loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 36 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)
این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...
منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
محمد سلحشوری بازدید : 38 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 41 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

یکی از تجهیزات آشپزخانه که در آشپزخانه های امروزی جا خوش کرده و منجر به تهیه گوشت چرخ کرده در منزل خواهد شد، چرخ گوشت است که با به همراه داشتن موتور پرقدرت، امکان چرخ کردن سریع و راحت انواع گوشت را فراهم آورده و نیاز به گوشت چرخ کرده های آماده را به صفر می رساند؛ اما موضوع دیگری که می خواهیم در این بخش به بررسی آن بپردازیم، بررسی ویژگی های بهترین چرخ گوشت خانگی است که در قسمت زیر به این ویژگی ها اشاره شده است:

همانطور که گفته شد یک چرخ گوشت خوب، مجهز به موتور قدرتمند بوده و هر چقدر که قدرت موتور بالاتر باشد؛ بالطبع چرخ کردن گوشت هم عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
چرخ گوشت خوب از سوراخ های کافی برخوردار بوده و سوراخ های آن به نحوی ساخته شده اند که گوشت داخل آنها گیر نمی کند یا اگر هم گیر کند، خیلی راحت خارج خواهد شد.
این محصول از تعداد دنده های مختلف برخوردار می باشد که با افزایش تعداد دنده ها، کارکرد آن هم بهبود خواهد یافت.
همچنین باید بگوییم بهترین چرخ گوشت خانگی، در هنگام کارکرد، صدای کمی را ایجاد نموده و از آلودگی های صوتی خواهد کاست.
دارای قطعات و بدنه فولادی بوده و لذا این قطعات در اثر شستشو آسیب ندیده و دوام خود را حفظ خواهند کرد.
همچنین تیغه هایی که در چرخ گوشت تعبیه شده اند، از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشند؛ البته درجه تیزی تیغه ها نیز بسیار بالا خواهد بود.

ظرفیتی که در بهترین چرخ گوشت خانگی وجود دارد، چقدر است؟
چرخ گوشت، عصای دست خانم ها در آشپزخانه بوده و فرصت مناسبی را برای چرخ کردن انواع گوشت قرمز در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند پس از چرخ کردن گوشت ها، غذاهای گوشتی و خوشمزه ای را تدارک دیده و بر سر میز غذا حاضر نمایند.

اما چرخ گوشتی برای خانم های خانه مناسب به نظر رسیده و نیاز آنها را به بهترین شکل تامین خواهد کرد که از ظرفیت مناسب برخوردار باشد؛ یعنی بهترین چرخ گوشت خانگی دارای بیشترین میزان ظرفیت خروجی گوشت بوده و در مدت زمان کم، حجم زیادی از گوشت را چرخ کرده و آماده خواهد ساخت.

حالا می خواهیم بدانیم که بیشترین ظرفیت موجود در این محصول، دقیقاٌ چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین چرخ گوشت خانگی در مدت زمان ۱ دقیقه، بیشتر از یک و نیم کیلو گوشت را چرخ کرده و این موضوع، نشان دهنده ظرفیت بالای آن می باشد. پس دقت داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت چرخ گوشت، ظرفیت آن خواهد بود.

چرخ گوشت برقی یکی از مدل های پیشرفته چرخ گوشت خانگی
در گذشته که صنایع تولید کننده با چندان پیشرفتی روبرو نبودند، محصولاتی همراه با محدودیت های بیشتر تولید و روانه بازار می شدند؛ لذا افراد نیز گزینه های انتخابی کمی را پیش روی خود داشتند؛ اما حالا با پیشرفت صنایع، محصولات بیشتری تولید شده و در نتیجه گزینه های متنوع تری را برای انتخاب روبروی افراد قرار داده اند، برای مثال محصولی مانند چرخ گوشت خانگی، تنها محدود به مدل های دستی نبوده و اکنون در مدل های پیشرفته تری مثل چرخ گوشت برقی تولید و عرضه گردیده است.

این محصول در مقایسه با چرخ گوشت های قدیمی و دستی، مزایای بیشتری داشته و به طور کلی عملیات چرخ کردن گوشت را در سریع ترین زمان انجام می دهد، در ادامه می خواهیم تا شما را با مزایای این چرخ گوشت، بیشتر آشنا نماییم:

چرخ گوشت برقی مجهز به دکمه ای است که با فشردن آن می توان دستگاه را خاموش یا روشن کرد تا کار آن متوقف یا شروع شود؛ پس مانند چرخ گوشت دستی، نیاز به چرخاندن اهرم دستی و صرف انرژی برای این کار نخواهد داشت.
این چرخ گوشت دارای سرعت بیشتری بوده و بنابراین برای چرخ کردن گوشت هایی که مقدار آنها بالاست، مناسب خواهد بود.
همچنین به دلیل کارکرد اتوماتیک این دستگاه، می توان چرخ گوشت را روشن کرد تا به کار خود ادامه دهد و همزمان با آن کارهای دیگر را هم انجام داد.

بهترین مارک چرخ گوشت خانگی کدام است؟
اکنون بهترین چرخ گوشت خانگی را با مارک های مختلفی در بازار مشاهده خواهید کرد که برخی از این مارک ها دارای درجه اعتبار بالایی بوده و یقیناٌ اگر محصولاتی را از بین آنها انتخاب نمایید، چرخ گوشت با کیفیت تر و بهتری هم نصیبتان خواهد شد؛ در ادامه شما را با پرفروش ترین و معروف ترین مارک های چرخ گوشت خانگی آشنا خواهیم کرد تا اگر مایل بودید، آنها را انتخاب نمایید:

چرخ گوشت خانگی کنوود
چرخ گوشت خانگی فیلیپس
چرخ گوشت بوش
چرخ گوشت پاناسونیک
چرخ گوشت پارس خزر
راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی
اگر تمایل به تهیه بهترین چرخ گوشت خانگی دارید، تنها اطلاع از مارک های این محصول کافی نیست؛ بلکه باید از نکاتی مهم به عنوان راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی مطلع شوید که این نکات به شما کمک زیادی خواهند کرد:

حتماٌ توجه فرمایید چرخ گوشتی که انتخاب می کنید، دارای روکش محافظ باشد.
از وجود پایه های ضد لغزش در این دستگاه مطمئن شوید که با وجود آنها امنیت چرخ گوشت، افزایش خواهد یافت.
دقت داشته باشید بهترین چرخ گوشت خانگی علاوه بر داشتن تیغه و بدنه عالی، دارای وزن کمی نیز بوده و بنابراین جابجایی آن آسان خواهد بود.

منبع: https://alonazar.com/best-meat-mincers/

محمد سلحشوری بازدید : 36 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما هم دنبال خرید موزر اصل ارزان یا میخواهید قیمت ریش تراش موزر اصل آلمان را بدانید
کافی است با ما همراه شوید


ماشین اصلاح و پیرایش موزر با نام Moser و در مدل 1400 با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح است

و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد

اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر قیمتی مناسب نسبت به کارایی و قدرت خود دارد

جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت برند موزر مدل 1400 بیشترین طرفدار را دارد

و در حقیقت باید گفت به خاطر معروفیت همین مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند

این مدل از دستگاه موزر اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است

و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند

در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان درج شده است

تیغه های موزر از جنس استیل و ضد زنگ است

اما روغن کاری آن باعث میشود تیغه ها عمر بیشتری کرده و همچنین صدای تیغه ها در زمان استفاده کمتر باشد

که به دنبال آن فشار کمتری به موتور موزر وارد شده و عمر دستگاه شما بیشتر میشود

با کمک اهرمی که برای تغییر اندازه اصلاح شرح داده شد

میتوان اندازه ای بین یک دهم میلی متر تا سه میلی متر را برای اندازه موها تنظیم کرد

موتور این ماشین اصلاح قدرت مند سرعتی حدود شش هزار دور در شصت ثانیه ایجاد میکند

و در نتیجه کار اصلاح و پیرایش را بسیار سریع انجام میدهد

برخلاف برخی ایده های غلط این ماشین اصلاح لرزش و صدای زیادی ایجاد نمیکند

بلکه در واقع همان لرزش اندک که شبیه به ویبره دستگاه های ماساژ است

برای قدرت موتور ایجاد میگردد

یک عدد شانه به همراه دستگاه در بسته بندی آن وجود دارد که میتوانید از آن موها را در اندازه بلندتر اصلاح کنید

نصب شانه ها بر روی ماشین اصلاح بسیار ساده است

شانه های “ماشین اصلاح موزر اصل” به صورت کشویی بر روی قسمت زیرین تیغه ها سوار میشود

روغن کاری تیغه ها را میتوانید بعد اصلاح هم انجام دهید

البته قبل از آن باید تیغه ها را با برس داخل جعبه کاملا تمیز کنید

کیفیت این ماشین اصلاح به حدی بوده که میتوان سالها از آن استفاده کرد

به همین خاطر هم آرایشگاه ها که به طور مرتب نیاز به ماشین اصلاح دارند

از همین ماشین اصلاح موزر که دوام بالایی دارد استفاده میکنند

خرید موزر اصل ارزان
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

ساختار ظاهری موزر :


