loading...
معرفی مشاهیر و بزرگان
محمد سلحشوری بازدید : 38 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

اکنون با فراگیری اینترنت و استفاده رانندگان از گوشی‌های همراه هوشمند از یکسو و تمایل صاحبان بار به ثبت آنلاین محموله‌ها و همچنین الکترونیکی شدن بارنامه‌ها از سوی دیگر، منطقی نیست که رانندگان حضوری و از طریق سالن اعلام بار فیزیکی، بار خود را انتخاب کنند. در این پست قصد دارم یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی کنم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

یکی از مشکلات بزرگ صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای کشور، انتظار طولانی برای دریافت بار است. طبق آمار منتشر شده در خبرگزاری‌ها گاهی رانندگان ۱۰ تا ۲۰ روز در ماه منتظر دریافت بار می‌مانند. این موضوع باعث اتلاف وقت، هدر رفت سوخت و از همه مهم‌تر افزایش هزینه حمل و نقل می شود.

در طول چند سال اخیر با نفوذ فناوری‌های هوشمند و الکترونیکی شدن صنعت حمل و نقل، سامانه‌های اعلام بار اینترنتی متولد شدند.

ترابرنت اولین و بزرگترین سامانه اینترنتی اعلام بار سراسری در کشور است، که در راستای توسعه و پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای کالا و به‌منظور تامین نیازهای رانندگان کامیون، صاحبان کالا و شرکت‌های باربری، اپلیکیشن رانندگان کامیون ترابرنت را ارائه کرده است.

ترابرنت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و پشتوانه دانش و مهارت متخصصان داخلی، توانسته است ضمن تسهیل و تسریع فرایند دریافت بار و حذف هزینه‌های اضافی، به افزایش درآمد رانندگان کمک کرده و موجب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و مصرف سوخت رانندگان کامیون شود.

امکانات اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت

یکی از الویت‌های اصلی و همیشگی تیم ترابرنت تامین نیازها و رفع مشکلات رانندگان کامیون بوده است. اپلیکیشن ترابرنت به‌عنوان یک سالن اعلام بار اینترنتی، متناسب با نیازهای رانندگان کامیون طراحی شده است.

اعلام بار اینترنتی

رانندگان کامیون در هر زمان و مکان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ترابرنت، به مجموعه بزرگی از بارهای اعلام شده در سراسر ایران دسترسی پیدا کنند. طراحی هوشمند این برنامه، براساس نوع بارگیر و مکان جغرافیایی راننده، بارهای اعلام شده را پیشنهاد می‌کند.

نوبت‌گیری آنلاین

رانندگان حمل بار جاده‌ای با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت می‌توانند همزمان با انتخاب یک بار، بار مسیر برگشت و یا مبدا دلخواه خود را به‌راحتی و بدون معطلی رزرو کنند.

کسب درآمد بیشتر

ترابرنت ضمن حذف هزینه‌های اضافی، کرایه‌های باربری را شفاف و عادلانه اعلام می‌کند. ترابرنت از رانندگان کامیون هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند.

چگونه از اپلیکیشن ترابرنت استفاده کنیم؟

برای استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن ترابرنت را از اینجا دانلود کنید.
  • برنامه رو باز کنید و شماره تلفن همراهتان را وارد نمایید.
  • کد کاربری از طریق پیامک به شماره تلفن ارسال می‌شود. 
  • کد کاربری به‌صورت اتوماتیک در اپلیکیشن درج می‌شود.
  • دکمه “ادامه” را کلیک کنید تا به منوی اصلی برنامه وارد شوید.
  • از منو برنامه گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید.
  • اطلاعات در خواستی در این بخش را وارد کنید تا فرایند ثبت نام شما تکمیل گردد.
  • اکنون می‌توانید از منو اصلی  به سالن اعلام بار و همچنین سامانه نوبت‌گیری وارد شوید.

استفاده از برنامه اعلام بار ترابرنت بسیار ساده و آسان است، همچنین تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل از دانلود اپلیکیشن اعلام بار تا انتخاب و تحویل بار در کنار شما خواهد بود. ما صدای شما را می‌شنویم تنها کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۷۶۳۳۰۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با ارسال ایمیل یا از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نظرات و پیشنهادات خود را با ما مطرح نمایید. با اشتراک‌گذاری این مطلب دوستان بیشتری را با خدمات ترابرنت آشنا کنید.

ما در تیم ترابرنت به کوچک شروع کردن، ولی بزرگ فکر کردن و سریع رشد کردن باور داریم. امیدواریم بتوانیم همچنان در کیفیت حرف اول را بزنیم و شاهد لبخند رضایت شما باشیم.

محمد سلحشوری بازدید : 36 پنجشنبه 09 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 26 جمعه 03 تیر 1401 نظرات (0)

همشهری آنلاین: حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۳۴ در نوبندگان فسا دیده به جهان گشود.

وی دارای مدرک تحصیلی دکتری است و و سابقه ۷۵ ماه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی را دارد. دکتر سیاری همچنین، جانباز ۷۰ درصد می‌باشد.

دکتر سیاری در سال ۱۳۵۳ پس از اتمام تحصیلات مقدماتی به استخدام ارتش درآمد و پس از طی دوره مقدماتی در رسته تکاوری در دانشکده افسری نیروی زمینی به نیروی دریایی مشغول به خدمت شد. درجه نظامی وی دریادار است.

سیاری دوره‌های کلاه سبزی، دافوس و علوم استراتژیک را در دانشگاه عالی دفاع ملی گذرانده است.

دکتر سیاری پس از آن به ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل شد و به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده، مشاور نظامی و معاون امور اجرایی و پشتیبانی خدمات رزمی ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش پرداخت.

حبیب‌الله سیاری در سال ۱۳۸۴ به عنوان جانشین فرمانده نیروی دریایی به نداجا بازگشت. وی از مرداد سال ۱۳۸۶ تا آبان سال ۱۳۹۶ به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و در آن سال به عنوان معاون هماهنگ کننده  ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت شد.

مسئولیت‌های امیر دریادار حبیب‌الله سیاری:

فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل
فرماندهی تیپ یکم تفنگداران دریایی بندرعباس
جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت و منطقه چهارم دریایی نداجا

منبع: همشهری آنلاین

محمد سلحشوری بازدید : 28 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ نمی‌توانید یا مایل نیستید که در کلاس‌های گروهی شرکت کنید؟ و یا حتی دوست دارید که کلاس‌هایتان مجازی برگزار شود؟ پس در این مقاله همراه ما باشید تا درباره تدرس‌های خصوصی زبان با تهران زبان، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

امید است بعد از خواندن این مقاله، تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید!

