برای حاضر شدن در خانه و شرکت شما منطبق بر وقت رزو شده شما

10- ایاب و ذهاب به صورت رایگان در صورت انجام دادن کار

(در تمامی مراکز تعمیرات این مبلغ به مقدار ۲۰0۰۰۰ ریال است).

محمد سلحشوری بازدید : 41 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

شرکت های زیادی در زمینه تولید کامپیوتر وجود دارند و با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند تا بهترین محصول را تولید کند در سال ۱۹۷۶ (استین شیه) به همراه همسر ۵ نفر از دوستانش در شهر تاییه کشور تایوان با ۱۱ کار کن و سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار شرکت ایسر را تاسیس کرد.ما در این مطلب در وبلاگ ما  قصد داریم تارخچه شرکت ایسر را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه ایسر

ایسر شرکتی تایوانی با بازار بین المللی است است که در حوزه کامپیوتر و الکترونیک فعالیت می کند مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد انواع محصولات از کامپیوترهای شخصی، دکستاپ ، لپ تاپ ،تبلت ،کامپیوترهای سرور، دستگاه های ذخیره سازی و دستگاه های واقعیت مجازی تا نمایشگر گوشی هوشمند لوازم و جانبی را تولید می کند یکی از از زیر برند های مشهور ایسر به نام predator  و با تمرکز بر کامپوتر های خصوصی بازی فعالیت میکند .

شرکت ایسر تا ابتدای دهه ۲۰۰۰ مدل کسب و کاری تولید داشت آنها با شروع قرن ۲۱ تصمیم گرفتند تا تمرکز خود را روی طراحی بازاریابی و فروش محصولات بگذارند به همین دلیل اکنون اکثر محصولات ایسر طبق قراردادهای تولیدی و توسط شرکت های دیگر ساخته می شود .

پس از موفقیت در عرصه محصولات اولیه نوبت به افزایش تولید رسید ایسر از سال ۱۹۸۳ وارد صنعت تولید کامپیوتر شد و محصولات برند های بزرگ آن زمان را برای فروش به شرکت های بزرگ تر تولید میکرد آنها به مرور ساختار عمومی را برای تولید محصولات به کار گرفتند یکی از مثال های موفق این روند در آن سال‌ ها بود استن در مدیریت شرکت خود از روش ‌های مدرن تری نسبت به  شرکت های شرقی آن زمان استفاده میکرد    .

در ابتدا این شرکت از مشغول تولید قطعات الکترونیکی بود و با گذشت زمان در این زمینه خیلی پیشرفت کرد و کم کم به ساخت کامپیوتر در سال ۱۹۸۱ اولین کامپیوتر خود را  با نام Microprocessor  به عنوان یک کامپیوتر آموزشی تولید و منتشر کرد با اینکه اولین کامپیوتر تولید شده از سوی شرکت ‏ آیسر بود اما خوش نامی و با کیفیت بودن سایر محصولات اش موجب گردید .

این کامپیوتر هم با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و فروش فوق العاده داشته باشد این شرکت در سال ۱۹۸۳ دستگاه تولید قطعات کامپیوتر زد و با تولید این قطعات توانست نیاز بسیاری از سازندگان کامپیوتر را رفع کند خیلی از شرکت های بزرگ دنیا محصولات الکترونیکی خود را با استفاده از قطعات این شرکت تولید میکردند از آن خیلی راضی بودند ‌.

در این سال شرکت به یکی از بزرگترین تولید کننده های قطعات الکترونیکی و کامپیوتر معرفی شد این شرکت هر روز از پله های ترقی بالا می رفت و محبوبیتش در بین کاربران بیشتر میشد (استن شیه)در سال ۱۹۸۴ برای خریدن سهام شرکت و افزایش سهامداران شروع به ارائه ی طرح های تشویقی کرد با این کار تعداد سهامداران شرکت خیلی زود افزایش یافتند به طوری که تا سال ۱۹۸۷ سه هزار از کارکنان شرکت اش جزء سهامداران بودند .