طراحی موزر بسیار خوش دست است

اما برخی افراد وزن آن را کمی سنگین می دانند

در حالیکه وزن این ماشین اصلاح در قبال خوش دستی و فرم آن اصلا فشاری به دست ها در زمان استفاده نخواهد آورد

در واقع وزن موزر به دلیل کیفیت موتور داخلی جنس اصل تیغه ها و همچنین بدنه مقاوم و تا حدودی ضد ضربه آن است

بدنه موزر علاوه بر اینکه در زمان های استفاده طولانی مدت حرارت ایجاد شده از موتور را تحمل میکند

در برابر ضربات احتمالی هم مقاوم باشد

از طرفی وزن آن جلوی لرزش زیاد را در زمان اصلاح گرفته

که دقت اصلاح مخصوصا در قسمت شقیقه ها یا خط انداختن ریش را افزایش میدهد

با هر کدام از دست ها که بخواهید میتوانید در زمان اصلاح از موزر استفاده کنید

کلید ها و شاسی ها تنظیم موزر در موقعیتی قرار گرفته اند

که در زمان اصلاح به راحتی و خیلی سریع بتوانید به همه آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید

جنس بدنه به نوعی است که موها را به خود جذب نکرده

و بعد از اصلاح بر خلاف تیغ ها که باید از برس برای تمیز کردن آن استفاده کنید

میتوانید خیلی راحت بدنه آن را تمیز کنید

طول سیم موزر حدود دو متر بوده و به راحتی میتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد

جالب است بدانید تیغه های موزر حتی در استفاده های طولانی هم داغ نخواهد شد

که آرایشگاه ها را به استفاده بیشتر از آن سوق می دهد

علاوه بر آن این تیغه ها ضد زنگ هستند

دقت کنید که این دستگاه قابل استفاده به صورت تر و خشک نیست و موها باید کاملا خشک باشند

در زمان اصلاح در صورتی که میخواهید موها را بلندتر از تیغه ها و یا حتی بلندتر از آخرین درجه اهرم کناری دستگاه کوتاه کنید

باید از شانه ای که همراه دستگاه است استفاده کنید

اگر میخواهید باز هم بلندتر از شانه فوق اصلاح نمایید میتوانید ار شش شانه هدیه استفاده کنید

و در بین آنها شانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت فشاری و کشویی بر روی تیغه های موزر نصب کنید

حتی در زمانیکه شانه ای را بر روی دستگاه میگذارید میتوانید از اهرم برای افزایش بیشتر ارتفاع اصلاح موها استفاده کنید

دقت کنید برای افزایش عمر دستگاه موزر در بازه های زمانی مختلف اقدام به روغن کاری تیغه ها کنید

به این حالت که چند قطره روغن بر روی تیغه ها ریخته و ماشین اصلاح را چند ثانیه روشن کنید

تا روغن به همه جای آن پخش شود

هر زمان که روغن همراه آن تمام شد میتوانید از روغن هایی که برای چرخ خیاطی استفاده میکنند

و در همه خرازی ها موجود است خرید کنید و با آن موزر را روغن کاری کنید

عدم روغن کاری دستگاه باعث صدماتی به آن خواهد شد

که میتوان به عنوان نمونه به خشک شدن تیغه ها و ایجاد صدای خراش یا کند شدن تیغه و عدم اصلاح صاف و یک دست اشاره کرد

قیمت ریش تراش موزر اصل
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

منبع: https://shavermall.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/

محمد سلحشوری بازدید : 73 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

ابرو­ها سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابرو­های ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیت مثبت و قوی به فردی که آن را دارا است می­دهند. علاوه بر شخصیت، ابرو­هایی که به درستی کشیده شده اند بدون شک جذابیت فرد را بیشتر می­کنند. در ادامه به چند روش درمانی و زیبایی برای ابروها می­­پردازیم:

میکروپیگمنشن چیست؟

میکروپیگمنشن که به عنوان آرایش دائمی یا خالکوبی شناخته می­شود، یک روش زیبایی است که برای بهبود یا جایگزینی رنگدانه­های از دست رفته روی پوست شما استفاده می­شود. میکروپیگمنشن اغلب روی پوست صورت اعمال می­شود؛ برای تقویت ابروها، مژه­ها، پلک­ها ( به عنوان خط چشم ) و لب­ها به کار می­رود. این درمان همچنین برای استتار یا بهبود زخم­ها، یکنواخت کردن رنگ پوست یا بازگزداندن رنگ به مناطقی از پوست که رنگدانه­های خود را از دست داده اند استفاده می­شود. 

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%be%db%8c%da%af%d9%85%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

چه کسانی برای این درمان مناسب هستند؟

برخی از شرایط پزشکی که استفاده از آرایش را برای شما غیرممکن می­کند - مانند برخی از بیماری های پوستی- یا برخی از بیماری­های خاص -  باعث می­شود میکروپیگمنشن گزینه خوبی برای شما باشد. این موارد عبارت­اند از:

شرایطی که منجر به اختلال در استفاده از دست­ها می­شود؛ مانند ارتریت شدید، مولتیپل اسکروزیس یا بیماری پارکینسون.

شرایطی که منجر به بینایی ضعیف می­شود؛ مانند آب مروارید یا دژنراسیون ماکولا.

میکروپیگمنشن همچنین می­تواند یک درمان یا راه­حل برای برخی شرایط و بیماری­ها باشد، از جمله:

برای جراحی ترمیمی صورت

برای جایگزینی ابروهایی که به دلیل افزایش سن یا بیماری­های زمینه­ای نازک شده اند

برای رفع کمبود رنگدانه پوست به دلیل بیماری ویتیلگو

برای بازسازی آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) پس از جراحی سینه یا زیبایی

برای یک راه­حل دائمی اگر به مواد آرایش سنتی و موقت حساسیت دارید

روش­های میکروپیگمنشن برای موارد شخصی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. مانند:

شما آرایش روزانه را دوست ندارید.

شما دوست دارید ابروها یا مژه­هایی پرتر و واضح­تر داشته باشید.

شما می­خواهید لب­هایی با رنگ بهتر یا پررنگ­تر داشته باشید.

میکروپیگمنشن چگونه صورت می­گیرد؟

اکثر روش­ها فقط به بی حسی موضعی نیاز دارند تا پوست را بی حس کند و شما را در طول عمل راحت کند. به طور معمول، میکروپیگمنشن را می­توان در محیط معمولی بدون تجهیزات خاص دیگری انجام داد، اما نباید موارد بهداشتی را فراموش کرد. این روش با یک ابزار قلم مانند یا تفنگ خالکوبی استاندارد انجام می­شود. سوزن چند میلیمتر به لایه میانی پوست شما ( درم) نفوذ می­کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می­شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما در طول عمل باید از دستکش­های پزشکی استفاده کند.

انجام بیشتر روش­ها از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می­کشد. پس از انجام عمل، متخصص شما یک ضدعفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می­دهد. علاوه بر این، ممکن است برای نرم نگه داشتن ناحیه تحت درمان و تسریع بهبودی به شما پماد تجویز شود. گاهی اوقات نیز ممکن است برای محافظت از ناحیه یک بانداژ در محل جراحی قرار گیرد.

میکروبیلدینگ چیست؟

میکروبیلدینگ نوعی معماری ابرو است.  این فرایند به لطف ابزاری که استفاده می­شود بسیار دقیق است، مانند یک خودکار که نوک آن یک تیغه شیبدار با 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن است. این سوزن­ها به پوست در لایه­ی سطحی نفوذ می­کنند و  آن را خراش می­دهند. این سوزن­ها ضربه­های پروزن را با رنگدانه­های جوهر به پوست وارد می­کنند و مو­ها ظریف و طبیعی ایجاد می­کنند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af/

تفاوت میکروبلیدینگ با تاتو چیست؟

میکروبلیدینگ بر خلاف خالکوبی، در لایه درم وارد نمی­شود،  بلکه بر روی لایه سطحی پوست است و بر خلاف خالکوبی، بیشتر به عنوان یک روش درمانی شناخته می­شود. میکروبلیدینگ حتما دائمی نیست و  طبیعتا بعد از 18 ماه محو شده و احتیاج به ترمیم دارد؛ البته این موضوع به جوهر استفاده شده و تابپ پوستی بیمار بستگی دارد. ضربه­های سوزن بسیار طبیعی­تر و ظریف­تر از هر خالکوبی است؛ البته این مورد بستگی به هنر شخصی دارد که این درمان را برای شما اجرا می­کند.