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که می‌خواهید شروع به یادگیری یک زبان جدید کنید یا آن را تقویت کنید، ممکن است سوال‌های زیادی ازخود داشته باشید. سوالاتی مانند: چگونه این کار را انجام دهم؟ با چه مدرسی زبان یاد بگیرم؟ کدام مؤسسه را انتخاب کنم؟

معمولاً وقتی افراد می‌خواهند یک زبان جدید را یاد بگیرند، اولین انتخابی که در نظر می‌گیرند ثبت نام در یک آموزشگاه زبان با کلاس‌های گروهی است. تعداد دانش آموزان در یک کلاس گروهی می‌تواند به ۱۰ تا ۲۵ دانش آموز یا حتی بیشتر برسد. با این حال محبوب ترین روش، همیشه بهترین روش نیست. گزینه‌های دیگری وجود دارد که نتایج بهتری نسبت به این روش سنتی می‌دهد.

داشتن یک معلوم خصوصی برای یادگیری هر نوع زبان، در حال حاضر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری در سراسر دنیا است. تدریس خصوصی زبان، شیوه آموزشی‌ای است که مستقیماً روی نقص‌ها و نیازهای زبان آموزان تمرکز می‌کند. در ادامه برخی از مزایای تدریس خصوصی زبان را بررسی خواهیم کرد.

مزایای تدریس خصوصی زبان

کلاس‌های خصوصی زبان روشی بسیار مفید برای استفاده از زمانی است که صرف یادگیری می‌کنید. همچنین تدریس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت پیشرفت کنید و بهتر یاد بگیرید. مزایای تدریس خصوصی زبان را در این قسمت لیست کردیم تا در ادامه به طور کلی به آنها بپردازیم.

  • داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها
  • یادگیری زبان با سرعت بیشتر
  • افزایش عزت نفس

داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها

یادگیری زبان با یک معلم خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که ارتباط مسقتیم و مؤثری را که شایسته آن هستید از مدرس خود دریافت کنید.

در کلاس خصوصی با توجه به نقاط ضعف و قوت و اهداف یادگیری شما، روش‌های آموزشی خاصی طراحی می‌شود. هنگامی که زبان را با یک معلم خصوصی زبان یاد می‌گیرید، در کلاس بدون عجله به تمام سوالات پاسخ داده شده و روی نقاط ضعف شما تمرکز ویژه‌ای گذاشته می‌شود. معلمان خصوصی می‌توانند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی کرده و آنها را تصحیح کنند.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی با مدرس‌های خصوصی تهران زبان، مؤثرتر و مفید تر از شرکت در کلاس‌‌های گروهی است.

یادگیری زبان با سرعت بیشتر

هر کس با سرعت متفاوتی یک زبان جدید را یاد می‌گیرد. برای مثال شاید شما در گرامر عالی باشید اما نتوانید به درستی واژگان را تلفظ کنید. در یک کلاس گروهی، تنها اگر اکثریت کلاس یک نقطه ضعف مشترک داشته باشند، استاد به رفع آن می‌پردازد. بی توجهی به نیازهای تک تک دانش آموزان باعث می‌شود در روند آموزش اختلال به وجود آید و در نتیجه سرعت و کیفیت تدریس کم شود.

 با تدریس خصوصی توسط تهران زبان، نه تنها معلم خصوصی می‌تواند با سرعتی که برای شما مناسب است آموزش دهد، بلکه می‌تواند متناسب با ویژگی‌های شما نیز تدریس کند.

افزایش عزت نفس

همان طور که می‌دانید بخش بزرگی از یادگیری به داشتن اعتماد به نفس بر‌می‌گردد؛ بنابراین عزت نفس پایین می‌تواند منجر به کمبود انگیزه شود و بر یادگیری تأثیرات بدی بگذارد.

در کلاس‌های گروهی ممکن است اعتماد به نفس کسی بنا به شرایطی کم شود. کم شدن عزت نفس می‌تواند یک چرخه معیوب همیشگی در آموزش را برای هر کسی ایجاد کند. اما در تدریس خصوصی این اتفاق ‌نمی‌افتد، زیرا فرصتی را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا در محیطی آموزش ببینند که هیچ ترسی از قضاوت شدن نداشته باشند. فراهم کردن فضایی بدون فشار برای کار بر روی نقاط ضعف با راهنمایی مدرسان، می‌تواند اعتماد به نفس زبان آموزان را بیشتر کند.

برگزاری کلاس های خصوصی زبان توسط آموزشگاه زبان تهران

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. ممکن است باعث ایجاد یک فرصت کاری جدید یا ارتقاء شغلی شود یا در پیشرفت تحصیلی کمک کند. اما انتخاب یک آموزشگاه مناسب همیشه دغدغه زبان آموزان است تا بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. خوشبختانه مؤسسه زبان تهران، با بیش از 22 سال تجربه، حرفه‌ای ترین کلاس‌های خصوصی زبان را برگزار می‌کند و دغدغه انتخاب مؤسسه مناسب را برای زبان آموزان، از بین برده است.

در این مؤسسه، کلاس‌ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در حال برگزاری است. کلاس‌های نیمه خصوصی حداکثر ظرفیت 5 نفر را دارند. کلاس‌های نیمه خصوصی آموزشگاه، بسیار مؤثر هستند و به صورت 100% تضمینی برگزار می‌شوند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، ایتالیایی و عربی به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود. همچنین تدریس خصوصی اسپانیایی، ژاپنی و کره‌ای نیز در این مؤسسه انجام می‌شود. بهتر است بدانید تمام کلاس‌ها ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. به بیان دیگر کلاس‌ها برای تمام رده‌های سنی مناسب خواهند بود.

در آخر

انتخاب یک آموزشگاه مناسب اولین قدم شما برای یادگیری زبان است؛ بنابراین باید محکم و درست برداشته شود. آموزشگاه زبان تهران، این تضمین را به شما می‌دهد که با انتخاب این مؤسسه درست ترین اقدام را انجام خواهید داد. تهران زبان یک آموزشگاه زبان عالی است که بهترین نوع تدریس را به شما تقدیم می‌کند‌.

تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید و فراموش نکنید که در دنیای امروز، تدریس خصوصی بسیار مؤثر تر از تدریس گروهی واقع می‌شود.

https://www.hamshahrionline.ir/news/646486/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86

 

 

 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 34 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

تزریق فیلر هیالورونیک اسید می تواند به عنوان حجم دهنده ، پر کننده و لیفت کننده گونه ها ، چانه ها ، خطوط فک و شقیقه ها استفاده شوند. تزریق ژل و فیلر صورت می توانند موقت یا دائمی باشند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

بسته به نوع و مارک ، یک پرکننده ممکن است از ژل های مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده توسط انواع پلیمرها یا عصاره کلاژن از انسان یا حیوان تشکیل شده باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز توسط دکترماناوالا

تزریق اسید هیالورونیک می توانند ظاهری جوان تر از هزینه لیفت صورت سنتی به شما بدهند. اکثر آنها حفره ها ، خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از 30 دقیقه پر می کنند و می توانند از 4 ماه تا بیش از یک سال دوام داشته باشند. روش انجامش سریع و آسان است.بر خلاف تزریق بوتاکس که عضله را فلج می کند، پرکننده های چین و چروک یا تزریق ژل، ، خطوط و چین و چروک صورت را پر می کند.