سود شرکت هر روز بیشتر از قبل می شد تا در سال ۱۹۹۰ ارزش دلار کاهش یافت با این کاهش قیمت خیلی از محصولات در جهان کاهش پیدا کرد که کامپیوتر هم از همین دسته بود و این شرکت زیادی را متحمل شد.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی ایسر این شرکت در سال ۱۹۹۴ با تولید کامپیوترهایی با کیفیت عالی و جدید ترین سیستم عامل توانست از بسیاری از رقیب های خود جلو بیفتد و سود سالانه شرکت از ۴ میلیون به ۱۰ میلیون برسد.

بزرگترین عرضه کننده ی جهان و تولید گوشی های هوشمند

این شرکت در بهار سال ۲۰۰۸ با تولید نت بوک و فروش فوق العاده آن به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان جهان معرفی شد و توانست ۳۵ درصد از بازار جهان را از طریق فروش این نت بوک ها به خود اختصاص دهد . با فروش این نت بوک ها درامد شرکت در این دوران به ۱۶.۹ میلیارد دلار رسید .

شرکت ایسر در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده است و بسیار موفق بوده این شرکت در سال ۲۰۰۹ یک بخش جدید به شرکت اضافه کرد و به تولید و ساخت گوشی های هوشمند مشغول شد  اولین گوشی هوشمند که این شرکت تولید کرد Acer Liquid A1 بود که آن را در همایش موبایل شهر انگلستان معرفی کرد و تشویق همگان را برانگیخت .

در این سال در آمد شرکت به ۱۷.۹ دلار رسید این شرکت در زمینه تولید رایانه شخصی بسیار موفق بود و رایانه هایی که تولید می کرد فروش بسیار خوبی داشتند در سال ۲۰۱۰ رتبه دوم بازار جهان را به خود اختصاص داد همچنین در رتبه چهارم بهترین سازنده ی کامپیوتر قرار گرفت رفت یک سال بعد درآمد شرکت به ۱۶ میلیارد دلار رسید .

این شرکت در سال ۲۰۱۵ در رتبه ی ششمین فروشنده کامپیوتر جهان قرار گرفت.

منبع: نمایندگی acer

محمد سلحشوری بازدید : 42 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

زیبا بودن یکی از خواسته های مشترک تمام زنان در طول تاریخ بوده است اما شاید در هیچ دوره ای به اندازه چند دهه اخیر این نیاز شکل های گوناگون و متنوعی به خود نگرفته باشد. در دوره حاضر سالن های زیبایی زنانه یکی از پر رونق ترین کسب و کارها در حوزه تجارت زیبایی می باشند که خدمات بسیار متنوعی را ارائه می نمایند. این خدمات از آرایش موقت و گریم عروس شروع شده و تا فیشیال و پاکسازی پوست صورت یا انواع آرایش دائم و نیمه دائم گسترش می یابد. آشنایی با انواع این خدمات آرایشی لازمه ی زندگی امروز برای هر زنی است که می خواهد از روش های نوین زیبایی بدون جراحی بهره برده و این خدمات را در آرایشگاه های زنانه دریافت نماید. در این مقاله به معرفی مختصر برخی از این خدمات ارایش پرطرفدار می پردازیم.

خدمات گریم عروس در آرایشگاه زنانه

به طور کلی گریم به معنای رفع نواقص موجود در صورت و ایجاد تعادل میان اجزای آن است به گونه ای که در کنار یکدیگر زیبا و متناسب به نظر برسند. از این رو گریم می تواند گزینه مناسبی برای عروس خانم ها باشد که امروزه تبدیل به جایگزین خوبی برای میکاپ معمولی با لوازم آرایشی شده است. از جمله تفاوت های اصلی گریم با آرایش معمولی این است که میکاپ معمولی با گذشت چند ساعت و در شرایط هوایی نامطلوب خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد اما گریم با گذشت زمان و معمولا پس از سه ساعت زیباتر شده و بهتر روی صورت می نشیند. گریم گزینه مناسبی است برای عروس خانم هایی که در فصول گرم سال قصد برگزاری مجلس عروسی را دارند و یا می خواهند برای مدت طولانی در طول جشن در فضای آزاد باشند.