میکروشیدینگ چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

هر دو نقش آرایش نیمه دائمی برای ابرو­های شما را دارند، اما تفاوت اصلی در میزان ظرافت کار است. در مقایسه با موی طبیعی و دقیق هر فرد، میکروبلیدینگ ظاهر بسیار نرم­تر و بهتری دارد. برای مثال، استفاده از مداد ابرو بسیار متفاوت تر از استفاده از پودر و رنگ دارد. زمانی که میکروبلیدینگ خط­هایی شبیه به مو را در ابرو­های شما ایجاد می­کند، میکروشیدینگ نقاط ریز در امتداد ابرو­های شما را برای طبیعی­تر شدن کار مشخص می­کند.  اغلب این دو روش باهم ترکیب می­شوند و این کار حرفه ای ترین ابرو­ها را خواهد ساخت.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن ابرو به صورت دستی است. فیبروز یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین درمان­های زیبایی امروزه، به لطف طیف وسیعی از مزایایی  است که برای مشتریان فراهم می­کند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2/

ماهیت واقعی درمان فیبروز، این است که طراحی در این روش با استفاده از نسبت طلایی یه دست می­آید. نسبت طلایی در طراحی تمام اشکال زنده روی این سیاره وجود دارد که به آن نسبت دو اندازه طول می­گویند و در این حالت اندازه­ها به صورت 1.618:1 است. این تنایب را تناسب الهی نیز می­نامند و به همین دلیل است که این روش درمانی، فیبروز به معنی ابروهایی که با طرحی الهی کشیده شده اند نامیده می­شود.

روش فیبروز برای ابروهای بدشکل، نامتقارن، تکه تکه یا صرفا افرادی که می­خواهند ابروهایی عالی داشته باشند ایده­آل است.  قبل از انجام این درمان، برای اطمینان از واجد شرایط بودن برای درمان به پزشک مراجعه کنید. این تکنیک در مجموع دو تا سه ساعت طول خواهد کشید. این تکنیک شامل اندازه­گیری، میکروبلیدینگ و اعمال رنگ است. این درمان یک درمان دو بخشی است؛ درمان دوم یک ماه پس از درمان اول صورت می­گیرد. پس از درمان دوم 12 تا 18 ماه به ترمیم احتیاج نخواهید داشت.

فیبروز هم یک روش میکروبلیدینگ است، با این تفاوت که ازیک تیغه بسیار نازک اغشته به جوهر برای کشیدن موها در ابرو استفاده می­شود.  تکنیک میکروبلیدینگ شامل کشیدن تکی تارهای مو به صورت تکی و واضح است، با این تفاوت که ضربه­های فیبروز بسیار شفاف­تر و نازک­تر شده و تار نمی­شوند.

مراقبت­های بعد از انجام میکروپیگمنشن، میکروبیلدینگ و فیبروز چیست؟

وجود کمی تورم و قرمزی را طبیعی  بدانید، ناحیه تحت درمان را چند وقت یکبار یخ بگذارید و از پمادی که برای شما تجویز می­شود استفاده کنید. از هر گونه دوش گرفتن و مالیدن اجسام زبر به ناحیه تا یک هفته خودداری کرده و در صورت مشاهده تورم و خونریزی به دلیل وجود حساسیت، به پزشک مراجعه کنید.

منبع: https://xn----omcqlb8bo8k1ag.com/

محمد سلحشوری بازدید : 41 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)
به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود.
با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ایجاد بسترهای مختلف برای انجام امور، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و امور اجرایی خود از خدمات شبکه استفاده می‌کنند. شرکت‌های مختلف کوچک و بزرگی برای استفاده از تکنولوژی و به‌روزرسانی سیستم‌های کامپیوتری و زیرساخت‌های شبکه خود از خدمات شبکه و پشتیبانی آن استفاده می‌کنند و بدین ترتیب بسیاری از امور خود را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهند. به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع، در این مطلب به توضیح انواع مختلف خدمات شبکه و نحوه پشتیبانی آن و همچنین معرفی بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه می‌پردازیم.
 
تعریف خدمات شبکه
به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی کوچک و بزرگ برای انجام امور خود، به سیستم‌های کامپیوتری و سایر سخت‌افزارها و نرم‌افزارها نیاز دارند. در واقع در دنیای پیشرفته امروزی، انجام امور مربوط به شرکت‌ها، بدون وجود شبکه و ارتباطات زیرساختی امکان‌پذیر نیست و شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها به ناچار باید اطلاعات و داده‌های خود را با استفاده از ارتباطات شبکه‌ای و کامپیوتری به‌روز سازند و از به وجود آمدن هرگونه نفوذ و یا تهدید اینترنتی جلوگیری کنند.
 
خدمات پشتیبانی شبکه
مرحله دیگری که پس از نصب و راه‌اندازی انواع خدمات شبکه‌ای وجود دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بهره‌گیری از خدمات پشتیبانی شبکه است. به مجموعه عملیاتی که برای نگهداری، سرویس، تعمیر و عیب‌یابی و رفع هرگونه ایراد و اشکالی در شبکه‌های کامپیوتری و بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد، پشتیبانی خدمات شبکه گفته می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، پس از نصب و راه‌اندازی شبکه برای شرکت خود، از خدمات پشتیبانی سیستم‌ها و شبکه غافل شده و بدین صورت با گذشت زمان با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. پشتیبانی خدمات شبکه به اندازه مرحله نصب و راه‌اندازی شبکه مهم و حائز اهمیت است و باید بدان توجه کرد. تیم و شرکت‌های پشتیبانی شبکه با مراقبت و نگهداری سیستم‌های شبکه و همچینین بررسی آن‌ها به صورت ماهانه و یا دوره‌ای از به‌وجود آمدن، مشکلات بزرگ جلوگیری می‌کنند و چنانچه ایراد و یا مشکلی در شبکه دیده شود، تکنسین‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، به محل شرکت اعزام شده و مشکلات به‌وجود آمده را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کنند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که در پشتیبانی شبکه ارائه می‌شود عبارت‌اند از:
    - نگهداری کامپیوترها و شبکه و رفع اشکالات آن
    - نصب و به‌روزرسانی آنتی ویروس و فایروال
    - به‌روزرسانی سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی
    - مدیریت پهنای باند، اینترنت و کنترل دسترسی به اینترنت
    - ایجاد امنیت ارتباطات و اطلاعات
    - امکان دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی‌ها
    - بررسی دوره‌ای اطلاعات محل کارفرما و ارائه آن به کارفرما
    - بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت، شبکه و تمامی سیستم‌ها
    - ارائه گزارش‌های دوره‌ای درباره نحوه پشتیبانی و نتیجه آن
 
اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه
شبکه و ارتباطات پیرامون آن برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اهمیت فراوانی دارد و اگر این ارتباطات قطع شده و یا دچار مشکل شود، ممکن است روند انجام امور را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل نیز استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه و بررسی شبکه و سیستم‌های یک شرکت و سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود در آن، اهمیت فراوانی دارد. پشتیبانی و بررسی ایرادات و رفع ایرادات موجود در زمان مناسب باعث می‌شود تا تمام سیستم‌ها دچار مشکل نشوند و مشکل به‌وجود آمده نیز در مدت زمان کمی رفع شود.
قطعی و به مشکل خوردن سیستم، شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای به‌کارگرفته شده در یک شرکت، باعث قطعی ارتباط میان کارمندان، کارکنان و مشتریان می‌شود و راندمان کاری یک مجموعه را به شدت کاهش می‌دهد. بسیاری از مشکلات موجود در شبکه و سیستم‌های یک شرکت، در صورتی که در زمان مناسب تشخیص داده شده و رفع گردند، از مشکلات بسیار بزرگ‌تری جلوگیری کرده و باعث افزایش ارتباطات و سرعت کاری در میان کارمندان یک شرکت می‌شوند.
 
موارد استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه
اکثر شرکت‌ها و موسساتی که تعداد سیستم‌های آن‌ها بین 5 تا 100 می‌باشد، باید از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه بهره‌مند گردند و به شکلی تضمینی و مطمئن، تمام فعالیت‌های خود را در بستر شبکه و یا سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر انجام دهند. شرکت‌هایی که شاهد سرعت کم شبکه و یا قطع و وصل شدن آن هستند، شرکت‌هایی که در دریافت و ارسال انواع فکس و ایمیل مشکل دارند، شرکت‌هایی که دستگاه‌های پرینتر، اسکنر و سایر دستگاه‌های کاربردی آن‌ها مدام قطع و وصل می‌شود، شرکت‌هایی که در اجرای برخی از نرم‌افزارهای خود با مشکل مواجه هستند و تمام شرکت‌هایی که سیستم شبکه یکسان و یکپارچه‌ای ندارند، می‌توانند از انواع خدمات ارائه‌شده در شرکت‌های شبکه استفاده کرده و تمام شبکه و سیستم‌های خود را یکسان سازند و با بهره‌مندی از بررسی‌های دوره‌ای این شرکت‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی نیز جلوگیری کنند.
 
تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه
با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در انواع کسب‌وکارها و مشاغل، اغلب مشاغل و کسب‌وکارها اعم از تجاری، صنعتی، خدماتی و آموزشی از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می‌کنند و همواره سعی می‌کنند تا با رسیدگی و مراقبت از آن‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی جلوگیری کنند. خدمات پشتیبانی شبکه از جمله خدماتی هستند که هزینه‌ها و تعرفه‌های متفاوتی با توجه به نوع خدمات دارند. به عنوان مثال اگر شرکت و یا سازمانی خدمات پشتیبانی شبکه خود را محدود به موارد خاص کند و فقط برخی از موارد پشتیبانی را از شرکت خدمات شبکه درخواست کند، هزینه پشتیبانی کمتری به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه پرداخت می‌کند. با توجه به حساسیتی که سیستم شبکه دارد، اغلب توصیه می‌شود تا خدمات پشتیبانی شبکه به طور کامل برای شرکت و یا سازمان در نظر گرفته شود تا از به‌وجود آمدن مشکلات بزرگتر جلوگیری به عمل آید. خدمات مشاوره درباره شبکه، بازرسی‌های دوره‌ای شبکه و سیستم‌ها، نصب و راه‌ اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه به صورت شبانه‌روزی و یا پشتیبانی مختص ساعات کاری، تعرفه‌ها و هزینه‌های مختلفی از یکدیگر دارند و هریک از این خدمات بسته به حجم داده‌ها و اطلاعات پشتیبانی شده متغیر است.  
رایان پشتیبان؛ بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه
شرکت رایان پشتیبان یکی از بهترین شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه در ایران و تهران می‌باشد. این شرکت با به‌کارگیری متخصصان و افراد حرفه‌ای شبکه توانسته در زمینه خدمات شبکه و همچنین خدمات پشتیبانی شبکه، رضایت بسیاری از مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد خود را جلب کند. شرکت رایان محاسبان با داشتن 14 سال سابقه کاری و تنوع مشتریان طرف قرارداد توانسته یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه شبکه باشد. بازدیدهای دوره‌ای و ماهانه، به‌روزرسانی نرم‌افزارها، بک‌آپ اطلاعات و پشتیبان‌گیری از آن‌ها، در دسترس بودن پشتیبانی، اعزام به موقع تکنسین متخصص به مکان موردنظر، پشتیبانی تمام شرکت‌های طرف قرارداد، ارائه مشاوره در زمینه بهینه‌سازی سیستم و شبکه برای شرکت‌ها، تنظیم قرارداد طبق نیاز مشتری و در نهایت پشتیبانی تلفنی و ریموت نامحدود، از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی‌هایی است که این شرکت دارد. با توجه به امکاناتی که نام برده شد، این شرکت توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خدمات شبکه تبدیل گردد. این شرکت، تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی شبکه را با مناسب‌ترین قیمت برای انواع کسب‌وکارها و سازمان‌ها انجام می‌دهد.
محمد سلحشوری بازدید : 38 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)
به نقل از سایت چطور: خیاطی یکی از حرفه های پرطرفدار به حساب می آید که اگر با علاقه چاشنی شود قطعا بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. اگر تا به حال خیاطی کرده باشید حتما می دانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل خیاطی، رسم الگو استاندارد برای انواع طرح های مختلف لباس است؛ حال آنکه برخی از کسانی که به تازگی به این حرفه روی آورده اند، توانایی لازم برای رسم الگو های خیاطی استاندارد را ندارند و یا اینکه اصلا فرصتی برای انجام این کار در اختیار ندارند. در این مواقع، استفاده از الگو های آماده استاندارد پیشنهاد می شود که خیاطی را بیش از پیش لذت بخش تر و البته راحت تر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) بدانید را در اختیار شما علاقه مندان به حرفه خیاطی قرار دهیم

خیاطی با الگوی آماده چیست؟

لازم به ذکر است که رسم الگوی آماده خیاطی امری کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و صرفه زمان کافی دارد به همین دلیل گاهی مشاهده می شود برخی ها در ابتدای شروع به خیاطی و در مواجهه با الگو های نسبتا پیچیده، دچار دلسردی می شوند و چه بسا اینکه از ادامه کار کناره گیری کنند. در این میان الگو آماده خیاطی به کمک آمده است تا بدون نیاز به صرف زمان برای رسم الگو، دقیق ترین الگو ها را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از الگو های آماده یک راه کوتاه برای دوخت انواع لباس است اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که الگوهای آماده باید به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندام ایرانی طراحی شود. گاهی دیده می شود که برخی ها از مدل های آماده با متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین و یا الگوهایی با متد ABM استفاده می کنند؛ این الگو ها نه تنها به صورت استاندارد طراحی نشده اند بلکه متناسب با اندام و سایز ایرانی تهیه نشده اند اما در مقابل الگو های تلفیقی دارای ویژگی الگو خیاطی استاندارد هستند و به همین دلیل با خیال راحت می توانید برای انجام دوخت و دوز های خیاطی روی آن حساب کنید.

الگوی خیاطی،باید مناسب سازی شده برای اندام ایرانی باشه و زمان دوخت رو تن فرد عالی بایسته

 

مزایای استفاده از الگوی های آماده در خیاطی

اگر قصد دارید به الگو های استاندارد با اندام ایرانی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت سیماکده مراجعه نمایید. تمامی مدل های آماده ارائه شده در این سایت با بالاترین سطح از استاندارد و متناسب با اندام ایرانی تهیه شده است. در مجموعه مزایای استفاده از الگوی آماده خیاطی عبارتند از:

استفاده راحت

اگر تنها یکبار از الگو های آماده استفاده کرده باشید قطعا متوجه سهولت در استفاده از آن شده اید؛ چرا که این الگو ها به شکل کاملا دقیق و اصولی طراحی شده اند تا در نهایت کسانی که به تازگی به خیاطی روی آورده اند، به راحتی بتوانند طرح های مختلف را اجرا کنند.

صرفه جویی در زمان

طراحی الگو های خیاطی تا حدودی زمان بر است به همین دلیل حتی اگر تخصص کافی را برای این کار داشته باشید باز هم گاهی انبوه سفارشات در تولیدی ها باعث می شود تا نیاز به استفاده از این الگو های آماده بیش از پیش احساس شود‌. استفاده از الگو های آماده در خیاطی های مبتدی و حتی تولید های حرفه ای هم دیده می شود که شاید دلیل اصلی این امر صرفه جویی در زمان باشد.

افزایش دقت در خیاطی

طبیعتا الگو های آماده که بر اساس استاندارد های روز تهیه شده باشد، درصد خطا را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهند. وجود هر گونه خطا در اندازه و سایز بندی این الگو ها موجب بر هم خوردن کامل روش دوخت می شود اما استفاده از این الگو های آماده در جهت افزایش دقت در دوخت موثر واقع شده است.

آشنایی با الگوهای مختلف

اگر از دید دیگر بخواهیم به مزایای استفاده از الگو های آماده نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از این الگو های آماده می تواند زمینه ساز آشنایی با طراحی این الگو ها و سپس ایجاد زمینه برای فعالیت در زمینه طراحی الگو باشد.
 

طراحی الگو یا استفاده از الگو های آماده

در مقایسه توانایی کشیدن الگو و استفاده ار الگو های آماده باید بگوییم که یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از هر دو مورد را داشته باشد؛ به این معنا که بر حسب شرایط زمانی و موقعیت موجود از هر دو روش استفاده گردد. گاهی شرایط زمانی به گونه ای است که فرصتی برای کشیدن الگو وجود ندارد و یا اینکه طرح لباس به صورت کاملا خاص، سفارش داده شده است؛ در این مواقع بهتر است که از الگو های آماده با متد تلفیقی استفاده نمایید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا و چگونه می توان به مهارت کشیدن الگو دست پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش می توان نسبت به یادگیری طراحی الگو خیاطی اقدام کرد. در روش اول می توانید در کلاس های حضوری خیاطی با الگو شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این روش در شرایط کنونی کرونا و شیوع سویه جدید اومیکرون تا حدود زیادی خطرناک خواهد بود و به همین دلیل چنین روشی پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما برای کسانی که به یادگیری نحوه کشیدن الگو علاقه مند هستند، شرکت در کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است؛ در این دوره های آموزشی نه تنها از صفر تا صد خیاطی آموزش داده می شود بلکه نحوه کشیدن الگو های خیاطی نیز تدریس می شود تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از منزل و تنها با گذراندن این دوره های مجازی به مهارت های لازم در زمینه خیاطی با الگو دست پیدا کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم استفاده از الگو های آماده در خیاطی دارای مزایای بسیار زیادی است اما این موضوع زمانی موثر واقع خواهد شد که الگو ها به صورت استاندارد طراحی شوند. الگو های آماده در متد های مختلفی طراحی می شود که در این میان بهترین و کارآمد ترین متد استفاده شده در طراحی الگو، متد تلفیقی است که از چند متد برای رسیدن به استاندارد اندام های ایرانی در آن استفاده شده است. الگوی آماده ای را استاندارد می خوانیم که به صورت تست شده و بدون نقص آماده گردد که برای دریافت این الگو ها می توانید به سایت اصلی سیماکده مراجعه نمایید و الگو های اماده که به صورت چاپ شده در روی بنر و یا کاغذ مخصوص الگو را تهیه کنید. با مقایسه الگو های آماده در این سایت با دیگر الگو های آماده موجود در بازار قطعا متوجه تفاوت این الگو ها از لحاظ کیفیت و کارایی خواهید شد.