در مورد ژل و فیلر صورت بیشتر بدانید

قیمت تزریق ژل زیر چشم در اهواز

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل فیلر صورت با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل صورت،قیمت تزریق ژل و فیلر صورت و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل صورت را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

آیا تزریق ژل و فیلر صورت مناسب همه نوع پوستی است؟

هر پرکننده چروک برای هر نوع چین و چروکی مناسب نیست. کمترین خطرات و بهترین نتایج از استفاده صحیح حاصل می شود. به همین دلیل است که شما باید فقط فیلرها را توسط پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با آموزش مداوم و ویژه دریافت کنید.

فیلر یا تزریق ژل اسید هیالورونیک

محبوب ترین گروه پرکننده ها یا ژل های صورت، اسید هیالورونیک است. هر نوع به طریقی متفاوت با نتایج متفاوت کار می کند.

عوارض جانبی نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. پرکننده همچنین ممکن است در زیر پوست به صورت برجستگی های کوچک ظاهر شود.

مدت زمان ماندگاری نتایج از چند ماه تا بیش از یک یا دو سال متغیر است. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق مکرر ممکن است به تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

تزریق ژل صورت در اهواز

فیلر یا تزریق ژل سنتزی

این دسته از پرکننده های چروک شامل مواد ساخته شده در آزمایشگاه است که به هیچ چیزی که به طور طبیعی در پوست یافت می شود شباهت ندارد.

تمام پرکننده های این گروه عوارض جانبی مشابهی دارند ، مانند قرمزی ، تورم یا کبودی در محل تزریق. عوارض جانبی دیگر ، گرچه نادر است ، شامل ندول یا برجستگی زیر پوست است که قابل مشاهده و احساس است و در موارد نادر ، ممکن است نیاز به جراحی برای برداشتن آن باشد.

مزایای آن شامل اثر طولانی مدت است. به یاد داشته باشید ، محصولاتی با اثرات طولانی مدت بیشتر، احتمال دارد که بیشترین عوارض جانبی ایجاد کنند. و در صورت عدم استفاده صحیح ، پرکننده های چروک مصنوعی ممکن است باعث تغییر شکل شوند.

فیلر یا تزریق ژل کلاژن

دانشمندان اولین پرکننده چین و چروک را از نوع کلاژن تصفیه شده که بیشتر از گاو استخراج شده است ، ساختند. اگرچه به خوبی کار می کرد و یک ظاهر طبیعی را ارائه می داد ، اما نتایج چندان دوام نیاورد. از آنجا که این پرکننده های خطوط صورت از منبع حیوانی ساخته شده اند ، میزان واکنش آلرژیک آنها نیز بیشتر بوده و نیاز به آزمایش آلرژی از قبل دارد.

تزریق کلاژن عوارضی دارد شامل واکنش های آلرژیک و همچنین کبودی و قرمزی در محل تزریق است.

روش های تزریق ژل و فیلر صورت

برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده و طولانی مدت بدون هیچ گونه خرابی یا نیاز به زیبایی ، پرکننده های پوستی جایگزین طبیعی جراحی زیبایی هستند.

یکی از اصلی ترین تغییراتی که با افزایش سن در چهره ما رخ می دهد ، کاهش حجم است. پوست ما نازک می شود و اثرات گرانش می تواند آشکار شود. بازیابی بافت های نرم صورت با استفاده از پرکننده های تزریقی ژل مانند بدون جراحی و با حداقل تهاجم یکی از تکنیک های جوانسازی صورت است.

پرکننده ها در صاف کردن شیارهای عمیق و چین و چروک ها ، به ویژه در اطراف بینی و لب موثر هستند. آنها همچنین می توانند برای بازگرداندن حجم به گونه و برجستگی ها ، و همچنین لب ها یا هرگونه نقص در خطوط صورت استفاده شوند. پرکننده های پوستی ابزارهای ارزشمندی برای جوانسازی و تقویت ویژگی های صورت شما بدون جراحی هستند.

آیا استفاده از تزریق ژل و فیلر صورت روشی ایمن است؟

پرکننده های چین و چروک یکی از ایمن ترین روش های زیبایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.  اجازه ندهید قیمت فیلر راهنمای شما برای انتخاب برند باشد.

همه تزریقات ژل ها باید در شرایط استریل انجام شوند. درمان هایی که در خانه یا آرایشگاه انجام می شود خطرناک است.

پرکننده های چروک تزریقی را از منابع خارج از مطب پزشک دریافت نکنید. بدانید که چه چیزی به شما تزریق می شود و از پزشک خود بپرسید که آیا از فیلر چین و چروک مورد تایید FDA استفاده می شود و آیا مستقیماً از سازنده خریداری شده است.

برای محافظت از صورت پس از تزریق ژل و محافظت در برابر تغییرات رنگدانه پس از التهاب ناشی از تزریق سوزن ، روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

عوارض بعد از تزریق ژل و فیلر صورت

عوارض بعد از تزریق فیلرهای پوستی شامل موارد زیر است:

کبودی خفیف در اطراف محل تزریق: معمولاً بعد از 2-3 روز برطرف می شود و می توان با یک لکه نازک از آرایش کرم پنهان کرد.

تورم نواحی تزریق شده: تورم معمولاً خفیف است و معمولاً بعد از 48-72 ساعت قابل توجه نیست.

بی حسی نواحی تزریق شده یا قسمت هایی از صورت: معمولاً ژل ها مقداری بی حسی موضعی درون خود دارد که ممکن است باعث بی حسی ناحیه تزریق شده شود.

قرمزی پوست: این معمولاً به دلیل تزریق ، ماساژ شدید و واکنش جزئی پوست است که ممکن است چند ساعت تا 2-3 روز طول بکشد تا برطرف شود.

عوارض احتمالی تزریق ژل و فیلر صورت

هر روش زیبایی در صورت و بدن دارای عوارضی خواهد بود. در زیر به معرفی عوارض فیلر صورت اشاره میکنیم:

واکنشهای آلرژیک

برآمدگی و بی نظمی در صورت

تغییر نامطلوب در صورت

گرانولوم جسم خارجی

عفونت

کبودی مداوم یا طولانی مدت

آسیب بافت در صورت تزریق سهوی شریانی (نادر)

خطرات تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز

پرکننده های چین و چروک یا ژل ها دارای جنبه منفی هستند ، از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های کوچک در زیر پوست. در برخی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشند. گاهی اوقات ، رنگ پوست مایل به آبی میشود. در موارد بسیار نادر ، اگر از پرکننده های چین و چروک به درستی استفاده نشود ، ممکن است سلول های پوست بمیرند. همچنین موارد کوری و فلج عصب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که بیشتر ماندگار هستند عوارض جانبی بیشتری ایجاد می کنند.