انواع گریم صورت

برای انجام گریم از لوازم مخصوص گریم استفاده می شود که این مواد برای تمام چهره ها با هر نوع پوستی یکسان نیست بر همین اساس گریم عروس را می توان به انواع گریم پوست خشک، چرب و مختلط تقسیم نمود.

  • گریم پوست خشک

گریم پوست خشک را می توان دشوار ترین و تخصصی ترین نوع این خدمت آرایشی دانست چرا که اکثر کرم ها و فوم های آرایشی بر روی پوست خشک خیلی زود پوسته پوسته شده و کیفیت خود را از دست می دهند. بنابراین در گریم پوست های خشک باید زیرسازی به صورت حرفه ای انجام شده و از انواع آبرسان و بخور برای این آماده سازی استفاده شود.

  • گریم پوست چرب

گریم پوست چرب نیز مسائل مخصوص به خود را دارد. در بساری از میکاپ ها چربی زیاد این نوع پوست موجب برق افتادن آرایش و سنگینی آن می گردد. اگر عروس خانومی پوست چرب داشته باشد لازم است که پیش از انجام گریم، متخصص از چند روز قبل  با استفاده از انواع روش های پاکسازی پوست چرب با دستگاه و یا بدون دستگاه ،  چربی پوست را کاهش داده و کنترل نماید سپس از لوازم گریم برای میکاپ عروس بهره ببرد

  • گریم پوست مختلط

گریم پوست مختلط ترکیبی از چالش ها و ویژگی های هر دو نوع پوست چرب و خشک را به طور همزمان دارد. در این نوع پوست ممکن است قسمت هایی مانند روی بینی و پیشانی چرب بوده و گونه ها و دور لب خشک باشد و یا برعکس. در این حالت آرایشگر باید تسلط کاملی بر هر دو نوع گریم داشته باشد و ترکیبی از لوازم و روش های هر دو نوع گریم پوست خشک و چرب را برای زیبا سازی و گریم پوست مختلط استفاده نماید.

خدمات تاتو صورت و آرایش دائم

انجام انواع تاتو صورت که به عنوان نوعی از ارایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود از جمله جدید ترین و پرطرفدار ترین انواع خدمات آرایشی در سالن های زیبایی و ارایشگاه های زنانه حرفه ای می باشد. تاتو صورت جایگزین مناسب و نسبتا دائمی برای آرایش های روزانه است و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد. همچنین از تاتو صورت در لب، چشم، ابرو و اسکالپ سر با هدف از بین بردن نقص هایی که در اثر انواع بیماری ها، مصرف دارو و یا جراحت ایجاد شده است، بهره می برند.

آموزش فیبروز ابرو در تهران

آموزش تاتو صورت

تاتو صورت شکلی از آرایش دائمی و نیمه دائمی صورت است که در اعضای مختلف صورت با کیفیت های متفاوت قابل انجام می باشد.آگاهی از انواع تکنیک های طراحی و اجرا در تاتو صورت و رعایت نکات بهداشتی لازم، نیاز به دریافت آموزش های تخصصی و گذراندن دوره های کارآموزی دارد. تمام کسانی که در آرایشگاه های زنانه تاتو صورت را انجام می دهند ضروری است که دوره های تخصصی و حرفه ای را گذرانده و گواهی های لازم را دریافت کرده باشند.

این دوره های آموزشی تاتو بدن و صورت شامل بخش های مختلف آموزش تئوری، طراحی و آموزش عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد. آموزش تئوری با تدریس مباحث مربوط به علم و هنر تاتو آغاز شده با بیان مسائل بهداشتی و تخصصی مربوط به تاتو ادامه می یابد. در بخش طراحی به فرد آموزش داده می شود که چطور بر اساس نوع نیاز مشتری و عضو مورد نظر تاتو مناسب را طراحی نماید در ادامه نیز نکات اموزش داده شده به طور عملی ابتدا بر روی پوست هایو صورت های مصنوعی و در ادامه بر روی صورت های واقعی بارها تمرین و تکرار می شود.