 

چند نکته ای که باید در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید توجه کنید

به منظور خرید الگوی خیاطی آماده  بایستی یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به صرفه ترین، بهترین و کاربردی ترین خرید را داشته باشید.

·       یکی از نکات حائز اهمیت در خرید الگوی خیاطی آماده، توجه به سایز بندی الگو ها است. در واقع هر مدل از الگو های آماده دارای سایز بندی ویژه ای هستند که لازم است پیش از خرید و استفاده از الگو ها به این سایز بندی ها دقت داشته باشید. با دقت به این سایز بندی ها، دقت در دوخت افزایش پیدا می کند و دوباره کاری به وجود نمی آید.

·       در خیاطی های حرفه ای از متد های مختلفی استفاده‌ می شود که لازم است  در ابتدا متد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ الگو با همان متد بروید. همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.

·       خرید الگوی خیاطی آماده از مراکز معتبر از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی الگو خیاطی استاندارد، مسئله مهمی است که باید در جست و جوی آن به سراغ مراکز معتبر همانند سیماکده بروید.

·       شما به عنوان یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از الگو های آماده و کشیدن الگو های استاندارد را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع منظور این است که هر دو روش در تهیه الگو خیاطی، لازم و ضروری خواهد بود بنابراین یادگیری نحوه کشیدن الگو را نیز در دستور کار خود داشته باشید. هر دو امکان استفاده از الگو های آماده و نیز فراگیری نحوه کشیدن الگو، خدماتی است که سایت سیماکده برای شما مهیا کرده است.

خرید الگوی خیاطی آماده از سیماکده

ویژگی الگو خیاطی استاندارد مسئله ای است که تمامی نیاز های شما را برای داشتن الگو های آماده رفع خواهد کرد. + 13 الگوی خیاطی آماده با متد تلفیقی و مطابق با استاندارد های اندام ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ویژگی الگو خیاطی استاندارد در سیماکده

·       تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در برگه های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.

 

 

 

(دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده)

 

اما رسیدیم به بخشی که قولش رو داده بودیم  معرفی الگوهای رایگان خیاطی و نحوه دریافت و یا دانلود الگوهای رایگان:

 

·       باید توجه داشته باشید که این الگوها توسط سیماکده یا خانم راد طراحی نشده اند و الگو های اروپایی هستند (سیماکده هیچ تضمینی از بایت الگوهای رایگان ارائه نمی کند)

·       این الگو های آماده را می توانید به صورت فایل pdf دانلود و دریافت کنید؛ به این ترتیب به مدت نامحدود قابلیت استفاده از فایل ها وجود دارد.

·       پس از دانلود فایل به صورت پی دی اف می توانید یک نسخه چاپی از آن تهیه کنید و به این ترتیب این مدل های آماده به صورت چاپ شده دارای کاربرد ساده خواهند بود.

·       نرم افزار های مخصوصی برای چاپ الگو ها بر روی کاغذ وجود دارد.

·       توجه داشته باشید الگو های رایگان توسط بهترین طراحان اروپایی تهیه شده اند ولی برای اندام ایرانی مناسب نیستند و حتما قبل از تولید انبوه تست کنید.

·       اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان "دانلود الگو خیاطی سیماکده" را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا ۱۰۰ نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

·        

·       در اخر باید توجه داشته باشید برای یاد آوری دوباره که الگوهای رایگان توسط سایت سیماکده طراحی نشده اند و فقط الگوهای های اماده و چاپ شده که در سایت قرار دارند توسط خانم راد طراحی شده اند.

 

و در پایان

در این مقاله به مطالبی در رابطه با ویژگی الگو خیاطی استاندارد و معرفی بهترین متد خیاطی برای الگو و سپس برای خرید الگوی خیاطی استاندارد سایت سیماکده را معرفی کردیم و در انتها  به نحوه (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf) پرداختیم.

شما برای داشتن الگوی استاندارد حتما باید الگوهای آماده رو از سایت سیماکده خرید کنید و تا مجموعه کاملی از الگو های آماده را در اختیار داشته باشید؛ حال آنکه با در اختیار داشتن این الگو ها علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خیاطی، می توانید با یادگیری نحوه کشیدن الگو های خیاطی از این مسیر کسب درآمد کنیدو توجه داشته باشید که الگوهای رایگان اصلا مناسب اندام ایرانی نیستند،  برگزاری کلاس های مجازی خیاطی سیماکده از دیگر روش های کسب درآمد خواهد بود چرا که در این کلاس ها با آموزش نحوه کشیدن الگو می توانید فعالیت خود را در حوزه خیاطی و آموزش خیاطی با الگو گسترش دهید.