آیا تزریق ژل صورت در حجیم شدن اعضای صورت نقش دارد؟

لینک منبع: تزریق ژل صورت در اهواز

 

محمد سلحشوری بازدید : 36 یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

به جرئت می‌توان گفت امور مالی، از بخش‌های حائز اهمیت تمامی کسب‌وکارها است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

هیچ شکی در این وجود ندارد که محدودیت اقتصادی می‌تواند برای کسب‌وکارها مشکل‌ساز باشد؛ با این تفاسیر، هرکدام از مدیران کسب‌وکار باید به دنبال مدیریت منظم امور مالی خود باشند تا با حداقل موجودی بیشترین بازدهی را به دست آورند. به همین دلیل باید سریعا نسبت به بهره‌مند شدن از خدمات مالی باکیفیت اقدام کنند و با افراد متخصص در زمینه امور مالی کسب‌وکار همکاری داشته باشند.

در این میان، مهم‌ترین تصمیمی که تجربه خواهید کرد، انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد است. با توجه به وجود ده‌ها شرکت خدماتی در ایران، شاید بهتر باشد شما را با گزینه‌ای مناسب و معتبر آشنا کنیم تا بدون دغدغه، خدمات مورد نیازتان را از آن‌ها بخواهید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب به طور کامل معرفی می‌شود، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و می‌تواند از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی را در خدمت شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از رایان محاسبان و مراحل استفاده از خدمات مالی، شما را همراهی می‌کنیم.

مشاوره مالی چیست؟
همان ‌طور که می‌دانید، مدیریت امور مالی کسب‌وکار نیازمند تخصص بسیار بالایی است؛ بنابراین تمامی افراد توانایی انجام این کار را ندارند و نمی‌توانند بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی از این پروسه، کسب‌وکار را در مسیر موفقیت همراهی کنند. بهترین وسیله برای آگاه‌سازی مدیران کسب‌وکار از نکات مهم در این پروسه، مشاوره مالی است. کارشناسان متخصص که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند، جلسات مشاوره‌ای خود را با افراد علاقمند برگزار می‌کنند.

مدیران کسب‌وکار در صورتی که هرگونه ابهامی در پروسه مدیریت امور مالی خود داشته باشند، می‌توانند گزینه مشاوره مالی را امتحان کنند. این جلسه مشاوره در نهایت می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و شاید تا مقدار زیادی ابهامات شما را از بین ببرد. متخصصان این حوزه همواره پذیرای درخواست مشاوره از سوی شما خواهند بود؛ بنابراین می‌توانید مشاوران قابل اعتماد و متخصص در این زمینه را انتخاب کنید و آزادی انتخاب بالایی در این زمینه دارید.

امروزه امکان برگزاری جلسه مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد و افراد می‌توانند در این جلسات به صورت رایگان شرکت کنند. کافی است با شماره‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس گرفته و تمایل خودتان را به برگزاری یک جلسه رایگان مشاوره مالی اعلام کنید. سپس متخصص زمینه خدمات مالی جلسه را با شما آغاز می‌کند تا سوالات و ابهامات خودتان را از او بپرسید و شرایط کسب‌وکارتان را به او ارائه دهید. در نهایت، تحلیل‌گر مالی شرکت رایان محاسبان به صورت رایگان بهترین شیوه‌های رهایی از مشکلات را به شما معرفی می‌کند و به تمامی سوالاتتان پاسخ می‌دهد.

خدمات مالی چیست؟
بدیهی است که در امور مالی کسب‌وکار، نقدینگی و موجودی کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد و روی دارایی‌های آن تمرکز می‌شود. به همین دلیل تمامی افراد فعال در این بخش باید از علم بالایی در حوزه تحلیل مالی برخوردار باشند و در مواقعی بتوانند به امور حسابداری نیز رسیدگی کنند. به مجموعه فعالیت‌هایی که توسط این کارشناسان به صورت روزانه انجام می‌شود، خدمات مالی گفته می‌شود که همگی در راستای بهینه‌سازی و مدیریت امور مالی کسب‌وکار هستند.

با وجود خدمات مالی در یک کسب‌وکار، هیچ اختلال و مشکل ناگهانی در کسب‌وکار اتفاق نمی‌افتد. تحلیل‌گران مالی همواره در حال بررسی وضعیت امور مالی کسب‌وکار خواهند بود تا مشکلات احتمالی آن را در آینده پیش‌بینی کنند؛ در صورت وجود یک ریسک یا یک مشکل بسیار برجسته در مسیر کسب‌وکار، این متخصصان به کمک مدیرعامل به برنامه‌ریزی می‌پردازند. این اتفاقات در مجموع مفید هستند و در طولانی مدت باعث می‌شوند تا کسب‌وکار در مقابل مشکلات مالی برجسته مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از استخدام یک تحلیل‌گر مالی برای کسب‌وکارتان، همواره گزینه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی را مورد بررسی قرار دهید. امروزه شرکت‌های معتبری نظیر رایان محاسبان در ایران فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید امور مالی و حسابداری خودتان را به آن‌ها بسپارید؛ چرا که حوزه فعالیتی آن‌ها در مدیریت امور مختلف کسب‌وکار و ارائه خدمات ارزنده در این زمینه خلاصه می‌شود. برای اینکه به صورت کامل با شرکت رایان محاسبان آشنایی پیدا کنید، بهتر است بخش آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

نحوه عقد قرارداد مالی با شرکت خدماتی
پیش از این نیز ذکر کردیم که مشاوره مالی در شرکت رایان محاسبان کاملا رایگان است و می‌توانید از آن استفاده کنید. حال شاید شرایط و حوزه کاری کسب‌وکارتان به حدی پیچیده است که نمی‌توانید این اطلاعات سطحی که در مشاوره تلفنی به شما ارائه می‌شود را مثبت بدانید و می‌خواهید از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید و یا با یک شرکت خدماتی قرارداد مالی ببندید. از آنجایی که مشاوره تخصصی مالی جزو خدمات مالی محسوب می‌شود، مطمئنا عقد قرارداد مالی برای شما یک گزینه برجسته و سودمند خواهد بود.

عقد قرارداد مالی، نیازمند یک توافق در این زمینه است که بین کسب‌وکار شما و شرکت مالی اتفاق می‌‌افتد. مطمئنا این توافق سریعا بین طرفین قرارداد حاصل خواهد شد؛ بنابراین بعد از نتیجه‌گیری کلی از نحوه همکاری بین کسب‌وکارتان و شرکت مالی، نوبت به شرح مشخصات قرارداد می‌رسد. این کار چندان دشوار نیست و عموما شرکت‌های مالی خودشان جزئیات و کلیات این کار را به عهده می‌گیرند. در ادامه، بهترین و معتبرترین گزینه برای عقد قرارداد مالی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

رایان محاسبان، از مشاوره تا مراحل اجرایی خدمات مالی همراه شماست!
در مطلب فوق، با مشاوره و خدمات مالی آشنا شدید تا در صورت تمایل از آن‌ها در کسب‌وکارتان استفاده کنید. شرکت رایان محاسبان که در این مطلب معرفی شد، یک شرکت خدماتی فعال در حوزه مدیریت امور مالی، مالیاتی، حسابداری و حسابرسی است که توانسته خود را به عنوان یک گزینه مطمئن در این زمینه بشناساند. یقینا در صورتی که نسبت به عقد قرارداد با شرکت رایان محاسبان اقدام کنید، این کار در عرض چند روز امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک منبع: https://www.javanonline.ir/fa/news/1082161/%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D9%86