انواع تاتو صورت

تاتو صورت در قسمت های مختلفی از چهره با اهداف زیبایی و درمانی متفاوت انجام می شود که عباتند از:

  • تاتو چشم و خط چشم

این تاتو شامل دو بخش خط چشم و بن مژه است که هدف از انجام تاتو بن مژه پرپشت نشان دادن مژه ها و عدم نیاز به استفاده از خط چشم بوده و تاتو خط چشم به منظور افزایش زیبایی فرم و حالت چشم انجام می شود.

  • تاتو ابرو

تاتو ابرو به منظور پرپشت نشان دادن ابرو، پر کردن فضاهای خالی داخل  ابرو و ترمیم جراحت و شکستگی آن صورت می گیرد. تاتو ابرو بر اساس تکنیک انجام و ابزار تخصصی آن به انواع میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن قابل تفکیک است.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در تهران

 

  • تاتو لب و خط لب

تاتو لب و خط لب یک آرایش تقریبا دائمی بوده و جایگزین مناسبی برای رژ لب و خط لب می باشد. این نوع تاتو با تکنیک های مختلفی از جمله سایه و ترکیب رنگ با کیفیت های مختلفی قابل اجرا است.

  • تاتو اسکالپ سر

این نوع تاتو برای افرادی مناسب است که از کم پشتی و ریزش مو رنج می برند. در این روش با تکنیک های مختلف نقطه ها و یا سایه هایی بر روی پوست سر ایجاد می کنند که به شکل موی طبیعی سر دیده شده و فضاهای خالی را پر می نماید. تاتو اسکالپ سر جایگزین مناسبی است برای کسانی که تمایلی به انجام کاشت و یا تاپیک های مو ندارند.

محمد سلحشوری بازدید : 44 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

پرفروش ترین نهال ها در سال

شاید جواب این سوال که پر فروش ترین نهال در سال کدام نهال است کمی سخت باشد. معمولا در هر منطقه ای یک نوع نهال پرفروش تر است و این مورد کاملا به منطقه و بازار فروش در آن منطقه بستگی دارد. ولی اگر بخواهیم با یک جمع بندی کلی از نظر محبوبیت برسیم امکان پذیر است.

معمولا باغ داران بیشتر به نهال هایی علاقمند هستند که از بیماری و آفات کمتری برخوردار باشند، مقاومت در برابر هر گونه آسیب داشته باشند. یکی از اصلی ترین گزینه ها این است که محصول آنها از بازار فروش مناسب برخوردار باشد. البته امروزه با وجود صادارات و حمل ونقل مناسب کمتر محصولی وجود دارد که بازار هدف مناسب نداشته باشد.

کدام نهال مناسب منطقه شما است

بهتراست هر باغداری ابتدا به دنبال نهالی باشد که مناسب منطقه باشد بعد به فکر نهال های پر فروش و محبوب. شاید یک نهال در مناطق مختلف بسیار پربار با کیفیت باشد ولی به هیچ وجه جهت کاشت در منطقه شما مفید نباشد. از این رو ابتدا باید شرایط جوی و خاک و آب منطقه را بررسی کرد.

بعد از اینکه نهال های مناسب با شرایط منطقه مشخص شد، حال زمان انتخاب یک نهال با کیفیت و پر بار از بین این نهال ها می باشد. همانگونه که قبلا هم اشاره شد انتخاب یک نهال مناسب میتواند تضمین سود نهایی باشد.