منبع: سایت سیماکده | www.simakade.ir

محمد سلحشوری بازدید : 35 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)
امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای انجام دقیق کارهای مربوط به حوزه خود، برخی از امور تخصصی را برون‌سپاری کرده و ترجیح می‌دهند تا از افراد و شرکت‌های فعال متخصص و باتجربه در این زمینه کمک بگیرند.
به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حسابداری و رسیدگی به صورت حساب‌ها، از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی است که هر سازمان و کسب‌وکاری به آن نیاز دارد. در واقع، از صنایع و کارخانجات بزرگ و صنعتی تا فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، برای رسیدگی به صورت حساب‌ها، درآمدها، سود و زیان خود باید از خدمات حسابداری استفاده کنند. حسابداری از گذشته تاکنون دست‌خوش تغییرات زیادی قرارگرفته و به‌وجود آمدن شرکت‌های حسابداری بسیار زیاد باعث شده تا اکثر کسب‌وکارها برای انجام امور حسابداری خود، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حسابداری را ترجیح دهند. امروزه شرکت‌های حسابداری بسیار زیادی مشغول به فعالیت هستند؛ اما همه آن‌ها لزوماً مورد اعتماد و بهترین شرکت حسابداری در تهران نیستند. برای آشنایی با بهترین شرکت های حسابداری در تهران در این مقاله با ما همراه باشید.
حسابداری چیست؟
پیش از آنکه بهترین شرکت های حسابداری در تهران را معرفی کنیم، بهتر است به تعریف علم حسابداری بپردازیم. حسابداری به سیستمی گفته می‌شود که به جمع‌آوری اطلاعات، طبقه‌بندی داده‌ها و تحلیل آن‌ها و تهیه گزارشاتی از آن می‌پردازد و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با بررسی گزارشات حسابداری و صورت‌حساب‌های صادرشده از این بخش، وضعیت و امور مالی شرکت خود را تحلیل و بررسی کرده و در صورت نیاز، تغییراتی در آن اعمال کنند.
افراد حسابدار با تحصیل در رشته حسابداری و یا امور مالی می‌توانند به تمام و یا بخشی از امور مالی سازمان‌ها رسیدگی کنند. در واقع این افراد با بررسی امور مالی، اقتصادی و مالیاتی یک شرکت و همچنین بررسی سود و زیان، عملکرد و درآمد و سرمایه‌های یک شرکت، می‌توانند برنامه مالی و اقتصادی سازمان و شرکت مورد نظر را تدوین کرده و به مدیران و صاحبان کسب‌وکارها تحویل دهند. کاهش و حذف هزینه‌های غیرضروری یکی از مهم‌ترین کارهایی می‌باشد که مدیران و صاحبان کسب‌وکارها از حسابداران مجموعه خود انتظار دارند.
شرکت‌های حسابداری
حسابداران پس از بررسی تمام صورت حساب‌ها، حساب‌های بانکی و اعداد و ارقام مربوط به سود و زیان، باید تمام بخش‌هایی که منجر به هزینه‌های غیرضروری و گزاف می‌شوند را شناسایی کرده و درصدد کاهش و یا حذف آن برآیند.
از آنجایی که امورات مربوط به حسابداری بسیار تخصصی و حیاتی می‌باشند و هر شرکت، سازمان و کسب‌وکاری ترجیح می‌دهد تا امور حسابداری خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، شرکت‌های حسابداری با هدف ارائه انواع خدمات حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی به‌وجود آمده‌اند. این شرکت‌ها با گردآوری حسابداران و کارشناسان امور مالی متخصص و باتجربه در زمینه‌های مختلف، توانستند رضایت مشتریان و مخاطبان خود را جلب کنند و در این کار موفق باشند. شرکت‌ها و کسب‌وکارها باید همواره برای انتخاب شرکت حسابداری معتبر و مورد اطمینان خود، دقت کافی داشته باشند. در واقع استفاده از خدمات حسابداری شرکت‌های غیرمتخصص حسابداری، احتمال بروز هرگونه خطا و اشتباه حسابداری را افزایش می‌دهد و حتی منجر به افزایش هزینه‌های غیرضروری نیز شود. در ادامه مطلب برخی از مهم‌ترین و بهترین شرکت‌های حسابداری درتهران را نام برده و به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
شرکت رایان محاسبان؛ بهترین شرکت حسابداری در تهران
شرکت رایان محاسبان یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران است که با داشتن 20 سال سابقه کاری توانسته با بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ و کوچک دولتی و غیردولتی، همکاری داشته باشد. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در این شرکت، انواع خدمات مالیاتی، مالی، حسابداری و حسابرسی می‌باشد. از جمله خدماتی که این شرکت در زمینه امور حسابداری و مالی برای سایر شرکت‌ها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد، عبارت‌اند از:
ارائه خدمات حسابداری به انواع کسب‌وکارها
راه‌اندازی و تدوین نرم‌افزارهای حسابداری
ارائه مشاوره مالی و مالیاتی برای کسب‌وکارها و اشخاص حقیقی و حقوقی
رسیدگی به امور مالیات شرکت‌ها
تنظیم اظهارنامه مالیاتی برای شرکت‌ها
تنظیم و تهیه صورت‌حساب‌های مالی
ارائه گزارش به مدیران کسب‌وکارها
رسیدگی به امور بیمه‌ای کارکنان و پرسنل و پرداختی‌ آنها
تنظیم قراردادهای مالی شرکت‌ها
بررسی سود و زیان آن‌ها
بررسی میزان درآمد
بررسی و تشخیص هزینه‌های غیرضروری و برنامه‌ریزی برای کاهش و حذف آن‌ها
دفاع از مودی مالیاتی خود در صورت نیاز
شرکت رایان محاسبان با انجام انواع امور حسابداری و مالی، با دقت و سرعتی بسیار بالا و همچنین با هزینه‌ای مناسب و کم، یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین شرکت‌های حسابداری در تهران است. این شرکت با گردآوری جمعی از حسابداران و کارشناسان امور مالی و مالیاتی متخصص و باتجربه توانسته یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حسابداری و مالی باشد.
شرکت حسابداری تدبیر حساب
این شرکت یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران است که در سال 91 تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با کسب رضایت بسیاری از مشتریان و مخاطبان خود توانسته یکی از معتبرترین و خلاق‌ترین شرکت‌های حسابداری باشد. متخصصان شرکت حسابداری تدبیر حساب با ارزیابی تمام صورت‌حساب‌های یک شرکت، نقاط قوت و ضعف آن شرکت را مشخص نموده و برای موفقیت شرکت و همچنین کاهش هزینه‌های غیرضروری، برنامه‌ای منسجم ارائه می‌دهند.
شرکت حسابداری دانا محاسب فکور
این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت ‌های حسابداری در تهران است که به امور مالی و حسابداری بیش از 500 شرکت بزرگ و کوچک رسیدگی می‌کند و یکی از شرکت‌های مطرح در بازرسی دوره‌ای است. بسیاری از شرکت‌ها فقط از خدمات بازرسی ادواری این شرکت استفاده می‌کنند و بدین ترتیب، وجود هرگونه خطا و اشتباهی را تشخیص داده و آن‌ها را تصحیح می‌کنند. می‌توان گفت، تمامی پرسنل فعال در این مجموعه، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر هستند که تخصص و تجربه بالایی در تحلیل و بررسی امور مالی و مالیاتی دارند.
شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان
این شرکت نیز مانند سایر شرکت های حسابداری در تهران، کارشناسان امور مالی و حسابداران خبره‌ای دارد و ارائه‌دهنده تمام امور مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی می‌باشد.
شرکت حسابداری آرین سیستم
این شرکت یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران است که اکثریت اعضا آن عضو اعضای رسمی انجمن حسابداران می‌باشند و انواع خدمات حسابداری و حسابرسی را به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک ارائه می‌دهند.
شرکت پرشین حساب
این شرکت نیز یکی از شرکت های حسابداری در تهران است که در سال 1391 تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از نرم‌افزارهای دقیق حسابداری و همچنین بهره‌گیری از متخصصان و حسابداران زبده و ماهر توانسته رضایت اکثر مشتریان و مخاطبان خود را کسب کند.
شرکت حسابداری حسابداران تراز محور
یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران، شرکت حسابداران تراز محور است که تجربه کاری آن بیش از 15 سال می‌باشد. این شرکت، خدمات حسابداری را نه‌تنها در سطح تهران، بلکه در سراسر کشور ارائه می‌دهد و مشتریان و مخاطبانی از سراسر کشور دارد.
شرکت حسابداری ایلیا حساب
این شرکت نیز در زمینه ارائه انواع امور مالی و مالیاتی فعالیت می‌کند و می‌توان گفت که یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران می‌باشد. عقیده مدیران و صاحبان این شرکت این است که امروزه در عرصه رقابت اقتصادهای جهانی و ملی، استفاده از اطلاعات مالی و حسابداری قابل اتکا و مفید، از مهم‌ترین وسیله‌های تصمیم‌گیری برای انواع واحدهای تجاری است و باید از حسابداران و کارشناسان امور مالی بسیار متخصص و باتجربه برای رسیدگی به این امور استفاده کرد.
علاوه بر شرکت‌های گفته شده، شرکت‌های دیگری همچون شرکت محاسبان تلاشگر خبره، تیوان، پرشین تکس، آریا حساب، آئین آگاهی حساب، ابرار جامع، آبتین روش آریا و آپادانا نیز از شرکت های حسابداری در تهران هستند.
محمد سلحشوری بازدید : 39 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