محمد سلحشوری بازدید : 37 جمعه 09 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

به گزارش بازار، با افزایش حساسیت دولت روی مالیات کسب و کارها، می‌توان ابهامات و مشکلاتی را در این پروسه مشاهده کرد که باعث دشوارتر شدن آن شده‌اند. با وجود قوانین و مقررات سخت‌گیرانه‌ای که کسب و کارها را به پرداخت مالیات وادار می‌کند، مدیران کسب و کار نباید از هیچ اقدامی برای تسهیل آن دریغ کنند؛ چرا که اگر پرداخت مالیات با تاخیر و مشکل مواجه شود، دولت جریمه‌هایی را برای متخلفان تعیین می‌کند که باید آن‌ها را به جان بخرند.

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. در سال جدید، نیاز به مشاوره مالیاتی بیش از هر زمان دیگری در کسب و کارها احساس می‌شود. این نیاز برجسته و قابل توجه باعث شده تا شرکت رایان محاسبان، مشاوره مالیاتی را جزو خدمات خود قرار دهد. برای افزایش آگاهی در مورد مفهوم مشاوره مالیاتی و دلایل نیاز به آن، مطلب ذیل را تا انتها مطالعه کنید.

مشاوره مالیاتی چیست؟
بدیهی است که به دلیل پیچیدگی مدیریت امور مالیاتی، افراد زیادی قادر به انجام آن نیستند. امور مالیاتی در کشور ایران قوانین و مقررات متنوعی دارد که در راستای بهبود این پروسه و عدالت وضع شده‌اند و در صورتی که کسی از این قوانین سرپیچی کند، با عواقب آن مواجه می‌شود و باید هزینه مالی و جانی بسیاری برای آن پرداخت کند؛ به همین دلیل در صورتی که مدیران در امور مالیاتی کسب و کار خود به مشکلاتی بر بخورند، تمایل خود را برای مشورت با کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه نشان می‌دهند.

مشاوره مالیاتی که کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه ارائه می‌دهند، می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. مدیر کسب و کار می‌تواند تمام ابهامات خود را با مشاور مالیاتی در میان بگذارد و با ارائه توضیحاتی جامع در مورد شرایط امور مالیاتی، پیشنهاد بهترین راه‌حل را دریافت کند. این توصیه‌ها که از سوی یک فرد متخصص و قابل استناد بیان می‌شوند، نقاط عطفی برای تسهیل پرداخت مالیات و بهینه‌سازی امور آن هستند.

البته انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد و معتبر برای مشاوره مالیاتی، معیاری است که باید همواره آن را به یاد داشت. مشاور مالیاتی تنها در صورتی می‌تواند به شما کمک کند که فردی مجرب و دانا در این زمینه باشد. مشورت با کارشناسان در شرکت مالیاتی بهترین گزینه برای شماست؛ چرا که این کارشناسان تجربه مدیریت امور مالیاتی کسب و کارهای متنوع را دارند و با تجربه طولانی مدت در این زمینه، می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

مشاور مالیاتی کیست؟
بدون شک، انتخاب مشاور مالیاتی مناسب یکی از اقدامات حائز اهمیت تمام مدیران کسب و کار است. شما باید قبل از اینکه برای شرکت در جلسات مشاوره ثبت‌نام کنید، مشاور خود را بشناسید؛ چرا که اگر این مشاور مهارت و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد، شما را از مسیر درست پرداخت مالیات منحرف می‌کند و هیچ نتیجه‌ای جز افزایش ابهام به همراه ندارد.

مشاور مالیاتی که عموما سابقه فعالیت به عنوان وکیل مالیاتی را دارد، فردی است که تا به حال توانسته با مدیریت صحیح امور مالیاتی کسب و کارهای مختلف، به موفقیت‌های فراوانی در این زمینه دست پیدا کند. حالا با توجه به تجارب و سوابق خود، به دنبال ارائه مشاوره به مدیران کسب و کار است تا امور مالیاتی خود را به بهترین نحو و به دور از هر مشکلی پیش ببرند. اصلی‌ترین ویژگی مشاوران مالیاتی، داشتن آگاهی در زمینه قوانین و مقررات مالیاتی کشور است و عمده آن‌ها از پروسه تمام اقدامات قضایی آگاهی دارند.

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟
عمده صاحبان کسب و کار امروزی از پروسه پرداخت مالیات در ایران آگاه نیستند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات مالیاتی در ایران می‌تواند بسیار خطرناک و مشکل‌ساز باشد؛ چرا که برای مالیات هرکدام از کسب و کارها با زمینه فعالیت و سوددهی متنوع، تعرفه متفاوتی تعیین شده است؛ به همین دلیل وجود فردی که در این زمینه متخصص باشد، برای کسب و کار بسیار ارزشمند است.

با توجه به سهولت بالای بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی، به جرئت می‌توان گفت که این مشاوره بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار است. مشاوره مالیاتی کسب و کار موجب می‌شود تا مدیر از تمام نکات مهم آگاهی پیدا کند و راه‌های موجود برای کاهش رقم مالیات خود را بشناسد. به دلیل وجود چنین مزایای قابل توجهی، مشاوره مالیاتی تبدیل به یک نیاز حیاتی برای تمام کسب و کارها شده و می‌توان درخواست هزاران کسب و کار بزرگ و کوچک برای بهره‌مندی از آن را در ایران مشاهده کرد.

مدیران کسب و کار در هر زمانی که به یک مشاوره نیاز داشته باشند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؛ چرا که امروزه امکان برگزاری جلسات مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد. عمدتا مشاوره‌های مالیاتی تلفنی و آنلاین به صورت رایگان برگزار می‌شوند و هیچ هزینه‌ای در مقابل آن دریافت نمی‌شود؛ اما اگر شما بخواهید که مشاوره مالیاتی شما مدت زمان زیادی داشته باشد و یا به صورت حضوری برگزار شود، باید هزینه تعریف شده برای این خدمات را پرداخت کنید.

مشاوره مالیاتی با شرکت رایان محاسبان
حالا که از اهمیت مشاوره مالیاتی آگاه هستید، نوبت به ارائه اطلاعاتی از مراحل بهره‌مندی از آن می‌رسد. شما می‌توانید جلسات مشاوره مالیاتی خود را به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی برگزار کنید. شرکت رایان محاسبان این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا برگزاری جلسات مشاوره را تسهیل کند. کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس بگیرید و تمایل خود را برای استفاده از مشاوره مالیاتی اعلام کنید.