انتخاب نهال جهت کاشت

در بین نهال های فراوانی که دارای بیشترین محبوبیت در کشور ما هستند، که باغ داران بسیار علاقمند به نگهداری آنها میباشند نهال هایی است که در ادامه ذکر خواهد شد. این نهال ها عبارتند از:

نهال گلابی بیروتی

همانطور که در بالا گفته شد ؛ نهال گلابی بیروتی میوه با کیفیت خیلی بالا و بسیار تجاری میباشد . و ماندگاری بسیار خوبی در سردخانه دارد ، به عبارتی این گلابی خواهان زیادی در کشور های همسایه بدلیل انبار داری خوب و طعم لذیذ را دارا است .
میتواند گزینه خوبی برای صادرات و ارز آوری به کشور باشد.

گلابی بیروتی یکی از ارقام های معروف و پر مصرف در ایران بوده ، که میوه حاصل در اوایل مرداد ماه برداشت میشود. بدلیل درشت بودن و شیرین بودن ، گلابی بیروتی طرفدارن خاص خود را دارد و جزو بهترین انتخاب ها از لحاظ اقتصادی برای باغدارن میباشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-بیروتی/

نهال گلابی ویلیام دوشیز

همانطور که مطرح شد، این نهال گلابی دوشیز معروف بسیار با کیفیت است و در کشور ایران نیز رونق بالایی دارد. علاوه بر ایران، بسیاری از کشورهای دیگر هم راغب به کاشت این نهال و یا حتی خرید محصولات آن هستند. این موضوع بدان معناست که با خرید نهال گلابی ویلیام دوشیز و  احداث باغ‌های ، فروش محصولات آن در کشور و یا حتی صادر کردن آن، درامد زایی و ارز آوری خوبی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-گلابی/نهال-گلابی-دوشیز/

نهال شلیل مغان دیررس

نهال شلیل مغان دیررس یکی از نهال های وارداتی کشور می باشد. این نهال اولین بار در کشور چین تولید شد و به ایران و چند کشور آسیایی صادر شد و پس از استقابل بالایی که از طرف مردم از این رقم مشاهده شد صادرات آن به کشورهای اروپایی نیز آغاز شد. به طور کلی شلیل مغان گرچه از چین وارد شده است اما به دلیل سازگاری با آب و هوا و خاک ایران تبدیل به بهترین نوع شلیل شده است و مشتریان خارجی زیادی را دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-شلیل/نهال-شلیل-مغان-دیر-رس/

نهال شلیل سفید

نهال شلیل سفید از انواع نهال شلیل می باشد. شلیل از جمله میوه های محبوب و پرطرفدار می باشد، اگر تصمیم به خرید نهال شلیل و احداث باغ دارید و یا حتی نیاز به نهال جهت کاشت در حیاط منزل خود دارید با کارشناسان آکین نهال در تماس باشید.در ادامه به معرفی این نهال می پردازیم.

https://akinnahal.com/shop/نهال-شلیل/نهال-شلیل-سفید/

نهال شلیل رفعتی

نهال شلیل رفعتی از انواع نهال شلیل پیوندی و بسیار تجاری می باشد. این نهال در بین تمامی نهال های شلیل بیشترین میزان بازدهی را دارد، بنابراین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نهال شلیل بومی ایران می باشد و دارای محصول لذیذ و بازار پسند می باشد.

خرید نهال شلیل همیشه یکی از اهداف سرمایه گذاری باغ داران می باشد، شلیل از جمله میوه های پرطرفداری می باشد که امروزه با افزایش تنوع این میوه در مدل های مختلف به علاقمندان کاشت این درخت افزوده شده است. خرید نهال شلیل رفعتی از نهالستان های معتبر بسیار مهم است. نهالستان آکین نهال عرضه کننده انواع نهال ها می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-شلیل/نهال-شلیل-رفعتی/

نهال شلیل زودرس مغان

نهال شلیل زودرس مغان یکی از انواع نهال شلیل بومی کشور چین می باشد که به دلیل سازگاری مناسب با اکثر مناطق کشور، کشت فراوانی در کشور دارد. نهال شلیل مغان دارای دو گونه متفاوت است: نهال شلیل زودرس مغان و نهال شلیل دیررس مغان. این دو گونه از لحاظ زمان برداشت محصول با یکدیگر متفاوت می باشند. نهالستان آکین نهال هر دو گونه از این نهال شلیل را ارائه می دهد. در صورتی که تمایل به خرید نهال از نهالستان دارید پیشنهاد می شود با مشخصات هر دو گونه از این نهال آشنا شوید.