ولنتاین، روز عشق و عشق ورزی، برای اکثریت افراد تداعی کننده یک رابطه عاشقانه و یک روز خاص می باشد؛ یک روز رنگارنگ با خرس‌های قرمز رنگ، شکلات، گل، سورپرایز‌ها و هدیه های خاص. ولنتاین یکی از روزهای مهم در تقویم خارجی بوده ولی با این وجود در کشور ما نیز هر ساله مورد استقبال بسیار قرار می گیرد.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید ولنتاین از کجا آمده، ریشه و یا معنای اصلی آن چیست. در این مقاله تاریخچه ولنتاین را مختصراً شرح می دهیم و چند پیشنهاد عالی برای یک هدیه مناسب خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.
تاریخچه ولنتاین
روز ولنتاین در 14 فوریه هر سال جشن گرفته می‌شود؛ در تاریخ مسیحیان، فوریه به عنوان ماه عشق شناخته شده است. این روز عشق به برای ادای احترام به کشیش مقدس سن والنتینوس، در بسیاری از مناطق جهان از جمله ایالات متحده، آمریکای لاتین، کانادا، مکزیک، انگلستان، فرانسه و استرالیا، شرق آسیا جشن ولنتاین گرفته می‌شود و به عنوان یک جشن مهم فرهنگی، مذهبی و تجاری از عشق و بزرگداشت آن شناخته می‌شود و شامل آثاری از سنت مسیحی و روم باستان است. اما سِنت ولنتاین پر رمز و راز چه کسی بود و چه ارتباطی با این آیین باستانی دارد؟
افسانه سن والنتینوس
افسانه‌های زیادی درباره ولنتاین شنیده شده است زیرا کلیسای کاتولیک چندین قدیس به نام ولنتاین یا ولنتاینوس داشته که همگی به شهادت رسیدند؛ بر اساس یک افسانه، او یک کشیش در قرن سوم بوده که در روم خدمت می کرده است. در آن زمان امپراتورکلودیوس دوم به این نتیجه رسیده بوده که مردان مجرد، سربازان بهتر و متعهدتری نسبت به مردان متأهل می باشند، در نتیجه ازدواج را برای مردان جوان و مجرد ممنوع نمود. ولنتاین در پی این فرمان ناعادلانه به مخالفت با کلودیوس برخواست، اما امپراتور بر فرمان خود پافشاری نمود؛ پس از آن زمان، ولنتاین به طور پنهانی زوج‌های جوانی که به یکدیگر علاقه داشتند را به عقد هم در می‌آورد. زمانی که کلودیوس متوجه این موضوع شد، ولنتاین را زندانی و دستور اعدام وی را صادر نمود.
در افسانه دیگری آمده است که کشیش والنتین به خاطر فراری دادن مسیحیان از زندان های رومی و نجات دادنشان از شکنجه، کشته شده است.
افسانه ای دیگر حاکی از آن است که، کشیش والنتین خود عاشق دختر زندانبانش شده و نخستین کارت والنتین را خود او قبل از مرگش، در تاریخ 14 فوریه، برای معشوقش فرستاده و در آن نوشت "از طرف والنتین تو".
اگرچه تاریخ کامل و دقیق والنتین مشخص نیست و حقیقت آن با افسانه در آمیخته و مبهم است، اما همه این داستان‎ها چهره‌ای جذاب، مهربان، قهرمانانه و از همه مهم‌تر عاشقانه را از او نمایان می کند؛ تا قرون وسطی، او یکی از محبوب‌ترین کشیش‌های انگلیس و فرانسه شناخته شد. برخی معتقدند که روز والنتین، سالگرد مرگ یا خاکسپاری والنتین است، برخی دیگر ادعا می کنند که کلیسای کاتولیک به منظور مسیحی سازی سنت باستانی لوپرکالیا در روم، این تاریخ را برگزیده‌است.
سپندارمذگان، روز عشق پارسی
سپندارمزگان یا اسپندگان یک روز ایرانی باستانی با ریشه‌های زرتشت، مخصوص عشق و عشق‌ورزی، روز بزرگداشت زن و زمین و دلدادگان است که از آن به عنوان روز عشق پارسی یاد می‌شود؛ مردان در این روز، برای گرامیداشت زنان، به آن‌ها گل و هدیه می‌دادند. قدمت این جشن به دوران امپراتوری هخامنشیان، اولین امپراتوری پارسی می‌رسد. تاریخ برگزاری این جشنواره همانطور که در دوره ساسانیان مشاهده شده است، در پنجمین روز از ماه اسفند بوده که با توجه به تغییر گاهشمار ایرانی، به روز 29 بهمن ماه تغییر یافته است.
در ایران قدیم، علاوه بر اینکه ماهها نام داشتند، هر روز از ماه نیز نام به خصوصی داشتند. در هر ماه یک روز از ماه، هم نام با خود ماه بود و زمانی که نام روز و نام ماه یکسان بود، همیشه "جشن نام" برگزار می‌شد. روز پنجم هر ماه در تقویم زرتشتی اسپند نام دارد و در اسپندروز از اسپندماه، جشن سپندارمذگان برگزار می‌شود. ایزد این ماه نیز، اسفندارمرد(سپندار مذ) فرشته نگهبان زمین و زنان بوده است و این جشن را عید زنان دانسته‌اند و به نام ایزدبانوی بزرگ ایرانیان باستان است؛ متأسفانه هر ساله تعداد بسیاری از ما ایرانیان به جای بزرگداشت این روز، ولنتاین را جشن می گیریم.
چند پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین
شاید خرید خرس و شکلات و شمع برای شما تکراری شده باشد، با کمی چرخیدن در فروشگاه‌ها، هدیه‌های مختلفی برای ولنتاین خواهید یافت و می‌توانید انتخاب های دیگری از عطر، کیف، زیورآلات و ... داشته باشید، در یک بسته‌بندی شیک تزئین شده با چند شکلات کوچک و قلبی‌شکل. هر چند انتخاب نوع هدیه به سلیقه و خلاقیت شما و البته شناخت علایق طرف مقابلتان بستگی دارد ولی گاهی به دنبال یک هدیه خاص و کاملاً متفاوت هستید اما ذهنتان به جایی نمی رسد؛ ولنتاین امسال 1400 با پیشنهادات ویژه ما، یک سوپرایز عالی برای آن که دوستش دارید، بسازید.
پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین مردانه
1): انگشتر مردانه
فرقی نمی کند برای دختر یا پسر به دنبال هدیه ولنتاین هستید، انگشتر نقره، یکی از جمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند یک هدیه جذاب باشد. خرید انگشتر مردانه کار چندان سختی نیست؛ تنها باید سبک و استایل طرف مقابلتان را بشناسید تا بتوانید یک انگشتر باب سلیقه او خریداری کنید. اگر طرفدار انگشترهای نقره ساده و نگین دار در طرح های متنوع مدرن، اسپرت هستید حتماً به سایت بست لاکچری سر بزنید و با کمی وقت گذاشتن انگشتر موردنظرتان را بیابید؛ بست لاکچری محصولات خود را برای سلایق مختلف طراحی و فراهم نموده است.
2): دستبند مردانه
دستبند نقره، یک هدیه خاص در روز ولنتاین، برای کسانی که دوستشان دارید محسوب می شود؛ دستبندهای نقره با ترکیبات زیبای سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و تزئینات هنرمندانه، یکی از جذاب‌ترین محصولات فروشگاه بست لاکچری است. با اطمینان از نظر جنس نقره و کیفیت، محصول موردنظرتان را از فروشگاه اینترنتی بست لاکچری خریداری کنید.
3): گردنبند مردانه
گردنبندها از جمله زیورآلاتی است که محبوبیت آن بین پسران را نمی توان نادیده گرفت؛ دنیای رنگارنگ و متنوع گردنبند ها می تواند هر فرد شیک پوشی را به وجد آورد. خرید گردنبند نقره یک گزینه عالی برای هدیه ولنتاین خواهد بود؛ پیشنهاد می کنیم از کلکسیون جدیدترین مدل های گردنبند مردانه گالری بست لاکچری دیدن نمایید، نمونه های جذاب از گردنبندهای نقره تزئین شده با سنگ های جواهر و گردنبندهای تسبیحی با مهره هایی از سنگ های اصل و با کیفیت.
4): پلاک اسم آقایان
اگر برای عزیزان خود به دنبال هدیه خاص با جلوه‌ای ویژه و درعین‌حال به‌روز هستید، پلاک اسم را فراموش نکنید. پلاک اسم فارسی یا لاتین با طرح‌های متنوع، یکی از آیتم های پرطرفدار می باشد. ما در بست لاکچری جدیدترین و خاص‌ترین نمونه‌های پلاک اسم آقایان را از جنس نقره ۹۲۵ عیار، در طرح‌های مختلف برای آقایان خوش سلیقه و شیک‌پوش فراهم آورده‌ایم.
پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین خانم ها
1): گوشواره
گوشواره های زنانه با طراحی ویژه و تزئینات ماهرانه، یکی از زیباترین و ماندگارترین هدایاییست که می توانید به یک بانوی زیبا تقدیم کنید. نیاز به اغراق نیست کافیست شما از محصولات ما دیدن نمایید، خود محو خلاقیت، ظرافت و جذابیت خواهید شد؛ گوشواره هایی که درخشندگی و طراحی بی نظیرش تمامی چشم ها را به خود خیره می کند، در یک بسته بندی شکیل تزئین شده با چند شکلات قلبی و چند شاخه رز زیبا، یک هدیه ماندگار برای محبوبتان می باشد.
2): انگشتر زنانه
زیورآلات یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به بانوان است و بدون تردید، می تواند او را بسیار خوشحال و ذوق زده کند. روز ولنتاین امسال 1400، با خرید انگشتر شیک زنانه یک روز خاص و خاطره انگیز را برای عشقتان رقم بزنید.
انگشترهای زنانه بست لاکچری را با طراحی متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید و با اطمینان از نظر جنس نقره و کیفیت، با قیمتی عالی خریداری کنید. شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی محبوبتان، محصول مورد نظرتان را به رنگ نقره‌ای یا طلایی سفارش دهید. یک انگشتر چشمگیر در جعبه ای لاکچری، در کنار یک دسته گل رز قرمز، یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.
3): دستبند زنانه
بدون شک یک دستبند نقره زنانه شیک در یک باکس گل، می تواند قلب هر زنی را به هیجان آورد. تنوع بالای دستبندها، طراحی با کیفیت و استفاده از نقره مرغوب و روکش طلای 18 عیار، محصولات فروشگاه بست لاکچری را به محصولاتی متفاوت از آنچه که در بازار موجود است، تبدیل کرده است.
توجه داشته باشید بیشتر خانم ها و دختران جوان، هنگام باز کردن کادوی ولنتاین خود کنجکاوانه به دنبال شکلات می گردند؛ اگر گرانترین کادو دنیا را هم فراهم کنید بدون شکلات به چشم خانم ها نمی آید! پس در کنار تزئینات باکس، شکلات را فراموش نکنید.
4): گردنبند زنانه
خرید کادوهای کاربردی مانند گوشی موبایل، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی و مواردی از این قبیل را کنار بگذارید. پیشنهاد من به شما برای کادوی ولنتاین امسال، یک گردنبند زنانه ظریف و زیبا می باشد که بتواند پیام عاشقانه شما را به مخاطبتان منتقل نماید؛ در این بین عالی خواهد بود به فروشگاه اینترنتی بست لاکچری سر بزنید، انتخابهای زیادی برای خرید گردنبند زنانه خواهید داشت؛ طراحی بی نظیر و هنرمندانه محصولات فروشگاه، چشم هر بیننده ای را خیره می کند، کافیست یکبار از محصولات ما دیدن نمایید خودتان به این نتیجه مهم خواهید رسید.
گردنبندهای تسبیحی بست لاکچری یک انتخاب مناسب و به روز، برای هدیه خانم ها می باشد؛ گردنبندهای تسبیحی با مهره های از سنگ اونیکس اصل و باکیفیت، به رنگ مشکی و به صورت مات است، البته به سفارش شما عزیزان می تواند با رنگ و سنگ دلخواهتان ساخته شود. این محصولات را می توانید با طرح دلخواهتان، شعر، نوشته کوتاه و ... نیز سفارش دهید .
5): پلاک اسم بانوان
کمتر کسی را می شناسیم که از زیورآلات و جواهرات استقبال نکند؛ اما در انتخاب آن برای هدیه دادن باید دقت بسیار داشته باشید چرا که سلیقه افراد در پوشیدن زیورآلات متفاوت است و هدف نباید فقط و فقط کادو دادن باشد بلکه ما می خواهیم طرف مقابل سوپرایز شود؛ اگر به دنبال هدیه ای ماندگار و از همه مهمتر به روز هستید، پلاک اسم فارسی یا لاتین با طرح‌های متنوع، از دیگر پیشنهادات ویژه ما به شما عزیزان است. بست لاکچری انواع پلاک اسم بانوان را با جدیدترین طرح ها، برای بانوان فراهم نموده است
محصولات ویژه بست لاکچری هدیه ای متفاوت برای ولنتاین سال 1400
کلکسیون اجناس قیمتی و گرانبهای مجموعه بست لاکچری شامل تابلو حکاکی، وسایل دکوری و تزئینی، ظروف، فنجان، گلدان، خنجر، چاقو، شمشیر، عصا، شطرنج را هیچ کجا و در هیچ فروشگاه اینترنتی مشاهده نخواهید کرد. ترکیب بی نظیر نقش و نگارها و الگوهای تزئینی خاص، تذهیبات و حکاکی های زیبا، سنگ های درخشان و نقره ۹۲۵ عیار مرغوب با روکش طلای خالص در طراحی این محصولات، تحسین برانگیز است. هدیه ای لاکچری، آنتیک و عتیقه برای محبوبتان که بتوانید در لحظه، خاطره روز ولنتاین را برای فرد مورد علاقه تان برای همیشه جاودانه نمایید.
تمامی محصولات گالری، توسط برترین کارشناسان بررسی شده، اصالت آنها مورد تأیید قرار گرفته و با ضمانت‌نامه اصالت، فاکتور معتبر و شناسنامه شامل تمامی مشخصات محصول، خدمت شما دوستان ارائه می‌گردند.
شما دوستان عزیز میتوانید برای مشاهده و خرید محصولات بست لاکچری روی لینک زیر کلیک کنید:
محمد سلحشوری بازدید : 37 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