مسلما وکلای مالیاتی حاضر در شرکت رایان محاسبان، تجربه و مهارت لازم برای ارائه مشاوره مالیاتی بی‌نقص را دارند. این شرکت که حدود ۲۲ سال قبل در شهر تهران تاسیس شد، خدمات ویژه‌ای در زمینه امور مالیاتی، مالی، حسابداری و حسابرسی دارد و یک شرکت خدماتی کاملا قابل اعتماد و معتبر در ایران شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای بهره‌مندی از خدمات متنوع رایان محاسبان، به سایت آن مراجعه کنید.

منبع: https://www.tahlilbazaar.com/news/145972/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 32 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

با استفاده از وسایل ساده و معمولی می توان قاب عکس های زیبا در مدل های مختلف بسازید، از این رو در ادامه این مطلب می توانید، با نحوه ساختن قاب عکس گل و آموزش تصویری قاب عکس چوبی آشنا شوید و همچنین از چندین مدل قاب عکس دست ساز بسیار شیک دیدن نمایید.

ساخت قاب عکس گل

نحوه درست کردن انواع قاب عکس نیاز به مهارت خاصی ندارد، بلکه با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید قاب عکس های دست ساز زیبا بسازید. به همین خاطر در این بخش قصد داریم نحوه ساختن قاب عکس گل را آموزش دهیم که وسایل مورد نیاز برای ساختن این نوع قاب عکس عبارتند از:

فوم

کاتر یا قیچی

چسب مایع قوی

مداد

کاغذ رنگی(qulling)

منجوق یا مروارید

مرحله اول: در ابتدا باید ابعاد عکس مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید و به اندازه های بدست آمده(طول و عرض عکس) ۲ اینچ اضافه کنید و این ابعاد را روی ۲ قطعه فوم ترسیم کنید و بعد برش بزنید. سپس یکی از فوم های برش خورده را به عنوان پشت قاب و قطعه دیگر را به عنوان بخش رویی قاب در نظر بگیرید، البته داخل فوم رویی را باید همانند تصویر برش بزنید و وسط لبه بالایی فوم پشت قاب را نیز باید به حالت قوس مانند برش بدهید.

مرحله دوم: در این مرحله باید قاب را روی یک سطح ساده قرار دهید و همانند تصویر ۳ قطعه فوم به اندازه اطراف فوم رویی قاب عکس برش بزنید و آن ها را به صورت منظم در محل خود بچسبانید. البته قسمت بالایی قاب به منظور قرار دادن عکس باید باز باشد.

مرحله سوم: الگوی همانند کراوات روی فوم بکشید و برش بزنید، سپس به اندازه نصف نصف سانتی متر از پایه را برش دهید و آن را خم کنید و قسمت تا خورده را به صورت مورب به کمک چسب به پشت فوم قاب عکس بچسبانید به طوری که نوک پایه قاب با گوشه پایینی قاب مطابقت داشته باشد.

مرحله چهارم: اکنون کاغذهای رنگی (qulling) را به صورت نوارهای باریک می باشند را باید مورد استفاده قرار دهید و از نوارهای روشن برای ساخت گلبرگ ها و از نوارهای سبز رنگ برای برگ ها استفاده کنید.

مرحله پنجم: اکنون باید کاغذی مقوایی را همانند فوم رویی قاب برش بدهید و روی آن بچسبانید و بعد گلبرگ های ساخته شده را مطابق تصویر، به گونه ای که حالت گل پیدا کنند را بر روی اطراف قاب عکس بچسبانید(هر گل دارای ۶ گلبرگ می باشد).

مرحله ششم:  در این مرحله از ساختن قاب عکس بعد از چسباندن تمامی گل ها در اطراف قاب، برگی های آماده شده را نیز بچسبانید و در آخر برای زیبایی بیشتر قاب عکس، باید در مرکز هر گل یک عدد مروارید قرار گیرد.

مرحله هفتم: اکنون شما صاحب قاب عکسی زیبا هستید که می توانید عکس خود را در داخل آن قرار دهید.

https://ghabonaghashi.ir/

محمد سلحشوری بازدید : 39 شنبه 28 اسفند 1400 نظرات (0)

توجه به جزئی‌ترین الما‌ن‌ها برای داشتن استایلی جذاب و بی‌نقص از اهمیت زیادی برخوردار است. اکسسوری‌ها و انگشترهای شیک، با طراحی‌های خاص، توجه زیادی را جلب خود می‌کنند و درخشش فلزات زیورآلات امضای آخر استایل شما هستند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

استفاده از جدیدترین انگشترهای زنانه و مردانه درجه اهمیت شما نسبت به آراستگی ظاهر و زیبایی را نمایان می‌کند.

بهتر است هنگام انتخاب و خرید انگشتر مورد نظر خود به ترندهای رایج و جدیدترین مدل‌ها توجه زیادی کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین انگشترهای زنانه و مردانه، با ظاهری خیره کننده، طراحی خاص و قابلیت هماهنگی با استایل‌های گوناگون می‌پردازیم. شما می‌توانید این انگشترها و سایر جواهرات شیک را به عنوان هدیه‌ای بی‌نظیر برای خود و عزیزانتان، از بست لاکچری تهیه کنید و خاطره‌ای خوش در یادها به ثبت برسانید.

جدیدترین انگشترهای زنانه

استفاده از انگشترهای زنانه جذاب از اکسسوری‌های ضروری برای هر بانوی خوش استایلی است. در ادامه به معرفی جدیدترین انگشترهای زنانه می‌پردازیم:

انگشتر زنانه شعله

انگشتر زنانه شعله از بست لاکچری، طراحی مدرن و منحصربه‌فردی دارد و با نقره ۹۲۵ عیار درجه یک تولید شده است. انگشتر زنانه شعله با نقش و نگار بی‌نظیر و یاقوت قرمز سنتیک، از بهترین نمونه‌های زیورآلات به شمار می‌آید. این انگشتر ۲۱ گرمی، فری سایز بوده و هیچ آسیبی به پوست‌های حساس وارد نمی‌کند. شما می‌توانید انگشتر شعله زنانه را به قیمت ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان از بست لاکچری سفارش داده و با ارسال رایگان بین ۱۰ الی ۳۰ روز، یک انگشتر جدید و درخشان را میهمان انگشتان خود کنید.

انگشتر زنانه حیرت

انگشتر زنانه حیرت یکی از لاکچرین‌ترین انگشترهای زنانه است که بعید می‌دانیم حتی نظیرش را در جایی دیده باشید. اگر به فکر خرید هدیه برای خود یا عزیزانتان هستید، خرید انگشتر زنانه حیرت را از دست ندهید. این انگشتر فری سایز با طراحی منحصربه‌فرد خود توجه بسیاری از بانوان سخت‌پسند را جلب کرده است. انگشتر حیرت با وزن تقریبی ۲۳ گرمی، از نقره ۹۲۵ عیار درجه یک خلق شده و هنگام تماشای این انگشتر، تصویر دختری نشسته در میان برگ‌های درختان تداعی می‌شود. انگشتر حیرت با پوست‌های حساس سازگار است و به قیمت ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان به صورت رایگان در ۱۰ الی ۳۰ روز به دستتان می‌رسد.