https://akinnahal.com/shop/نهال-شلیل/نهال-شلیل-زودرس-مغان/

نهال شلیل شمس

نهال شلیل شمس یک از انواع نهال شلیل می باشد که اصلیت ایرانی دارد و در ایران تولید شده است و به صورت گسترده در کشور ما کاشته می شود. این نهال از ارقام زود رس و پربار محسوب می شود و این یکی از دلایل محبوب شدن بین باغداران و خرید نهال شلیل می باشد.

نهال شلیل شمس در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به سادگی در برابر شرایط آب و هوایی آسیب نمی بیند. ولی محصول تولیدی این نهال اسیب پذیر بوده و باید در یخچال نگهداری شود بیشتر از 48 ساعت نمی تواند در بیرون از یخچال یماند و کیفیت خود را از دست می دهد. این محصول برای مصرف تازه خوری مناسب است.

https://akinnahal.com/shop/نهال-شلیل/نهال-شلیل-شمس/

نهال سیب عروس

نهال سیب عروس یکی ارقام تجاری و پرفروش نهال سیب می باشد. سیب عروس به دلیل درشت و خوشرنگ بودن آن بسیار بازار پسند هستند و مناسب میهمانی ها و مجالس می باشد. سیب عروس دو رنگ می باشد و ترکیب سفید و سرخ می باشد که به آن جذابیت خاصی می بخشد که می تواند زینت بخش مهمانی ها باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-سیب/نهال-سیب-عروس/

نهال سیب میراکل

خرید نهال سیب میراکل یک انتخاب عالی برای شما می تواند باشد زیرا محصول این نهال به جهت رنگ منحصر به فردی که دارد بسیار جالب و جذاب است. علاوه براین سیب میراکل که یک از گونه های کمیاب سیب می باشد و به تازگی وارد کشور ما شده است. با خرید نهال سیب میراکل از نهالستان آکین نهال به محصول با کیفیت و خاص و بازار پسند دست خواهید یافت.

https://akinnahal.com/shop/نهال-سیب/نهال-سیب-میراکل/

نهال سیب قرمز فرانسه

نهال سیب قرمز فرانسه یکی از انواع نهال سیب تجاری و پربازده می باشد که بسیار مورد پسند باغداران می باشد. این نهال حدود 20 درصد از زمین های زیر کشت نهال سیب را به خود اختصاص داده است. این سیب به دلیل رنگ زیبا و جذاب قرمزی که دارد، عطر و طعم مطبوع و همچنین قابلیت ماندگاری و سهولت جابجایی که دارد بسیار مورد پسند می باشد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-سیب/نهال-سیب-قرمز-فرانسه/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 43 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال لپ تاپی  برای کاربری عمومی و شخصی خود هستید که کیفیت بالایی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد حتما برای خرید لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 اقدام کنید.

این لپ تاپ از مدل های قدیمی شرکت دل است که هنوز هم به دلیل کارایی بالایی که دارد مورد توجه کاربران مختلف قرار می گیرد.

در  ادامه مطلب در نمایندگی دل نگاه کوتاهی به مشخصات فنی و ساختاری این لپ تاپ پرفروش دل داریم.

بررسی ویژگی های ظاهری

بدنه لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 از پلاستیک ساخته شده است تا این موضوع علاوه بر کاهش وزن دستگاه بتواند در کاهش قیمت آن که یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصول می باشد، موثر باشد.

لپ تاپ های دل معمولاً از نظر طراحی دارای طراحی های عادی هستند که می تواند متناسب با نوع کاربری آن ها باشد.