همه چیز در مورد ورق تفلون تفلون با نام ptfe sheet ، پلی مری است که در سال 1938 بطور تصادفی کشف شد. ورق تفلون نوع خاصی از ورق است که به علت ویژگی های خاصی که دارد در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و خیلی از صنایع دیگر کاربرد دارد. در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ویژگی های ورق تفلون
ویژگی هایی از ورق تفلون که باعث متمایز آن از سایر ورق های صنعتی و مشابه شده عبارتست از: ضریب اصطکاک بسیار پایین، نچسب بودن آن، عایق بسیار خوب الکتریسیته آن، مقاوت در برابر نفوذ آب و رطوبت و اسید، حلال و انواع مواد شیمیایی و از همه مهمتر داشتن دامنه گسترده تحمل حرارتی از 200- درجه ساتتیگراد تا 280+ درجه سانتیگراد.

از آنجایی که این پلیمر بندرت توسط بدن انسان دفع میشود در پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و میتوانیم از آن در ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان استفاده کنیم. پلی تترا فلورو اتیلن نام کامل شیمیایی ورق تفلون میباشد که در رنگ های مختلفی، عرضه میشود.

از آنجایی که چسابندن ورق تفلون به سطوح مختلف کار دشواری می باشد لذا برای حل کردن این مشکل با روش خاصی، سطح تفلون متخلل می شود و با استفاده از چسب های اپوکسی دو جزئی میتوانیم آن را به سطوح مختلفی بچسبانیم.

ورق تفلون دارای انواع خاصی از ورق می باشد که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده این ورق در بحث صنایع ، صیقلی نمودن سطوح ابزارآلات صنعتی میباشد.

مزایا و معایب ورق تفلون
ورق تفلون خاصیت روانکاری و مقاومت شیمیایی بالایی دارد ، دارای دمای کاری گسترده ای است. خاصیت نچسب بودن و اصطکاک پایین از مزایای دیگر این ورق می باشد. این ورق، هیچ گونه حساسیتی به آب و رطوبت ندارد.

مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت دی الکتریک بالا و ضربه پذیری آن، از دیگر ویژگی های مثبت این ورق محسوب میشود.

یکی از معایب این ورق، این است که وزن مخصوص بالایی دارد و همین خاصیت باعث افزایش قیمت این پلیمر شده است. از معایب دیگر این ورق میتوان گفت که ورق تفلون استحکام مکانیکی پایینی دارد بطوریکه حتی در دماهای بالا، فرایند پذیری مشکلی دارد. نکته اینکه گازی که در اثر سوختن این ورق به وجود می آید در دماهای بالا دارای خاصیت سمی و بسیارخطرناکی می باشد.

کاربرد ورق تفلون
ورق تفلون از وسایل خانگی گرفته تا طیف گسترده ای از صنایع و حتی در سفینه های فضایی کاربرد دارد. در انواع صنایع از جمله پزشکی، صنایع هوایی و موشکی ، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و انواع صنایع دیگر کاربرد دارد. از این ورق در شیرآلات، قطعات پمپ ها، عایق سیم ها و انواع روکش های سطحی و …نیز استفاده می شود.

انواع ورق تفلون
ورق تفلون دارای انواعی از ورق می باشد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارا می باشند. از جمله این ورق ها، ورق تفلون خالص می توان نام برد؛ این ورق رنگش بصورت طبیعی به رنگ سفید یخچالی میباشد. برای اطلاع از قیمت ورق تفلون مراجعه کنید

این ورق گستره دمایی گسترده ای(260- تا 280+) را تحمل میکند و ضخامت آن تا 50 میلی متر هم میرسد. این ورق در بازار به دو صورت رول و شیت موجود است.

بیشترین کاربرد ورق تفلون خالص در صنایع برودتی است که در آنجا دارای بهترین عملکرد میباشد بطوریکه هیچ گونه شکستی را از خود نشان نمی دهد.

ویژگی مثبت دیگری که ورق تفلون خالص دارد این است که ضریب سایش بسیار پایینی در انواع دیگر ورق ها دارد و همین ویژگی باعث شده که در جاهایی استفاده شود که امکان روانکاری در آنجا وجود ندارد و یا اصلا امکان پذیر نیست.

دومین ورق تفلون، می توان به ورق تفلون کربن اشاره کرد. این ورق رنگش در بازار مشکی می باشد و نسبت به ورق تفلون خالص ویژگی های نسبتا بهتری دارد.

ورق تفلون کربن با کربن و گرافیت تقویت شده است. مزایایی که این ورق نسبت به تفلون خاص دارد این است که ورق تفلون کربن، مقاومت سایشی بهتری در سرعت های بالاتری دارد. و همچنین در هنگام فشار مقاومت حرارتی بالاتری را نسبت به تفلون خالص از خود نشان می دهد.

اما این ورق در مقایسه با ورق سفید تفلون قیمت بالاتری دارد و در مقابل اسید و باز و برخی از حلال ها مقاومت کمتری را نشان می دهد. از ورق تفلون کربن در ساخت انواع بوش ها، واشرهای تحت فشار و پیستون و غیره استفاده میشود. نوع دیگری از ورق تفلون، ورق تفلون گرافیت میباشد.

این ورق با اضافه کردن ترکیباتی مانند کرن و گرافیت به تفلون ساده به دست می آید. از این ورق در محیط های کاری که احتمال آن هست که فشار زیاد منجر به تغییر فرم شود استفاده میشود. همچنین این ورق بعلت دارا بودن تبادل حرارتی و الکتریکی بالا، مناسب برای قطعاتی هستند که در سرعت بالا کار می کنند.

ورق تفلون کربوگرافیت
در تولید باند الاستیک و بلبرینگهای سرعت بالا از این ورق استفاده می شود. نوع دیگری از ورق های تفلون، ورق تفلون کربوگرافیت است. کاربرد اصلی این ورق در ساخت کلیه قطعات صنایع پتروشیمی می باشد. از آنجایی که این ورق مقاومت حرارتی بالایی دارد در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالایی دارند استفاده میشود.

ورق تفلون گلاس و ورق تفلون برنز، از انواع دیگر ورق تفلون می باشند. ویژگی مهم ورق تفلون گلاس، مقاومت بسیار بالایش در برابر آب و فشار می باشد. از ورق برنز معمولا در سیستم های هیدرولیک استفاده میشود.

ورق تفلون یا پلی تترا فلوئورواتیلن از زنجیره اصلی کربن که به هر کربن آن دو اتم فلوئور متصل شده است تشکیل شده است.

این ورق اغلب بعنوان پوشش سطحی نچسب استفاده میشود. تفلون دارای ویژگی های مثبت فراوانی است از جمله این ویژگی ها این است که در برابر اشعه یو وی مقاومت بالایی دارد و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد. ورق تفلون در برابر رطوبت هوا هیچ گونه حساسیتی ندارد و دارای مقاومت الکتریکی بالایی میباشد. خاصیت نچسب بودن، مقاومت در برابر ضربه و اصطکاک پایین از دیگر ویژگی های این نوع ورق میباشد. با توجه به ویژگی های بالای این ورق، میتوان گفت که ورق تفلون دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف میباشد. از جمله کاربردهای ورق تفلون عبارتست از، ساخت انواع قطعات صنایع پتروشیمی، انواع آب بندها، و سایر قطعاتی که نیاز به حرارت بالا دارند و غیره

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 2,190
  • بازدید سال : 7,283
  • بازدید کلی : 33,495