انگشتر زنانه اشک

انگشتر ظریف اشک با طراحی خاص، از جدیدترین انگشترهای زنانه است. این انگشتر همچون الماسی در استایل‌های زنانه درخشیده و ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد. انگشتر اشک از نقره ۹۲۵ عیار درجه یک و با وزن تقریبی ۱۶ گرم خلق شده است. ترکیب زیبای یاقوت قرمز و کریستال اتریشی در مرکز اشک قرار گرفته و جلوه‌ای خاص ایجاد می‌کند. قیمت این انگشتر ۲.۲۵۰.۰۰۰ تومان بوده و با ارسال رایگان در مدت زمان ۱۰ الی ۳۰ روز به دستتان خواهد رسید.

انگشتر زنانه تاج رزگلد

انگشتر زنانه تاج رزگلد یکی از بی‌نقص‌ترین انگشترهای زنانه است که طراحی خاصی دارد. ساخت این انگشتر زمان زیادی گرفته و از خاص‌ترین محصولات بست لاکچری با نگین کریستال اتریشی است. انگشتر زنانه تاج رزگلد با نقره ۹۲۵ عیار و کیفیت بالا، در وزن ۱۹۸ گرمی و ابعاد ۲۲ در ۲۰ میلی‌متر از هنر و ذوق استادان به‌نام خلق شده است. این انگشتر با قیمت ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان به صورت فری سایز در بست لاکچری به فروش می‌رسد.

انگشتر زنانه پروانه‌ای

یکی از زیباترین انگشترهای بست لاکچری، انگشتر زنانه پروانه‌ای است که ظاهری اصیل و جذاب دارد. این انگشتر از نقره ۹۲۵ عیار و با روکش طلای ۱۸ عیاری خلق شده و ۱۵ گرم وزن دارد. نوع نگین به کار رفته در این انگشتر زیبا، نگین کریستال اتریشی است که هارمونی خاصی در کنار دیگر نگین‌ها ایجاد می‌کند. قیمت این انگشتر ۱.۸۷۲.۰۰۰ تومان است و با توجه به سایز انگشت و سلیقه خود رنگ و سایز انگشتر را به ثبت برسانید.

جدیدترین انگشترهای مردانه

برای بسیاری از افراد خرید هدیه برای آقایان کار بسیار دشواری است؛ اما این مشکل تا زمانی دوام دارد که با جدیدترین انگشترهای مردانه بست لاکچری آشنا نباشید. در ادامه برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین انگشترهای مردانه معرفی می‌شود:

انگشتر مردانه رولکس

انگشتر مردانه رولکس با طراحی خاص خود، توجه افراد زیادی را جلب کرده است. شما می‌توانید این انگشتر را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند و زیبا، با وزن ۲۰ گرمی، نقره ۹۲۵ عیار و با کریستال اتریشی به قیمت ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان به صورت رایگان و در عرض ۱۰ الی ۳۰ روز از بست لاکچری تهیه نمایید.

انگشتر مردانه لنگر

یکی از جالب‌ترین انگشترهای مردانه با ظاهری مدرن، انگشتر مردانه لنگر است که طرح خاص لنگر در مرکز انگشتر و با رنگ‌بندی زیبا به چشم می‌خورد. انگشتر مردانه لنگر از نقره ۹۲۵ عیار خلق شده و ۲۰ گرم وزن دارد. این انگشتر با طراحی بی‌نظیر را می‌توانید به قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان از بست لاکچری تهیه نمایید.

انگشتر مردانه جایانتیکا

انگشتر مردانه جایانتیکا یکی از پرطرفدارترین انگشترهای بست لاکچری است که طراحی منحصربه‌فردی دارد. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با روکش طلای ۱۸ عیاری و با وزن ۱۵ گرم خلق شده است. نوع نگین به کار رفته در جایانتیکا، کریستال اتریشی است که در نگاه اول دیده هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. این انگشتر به قیمت ۱.۷۱۶.۰۰۰ تومان و در اندازه‌های مختلف قابل سفارش است.

انگشتر مردانه اسپرت

انگشتر مردانه اسپرت یکی دیگر از انگشترهای بست لاکچری است که محبوبیت فراوانی دارد. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با وزن ۲۰ گرمی خلق شده است. نوع نگین به کار رفته در این انگشتر، کریستال ارتشی و در مرکز انگشتر جای گرفته است. انگشتر مردانه اسپرت بست لاکچری به قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان فری سایز بوده و مناسب پوست‌های حساس می‌باشد.

انگشتر شیر باروک نقره ای

انگشتر شیر باروک نقره‌ای انتخابی خاص برای شیک‌پسندان است. این انگشتر با نقره ۹۲۵ عیار و با وزن ۲۳ گرمی خلق شده است. قیمت این انگشتر خیره‌کننده ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان است که در بست لاکچری طرفداران زیادی دارد.

برای مشاهده ادامه محصولات انگشتر مردانه می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید : 

www.bestluxury.shop/product-category/ring/men-ring

اولین و جدیدترین انگشتر های زنانه و مردانه در بست لاکچری

در این مطلب به معرفی ۱۰ انگشتر زنانه و مردانه جدید از بست لاکچری پرداختیم. انگشتر زنانه شعله و انگشتر زنانه حیرت از آن دسته انگشترانی هستند که طراحی بسیار منحصربه فردی دارند. انگشتر مردانه رولکس و انگشتر مردانه لنگر دو سبک خاص و جدید همراه با طراحی بسیار جالب دارند. بست لاکچری دارای مدرن‌ترین و شیک‌ترین محصولات در تولید انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره، جاسوئیچی، انواع پلاک اسم و محصولات بسیار ویژه و متنوع دیگر است. هدف پرسنل بست لاکچری از تولید محصولات بی‌نظیر و باکیفیت جلب رضایت مشتریان است و خاص بودن را با تولید محصولات شیک در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید طرح و مدل مورد نظر خود را به کارشناسان بست لاکچری سفارش دهید تا در کمترین زمان، محصول موردنظر خود را دریافت کنید.