این مدل از لپ تاپ از نظر فیزیکی دوام بسیار بالایی دارد هر چند که نمی توان از مشکلاتی که برای قاب نمایشگر و بدنه آن به وجود می آید غافل شد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که آن را به عنوان یک لپ تاپ برای دانشجویان مناسب کرده است، کیبورد بسیار با کیفیت این محصول می باشد.

کیبورد مورد نظر از نوع جزیره ای بوده و هنگام تایپ کردن کمترین صدای ممکن را تولید می کند.

جانمایی درست و ارتفاع مناسب باعث شده است تا این کیبورد به خوبی بتواند به کاربران برای تایپ سریع کمک نماید.

دانشجویان و دیگر افراد برای انجام پایان نامه ها و پروژه های مختلف می توانند روی این لپ تاپ و کیبورد آن حساب ویژه ای باز کنند.

در کنار این قابلیت ها، بلندگو های استریو با فناوری صدای دالبی به افرادی که قصد دارند برای دیدن فیلم ها و شنیدن موسیقی از این لپ تاپ استفاده نمایند، کمک کند تا صدا را با وضوح بسیار بالایی بشنوند.

پردازنده قوی و گرافیک مناسب

کسانی که از لپ تاپ های شرکت دل استفاده می کنند، قطعا از قدرت و سرعت این لپ تاپ ها با توجه به کاربری که دارند در اجرای نرم افزار های مختلف رضایت کامل دارند.

لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 نیز از این دست لپ تاپ هاست که به دلیل استفاده از یکی از پردازنده های قوی شرکت اینتل توانسته است این قدرت و سرعت را به کاربران ارائه نماید.

در ساخت این لپ تاپ دل از پردازنده ی مرکزی core i5 مدل 2430M اینتل استفاده شده است تا کاربران بتوانند بازی های نیمه سنگین و همچین نرم افزار های مختلف مهندسی را روی دستگاه نصب و اجرا نمایند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل استفاده از یک رم 4 گیگابایتی برای این لپ تاپ باعث شده است تا شاهد افزایش کارایی دستگاه باشیم و به همین دلیل نرم افزار های مختلف را می توان با این دستگاه به صورت همزمان و به راحتی اجرا نمود.

در کنار این قابلیت ها، از یک پردازنده گرافیکی بسیار مناسب استفاده شده است تا کاربران بتوانند نرم افزار های طراحی مختلف را روی دستگاه اجرا نمایند.

این پردازنده که ساخت شرکت انویدیا می باشد، دارای یک گیگابایت رم اختصاصی بوده و به شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز بتوانید آن را به 4 گیگ رم نیز ارتقا دهید.

برای کسانی که می خواهند برنامه ها و فایل های مختلف را روی دستگاه خود ذخیره نمایند چه چیزی می واند بهتر از یک حافظه داخلی 500 گیگابایتی باشد که در لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 قرار گرفته است.

امکانات ارتباطی

یکی از مهم ترین قسمت های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که تقریباً تمامی نیاز های کاربران را برطرف می کند، پورت ها و امکانات ارتباطی این دستگاه می باشد.

لپ تاپ مورد نظر علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم، دارای پورت شبکه و همچنین بلوتوث داخلی نیز می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق این دستگاه به برنامه ها و فایل های مختلف دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این دو پورت USB2.0 و همچنین یک پورت USB3.0 بر روی کنار های این لپ تاپ قرار گرفته اند.

پورت VGA و همچنین پورت HDMI از جمله دیگر امکانات ارتباطی لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 می باشند.

برای این محصول خوش ساخت و با دوام یک باتری 6 سلولی در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ کامل می تواند در صورت تماشای فیلم و یا وبگردی به صورت مستمر، دستگاه را تا 3 ساعت روشن نگه دارد.

از دیگر امکانات لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که در کنار قیمت مناسب دستگاه می توانند مشتریان را برای خرید ترغیب نمایند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

درایو نوری

صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD

وب کم

وزن مناسب 2.7 کیلوگرمی

منبع: https://dell-repair.ir

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 8,505
  • بازدید کلی : 34,717