منبع: https://resalat-news.com/?p=61829

محمد سلحشوری بازدید : 43 چهارشنبه 25 اسفند 1400 نظرات (0)

سر در آوردن از حوزه آی تی، نیازمند تخصص و تجربه بسیار زیادی است که عمده افراد آن را ندارند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
از این رو، وجود یک پشتیبان برای آی‌تی و شبکه در تمامی کسب و کارها، یک نیاز برجسته تلقی می‌شود؛ چرا که در حال حاضر تمامی تیم‌های اجرایی و فعال دارای تجهیزات کامپیوتری هستند و از این تجهیزات برای بهینه‌سازی عملکرد خود استفاده می‌کنند. با این تفاسیر، پشتیبانی شبکه و آی‌تی به دغدغه‌ای بزرگ برای صاحبان کسب و کار تبدیل شده که همگی قصد حل آن را دارند.
در این میان، شرکت رایان پشتیبان به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر فعال در این زمینه، خدمات پشتیبانی آی تی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کسب و کارهایی که علاقمند به بهره‌مندی از خدمات منحصربه‌فرد رایان پشتیبان هستند، باید به دفتر رسمی این شرکت مراجعه کرده و نسبت به عقد قرارداد رسمی و توافق کتبی اقدام کنند؛ زیرا فقط این کار، به منزله آغاز همکاری به صورت رسمی خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا رایان پشتیبان و خدمات پشتیبانی آی تی را بیشتر از همیشه بشناسید.
خدمات پشتیبانی IT چیست؟
در حالت کلی، سیستم‌های رایانه‌ای تجهیزاتی هستند که جزو آی‌تی به شمار می‌روند. از آنجایی که هر روز امکان ایجاد اختلال در عملکرد این تجهیزات وجود دارد، وجود یک متخصص برای تشخیص مشکل اصلی و حل آن حیاتی است. اگر کسی در این زمینه تخصص و تجربه لازمه را نداشته باشد که سریعا نسبت به تعمیر تجهیزات و حل مشکلات اقدام کند، عملکرد و کارهای اجرایی کسب و کار به صورت متداول با اختلال مواجه خواهد شد؛ چرا که سیستم‌های کامپیوتری امروزه اصلی‌ترین ابزارها در فعالیت کسب و کارها شمره می‌شوند.
خدمات it که توسط متخصصان این زمینه ارائه می‌شوند، در راستای رفع تمامی این مشکلات هستند. متخصص آی‌تی در واقع دانسته‌ها و تجربه خود را در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل فنی و غیرفنی در شبکه و سیستم کامپیوتری کسب و کار، سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. با توجه به میزان سرعت این تعمیرات و ارزش تخصص و تجربه ارائه شده توسط این متخصص، یقینا عقد قرارداد خدمات پشتیبانی آی‌تی با شرکت‌های خدماتی ارزش بسیاری برای کسب و کارها خواهد داشت.
شاید از خودتان بپرسید که این مشکلات و اختلالات ایجاد شده باید در چه زمینه‌ای باشند که به خدمات پشتیبانی شامل شوند. در جواب این سوال، باید بدانید که هرگونه اتفاقی که ایجاد شدن اختلال در عملکرد سیستم‌های کامپیوتری را به همراه داشته باشد، شامل خدمات پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین تعمیرات و رفع اختلالات موجود در سیستم‌های کامپیوتری وظیفه شرکت خدماتی طرف قرارداد کسب و کار است. برای درک بیشتر این نوع همکاری، در ادامه توضیحاتی از شرکت خدمات پشتیبانی آی‌تی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم.
شرکت خدمات پشتیبانی it
تقاضای کسب و کارهای فراوان برای خدمات پشتیبانی آی‌تی، باعث شده تا شرکت‌هایی معتبر فعالیت رسمی خود را در این زمینه آغاز کنند. با وجود شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی، کسب و کارها به سادگی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از آن‌ها تقاضا کنند؛ بدون اینکه دغدغه استخدام و پیدا کردن متخصص آی‌تی را داشته باشید. البته بدون شک دغدغه میزان تخصص فرد ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی آی‌تی، هیچ زمانی از بین نمی‌رود و شما حتی در این پروسه هم باید حواس خود را جمع کنید تا شرکت خدماتی مناسب را بیابید.
نحوه همکاری با شرکت‌های خدمات پشتیبانی، با عقد قرارداد رسمی و توافق کتبی است. شما نمی‌توانید خدمات پشتیبانی مورد نظر خودتان را بدون عقد قرارداد از یک شرکت بخواهید؛ چرا که ارائه این خدمات می‌تواند تا مدت طولانی ادامه داشته باشد و وجود یک توافق کتبی قابل اتکا برای طرفین مفید خواهد بود. خوشبختانه این موضوع برای تمامی صاحبان کسب و کار قابل درک است و اکثریت آن‌ها با مراجعه به دفتر رسمی شرکت خدماتی، مراحل ابتدایی عقد قرارداد رسمی را آغاز می‌کنند.
شاید از خودتان بپرسید که چه کسانی در این شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی، کارها و خدمات مورد نیاز شما را انجام خواهند داد. هرکدام از مجموعه‌های فعال در این زمینه دارای یک تیم متخصص اجرایی هستند که هرکدام تجربه بالایی در این زمینه دارند. این تیم به صورت گروهی پروژه‌های مختلف پشتیبانی شبکه و آی‌تی را انجام داده و خدمات خواسته شده را به آن‌ها ارائه می‌دهند. با توجه به ارزش و بازده قابل توجه کار گروهی در این زمینه، می‌توان گفت عقد قرارداد با شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه برای بهره‌مندی از خدمات این گروه اجرایی شدیدا ارزشمند است.
بهترین شرکت خدمات پشتیبانی آی‌تی در ایران
تا به اینجا، شما را به صورت کامل با خدمات پشتیبانی آی‌تی آشنا کردیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با شرکت‌های خدماتی در این زمینه همکاری کنید. حال که آگاهی لازمه را دارید، به مراحل بعدی این مطلب می‌رسیم. با وجود اهمیت فراوانی که خدمات پشتیبانی آی‌تی دارد، یقینا انتخاب بهترین شرکت فعال در این زمینه نیز دغدغه‌ای بسیار برجسته خواهد بود. با توجه به بازار داغ در این زمینه، به نظر شما چگونه می‌توان بهترین شرکت خدماتی در ایران را پیدا کرد؟
کلمه "بهترین"، یک کلمه توصیفی است که می‌تواند شما را در این مسیر گمراه کند. در واقع می‌توان گفت هیچ‌کدام از شرکت‌های خدمات پشتیبانی آی‌تی در این زمینه بهترین نیستند و نمی‌توانند خدمات بی‌نقصی به شما ارائه دهند؛ اما شما می‌توانید شرکت‌هایی معتبر و مورد اعتماد برای خود پیدا کنید که بتوانید خدمات پشتیبانی مورد نیازتان را به آن‌ها بسپارید. تنها در این صورت شما موفق خواهید شد تا از خدمات پشتیبانی آی‌‌تی باکیفیتی در کسب و کارتان بهره ببرید.
شرکت رایان پشتیبان؛ همراه شما در پشتیبانی IT
همان‌طور که متوجه شدید، خدمات پشتیبانی it بسیار حائز اهمیت است و تمامی کسب و کارها باید از آن بهره ببرند تا از مشکلات و اختلالات احتمالی در امان باشند. شرکت رایان پشتیبان با سابقه فعالیت 14 ساله در زمینه آی‌‎تی، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه، پذیرای خدمات پشتیبانی مورد نیاز شماست. این شرکت خدمات متنوعی دارد و افراد علاقمند می‌توانند از خدمات مرتبط به زمینه آی‌تی و شبکه کامپیوتری رایان پشتیبان استفاده کرده و از بازده آن اطمینان حاصل کنند.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 7,597
  • بازدید کلی : 33,809